Şimdi Ara

Hepsiburada Rezaleti - Fiyatı 4000TL Artan Ürünün Değişim Raporu Olmasına Rağmen Değiştirmiyor! (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
413
Cevap
4
Favori
43.453
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
629 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Markalar 6 ayda 1 ürün kodunu değiştiriyor. Mesela SSDX-64GB-A64 i ken 6 ay içinde aynı ürünü SSDX-64GB-A65 olarak satıyor. Sende arıza dan iade kararı çıkınca A64 modeli yok. Temin edilemiyor diyip para iadesi yapıyorlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • sendomi S kullanıcısına yanıt
    Hocam geçmiş olsun, aynen dediğiniz gibi firma nasıl işine geliyorsa öyle yapıyor yorumunuza kesinlikle katılıyorum.
    Endeks bilişimi tebrik ederim bu yaklaşımından dolayı, sizi mağdur etmeden çözüm sağlamışlar.
  • size şu kadarını söyleyeyim , kız arkadaşıma yılbaşı için hediye bakıyordum, hepsiburada da ucuza satılmasına rağmen gittim başka yerden aldım sırf başım ağrımasın diye. saygılar.
  • Ben bugune kadar hepsiburadayla sorun yasamadim ama artik alisveris yapmama niyetim vardi baska nedenlerden. Bu konuyu gorunce hepsiburada uygulamasini sildim corbada tuzumuz olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • metebyr kullanıcısına yanıt
    Hocam geçmiş olsun, hakkınızı yemişler.
    Ürün tamir edilemiyorsa veya ayıplı mal statüsündeyse ayıpsız misli ile değişim yapmaları gerekirdi, üst modelini vermeleri lazımdı.
    Ücret iadesi yapmak nedir? işlerine geldiği gibi davranmışlardır.
    Eğer aldığınız ürün stoklarında varsa veya ithalatçıda varsa yenisini ithalatçıdan alıp yeni fiyattan satp kârlarına kâr katmışlardır.
    Ürünü alırken sizin raporunuza karşılık alıyorlar, eski fiyatı alıp yeni fiyata satıyorlar.
  • kenbalx K kullanıcısına yanıt
    Hocam mahkeme sonuçlanırsa parasal uyuşmazlık yaşıyorsanız yasal faiz oranını alabilirsiniz birde mahkeme masraflarını satıcı karşılar onun haricinde yaptırımı yok diye biliyorum.
    Ceza kesmeleri lazım aslında hem insanları işinden gücünden ediyorlar, vaktini çalıyorlar ve kanunlara, düzenleyicilere uymayarak kurumları meşgul ediyorlar.
  • kenbalx K kullanıcısına yanıt
    Hocam benim adıma cevap vermişsiniz teşekkür ederim, kesinlikle katılıyorum.
  • BlackLogic B kullanıcısına yanıt
    Ben satıcısı Amazon olan ürünleri tercih ediyorum, onun haricinde Amazon A-Z Garanti uygulaması var.
  • BlackLogic B kullanıcısına yanıt
    Hissedarları da olabilir hocam
  • smhklycgl kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle hocam, benim istediğimde değişim zaten.
  • 19 Aralık indirimde alışveriş yaptım ne güzel uyguna aldım dedim baktım ertesi gün iptal edilmiş sebep bankanın güvenlik nedeniyle onay vermemesiymiş. Bugün bi kez daha aldım ve aradım banka onaylamış iptali olmaz dediler, eski alışverişi söylediğim zaman şimdide tedarik edilemediği için iptal edilmiştir diyorlar.
  • muratd555 M kullanıcısına yanıt
    Hocam bir sürü alışverişim var, aynı sorunu çok defa yaşadım fakat burada konu açmadım.
    Bunu da göz önünde bulundursun alışveriş yapacak kişiler, ertesi gün teslim veya aynı gün teslim seçenekleri tamamen yalan.
    Hepsiexpress'in de adı express.
  • çesna kullanıcısına yanıt
    Hocam adamlar sakaryadan 10 günde istanbula ürünü getirip teslim edemiyor, Amazon polonyadan gönderdiği ürünü 3. gün teslim ediyor.
  • Jlozde kullanıcısına yanıt
    Hocam buna firmaların yerelleşmesi diyoruz, değiştirdikleri cihazlar zaten refurbished yani onarım görmüş cihaz.
    Aldıkları cihazları çöpe atmıyorlar ki, sıfırlayıp sorunlarını giderip tekrar başkasına veriyorlar.
    Bunu verirken söylemiyorlar ama bir sürü konu gördüm verdikleri 2. hatta 3. cihazda kamera, mikrafon sorunları olan cihazlar.
    Kasa ile ekranın birleşim noktalarında açıklık vs sorunların olduğunu.
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Yerelleşen firmalar deyimi cuk diye oturuyor hocam kesinlikle.
  • Unique For All kullanıcısına yanıt
    Hocam bedel iadelerinde fatura tutarı ödenir zaten ona itirazım yok, benim istediğim cihazın ayıpsız misli ile değişim veya birebir değişimi.
    Bu haklarımdan beni mahrum ediyorlar sorun burada başlıyor zaten.
  • BlackLead kullanıcısına yanıt
    Hocam ben aldığımda Amazon Türkiye'de henüz hizmet vermiyordu, Amazon.de vardı ama ona sözüm yok.
    Bu sorun yaşadığım 3. ve son alışverişim zaten, artık kendilerinden tuvalet kağıdı bile almayacağım.
  • hgwxx/7 kullanıcısına yanıt
    Hocam Amazon'dan yıllardır .com ve .de olarak alışveriş yapıyorum.
    Ben ürünü aldığımda Amazon Türkiye'de henüz hizmet vermiyordu, Almanya'dan almam gerekirdi ona birşey demiyorum.
    Bu hepsiburada ile yaşadığım sorunlu 3. ve son alışveriş.
  • Hocam isteseler onu da yaparlar ama normal şartları yerine getirmeyen bir firma niye böyle birşey yapsın?
    Ürünü sonuçta dolara endeksleyip satıyorlar, benim değişim ürünüme karşılık ürünü de eski fiyattan ithalatçısından alıyorlar ve yeni fiyattan satıyorlar.
    Herhangi bir kayıpları olmuyor fakat ücret iadesi aldığın an enflasyon ve döviz karşısında paran erimiş oluyor Türkiye'de malesef.
    Aslında bu konuda tüketicinin korunması hakkında kanun ve satış sonrası hizmetler yönetmeliğinde değişiklik yapılabilir, ama yaparlar mı? hiç sanmıyorum.
    Avrupa birliğinde olsak çok daha farklı olurdu bu konular eminim.
  • navigator_ N kullanıcısına yanıt
    Hocam 1 ocak 2019 tarihinde tüketici hakem heyeti parasal sınırı yükseltiliyor, ben dilekçeyi hazırladım ve kanıtları içerisine ekledim.
    Şimdilik bekliyorum, başvurumu yapacağım ve haklarımı savunacağım.
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.