< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diemcizone -- 29 Aralık 2018; 0:41:5 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diemcizone -- 29 Aralık 2018; 0:41:5 > |
valla amazon.com.tr açıldıktan sonra hepsiburada dan toplu iğne bile almadım.
|
Up
Türk firmaların çakallıkları yüzünden garantili ürün kesinlikle almıyorum. İkinci el alıyorum, gerekirse tamir değişim kendim yapıyorum. Sıfır alırım kafam rahat olur diyenlere inat |
Hocam Amazon.com ve DE ile en aşağı 100000TL alışveriş yaptım, arızalanan ürünlerimde oldu. Adamlar servise bile yollamadan ürün kendilerine ulaşır ulaşmaz iade yaptı. Logitech, Evga gibi markalarda ürünlerinin arkasında çok sağlam duruyor. Müşteri memnuniyetini esas alıyor. Hepsiburada ile daha önce monitör konusunda 2 defa sorun yaşadım. Tüketici hakem heyeti aracılığı ile 2800TL zararımı tahsil ettim, bunlar neyine güveniyor? 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Satış Sonrası Hizmetler Yönetmeliğine göre haklı taraf benim, değişim raporu vermemek için önce yetkili servis ile bir oldular 40 takla attılar, değişim raporunu aldıktan sonra da bu çorabı başıma ördüler. Müdürlükten arayan bir bayan var, hak hukuk ne bilmiyor. Yasalar falanda pek umrunda değil kendisinin, ben böyle bir firma görmedim, duymadım. Yıllardır bende Vatan, Mediamarkt, Teknosa, Gold Computer, Lenovo, Kaspersky gibi firmalarda çalıştım, süreçleri ve yasaları gayet iyi biliyorum. Bunların yaptığının mantıklı açıklaması olamaz, tamamen art niyetliler. İthalatçı bunlara ürünün yenisini verecek, bunlarda çok akıllılar 4000TL kâr ile yeniden ürünü satacaklar. Başka açıklama bulamıyorum ben...
|
Elinde kanıt var haklı olduğun açık. Tüketici hakem heyetine git dilekçeni ekleriyle beraber ver. Aradaki farkı ispatla ve ürününü al.
Peşini bırakma. |
Tam da ben konu açacaktım ha!!
( SDCZ80-064G-G46) sandisk usb 3.0 64 gb bellek aldım, 10-20 kullanımda bozulunca attım köşeye. Sonra bir baktım evrakları duruyor aldım pentaya yolladım. 130 liralık bellek adamlar iade diye not düşmüşler aramıyorlar hiç.. bakıyorum bakıyorum en sonunda ariyim dedim göndereli tam 2 ay olmuş! kadın diyor iade yapalım yada üstüne para koymak şartıyla başka bir ürün alın. Lan memleketin her yerinde satılan belleği bana niye tekrar yollamıyorsun? çakallar yaa, 20-30 lira fark oluşmuş ya, onu ödememek için kasıyorlar! bir de 6 tane ödül almış firma falan filan!! (aptek) aldığım yeri aradım bugün, adam dedi 2 saate dönerim o da dönmedi! Akşam beş gibi aradım yine dönmedi.. Ne adi aşağılık bir tüccar kafasına döndü bu ülke? |
Hepsiburada çakallıklarından ne zaman vazgeçer bilmem. Amazondan ya da ikincielden alışverişe devam. Bizim şirketlerimiz memnuniyet işini düzeltene kadar arkalarına bakmaya devam edebilir.
Bahsettiğim gibi ekşisözlük kanalına taşıyabilirseniz, rezalet başlığı diye hemen duyuluyor. Firma karizmam çizilmesin diye ayağınıza kadar gelirdi. Hepsiburadanın iyi bir ünü yok gerçi ekşide ama ulaşmak iyi olur. Hesabım olsa yardımcı olurdum. Adınıza üzüldüm, sinir harbi yaşamadan umuyorum kısa zamanda hallolur. |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hakkını Arayan Serçe -- 28 Aralık 2018; 2:52:59 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |