Şimdi Ara

Hepsiburada Rezaleti - Fiyatı 4000TL Artan Ürünün Değişim Raporu Olmasına Rağmen Değiştirmiyor! (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
413
Cevap
4
Favori
43.335
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
629 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • semih203 kullanıcısına yanıt
    Hocam ilginiz ve desteğiniz için teşekkürler.
    Ben 6502 sayılı tüketicinin korunması hakkında kanun, satış sonrası hizmetler yönetmeliği ve satış sözleşmesi dahilinde ilgili maddeleri kendilerine defalarca bildirmeme rağmen değiştirmiyorlar, otomatik mesajlar gönderiyorlar o yüzden artık kendileri ile uğraşıp vakit kaybetmektense olabildiğince erkenden yasal süreci başlatacağım.
    Ürün ayıplı mal statüsünde, 180 gün içerisinde arızalandı.
    Servis raporunda 1:1 değişim ve doa kapsamında ibareleri mevcut.
    Bu bağlamda bana ürünün ayıpsız misli ile değişim yapmaları gerekir yani ürünün yenisi ile değişim veya özellik kapsamının daha aşağı olmaması şartı dahilinde üst model ile değişim yapılması gerekir.
    Fakat adamların kanunları ve yönetmeliği taktığı yok malesef dilimde tüy bitti.
  • megaster kullanıcısına yanıt
    Hocam tüketici hakem heyetinde kazandığım bir davaya firma itiraz edip bana dava açmıştı, ben tabi süreyi geçirmeleri gerekçesi ile haciz uygulayarak dava başlamadan paramı kendilerinden tahsil etmiştim.
    Dava 5 celse toplam 1.5 yıl sürdü, her duruşma ortalama 5 dakika sürdü.
    Son celsede hakim değişti, ne savunma aldılar doğru düzgün, ne şikayetimi dinlediler ne dosyayı incelediler.
    Dava hakkında kendilerinin sadece başlık kadar bilgilerinin olduğunu düşünüyorum, %50 şans ile ben kazandım.
    Ben diyordum ki bu adalet sistemine göre haklıysam haksız, haksızsam haklı olmam gerekir.
    Bu ne saçma bir adalet anlayışıdır, ben kazanmama rağmen tatmin olamadım malesef.
    O davayı kaybedebilirdim ve haklı olduğum hâlde mağdur edilebilirdim, itiraz yolu da kapalı malesef.
    Saçma sapan bir durum açıkcası...
  • ahmetgox A kullanıcısına yanıt
    Hocam aynen öyle işlerine nasıl gelirse öyle yapıyorlar.
  • phantasm P kullanıcısına yanıt
    Desteğiniz ve ilginiz için teşekkürler.
  • Hocam desteğiniz, ilginiz ve iyi dilekleriniz için teşekkürler.
  • diemcizone kullanıcısına yanıt
    Amazon ceosu Jeff Bezos’a ulaştım. Konunun araştırılması için talimat vermiş, bakalım gelişme olacak mı göreceğiz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • diemcizone kullanıcısına yanıt
    Arızalı ürün gelince de iade almaları gerekir öyle şey mi olur Türkiye’ye geldik memleketten alışveriş yapalım dedim burnumdan ağzımdan fitil fitil geldi daha önceki alışverişimde iade almışlardı bu sefer almadılar yanında 3800 e iphone 8 de almıştım onda da sorun çıktı hat taktığım için almadılar onu da zararına sattım 2.günü toplam nakit 11 bin tl yi çöpe atmış oldum :)) yok baba yok bunlardan adam olmaz genel müdürlük mağaza müdürü istanbul merkezi şikayet siteleri neler varsa başvurdum hiç mi geri dönüş olmaz aramazlar sorun nedir ilgilenmezler?sinir krizi geçirdim bana acı bir ders oldu mümkün değil yanından geçmem artık En fazla pil almaya giderim Türkiye deki teknoloji marketlere :D

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bende hepsiburadadan lenovo marka telefon aldım, telefonda sim kart yuvası arızalı hat kesiliyor, aynı model 1 tane daha almıştım onda sim kartım sorunsuz çalışıyor. İadeye gönderdim servis raporu yok diye direk geri göndermişler ama ortada geri gönderi kodu falanda yok böyle reziller. Telefon üstelik daha 2 günlük, siz verin servise dedim olmaz dediler şimdi servise vermekle uğraşçam birde. Ders oldu bana daha fazla verip mağazadan alırım hem açtırıp kontrol ediyorsun hemde birşey olunca onlara teslim ediyorsun.
  • diemcizone kullanıcısına yanıt
    Son durum ne bu konuda?
  • Elessar Eredhian kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam, foruma giremiyordum bayadır. Tüketici İl Hakem Heyeti ayıpsız misli ile değişim kararı verdi, Hepsiburada savunmasını yaptı fakat yalan yanlış bir savunma hazırlamışlar. THH kararı sonrası ben HB'nin itiraz etmeleri için 1 ay süre tanıdım, bu süre (Yasal süre 14 gün) bu süre içerisinde itiraz etmediler, ürünü de tedarik etmediler ve beni arayıp sorunu halledelim de demediler, 1 Ay dolduktan sonra bunları arayıp durumu belirttim, ayıpsız mislini talep ettim. (2 Şubat 2019) o günden beridir 6 defa görüşme yapmama rağmen değişen birşey olmadı, Hepsiburada kanun tanımazlığa malesef devam ediyor. Yetkilileri geri döneceğini söylüyor, dönmüyor. Konuyu takip ettiğini söylüyor, etmiyor. Ben icra takibi başlatıp ürünü alacağım üzerine de avukkat ile görüşüp dava açmayı düşünüyorum.
  • Benim de hepsiburada dan aldığım msi laptop um için teknik servis değişim raporu verdi. Raporu gönderdim işleme alındı. Defalarca aramama rağmen size dönülecek dendi fakat dönülmedi. Hep geçiştirip oyaladılar. En son stokta varsa değişim sağlayacağız dediler . Fakat daha sonra stokta ve satışta olmasına rağmen , ürününüz stokta yok değişim değil sadece para iadesi yapabiliriz dediler. Kendisine aynı parayla aynı ürünü bidaha alamam mağdur olurum dedim. Adamın umrunda değil. Artık hepsiburada dan zırnık almayacam tavsiye etmeyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • diemcizone kullanıcısına yanıt
    Son durum nedir? Alabildiniz mi ürününüzü?
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.