Şimdi Ara

Hepsiburada Rezaleti - Fiyatı 4000TL Artan Ürünün Değişim Raporu Olmasına Rağmen Değiştirmiyor! (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
413
Cevap
4
Favori
43.337
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
629 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diemcizone

    Arkadaşlar ekşisözlük üyeliği olan var mı? üyeliği olan arkadaşlar bu konuyu duyurabilir mi acaba? ben Twitter, Teknoseyir ve Shiftdelete forumlarına yazdım fakat en etkili mecra ekşisözlük ve benim üyeliğim yok malesef.
    ben tam açacaktım konuyu başka bir arkadaş açmış.
  • drk_m kullanıcısına yanıt
    Hocam desteğiniz ve ilginiz için teşekkürler, parasal sınır 1 Ocak 2019 tarihi itibari ile artıyor, bu sayede mahkeme ile uğraşmadan direkt il tüketici sorunları hakem heyeti başkanlığına dilekçeyi verip yasal süreci başlatacağım.
  • Elsa kullanıcısına yanıt
    Hocam hepsiburada ile daha önce 2 defa benzer sorunu yaşadım, birinde kavga dövüş sorunu bir şekilde çözdüğümüz için kıl payı tüketici hakem heyetine başvuru yapma gereğim ortadan kalktı.
    Diğerinde sorunu çözemedik, 2800TL zarar edecektim, tüketici hakem heyetine verdim ve kazandım ardından ürün ellerinde kalmadığı için üst modelini yollamak durumunda kaldılar ve zarar etmedim, şimdi de yasal süreci başlatıp hakkımı yedirmeyeceğimden emin olabilirsiniz.
    İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler.
  • Arkadaşlar uyku tutmuyor, bi kahve molası verdim.
    Yazdıklarınızı okuyorum ve sırayla herkese cevap vermeye çalışıyorum.

    Hepsiburada Rezaleti - Fiyatı 4000TL Artan Ürünün Değişim Raporu Olmasına Rağmen Değiştirmiyor!
  • öne çıkardım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • drk_m kullanıcısına yanıt
    Hocam benim yerime arkadaşa gerekli cevabı verdiğiniz için teşekkür ederim.
    İlginçtir ki bana verilen rapor yalnız değişim raporu, üzerinde iade falan yazmıyor ve birebir değişim yapılabileceği belirtilmiş.
    Arkadaş hem anlamadan dinlemeden neden saldırdı bilemiyorum fakat şayet iade veya değişim yazıyor olmuş olsaydı bile ben iade istiyorsam iade, değişim istiyorsam değişim yapılması gerekirdi.
    Bu ülkede tüketici hakları kanunu, satış sonrası hizmetler yönetmeliği var.
    Satıcı ile tüketici arasında satış sözleşmesi var, ben yasalar, kanunlar, düzenlemeler, yönetmelik ve sözleşmeye göre hareket ediyorum, burada mağdur edilen benim, aynı durum kendi başına geldiğinde ne yapacak acaba bilmiyorum fakat anlamadan, dinlemeden kimse kimseyi yargılamamalı.
    İlginiz için minnettarım, iyi forumlar.
  • diemcizone kullanıcısına yanıt
    Mesajda dediğiniz faturada mı yok hocam daha karşılaştırdım satıcı unimobile diye bir yer mail attım tabii ki dönüş yok en son öyle yapmayı düşünüyorum dediğiniz gibi teşekkürler.
  • aslayalansoyleme kullanıcısına yanıt
    Hocam iş o raddeye gelmeden herkesi bilinçlendirmek, haklarımızı öğrenmek, uygulamak var.
    Bu ülkede yasalar, kanunlar, düzenlemeler var.
    Herkes bu şartlara uymak zorunda, devletin de görevi bu şartlara uymayanlara gerekli cezai yaptırımları uygulamak.
    Bunların düzelmesi için sabretmemiz ve gerektiğinde hakkımızı aramamız, hakkımızı kimseye yedirmememiz gerek.
    Yoksa her kural tanımayana cezayı kendimiz kestiğimiz taktirde bizim sonumuz ne olur?
    Ama bazen insanları cinnet geçirtecek raddeye kadar getirebiliyorlar malesef.
    Bence iyisi mi? siz yorumunuzu kaldırın, sorun olmasın.
    İyi forumlar.
  • jackal___61 kullanıcısına yanıt
    Malesef öyle kanka, senin imzada yazan sistem hâlâ duruyor mu?
  • Mahkemeye gidin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diemcizone

    Hocam Amazon.com ve DE ile en aşağı 100000TL alışveriş yaptım, arızalanan ürünlerimde oldu. Adamlar servise bile yollamadan ürün kendilerine ulaşır ulaşmaz iade yaptı. Logitech, Evga gibi markalarda ürünlerinin arkasında çok sağlam duruyor. Müşteri memnuniyetini esas alıyor. Hepsiburada ile daha önce monitör konusunda 2 defa sorun yaşadım. Tüketici hakem heyeti aracılığı ile 2800TL zararımı tahsil ettim, bunlar neyine güveniyor? 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Satış Sonrası Hizmetler Yönetmeliğine göre haklı taraf benim, değişim raporu vermemek için önce yetkili servis ile bir oldular 40 takla attılar, değişim raporunu aldıktan sonra da bu çorabı başıma ördüler. Müdürlükten arayan bir bayan var, hak hukuk ne bilmiyor. Yasalar falanda pek umrunda değil kendisinin, ben böyle bir firma görmedim, duymadım. Yıllardır bende Vatan, Mediamarkt, Teknosa, Gold Computer, Lenovo, Kaspersky gibi firmalarda çalıştım, süreçleri ve yasaları gayet iyi biliyorum. Bunların yaptığının mantıklı açıklaması olamaz, tamamen art niyetliler. İthalatçı bunlara ürünün yenisini verecek, bunlarda çok akıllılar 4000TL kâr ile yeniden ürünü satacaklar. Başka açıklama bulamıyorum ben...
    Amazon veya başka bir e-ticaret sitesinin domain uzantısının sonunda .tr olunca veya .com olupta Türk menşeili olunca ne yazık ki Welcome to Muz Cumhuriyeti oluyor. Sebebi bu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Psydia

    Up



    Türk firmaların çakallıkları yüzünden garantili ürün kesinlikle almıyorum. İkinci el alıyorum, gerekirse tamir değişim kendim yapıyorum. Sıfır alırım kafam rahat olur diyenlere inat
    Aslında bir miktar mantıklı. Sonuçta sıfır ve sözde garantili bir ürün alınca ürün fiyatı içinde garanti maliyet risk payı için de para ödüyorsunuz ve garanti Muz Cumhuriyetlerinde işe yaramadığı için kazık yemiş oluyorsunuz. Benim hayalim bu saçma ve bozuk düzene koşulsuz / servissiz iade veya değişim olanağı ile yabancı menşeili bir firmanın ülke pazarına girip bunların (firmaların) alayını hallaç pamuğu gibi çöpe atmasıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 29 Aralık 2018; 1:26:7 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam yetkili servis ve hepsiburada.com ile yazışmalarım zaten kanıt olarak bende duruyor, açıkca değişim talep ettiğimi de rapor hazırlanmadan önce/sonra kendilerine ilettim.
    Karşılıklı olarak ses kaydı alındığında davalarda geçerliliği yok, yargıtay bazen kabül ediyor ama bundan sonra bende her müşteri temsilcisi ile görüşmeden önce karşılıklı olarak bende ses kaydı aldığımı kendilerine ileteceğim.
  • SouL InvictuS kullanıcısına yanıt
    Hocam şöyle ki ben elimde değişim raporu olduğu, yetkili servise ürünü teslim ederken değişim talebi ettiğimi ve bunun servis raporuna yazıldığı için kendimden emindim, bunlar ne yaptılar ne ettiler altını üstüne getirdiler şak diye ücret iadesi yaptılar.
    Ben bilsem o telefonu açmazdım veya açıp şuan müsait değilim 2 saat sonra tekrar arayın falan derdim.
    Gerçi bu seferde biz aradık ulaşamadık diye not düşüp ücret iadesi yapabilirlerdi. Yani her türlüsü sıkıntı, madem öyle kardeşim yok hemen karar vermek zorundasın falan deselerdi bari değişim derdim, neyse bakalım yasal süreç başlatacağım zaten bu saatten sonra istediklerini yapsınlar.
  • JackSmoke kullanıcısına yanıt
    Hocam benim Genpa ile 12. Tüketici Mahkemesinde görülen davam yaklaşık 16-17 ay sürdü.
    Tüketici hakem heyeti kararı ve icrayı da eklersek 4 ay da o sürdü aşağı yukarı.
  • daytone1 kullanıcısına yanıt
    İlginiz için teşekkürler, stoklarında olduğuna dair belgeyi kanıt olarak dilekçeye ekledim ve yasal süreci başlatacağım.
  • the_dr kullanıcısına yanıt
    Hocam hepsiburada ile aynı sorunu daha önce yaşadım, thh başvurum olumlu sonuçlandı ve hepsiburada haksız olduğu için savunma dahi yapmadan ürünün üst modelini vermek durumunda kaldı, 2800TL zarar edecektim az kalsın.
    Tüketici hakem heyetine kanıtlarınızla birlikte başvuru yapmanız durumunda haklı çıkardınız fakat 2-3 ay sürerdi ortalama.
    Geçmiş olsun...
  • Badi Ekrem kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle hocam, kanıtlarımı ekledim ve dilekçemi hazırladım gerekli yasal süreci başlatıp haklarımı savunacağım, yanlarına kâr kalmayacak.
  • imfatalty kullanıcısına yanıt
    Hocam benim yerime cevap verdiğiniz için teşekkürler, yorumunuzun altına imzamı atarım.
    Arkadaşın okuduğunu anlama konusunda eğitim eksikliği olabilir, kendisini aydınlattığınız için minnetarım.
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.