Şimdi Ara

Hepsiburada ve Delta Bilgisayar Rezilliği THH Kararı Çıktı Paramı Aldım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
2
Favori
1.567
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Edit5:Mutlu son arkadaşlar editlemeyi unutmuşum konuyu 2 ay bekledikten sonra thh kararı çıktı Eylülde paramı aldım.

    Edit4:Bugün dayamamayıp Delta Bilgisayarı aradım neden iade almıyorsunuz satış sözleşmemizdeki hakkımı kullanıyorum dediğimde gelen cevap şu oldu "Vicdanınız monitörü iade etmeye el veriyor mu ucuz bir ürün değil 4000TL lik monitör bu."Bu laftan sonra zaten telefonu kapadım bunlarla konuşarak anlaşmak mümkün değil.Sözleşmeye vicdan maddesi eklediler de bizim mi haberimiz yok ? Gerçekten rezil olaylar bunların hepsinden uzak durun başınızın ağrımasını istemiyorsanız.

    Edit3:Gelen cevap sanki dalga geçiyorlar günlerce bekledim gelen cevaba bakın.

    Hepsiburada ve Delta Bilgisayar Rezilliği THH Kararı Çıktı Paramı Aldım

    Edit2:Kargocu monitörü bugün öğle saatlerinde getirdi teslim almadım geri yolladım süreç devam ediyor.Hepsiburada hala çözüm sunamadı.

    Edit:THH Başvurusu yapıldı.Hepsiburada Çözüm merkezi yeni bir talep oluşturdu 3 iş günü içinde talep yanıtlanacak diyor.Başvuru formunu oluşturulan talebe ekliyeceğim.

    Hepsiburada ve Delta Bilgisayar Rezilliği THH Kararı Çıktı Paramı Aldım

    Hepsiburada üzerinden Delta Bilgisayardan 27GL850-B monitör aldım ve tarafıma 06.05.2020 tarihinde ulaştı.Ürünü 13.05.2020 de 14 günlük iade hakkımı kullanarak kolay iade ile iade etmek için işlemleri başlattım iade etme sebebim ise beklentimi karşılamamış olması.Ürünü gayet güzel özenle paketledim ki zaten birçok kablo vs... Kullanmamıştım hep kendi kablolarımı falan kullandım monitörün jelatinleri vs... Bile üzerindeydi. İade talebime takriben tarafıma Aras Kargo kodu iletildi bende bu kod ile bayramdan önce ürünü kargoya verdim tabii ki araya bayram girdi ve bugün sonuç çıktı "reddedildi". Hepsiburada müşteri hizmetlerini aradım ve iademin neden reddedildiğini sordum cevap ise şu oldu "ürünün kutusuna zarar verilmiştir tekrar sıfır olarak satılma ihtimali yoktur ve ürün 2.el statüsüne düşmüştür. İadesi uygun değildir." Nedeniyle reddedilmiştir bu nedenle ürünü iade alamıyoruz.


    Kolay iade koşullarında yazdığı gibi sadece hijyen açısından sorun yaratabilecek ürünlerin kutusu açıldı ise iade alınmıyor. Ayrıca ürünün kutusunda da herhangi bir hasar yok. Tüm resimlerini çekmiştim. Hepsiburada tarafınada resimleri WhatsApp üzerinden ilettim THH başvurusunu gün içinde yapacağım konuya gelişmeleri ekleyeceğim öne çıkarırsanız sevinirim.

    Hepsiburada ve Delta Bilgisayar Rezilliği THH Kararı Çıktı Paramı Aldım


    Ürünün Paketlenmiş resimleri her şeyi gayet özenle bandına kadar yapıştırarak koydum.

    Hepsiburada ve Delta Bilgisayar Rezilliği THH Kararı Çıktı Paramı Aldım
    Hepsiburada ve Delta Bilgisayar Rezilliği THH Kararı Çıktı Paramı Aldım
    Hepsiburada ve Delta Bilgisayar Rezilliği THH Kararı Çıktı Paramı Aldım
    Hepsiburada ve Delta Bilgisayar Rezilliği THH Kararı Çıktı Paramı Aldım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Senqaii -- 18 Kasım 2020; 0:4:51 >







  • Fatura ve iade tarihleri nedir hocam?
  • V1CT0RY kullanıcısına yanıt
    Fatura tarihi 06.05.2020 İade talebi 13.05.2020.
  • 14 gün koşulsuz iade hakkı var diye biliyorum. Bunu bildirdiniz mi HepsiBurada'ya?
  • V1CT0RY kullanıcısına yanıt
    Evet bildirdim kutuyu açtığım için 2. El durumuna düşmüş iade alamazlarmış.
  • Ya arkadaş bir kutu meselesidir gidiyor, esas sorun biz tüketicilerde. Kutu açılmışsa kesin kullanılmıştır, kullanılmışsa kesin içine edilmiştir diyip, sağında solunda en ufak bir kusur gördüğümüzde hemen iade talebi geçiyoruz. Durum böyle olunca satıcılarda kutu üzerine çok düşüyor. Elektironik aletler bunlar, fişe takıp çalıştırmadan neye göre karar vereceğiz? Bence bu konuda "İnternette kotaya hayır" gibi bir örgütlenmeye gidilip bu kanun revize edilmesi lazım. Ürünün kutusu, jelatini değil üzerindeki çizik, darp izleri olup olmadığı,aksamlarımda sorum olup olmadığı baz alınmalı. Teslim tarihinden itibaren en fazla 3 gün için kabul veya red oluşturma hakkı tanınmalı.Böylece adam ürünü alıp kullandı kullandı gönderdi olmasın. Hatta kargonun teki tüketiciden bile kesilebilir bu gibi durumlarda. Sonuçta büyük aletlerin kargosuda fazla oluyor.Ama artık şu denendi, kutusu açıldı muhabbeti bitsin ya. Bu durumdan korktuğumuzdan netten monitör alamıyoruz, görerek alabileceğimiz ürünlerde az ve kısıtlı. Şimdi işin yoksa THH başvur, sonuç için parayı en az 5-6 ay bağla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -SKYNET- -- 27 Mayıs 2020; 17:26:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -SKYNET-

    Ya arkadaş bir kutu meselesidir gidiyor, esas sorun biz tüketicilerde. Kutu açılmışsa kesin kullanılmıştır, kullanılmışsa kesin içine edilmiştir diyip, sağında solunda en ufak bir kusur gördüğümüzde hemen iade talebi geçiyoruz. Durum böyle olunca satıcılarda kutu üzerine çok düşüyor. Elektironik aletler bunlar, fişe takıp çalıştırmadan neye göre karar vereceğiz? Bence bu konuda "İnternette kotaya hayır" gibi bir örgütlenmeye gidilip bu kanun revize edilmesi lazım. Ürünün kutusu, jelatini değil üzerindeki çizik, darp izleri olup olmadığı,aksamlarımda sorum olup olmadığı baz alınmalı. Teslim tarihinden itibaren en fazla 3 gün için kabul veya red oluşturma hakkı tanınmalı.Böylece adam ürünü alıp kullandı kullandı gönderdi olmasın. Hatta kargonun teki tüketiciden bile kesilebilir bu gibi durumlarda. Sonuçta büyük aletlerin kargosuda fazla oluyor.Ama artık şu denendi, kutusu açıldı muhabbeti bitsin ya. Bu durumdan korktuğumuzdan netten monitör alamıyoruz, görerek alabileceğimiz ürünlerde az ve kısıtlı. Şimdi işin yoksa THH başvur, sonuç için parayı en az 5-6 ay bağla.
    Hocam bu kutu muhabbeti gerçekten insanın canını sıkıyor ki kolay iade maddeleri arasında açıkça belirtilmiş hijyen açısından sorun teşkil eden ürünler kutusu açılmışa sorun yaratıyor monitörü kapsayan bir durum yok ortada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Senqaii -- 27 Mayıs 2020; 18:5:17 >




  • Hocamlar monitörü geri yollamışlar teslim almam iade sürecinde sıkıntı yaratır mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Senqaii

    Hocamlar monitörü geri yollamışlar teslim almam iade sürecinde sıkıntı yaratır mı ?
    Alma, alırsan elinde kalır.
  • Hepsi burada iyi sağlam site de, iade/değişim sürecindeki bu durum sürekli tekrarlanıyor. Kupon bile vermiyor. Bence başka sitelere de şans verilmesi gerek.
  • İade almak zorundalar.
  • İade alınmaz zorunda, bu hak 14 gün içinde koşulsuz iadedir. Belli başlı hijyen gerektiren ürünler hariç ve kutusuna zarar verilmedikçe iade almak zorundalar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wadjet

    İade almak zorundalar.
    Maalesef sıkıntı yaratıyorlar iade almamakta diretiyorlar thh başvurusu yapıcam gibi.
  • Bu gerekçeyi hep öne sürüyorlar. Hocam öncelikle e-devlet üzerinden THH kaydı açın. Durumu anlatın. Cayma hakkınız var. Şikayet var sitesine de kayıt açın. THH dava numarasını oraya da yazın. Ondan sonra "normal" müşteri hizmetleri yerine "operasyonel" müşteri hizmetleri sizi arayıp iade işlemlerine devam ediyorlar. Gönderilmeyen siparişler, iade kabul edilmeyen siparişler vs. derken HB kendisini çok bozdu. Eskiden biraz daha iyi durumdaydılar.
  • -SKYNET- kullanıcısına yanıt
    Hocam mevcut yasa yeterli zaten. Mutat kullanım yani cihazı ve tüm aksesuarlarını amacına uygun olarak kullanmanız cayma hakkı kullanımına mani değil. Bu da doğal olarak cihaz kutusu açılıp kullanarak olabilecek bir durum. Firmalar kendince sorun çıkartıyor. Hakkınızı arayınca ise hemen veya THH süreci sonunda seve seve iadeyi kabul edip paranızı geri yatırıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oup59

    Hocam mevcut yasa yeterli zaten. Mutat kullanım yani cihazı ve tüm aksesuarlarını amacına uygun olarak kullanmanız cayma hakkı kullanımına mani değil. Bu da doğal olarak cihaz kutusu açılıp kullanarak olabilecek bir durum. Firmalar kendince sorun çıkartıyor. Hakkınızı arayınca ise hemen veya THH süreci sonunda seve seve iadeyi kabul edip paranızı geri yatırıyorlar.
    Birde bunun jelatinle vakumlanmış paketler var, hatta mühürlenmiş olanlar. Onlarda hepten sıkıntı. Kolaysa onları iade et. Neymiş, jelatini açılmış, mühür etiketi kopartılmış.Tekrar satılabilirliği kaybolmuş,iade red!İyide ben mi dedim oraya jelatin, mühür koyun diye...

    Anlamıyorum, hadi bunlar şansını deniyor.THH kendine gelen vakalardan bir yargı yolu tutturup bu olayların çözülmesi için bir girişimde bulunmuyor mu. Meclis, üzerine halkın yoğunlaşmadığı durumlara bakmaz.Dediğim gibi organize olmak gerekli bu konuda.

    THH'dende çok geç sonuçlar çıkıyor diye okuyoruz. Olaya bak, bir heyecanla sürekli almak istediğin bir ürünü aldın.Ürün beklediğin gibi çıkmadı ama adamlar iade de almıyor. Thh başvuruyorsun aylarca sonuç bekliyorsun. Milletin hevesi kursağında kalıyor valla.




  • -SKYNET- kullanıcısına yanıt
    Evet THH işlemleri bir süre alıyor. Ama böyle bir mekanizmasının varlığı birl çoğu durumda ilk seferde iadeyi reddeden firmanın tekrar iade için gönderildiğinde kabul etmesine yeterli olabiliyor.
    Herkes hakkını aramıyor. En fazla satıcı firmaya beddua edip konuyu kapatıyor. Ondan sonra da firmalar böyle "cesur" davranmaya devam ediyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oup59

    Evet THH işlemleri bir süre alıyor. Ama böyle bir mekanizmasının varlığı birl çoğu durumda ilk seferde iadeyi reddeden firmanın tekrar iade için gönderildiğinde kabul etmesine yeterli olabiliyor.
    Herkes hakkını aramıyor. En fazla satıcı firmaya beddua edip konuyu kapatıyor. Ondan sonra da firmalar böyle "cesur" davranmaya devam ediyor.
    THH başvurusunu yaptım hocam
  • Aynı şekilde amazon.com.tr üzerinden aldığım monitörü 1 ay önce iade ettim. Sizin yaptığınız gibi hiç bir poşet veya ambalaja zarar vermeden güzelce geri paketleyip firmaya yolladım, hemen para iadesi yaptılar.

    Şimdi amazon tüketici kanunlarına uyuyor ise, hepsiburada neden oralı değil diye sormak istiyorum. Hepsiburada muz cumhuriyeti kanunlarını mı uygulamaya çalışıyor!

    Bu firmaların tepesine binecek bir yer bence yok. THH bana hiç güven vermiyor.

    Geçmiş olsun, umarım kısa sürede çözülür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BeyazBüyü

    Aynı şekilde amazon.com.tr üzerinden aldığım monitörü 1 ay önce iade ettim. Sizin yaptığınız gibi hiç bir poşet veya ambalaja zarar vermeden güzelce geri paketleyip firmaya yolladım, hemen para iadesi yaptılar.

    Şimdi amazon tüketici kanunlarına uyuyor ise, hepsiburada neden oralı değil diye sormak istiyorum. Hepsiburada muz cumhuriyeti kanunlarını mı uygulamaya çalışıyor!

    Bu firmaların tepesine binecek bir yer bence yok. THH bana hiç güven vermiyor.

    Geçmiş olsun, umarım kısa sürede çözülür.
    Söylediğiniz gibi denetleyecek kurumların işlerini düzgün yapmadığı için bu gibi süreçlerde maalesef mağdur oluyoruz.

    Geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkürler.Umarım en kısa sürede çözüme kavuşturabiliriz.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.