Şimdi Ara

Hepsiburada Rezaleti - Fiyatı 4000TL Artan Ürünün Değişim Raporu Olmasına Rağmen Değiştirmiyor! (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
413
Cevap
4
Favori
43.337
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
629 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kadobay kullanıcısına yanıt
    Hocam hepsiburada bana ürünümü yollamamıştı aldığım fiyattan, paramı iade etmişlerdi.
    Satmaya da devam ediyorlardı, ekran görüntüsü alıp tüketici hakem heyetine başvuruda bulundum.
    2-3 ay sonra karar açıklandı, kazanan taraf bendim.
    Aradım hepsiburadayı, elimizde stok yok şuan dediler. Bende ithalatçıyı aramıştım bunlardan önce, stoklarında olduğunu öğrenmiştim.
    İthalatçıda ürün var ya oradan tedarik edin, ya üst modellerden seçeceğim ürünle değişim yapın dedim.
    Bana 6-7 adet ürün göndermişler, 2 üst modeliydi ürünlerden biri onu seçtim ve 10 adet ürünümü teslim etmek durumunda kaldılar.
    2800TL zarar edecekken, 2800TL kâr ettim bu sayede, yanlarına bırakmayın ve hakkınızı kesinlikle arayın.
  • Opinion kullanıcısına yanıt
    Hocam öncelikle geçmiş olsun, desteğiniz için çok teşekkür ederim.

    Hepsiburada ile bu benim yaşadığım 3. ve son sorun çünkü bir daha kendilerinden kürdan dahi almayacağım.

    Yaşadığım ilk sorun; Hepsiburada'dan indirimde 10 adet ürün satın aldım, ürün stoklarında olmasına rağmen ürünlerimi göndermediler ve siparişimi iptal ettiler.
    Ben ekran görüntüsü ve yazışmaların çıktısını aldım, tüketici hakem heyetine başvurumu yaptım ve 2-3 ay gibi süreç içerisinde haklı bulundum.
    Karar çıktıktan sonra ithalatçıyı aradım, ürünün stoklarında olduğunu öğrendim ve ardından Hepsiburada Müşteri Hizmetlerini aradım.
    Ürünlerimi talep ettiğimde stoklarımızda yok dediler, bende ithalatçıdan var oradan alırsınız veya üst modellerden seçeceğim ürünü gönderirsiniz yerine dedim.
    Bunlar bana link gönderdi 6-7 farklı model ürün.
    Baktım ürünlerden birisi benim alacağım modelin 2 üstü, onu seçtim ve yollamak durumunda kaldılar. 2800TL zarar edecekken 2800TL kâr ettim ve yanlarına bırakmadım.

    Daha sonra monitör almıştım bunlardan, 2 ay gibi bir süre içerisinde arızalandı, doa kapsamında değişim raporu talep ettim ve yetkili servisten onay çıktı.

    Form elime ulaştıktan sonra bunlara değişim talep ediyorum dedim, formu bize yollayın dediler.
    Formu hepsiburadaya göndermek için kargoya verdim, bi baktım ücret iadesi yapmışlar.
    Ben ürünü 1150TL'den almışım, ürünün güncel fiyatı 2050TL.
    Kavga dövüş zor değişim için bana çek tanımladılar ve sorunu o şekilde çözdük.
    Şayet aynı gün dilekçe hazırlayıp tüketici hakem heyetine gidecektim, son anda sorun düzelince gitmedim.

    Şimdi aynı sorunu tekrar yaşatıyorlar ve bu sefer çözüm sağlamıyorlar, saçma sapan cevaplar veriyorlar ve otomatik mesajlarla konuyu geçiştirip vakit kazanıyorlar.

    Şimdi ben dilekçeyi falan hazırladım, kanıtlarımı da dosyaya ekledim. 2 Ocak 2019 tarihi itibari ile yasal süreci başlatacağım, ben çok düşündüm artık onlar düşünsün.




  • kvo35 kullanıcısına yanıt
    Hocam yorumunuzun altına imzamı atarım, bundan sonra üçe beşe bakmam zaten daha pahalıya geliyor ve sinir harbine değmiyor.
  • Opinion kullanıcısına yanıt
    Hocam MSI Global ile 2 defa sorun yaşadım hiç bir şekilde yardımcı olmuyorlar, MSI Türkiye ofisine ulaşmanın mümkünatı yok.
    Yaşanan bütün sorunlarla ilgili yetkili servis ile çözüm sağlamak zorundasınız, müşteri hizmetleri falan da yok.
    Global ile iletişime geçtiğimde ters ters cevaplar veriyorlar, resmen dalga geçiyorlar.
    MSI Z270 GAMING M7, MSI RX 580 GAMING X ve MSI Notebook ile farklı zaman dilimlerinde sorun yaşadım, siz Amazondan aldığınız için sorun yaşamamışsınız, yaşadığım bir sürü sorun var aslında yalandan yere ekran kartının belleklerini değiştirdiklerini iddia ediyorlar, bios yazdık düzeldi diyorlar sorun 4. seferde devam etmesine rağmen değişim / iade için rapor düzenlemiyorlar.
    Onlar da yasalara göre hareket etmiyor, Tüketici hakem heyetine verdim onları.
    Asusla bu sorunları çok basit bir şekilde çözdüm o yüzden yazdım.
    Ön yargılı kesinlikle davranmıyorum, benim başıma hep çorap ördükleri için ben böyle düşünüyorum.




  • jubeii kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun hocam, ücret iadesi istemiyorum ki.
    Zaten servisin hazırladığı raporda da 1:1 değişim olarak açıkca belirtilmiş, kendilerine de değişim istediğimi söylememe rağmen adamlar parayı iade etmeye çalışıyor.
    Ben ne istiyorsam onu yapmak zorundalar yasalara göre çünkü ürün ayıplı mal statüsünde.
  • Doğru Tüketici Mahkemesine hocam. Cayır cayır paranızı alırsınız. Bunlarla çene çalmaya gerek yok.
  • heavyy H kullanıcısına yanıt
    Sen bu kafayla aman böyle işlere girme.
    1) Ürün iadelerinde fatura tutarı esastır, ürünün satış fiyatı değil!
    2) Arkadaş parasını değil ARIZALI çıkan ürünün aynısını istiyor.
    3) Sen olayı hiç anlamamışsın.
  • heavyy H kullanıcısına yanıt
    Ben ürünü Haziran 2018'de aldım, 180 gün içerisinde ürünüm arızalandı ve yetkili servis değişim raporu hazırladı.

    Değişim raporunun hazırlandığı gün beni aradılar, ben gece geç saatlere kadar çalıştığım için uyuyordum ve değişim talebiniz onaylanmış, değişim mi istersiniz, iade mi sorusuna karşılık, servis raporu henüz bende değil, servis raporunu teslim aldıktan sonra 1 ay süremin olduğunu biliyorum. Ben ürünlere, kampanyalara baktıktan sonra karar verip size geri dönerim dedim.
    Cevap olarak tamam, siz bakıp karar verdikten sonra değişim veya iade işlemleri için bizi arayın, süreci başlatalım dediler.

    Ürün teknik servise teslim ettikten sonra önce arızayı tespit edemediler, ben videoya çekmiştim videoyu gönderdim ondan sonra değişim talebimi MSI yurtdışına ileteceklerini söylediler ve 1-2 gün sonra değişimin onaylanmadığını ve soğutucusunun değiştirildiğini ve sorunun düzeldiğini söylediler, bunun üzerine itiraz da etsem çok yoğun olmam ve işlerimin aksamaması sebebi ile kabül ettim gittim cihazı aldım ve 1 saat sonra eve geldim, tuşuna bastım cihaz açılmıyor. Şarjı bitmiştir dedim, şarja taktım değişen birşey olmadı.

    Hemen kendilerini arayarak sorunu anlattım ve bu sefer kesinlikle değişim istediğimi kendilerine elektronik posta yolu ile bildirdim, bunlar süreyi de yanlış hesaplamışlar ve bana 180 gün aşıldığı için değişim yapamıyoruz demişlerdi, tekrar hesapladık ve yanlış bilgilendirdiklerini kabül ettiler.
    Bütün aksesuarları ile birlikte teslim ettim ertesi gün, 2-3 gün sonra değişim talebim onaylandı.

    Bu süreç zarfı içerisinde Hepsiburada, MSI Türkiye, MSI Global ile görüşmelerim oldu, bir ton işim gücüm var ayrıca onlar da aksadı.

    Siz yanlış anlamışsınız, boşverdiğim falan yok bu saçmalıklarla uğraşmaktan kafamı çorba ettiler, o kadar mail trafiği var ki burada detaya girmiyorum.

    Kendilerine 1 ay süremin olduğunu söylediğimde itiraz etmediler ayrıca 1 ay beklemeyecektim zaten, aynı gün kararımı kendilerine iletecektim.

    Söylediğiniz diğer şeylere katılmıyorum, yasalar ve kurallar çerçevesince satış yapabilirler, kurallara ve yasalara uygun hareket etmiyorlarsa kanun önünde haklı haksızdan hakkını alır merak etmeyin.

    Herkese tek tek cevap vermeye çalışıyorum, yazdığım diğer mesajları okuyun sorduğunuz sorulara cevap arıyorsanız.




  • @Badi Ekrem

    Nasıl yani?
    8.000 TL verip 12.000 TL olarak mı geri alacak arkadaş?
  • heavyy H kullanıcısına yanıt
    Siz konuyu anlamamışsınız, bir tur daha okuyun, okuduğunuzu anlama konusunda yeterli eğitimi alamamışsınız sanırım.
  • c0mander C kullanıcısına yanıt
    Hocam desteğiniz için teşekkürler, size de geçmiş olsun.
    Yerinizde olsam bir dilekçe ile tüketici hakem heyetine başvurumu yapardım, kanıt olarakda ürünün stoklarında olduğuna dair ekran görüntüsü eklemeniz yeterli olacaktır.
  • Bay Robot kullanıcısına yanıt
    Raporu gördün mü ne konuşuyorsun? Rapor yalnız değişim raporu yani iade falan zırvalamışsın ama iade diye en ufak ibare yok.
    Hatta raporda açıkca "birebir değişim raporu" olduğu belirtilmiş.
    Kişi kendinden bilir karşısındakini, demek ki sen çok kurnazsın, söylediklerinin aynısını yapıyorsun firmalara.
    Ayrıca firmalar senin gibileri sürüm sürüm süründürür, iade bile yapmaz paranı alamazsın mahkeme mahkeme gezersin o zaman anlarsın dünya kaç bucak, aaaaaah yandım anaaam diye bağırdığında iş işten geçmiş yediğin kazıkla kalmış olursun, sen hakkını bile arayamadığın için hakkını arayan, haklarını bilen benim gibi kullanıcılara gelip burada saldırırsın anca.
    Sana ayırdığım sürenin sonuna geldin, güle güle
  • diemcizone kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle teşekkür ederim. Satıcı Amazon Türkiye’ydi evet. Konuyu Amazon Global’e taşıdım, sonuç çıkar mı bilmiyorum maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam geçmiş olsun öncelikle, ürün arızalı olmasaydı koşulsuz iade almaları gerekirdi. Arızalı çıkan ürünlerde de cayma hakkı olabilir, başıma gelmediği için hiç incelemedim. Arızalı olmasaydı kosulsuz iade edebilirdiniz Notebook ürününüzü. Yorumunuzun devamının altına imzamı atarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam geçmiş olsun öncelikle, ürün arızalı olmasaydı koşulsuz iade almaları gerekirdi. Arızalı çıkan ürünlerde de cayma hakkı olabilir, başıma gelmediği için hiç yasa ve yönetmeliği incelemedim. Arızalı olmasaydı kosulsuz iade edebilirdiniz Notebook ürününüzü. Yorumunuzun devamının altına imzamı atarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam geçmiş olsun öncelikle, ürün arızalı olmasaydı koşulsuz iade almaları gerekirdi. Arızalı çıkan ürünlerde de cayma hakkı olabilir, başıma gelmediği için hiç incelemedim. Arızalı olmasaydı kosulsuz iade edebilirdiniz Notebook ürününüzü. Yorumunuzun devamının altına imzamı atarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hep aynı şikayetler ama değişik firmalar
    ve sözlerde aynı "bir daha bunlardan bir şey almam"
    ama ucuz bulduğu ana kadar tabi :)

    şu zamana kadar şikayet olmayan bir tane dahi firma görmedim
    o zaman nereden alacağız dediğimde ,amazon dan al deniyordu ,aha işte amazon geldi
    peki onlardan hiç şikayet yok mu ?
    daha geçen gün birisi başlık açmıştı amazon dan uzak durun diye

    anlattıklarınız doğruysa yapılan uygulama çok yanlış (gerçi hb. nın tuhaf bir uygulaması var ,nedense hemen para iadesi yoluna gidiyor)

    yapılanları anlatın ama artık lütfen "bu firmadan uzak durun" sözünü söylemeyin
    çünkü hepsi birbirine benziyor ve şansımıza sorunsuz ürün çıkarsa şükür diyoruz

    aslında bu firmalara verilen tavizler nedeniyle bu durumlar yaşanıyor ,en fazla thh. yada tm. ne gidebiliyorsun ve haklı olduğuna dair karar çıksa dahi en fazla hakkın veriliyor ,yani firmanın kaybedeceği fazladan bir tek mahkeme masrafını ve avukat ücretini ödemek oluyor (kaybederse) ,bizim için avukat ücreti çok yüksek gelir ama onların zaten firma avukatları var

    her defasında kendim söyleyip kendim dinlediğim çözüm ise ,firmalara ayrıca yüksek miktarda ceza verilmesi konusudur ,diğer türlü adamlar gerekirse tm.ne bile gider




  • Arkadaşlar ilginiz, alakanız ve desteğiniz için teşekkürler forumdan @mrmeram nickli arkadaş sağolsun bu konuyu ekşisözlükte paylaştı
    Oradan incelemek isteyen arkadaşlar için link:
    ekşi sözlük
    27 aralık 2018 hepsiburada.com rezaleti
    https://eksisozluk.com/27-aralik-2018-hepsiburada-com-rezaleti--5890080

    Konuyu düzenleyerek linki ekleyeceğim, yetişebildiğimce herkese cevap vermeye çalışıyorum.
    Yarın kaldığım yerden olabildiğince herkese cevap vermeye çalışacağım.
    Tekrar teşekkürler, iyi forumlar.




  • ben 15 yıldır amazon'dan (amerika ve almanya) alışveriş yapıyorum. Her 5-6 siparişten birinde mutlaka bir aksilik oluyor. Ya kargo hasarlı, ya da geç geliyor ve adamlar her defasında bana aynı ürünü tekrar yolluyorlar eski ürün sizde kalsın diyerek. Yıllarca alışveriş yaptığım için hem bana güveniyorlar hem bende onlara. Mesela son bir mouse aldım TR fiyatı 530TL amazon fiyatı 550TL (express kargo hizmeti dahil) ve amazon'dan aldım. Ürün tam 3gün sonra elime ulaştı ve mouse'un altında kıl kadar bir çizik gördüm. Adamlara fotoğraf çekip gösterdim, özür dileyerek aynı ürünü tekrar gönderdiler. Bunu hangi firma yapar Türkiye'de?
    Hiçbiri...
    Ben daha pahalı da olsa yurtdışından alıyorum ürünü. 500 değil 700 olsaydı yine alacaktım çünkü bir sorun olunca adamlar ile iletişime geçiyorum anında hallediyorlar.

    Vazgeçin bu Hepsiburada sevdalığından. Adamlar kullanılmış ürün gönderip birde iade almıyorlar.




  • düşünücem demeseydin keşke değişim istiyorum yenisiyle deseydin az para değil. şu saatten sonra zor. paranı vermişler zaten.
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.