Şimdi Ara

Hepsiburada Rezaleti - Fiyatı 4000TL Artan Ürünün Değişim Raporu Olmasına Rağmen Değiştirmiyor! (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
413
Cevap
4
Favori
43.337
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
629 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu firmalara birilerinin haddini bildirmesi lazım bende gameekstra firmasıyla rezalet bir durumdayım.
    artık miğdem bulanıyor.
  • Selamlar arkadaşlar, desteğinizi sürdürdüğünüz için teşekkürler.
    En son hangi mesajı cevapladım onu bulmaya çalışıyorum, oradan sonra diğer mesajları sırasıyla cevaplamaya çalışacağım.
    -, Firma tarafından tarafıma ulaşan, özür dileyen kimse yok bu arada onu da belirteyim.
  • Devian kullanıcısına yanıt
    Hocam desteğiniz için teşekkürler, arkadaş sağolsun konuyu ekşiye benim adıma taşıdı.
    Orada ilgi görmedi fakat ilgi görmesi mühim değil, orada yıllarca kalsın o bana yeter.
  • Desteğiniz için minnettarım.
  • StaatSanWalt kullanıcısına yanıt
    *#06# yaptığınızda ekranda gördüğünüz imei ile gelen mesajda ki imei karşılaştırdığında aynı mı?
    Belki farklı telefona geçici olarak sim kartını taktıysan mesaj gelmiştir diye dedim hocam.
  • AegonTheUnlikely kullanıcısına yanıt
    Kanıtlar hazırlandı, dilekçeye eklendi.
    2 Ocak 2019 Tarihinde yasal süreci başlatıyorum.
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Malesef hocam, .com ve .de ile ben memnunum, aynen devam edeceğim.
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Hocam zincir teknoloji mağazalarında çalışırken hep düşündüğüm;
    Walmart, Amazon veya bir başkası, şöyle çok sağlam bir operasyonla Türkiye'de hizmet vermeye başlasa da bizim çakalların ağzına acı biber sürse ancak o zaman birşeyler değişir.
  • StaticDamaqe S kullanıcısına yanıt
    Amazon Global ile görüşüp durumu anlatın hocam, yetkili kişilere ulaşın.
    Burada sizi mağdur etmeye hakları yok.
    Ben de iade süreci ile ilgili bir kaç sorun yaşadım, 3-4 defa aradım farklı zaman dilimlerinde, son aradığım kişi hem süreci takip etti hemde sonuçlandırdıktan sonra tarafıma yaptığı işlemleri anlattığı bir elektronik posta gönderdi.
    Çalışanlardan kaynaklı olma ihtimali çok yüksek, mümkünse yabancı çalışanlara durumu anlatabilirseniz belki sorunu sonuçlandırana kadar ilgilenir sizin şikayetinizle.
  • C.CEMİL kullanıcısına yanıt
    Hocam gittigidiyor benim durduk yere 2 farklı üyeliğimi kapattı.
    Aldığım, sattığım ürünler var.
    Sattıklarım sorun değil, aldıklarımı takip edemiyorum.
    Geçenlerde ekran kartı almıştım gittigidiyordan, arızalandı ve servise yolladım.
    Ücret iadesi kararı verildi fakat hangi satıcıdan aldığımı falan hatırlamıyorum, gittigidiyorla yoğun bir yazışma ve telefon trafiğine girip güçlükle satıcıyı buldum, satıcıdan faturayı eposta olarak aldım, kendilerine ücret iadesi formunu gönderdim.
    Bu sefer de gittigidiyorda benim eski kredi kartım (kapattırdığım) ile ödeme yapmışım.
    O kart bilgilerini değiştirmek için de iban bilgilerimi gönderdim.
    1 Hafta oldu hâlâ ücret iadesi yapacaklar.
    Hesabımın yetkilerini kapatın ve açın, ne aldığıma, nereden aldığıma, hangi tarihte aldığıma, hangi kredi kartı ile ödediğime bakayım diyorum açamayız falan diyorlar, şaka gibi yani.
    Hesabı kapatma nedenlerini de bilmiyorum o kadar alışverişim ve satışım oldu, hiç problem de yaşamamıştım oysa.
    Hatta ilk internet üzerinden aldığım ürünü gittigidiyor'dan almıştım.




  • :ArHaus: kullanıcısına yanıt
    Ortada keyiflik bir durum yok, 1 ay sürem var diye 1 ay bekletecek halim yok.
    Zaten aynı gün kararımı vermiştim, kaldı ki o zaman bana 1 ay bekleyemeyiz demeleri gerekmez mi? niye Evet, siz karar verdiğinizde ararsınız diyorlar?
    Şirketten hisse falan mı aldın yani ben anlamıyorum, sırf muhalefet olmak için doğru dürüst konuyu okumadan etmeden bana niye saldırıyorsunuz?
  • thepunisherWZ kullanıcısına yanıt
    Hocam Yıldız Holding'in bir kolu, Exper de bunların.
    Ülker'in teknoloji firması yani kısaca, istesek de istemesek de alıyoruz bilmeden.
    Bütün teknoloji marketlerinde o kadar çok markanın ithalatçısı bunlar, ürünü alıyorsunuz bi bakmışsınız ithalatçı Penta.
    Gerçi benim sorunumun Penta ile ilgisi yok, kendileri ile henüz hiç sorun da yaşamadım ama.
    Gıda sektöründe olduğu gibi Teknoloji sektöründe de tekel gibiler.
  • Şikayet değil oluruna bakmanı öneririm. Burası Türkiye. Tüketici Hakem Heyeti vs ile 1 adım ileriye gidemezsin. 35 ten küçüksen abi tavsiyesi, büyüksen forumdaş tavsiyesi olarak gör dostum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • burak_bt kullanıcısına yanıt
    Hocam herkese yetişemiyorum, benim yerime cevap yazmışsınız teşekkür ederim
  • Desteğin için teşekkürler hocam, sonuçlandığında sonucu konuya ekleyeceğim.
  • impact_24 kullanıcısına yanıt
    Desteğiniz için teşekkürler hocam, aynen dediğiniz gibi.
  • Dostum romantik olmayın mantıklı düşünün. Burası Türkiye. Yıllık enflasyonu %25 üzeri olan doların TL karşısında hoplayıp zıpladığı 3. Dünya ülkesinde yaşıyorsunuz. İsviçre’de değiliz. Rayiç bedelle verecek vs. 18 yıllık bilgisayarcıyım 18 yılda rayiç bedelle ürün iade alan hiçbir distribütör görmedim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • impact_24 kullanıcısına yanıt
    Hocam benim yerime cevap vermişsiniz zaten, parayı istediğim yok.
    Ben ürünü istiyorum, hatta ürünü aldığım gibi isteyen olursa forumda başka bir arkadaşa bedelsiz bile verebilirim.
    Hepsiburada kazanacağına burada başka bir arkadaşımızın işine yarar, ben zaten soğudum ürünü aldıktan sonra kullanmak istemiyorum.
    Belki masaüstü bilgisayar toplarım, bilmiyorum.
    Hepsiburada gel senin cihazını veriyoruz dediği an varsa talipler buradan bana ulaşsın, cihazı kendisine aldığım fiyata veririm söz veriyorum.
    İş artık gurur meselesi oldu benim için, benim amacım para kazanmak falan değil.
    Hak yerini bulsun derdindeyim, kaldı ki ürünü bana satarken fiyatı dolara endeksleyip satıyorsa iade ederkende dolara endeksleyip iade etsin?
    Yer mi, yemez.
    Ama dediğim gibi amacım kesinlikle 3 kuruş fazla para kazanmak değil.
  • Sevdiğim ülkemde neyin fiyatı değişmiyor ki? 7500TL lik imac oldu 21.000TL. İade oldu 7500TL. Yıllık enflasyon %25. Anlat derdini Marco Paşa ya. Penta faturada ne yazıyorsa onu iade yapıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • cervinff kullanıcısına yanıt
    Gördüğüm en düşük fiyat 8426,75TL, gördüğüm en yüksek fiyat 15k civarı (Hepsiburada.com)
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.