Şimdi Ara

Hepsiburada Rezaleti - Fiyatı 4000TL Artan Ürünün Değişim Raporu Olmasına Rağmen Değiştirmiyor! (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
413
Cevap
4
Favori
43.337
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
629 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diemcizone

    Hocam bizim firmanın hukuk bürosu ile görüştüm, savunma hazırladık. Tüketici mahkemesi ile dava açacağım zaten, burada konu açmamın sebebi insanlar görsün, alışveriş yaparken göz önünde bulundursun. Hepsiburada ile daha önce Tüketici Hakem Heyeti başvurusu yaparak 2800TL tahsil ettim, haksız oldukları için itiraz dahi etmediler. Apple, Türk Telekom, Vodafone, Genpa ve PTT ile daha önce Tüketici Hakem Heyeti başvurularım oldu, Türk Telekom hariç hepsinde haklı taraf ben olduğum ve düzgün savunma hazırladığım için kazandım. Genpa itiraz etti, tüketici mahkemesinde 5 celse dava sürdü, o konuda da galip olan taraf ben oldum. Hepsiburada ile bu yaşadığım 2. farklı problem. Daha önce de 1150TL'den aldığım monitörün fiyatı 2050TL'ye çıktı, değişim raporuna rağmen iade yaptılar ben twitterdan yazınca sorunu kolaylıkla giderip hesabıma çek tanımladılar ve yeni ürünü sorunsuz aldım. Yapmaları gereken şey ya çek tanımlayacaklar ya ürüne bana özel indirim yapacaklar. İthalatçısı penta ile görüştüm, penta kendilerine zaten iade ürüne karşılık yeni ürün verecekmiş. Ürün stoğumuzda var, siz onlara söyleyin değişim yapabilirler dediler. Buna rağmen hepsiburada sanırım onlara gelecek ürünü 4000TL kâr edip satmanın derdinde, yasalar çerçevesince haklarımı savunacağım. Değil 4000TL, 40TL olsa ben bunu yanlarına bırakmayacağım.
    davalar kaç ayda sonuçlanıyor ?




  • wtwt24 W kullanıcısına yanıt
    O hâlde Hepsiburada bana "Arkadaş vermiyorum ürününün parasını, geri ver parayı git nereye şikayet edersen et" cevabı versinler, gör o zaman şenliği.

    Bu ülkenin tüketiciler için hazırladığı kanunlar, yasalar, yönetmelikler var.
    Satıcı ile tüketici arasında kabül edilen satış sözleşmesi var.
    Ya bunlara uyacaksın, ya bunlara uyacaksın, başka kaçışın yok çünkü mecbursun, yapmak zorundasın.
    Yok ben bunlara uymayacağım diyorsan ürün satmayacaksın, sözleşme yapmayacaksın.
    Yok ben satarım, uymam diyorsan da kanunlar cezalandırır, kimseyi mağdur etmeye hakkın yok ve edemezsin.
    Yani senin söylediğinin hukuki bir dayanağı olmadığı gibi ticaret ahlakına uygun olmamakla birlikte etik değil.
  • ermancati kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler hocam, size de geçmiş olsun.
    Dediğiniz gibi 10900TL olsa ve bu doların 3.80 liralardan 7 küsür liralara çıktığı aya denk gelse ne olurdu? zararını kimse karşılamayacaktı, ayrıca Hepsiburada 1 ay o parayı bankada işletebilir mi? işletebilir.
    Sana parayı geri iade verirken yasal faizi de uygulamıyor, sen 1 ay beklediğinde kalıyorsun ve zararlı çıkıyorsun.
    Benim konuyu başlatmamın sebebi potansiyel tüketiciler yaşanan sorunları ve firmanın yaklaşım biçimini görsün, alışveriş yapacaksa peşinen kabül ederek alışveriş yapsın veya alternatif çok, diğer satıcıları değerlendirsin.
    2 Ocak 2019 tarihinde dilekçemi teslim ederek yasal süreci başlatacağım.
    Dilekçeyi hazırladım şimdilik geriye sadece beklemek kaldı.
  • 15 gün itiraz hakkın var,

    Seçimlik hak senin seçebilmen içindir.Satıcının kararı değildir.
    Aslında sen karlı çıkmıyorsun 4.000 tl seni zarara uğratıyorlar.. Bu insani davranış şekli değildir.
    İşin gerçeği hepsiburada da bitti...

    Peşini sakın bırakmai itirazını yap ve stokların olduğunu da bir belge ile ekle.
  • krocker09 kullanıcısına yanıt
    Hocam ürünün ayıplı olduğu anlaşılması durumunda seçimlik hakları elde edilir.
    Buna göre;
    1. Bedel iadesini içeren sözleşmeden dönme (Ücret iadesi)
    2. Malın/Hizmetin Ayıpsız Misli ile Değiştirilmesi (Ürünün yenisi ile veya üst modeli ile değişim)
    3. Ayıp oranında bedel indirimi (Ürünün ayıp miktarı kadar ücret iadesi)
    4. Ücretsiz onarım (Misli ile değişim, 1:1 değişim, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi istemiyor, yalnız tamirini istiyorsanız)

    Seçimlik haklarınızı kullanabilirsiniz, ücretsiz onarım talep etmeniz durumunda ürünün garanti süresi içerisinde tekrar arızalanması durumunda, 1, 2. ve 3. seçimlik haklarınızı kullanabilirsiniz.

    Bana sorduğunuz soruya cevabımın haricinde, benim almak istediğim ürün Hepsiburada.com'da mevcut, günlerdir indirim bile yaparak satışa devam ediyorlar.
    İthalatçısı pentayı aradım, onlarında stoklarında mevcut.
    Hatta onlar benim ürünüme karşılık hepsiburada'ya yeni ürünü göndereceklerini belirttiler.
    Burada bir art niyet olma ihtimali var, yöneticilerinin kaprisi de olabilir tabi.
    Önce arıyorlar iade mi değişim mi? yatıyordum, yeni kalktım bunlar aradığında.
    Gece geç saatlere kadar çalışıyorum, karar verdiğimde sizi arasam olur mu diyorum, tabi karar verdiğinizde arayıp değişim veya iade sürecini başlatabilirsiniz diyorlar.
    Üzerine bana sormadan, benden onay almadan ücret iadesi yapıyorlar, kendilerini aradığımda da konuda ki süreç başlıyor malesef.




  • Hocam Amazon.de'den GTX 1080 Tİ Xtreme Aorus Gigabyte ekran kartı almıştım.
    11. ay arızalandı, garantiye göndermek istediğimi belirttim.
    Ürün kendilerine ulaştı, ücret iadesi mi istersiniz çek mi verelim dedi.
    Bende ücret iadesi talep ettim, anında paramı iade ettiler.
    Euro ile aldığım için zararım da olmadı, TL olarak kârım bile oldu.
    Bundan sonra Amazon derim ben, tabi sorun olmadığı olmayacağı anlamına gelmez fakat bir sürü artısı var.
  • GOZ_35 kullanıcısına yanıt
    Babamın oğlu olsa haksızlık konusunda acımam hocam, gereğini yapacağımdan ve yasal süreci başlatacağımdan emin olabilirsiniz.
  • DoctorEconomy kullanıcısına yanıt
    Hocam geçmiş olsun öncelikle, bende uygulamasını falan sildim.
    Logolarını görmek bile istemiyorum, şu süreç tamamlandıktan sonra sitelerini de blocklayacağım reklamı falan hiç birşeyi çıkmasın karşıma.
    Teslim edilmemiş ürünün parasını otomatik olarak iade etmeleri veya size ulaşmaları gerekirdi, art niyet burada da açığa çıkıyor sanırım.
    Siz nasıl ürünü gelene kadar takip ediyorsanız satıcınında ürünü takip etmesi, tarafınıza ulaşıp ulaşmadığının teyidinin yapılması gerekir.
    Paranızı zor da olsa alabildiğinize sevindim.
  • __By_CiN_oO__ kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle hocam, hepsiburada ile yasalar karşısında 2 defa hesaplaşacağız, ilkinde olduğu gibi bunda da kazanacağıma eminim ve gereğini yapacağım, yanlarına kâr kalmayacak.
  • NORMAL ZAMANDA 8BİN TL YE SATILAN İPHONE X, EFSANE CUMA DA 7BİN TL YE DÜŞTÜĞÜNDE 10 TANE ALIRIM. 70BİN TL ÖDERİM.
    ÜRÜNLERİ HİÇ AÇMADAN EFSANE CUMANIN BİTMESİNİ BEKLERİM.
    EFSANE CUMA BİTTİKTEN SONRA, telefonUN FİYATI TEKRAR 8BİN TL OLDUĞUNU GÖRDÜKTEN SONRA, TANESİ 8BİN TL DEN 10 ADET 80 BİN TL EDER VE İADE EDERİM.
    HOOOP 5 GÜNDE 10BİN TL KAZANIRIM.
    İYİ PARA.

    Bana da cevap lütfen.
  • lost in turkey kullanıcısına yanıt
    Hocam daha önce benim monitörüm arızalandı doa kapsamında yetkili servis değişim raporu verdi.
    Hepsiburada müşteri hizmetlerine değişim talep ettiğimi belirttim, ürünün satıcısı da bu arada hepsiburada. Ben ürünü kampanya ile 1150TL'den almıştım, ürünün güncel fiyatı 2050TL seviyesine çıkmıştı.

    Bunlar gitmişler ücret iadesi yapmışlar, kavga dövüş defalarca aradım en sonunda fiyat farkını çek olarak tanımladılar ve yeni ürünümü sorunsuz sipariş verdim ve sorunumu bir şekilde düzeltmiş oldular.

    Bunun için çok uğraşmam gerekti, o konuda hakkımı helal etmiyorum kendilerine o ayrı mesele.
    Sizi de uğraştırmışlar, uğraştırmadan direkt sorunu gidermeleri gerekirdi.

    Yine de sorununuzu bir şekilde giderebildiğiniz için sevindim, geçmiş olsun.
    Benim sorunumu bu saatten sonra çözmeselerde olur nasıl olsa yargıya intikal edecek, yasal süreç başlatacağım.
    100DK+ Telefon ile görüştüm, 10+ Mesaj, Twitter ve Facebook'dan satırlarca şikayetimi dile getirdikten, forumda konu açıp işi bu raddeye getirdiklerinden sonra isterse gelip ayaklarıma kapansınlar, ben tüketici hakem heyeti ile gerekirse tüketici mahkemesi ile kendileriyle hesaplaşacağım.




  • Hocam öncelikle desteğiniz için teşekkürler.
    Genpa, Apple, Ptt, Türk Telekom, Vodafone, Hepsiburada ve LG Türkiye ile daha önce Tüketici Hakem Heyetin vasıtası ile mağduriyetimi giderdim.
    Genpa dava açtı, itiraz etti. Orada da kazanan taraf ben oldum.
    Türk Telekom ile olan başvurumun haricinde hepsini kazandım ve sonuçtan memnun kaldım.

    Hepsiburada ile 3. ve son sorun yaşayışım, bir daha kendilerinden alışveriş yapmayacağım için sorun da yaşamayacağım.

    Bunu da yanlarına kâr olarak bırakmayacağım, çoktan dilekçemi hazırladım bile.

    2 Ocak 2019 Tarihi itibari ile parasal üst limitin artışı elimi kolaylaştırdı, 1TL para harcamadan başvurumu yapacağım ve gerekirse sonuca göre dava da açacağım.

    Üşenmeyeceğimden ve bütün haklarımı sonuna kadar savunacağımdan emin olabilirsiniz




  • NORMAL ZAMANDA 8BİN TL YE SATILAN İPHONE X, EFSANE CUMA DA 7BİN TL YE DÜŞTÜĞÜNDE 10 TANE ALIRIM. 70BİN TL ÖDERİM.
    ÜRÜNLERİ HİÇ AÇMADAN EFSANE CUMANIN BİTMESİNİ BEKLERİM.
    EFSANE CUMA BİTTİKTEN SONRA, telefonUN FİYATI TEKRAR 8BİN TL OLDUĞUNU GÖRDÜKTEN SONRA, TANESİ 8BİN TL DEN 10 ADET 80 BİN TL EDER VE İADE EDERİM.
    HOOOP 5 GÜNDE 10BİN TL KAZANIRIM.
    İYİ PARA.

    Biri şu soruma cevap versin, 7bin tl verip 8 bin tl olarak geri alabilir miyiz?
    Yılbaşı yaklaşıyor, HB, MM Vatan da bir sürü üründe indirim olacak. Böyle birşey varsa yapacağım.
    1 tane telefon bile iade etsem 5 günde bin tl kazanırım. Ömür boyu bu şekilde oturduğum yerden para kazanabilirim.
  • wolfestein kullanıcısına yanıt
    Hocam malesef öyle, kim kime dum duma.
  • Rindaman kullanıcısına yanıt
    Benim sürecimde Pentanın pek rolü yok, onlar ithalatçı ve stoklarında ürün var, hepsiburadanın da stoklarında ürün var.
    Değişim nasıl yapmıyorlar ya, yapmaları lazım diye telkinde de bulundular, onlar ürünü hepsiburadaya zaten göndereceklermiş benim değişim istediğim ürüne karşılık.
    Sorunu çözebildiğinize sevindim, iyi yapmışsınız.
  • fox166 F kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun hocam, Geekbuying, DX, Aliexpress, Amazon DE, Amazon USA, Amazon UK ile aldığım ürünlerin çoğu 2-3 haftayı geçmedi hatta 3 gün gibi kısa sürelerde teslim edilen ürünler bile oldu.
    1 Ay çok büyük bir süre, yaptıkları iş iş değil gerçekten.
  • StaticDamaqe S kullanıcısına yanıt
    Amazon Türkiye açıldıktan sonra alışveriş yapmadım henüz, sizin aldığınız ürünün satıcısı Amazon mu farklı satıcı mı?
    Geçmiş olsun hocam.
  • aynısını bana da yaptılar. tv 500 lira indirime girmişti, aldık eve gelirken kargocuların arabadan indirirken araçtan fırlatarak indirdiklerini gördüm. kutu parçalanmış haldeydi elim panele değiyordu. teslim almadan durumu hepsiburada ya bildirdim değişim talep ettim. 2 gün sonra iade gerçekleşti diye mesaj geldi, o sırada ürün de eski fiyatına çıktı. sonuç alabildim mi hayır , gittim başka bir yerde 3 küsüre aldım.
  • Gezeral12 G kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun hocam, daha önce 1150TL'den aldığım ürün arızalanınca yetkili servis değişim raporu verdi, hepsiburada müşteri hizmetlerine değişim talebimi iletmeme rağmen daha evrak kendilerine ulaşmadan ücret iadesi yapmışlar.
    Ürünün güncel fiyatına baktım 2050TL olmuş, arada ki fiyat farkını kavga dövüş çek olarak tanımlamak durumunda kaldılar, tam tüketici hakem heyetine dilekçe ile başvuru yapacakken kıl payı kurtuldular elimden, haklarımı sonuna kadar savunacağım.
    Şuan yaşanan sorunla ilgili başvuru dilekçemi hazırladım, başvurumu 2 Ocak 2019 tarihinde yapacağım, gerekirse dava da açacağım.
    Yanlarına kâr kalmayacağından emin olabilirsiniz, sizin adınıza sevindim.
  • kadobay kullanıcısına yanıt
    Hocam kesinlikle haklısınız, öncelkle geçmiş olsun.
    Ben 2015'den bu yana Hepsiburada, Vodafone, Ptt, Lg Türkiye, Apple, Genpa firmaları ile sorun yaşadığım için Tüketici Hakem Heyeti başvuruları yaptım, hepsi olumlu sonuçlandı.
    Türk telekom ile ilgili yaptığım başvuru vardı yalnız onda kaybettim.

    Genpa itiraz etti, mahkemeye verdiler sonuç olarak mahkemeyi de ben kazandım.
    Ürünün ücretini, dosya masraflarını, yasal faizi kendilerinden icra yolu ile ancak alabildim.
    Sonuç ne olursa olsun, haklıysam hakkımı savunurum ve yanlarına kâr kalmaması için elimden ne geliyorsa yaparım.
    Sırf bunlarla uğraştığım süreci toplasam o kadar çok vakit harcadım ki, şahsen artık olabildiğince az alışveriş yapmaya özen gösteriyorum sorun yaşamamak adına.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.