Şimdi Ara

Hepsiburada Rezaleti - Fiyatı 4000TL Artan Ürünün Değişim Raporu Olmasına Rağmen Değiştirmiyor! (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
413
Cevap
4
Favori
43.337
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
629 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • StaticDamaqe S kullanıcısına yanıt
    Hocam umarım Amazon Global çözüm sağlar, Amazon sisteminde bazı eksiklikler var.
    Örneğin kapatılan kredi kartı yerine farklı kredi kartı tanımlayabiliyorsunuz fakat farklı kredi kartına ücret iadesi yapamıyorlar.
    Bunu da benim önerimle ücret iadesini önce çek olarak verip daha sonra çeki ücret iadesine çevirerek istediğim kredi kartına iade ederek çözmüşlerdi, sizin aklınıza çözüm için birşey gelirse kendilerine önerin, belki böylelikle sorunu giderirler.
  • C.CEMİL kullanıcısına yanıt
    Hocam söylediklerinize katılıyorum fakat ben hepsiburada ile bundan önce 2 defa sorun yaşadım, birinde kavga dövüş sorunu düzelttiler.
    Diğerinde tüketici hakem heyeti yolu ile hakkımı elde ettim ve bunu kendilerine uygulattım.
    Bir firma politikalarında hiç mi iyileştirme yoluna gitmez?
    Amazon ile sorunlar yaşadım, bir sürü alışverişim var.
    Amazon.de, .com ile yıllardır alışveriş yapıyorum.
    Sorunlar yaşadım fakat çoğunda zorlanmadan çözüm sağladılar, farklı kullanıcılar farklı sorunlar yaşamıştır tabi ona birşey diyemem.
    Bu konuda yorumların hepsine cevap vermeye çalışıyorum fakat 2 kişi haricinde Hepsiburada ile sorun yaşamayan insan yok şuan gördüğüm kadarıyla, bu benim Hepsiburada ile son alışveriş deneyimim.
    8000 Liralık ürüne 200-300 lira fazla veririm, alternatiflerine yönelirim fakat yine de tercih etmem.
    Başka satıcıdan ürün aldığımda tekar sorun yaşamayacağımın garantisi var mı? tabi ki yok, o zaman hiç ürün almamak lazım.
    Zaten artık teknolojiden ve alışverişden çok fena soğudum, zaruri olmadığı sürece artık alışveriş yapmayı düşünmüyorum.
    Çok lazımsa forumdan 2.el temiz, garantili ürünlere yönelirim ve zaten ne ararsam var forumda.
    Sorun yaşamadığım yerlerden alışveriş yaparım.




  • diemcizone kullanıcısına yanıt
    İade açısından sıkıntı yok. Sıkıntı şu, ben televizyonu aldığımda 4993 TL’ydi. Keşke başka yerden alsaymışım, Amazon adına güvendim ama inanılmaz pişmanım. Yüzeysel anlatıyorum şu an durumu, müşteri hizmetlerini çok amatör, çözüm üretemedikleri gibi geçmiş süreci de göremiyorlar, her seferinde en baştan anlatmam gerekiyor. Her konuştuğum kişi sizin adınıza bu durumu not aldım diyor ama yalan. Şu an piyasadaki en ucuz hali 6500 Tl civarı. Durum böyle olunca değişimden başka çarem kalmıyor. Bu seferde stoğa girmesini beklemem gerekiyor. 2. televizyon için 1.5 ay bekledim yine ambalajı açılmış televizyon gönderdiler. Yine beklemek zorundayım, birkez daha böyle olursa hukuki yollara başvuracağım mecburen..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi StaticDamaqe -- 29 Aralık 2018; 1:56:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SaLiVa S kullanıcısına yanıt
    Hocam yorumunuzun altına imzamı atarım, kesinlikle haklısınız.
  • ucuß3 kullanıcısına yanıt
    Hocam ev sahibi suçlu da, hırsızın hiç mi günahı yok?
    Yasal süreci başlatacağım, yasalar önünde kim haklı kim haksız belli zaten, adı konulur böylelikle.
  • diemcizone kullanıcısına yanıt
    hb. dan sorun yaşamayan yok tabi ,bunlardan bir tanesi de benim :)

    ama dediğim gibi diğerlerinden de yaşadım

    lakin ilginç olarak gg. da hiç sorun yaşamadım ,araştırırsanız en fazla şikayet olanlardan bir tanesi de gg.
    sorunsuz alışveriş olunca hepsi iyiler ama sorun çıktığında hepsinde problemler yaşanıyor
    ama her şeye rağmen hb. daha güvenilir olduğundan, millet genelde fiyatlandırma hatası olduğunda bile bunlardan alıyor ve genelde thh. kararı ile gerçek fiyatının çok altında ürün sahibi olmuş çok kişi var :)

    diğerleri ise thh. kararlarını mutlaka tm. ne taşıyor ve müşteriyi birde orada hırpalıyor

    şimdiye kadar en büyük sorun yaşadığım firmalar ,nanokatalog -avansas -tekzen - n11 -incehesap (şuan hatırlayamadığım diğer firmalar)
    tabi bunlar normal alımlarda yaşadığım sorunlar ,sizdeki gibi bir problem çıksa çok farklı davranacaklarını zannetmiyorum

    forumda 2. el satanlarda da büyük sorun yaşayanlar gördüm

    hadi bunlarla uğraşmayalım ve mağazadan alalım desek o daha kötü ,çünkü 14 gün içinde iade hakkında olmuyor ve internete göre çok daha fazla para ödemek gerekiyor ,hele ki kurumsal olmayan yerlerden alırsan adamlar işi kavgaya kadar götürüyor

    ben artık firma falan önemsemiyorum ,şansıma deyip alıyorum ,yoksa dediğim gibi bir sorun çıksa hepsi aynı :)




  • Değişimin onaylanmış, HB seni arayıp değişim mi para iadesi mi diye sormuş. Cevap vermek yerine bir düşüneyim öyle ararım 1 ayı var demek ne demek? HB'nin 1 ay boyunca senin keyfini bekleyecek hali tabi ki yok.
  • Penta bilgisayar beleşe sevap satsa almayacaksın. Evde açarsın günah çıkar, iade edeyim dersin eldeki sevabı da alırlar günahınla kalakalırsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: :ArHaus:

    Değişimin onaylanmış, HB seni arayıp değişim mi para iadesi mi diye sormuş. Cevap vermek yerine bir düşüneyim öyle ararım 1 ayı var demek ne demek? HB'nin 1 ay boyunca senin keyfini bekleyecek hali tabi ki yok.
    Git uyu sabahin besinde belliki beyin hucrelerin henuz calisamiyor.



    Dedigine bak ya adamin 1ay suresi var, HB keyfinimi bekleyecekmis seve seve bekleyecek adamin hakki bu. Ne tuhaf insanlarsiniz ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • diemcizone kullanıcısına yanıt
    En kısa sürede sonuçlanır inşallah, takipteyim hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • HB iyi yapmış, nazlanmasan değişimini yapardın.
  • Sonra batiyak, konkordato bilmem ne UP o zaman gören çoğalsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: heavyy

    @Badi Ekrem

    Nasıl yani?
    8.000 TL verip 12.000 TL olarak mı geri alacak arkadaş?
    Ürünü istiyor parayı değil. Ha satar daha fazla kazanmış olur o da kimseyi ilgilendirmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu an indirimli fiyatı 10,950._TL

    MSI
  • benim zotac gtx 1050ti arızalandı gönderdim distirübütöre,ordan servise gitti servispoint denen yere neyse ürün arızalı değişim dendi ancak 8 gün geçti kimseden cevap yok sürekli servisi ve endeks bilişimi arıyorum,endeksbilişimden sanırım adı erdem'di bir arkadaş ilgilendi onaylar alındı falan dedi elimizde bu ürün yok satıcıyıyla iletişime geçtim adam mal yok iade yapacağım diyor,dedim ben aldım bunu 650tl'ye şimdi 1200tl civarı olurmu öyle şey yasal hakkım ya eş değerini ya üstünü yollayacaksınız dedim yok öyle bir yasa deyip yedirmeye çalışıyorlar,ben üzüm yemek istiyorum bağcıyı dövmek değil aynı ürünü gönderin yeter yasal yola başvurursam alacağım nasıl olsa yormayın beni dedim,sonra bir telefon erdem denen arkadaş endeksbilişimden dedi gigabyte var olurmu onu verelim diye tabi olur gönderin gelsin dedim gönderdiler,buradan endeksbilişime teşekkür ediyorum ilgilendiler.adamlar işin ehli,distiribütör önemli bu konuda ancak türkiyede hep bir üç kağıt var hemen para iadesi yapalım,ürünü alalı neredeyse 2 yıl olmuş olsa fiyatı 1500 diyelim,şimdi çok daha iyisini daha ucuza alabiliyor olsam para iadesi yapacakmısınız dedim kaldı öyle,işlerine ne gelirse onu yapıyor satıcılar hepsi üçkağıtçı




  • Ortada rezalet yok. Klasik aç gözlü DH ölücü konusu..



    Adamlar iade mi değişim mi dediğinde nazlan, 4000tl zam yiyince hemen alırım satarım 2 bin trink kar de.



    Sizin gibiler yüzünden firmalar artık iade değişim konusunda eskisi kadar hassas değil.



    Ürün servise gitmiş, iade veya değişim durumu biran önce belli olması gerekir. 37 yaşındayım hayatımda ilk kez iade mi değişim mi 1 ay surem var ben kadar veririm diyeni görüyorum.



    Bir ürün geri iade edildiğinde default olarak iade gerçekleşir. Senin gibi tatlı su çakalları ile uğraşmak istemeyen global firmalar zaten hemen para iade yapar. Aldığın laptopun fiyatı düşse idi firma sana düşük fiyat mi iade yapacaktı? Ürünün fiyatı değişmişse neden 8000 ödediğin halde sana 12bin TL lik ürün vereyim?



    Çünkü ben o ürünü almıştım sen de bunu karşılamak zorundasın. İyi de adam karşılamış. Ürünün arızalı olması HB suçu olmadığı halde satıcı olarak arkasında durmuş iade mi değişim mi diye.. niye nazlaniyorsun? Günde milyonlarca satış yapılıyor. Herkes benim 1 ayım var dese ohooooo. O senin dediğin direk üreticiden alırken olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • zamanında sound blaster z ses kartı almıştım indirimle 160 liraya 2 sene dolmadan kulaklık çıkışı cızırtı yapmaya başladı garantiye giden ürünüm hiç sorgu sual olmadan alışverişi yaptığım karta iade oldu çünkü aradan geçen kısa zamanda ses ürünleri muazzam pahalı olmuştu.

    bu yaptıkları cins hareketten sonra farklı farklı ses kartları aldım zarar ettim (asus xonar phobeus dahil) ikinci el sattım bir türlü dikiş tutturamadım. kaliteli ses keyfimi elimden almışlardı aradaki fiyat farkı yüzünden
  • diemcizone kullanıcısına yanıt
    Bu açtığınız davalarda filan firmalara ekstara bi tazminat cezası filan veriliyormu. Verilmiyorsa zaten düzelmez bunlar. 10 kişiye yapsak 1i mahkemeye verse 9 undan kazanacaklar. Şöyle 50-100bin tl bide ceza kesseler firmaya bak bidaha yapıyorlarmı...
  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Sözleşmeler, tüketici haklarını filan ezip geçmişsin.

    HB ye giren çıkan yokki. Bozuğu alacak sağlamı verecek. Bozuğuda aldığı tedarikçiye gönderecek. Garanti filan böyle şeyler için var. Yoksa bunlardan almak yerine herkes pasaport çıkartıp gider yurtdışından alır. Uçak parası falan filan yurt dışı fiyatına denk geliyor.
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.