Şimdi Ara

(ÇÖZÜLDÜ) SAMSUNG TV Fiyaskosu: Pahalıya Aldım, Mağdur Oldum!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
73
Cevap
1
Favori
3.169
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
33 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • -

    23.05.2024 ÖNEMLİ GÜNCELLEME


    Sevgili Arkadaşlar,


    Dün, 22 Mayıs'ta, SAMSUNG yetkilisiyle gerçekleştirdiğim görüşmenin ardından, müşteri memnuniyeti adına bana iade seçeneği sunuldu. Bu teklifi memnuniyetle kabul ettim ve şu anda iade sürecinin tamamlanmasını bekliyorum. Destekleriniz için hepinize çok teşekkür ediyorum.


    Müşteri memnuniyetine verdikleri önem ve bu süreçteki çözüm odaklı yaklaşımlarından dolayı SAMSUNG markasına ve bu konunun olumlu şekilde sonuçlanmasında emeği geçen tüm çalışanlarına teşekkür ederim.


    Konu başarıyla çözüme ulaştı.


    Saygılarımla,

    Yasin Ayaz

    -




    Herkese merhaba,


    Hep derlerdi teknoloji işi, şans işidir diye ama ben araştırarak ve ince eleyip sık dokuyarak doğru seçim yapabileceğimize inanırdım. Ancak, ülkemizdeki satış sonrası destek sistemlerinin ne kadar yetersiz olduğunu ve büyük markaların bile müşteri memnuniyetini hiçe sayabildiğini yaşayarak öğrendim. Bu yazıyı, dünya genelinde saygınlığı olan ve televizyon piyasasında önemli pay sahibi SAMSUNG 'un bir müşterisine nasıl davrandığını paylaşmak için yazıyorum.


    Evdeki emektar televizyonu yenileme kararı alıp, piyasadaki en güncel modelleri inceledikten sonra SAMSUNG 65S90C OLED TV modelini, yetkili satıcı VATANBİLGİSAYAR Beylikdüzü/İstanbul şubesinden, günümüz 4 aylık asgari maaş değerinin üzerinde bir fiyata satın aldım. 4 Mayıs 2024 tarihinde kurulum ekibi gelip televizyonu kurdu. Ancak, kurulum sırasında fark ettiğim panel eğikliğini ekibe bildirsem de, bunun normal olduğunu, televizyonun çok ince olduğunu söyleyerek beni geçiştirdiler. Ölü piksel testi talebim üzerine yapıldı ve hiçbir sorun olmadığı belirtilerek adresten ayrıldılar. Ekip gittikten hemen sonra kendim yaptığım testte ise bir ölü piksel belirledim ve bunu çok mesele etmediğimi anlatarak, yine de kayıtlarda bulunması adına SAMSUNG Genel Merkezi'ne ilettim. Kayıt oluşturup, adrese servis yönlendireceklerini belirttiler.


    11 Mayıs 2024 tarihinde gelen servis ekibi, ölü pikseli teyit etti ve servis kaydına ekledi. Aynı ekibe panel eğikliğini de gösterdiğimde, o an göz kararı inceleyerek, kusurun bariz olduğunu söylediler. Panel eğikliği konusunda da servis kaydı oluşturulması gerektiğini ve kumpas ile ölçüm yapılmasını önerdiler. SAMSUNG Genel Merkezi'ni tekrar aradım ve bu durumu da kayda geçirdim. 14 Mayıs 2024 'te aynı servis ekibi geldi ve kumpas ile ölçüm yaptıktan sonra panel eğikliğini teyit etti. Yapılan ölçümde, eğikliğin 3-4mm olduğu sözle ifade edildi ve bu durumun ciddi bir üretim hatası olduğunu belirttiler. Büyük olasılıkla genel merkezin buna değişim kararı vereceği yorumunu eklediler. Ancak, panel resmen zigzag çizmesine rağmen, 16 Mayıs 2024 tarihinde SAMSUNG Genel Merkezi'nden Halil Bey arayarak mühendislerin incelemesi sonucu eğikliğin üretim standartları dahilinde olduğunu ve değişim gerektirmediğini söyledi. Kararın gözden geçirilmesi için itiraz etmek istediğimi belirttim, fakat mühendis kararının kesin olduğunu ve anca yasal yollara başvurabileceğimi söyledi.


    Yoğun ısrarım sayesinde tekrar bir inceleme kaydı oluşturuldu. 17 Mayıs 2024 tarihinde yine Halil Bey arayarak aynı sonuca vardıklarını ve cihazı bu haliyle kullanmam gerektiğini söyledi. Akabinde, yasal yollara başvurmak üzere servis kayıtlarının tarafıma ulaştırılmasını talep ettim. Ancak, servis raporlarının sistemde görünmediğini ve konuyla alakalı daha sonra geri dönüş yapacaklarını söyledi. E-posta ile gönderilmesi veya alternatif yollarla iletilmesi birkaç saniye alacak bir işlem için, aradan 1 gün geçmesine rağmen, 18 Mayıs 2024 öğle saatlerinde hala bir geri dönüş alamamam üzerine, SAMSUNG Genel Merkezi’ni arayıp Halil Bey’e ulaşarak servis raporlarının acilen bana iletilmesini istedim. An itibariyle, halen daha geri dönüş yapacaklar diye bekliyorum.


    Buraya kadar okuyarak, konuya destek olan olmayan herkese teşekkür ediyorum. Bu durumu sizlerle paylaşarak çözüm arayışında ilerleme kaydetmeyi umuyorum. Zamanını çaldıklarım varsa, affola.


    İşlem tarihçesi ve televizyondaki panel eğikliğinin detayları aşağıdadır:

    • 4 Mayıs 2024 : Kurulum günü

    • 11 Mayıs 2024 : İlk servis geliş günü

    • 14 Mayıs 2024 : İkinci servis geliş günü

    • 16 Mayıs 2024 : Samsung genel merkezi sonuç bildirim günü

    • 17 Mayıs 2024 : Samsung genel merkezi tekrar sonuç bildirim ve servis kayıtları talep günü

    • 18 Mayıs 2024 : Servis kayıtları hala elime ulaşmadı

    • 20 Mayıs 2024 : Servis kayıtları hk. genel merkezden geri dönüş sağlandı ama sadece Servis Fişi diye bir şey ibraz edildi. Üzerinde ne bir teknik rapor, ne bir görsel ne de başka bir şey yer almıyor. Resim 3 adı ile Servis Fişi görüntüsünü aşağıya ekliyorum.


    Resim 1:

    (ÇÖZÜLDÜ) SAMSUNG TV Fiyaskosu: Pahalıya Aldım, Mağdur Oldum!



    Resim 2:

    (ÇÖZÜLDÜ) SAMSUNG TV Fiyaskosu: Pahalıya Aldım, Mağdur Oldum!



    Resim 3:

    (ÇÖZÜLDÜ) SAMSUNG TV Fiyaskosu: Pahalıya Aldım, Mağdur Oldum!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yaskoo_87 -- 23 Mayıs 2024; 13:26:7 >







  • Öncelikle geçmiş olsun. Şimdi söyleyeceklerim haklı olduğunuz gerçeğini değiştirmiyor. Beni yanlış anlamayın lütfen.

    Ama servis başta yamukluğa normal diyor ses çıkarmıyorsunuz. Ölü piksel yaptık diyor yaparken siz neredeydiniz. Rapor tuttuk diyor bir rapor fotoğrafı çekmez misiniz?

    Karşı taraf belliki mağdur etme çabasında orası aşikar ama siz de adamlara her imkanı vermişsiniz basiretsizliğinizle. Burası Türkiye her zaman her konuda dişli olacaksınız mecburen. Bizler bu ülkede yaşamıyoruz, sadece hayatta kalmaya çalışıyoruz
    Merkezin o fotoğrafları görüp değişime onay vermemesi çok enteresan. Muhtemelen, ellerindeki 65 inç S90C veya S90C panelleri azaldığı için yokuşa sürüyorlar.

    Bu bükülmelerin çoğunun, talimatlara uymayan servislerden kaynaklanması ayrıca can sıkıyor. Yurtdışındaki gibi TV'yi kendimiz kursak bu sorunları yaşamayacağız

    THH ile her türlü sonuç alırsınız. Muhtemelen, DOA kapsamında S90D ile değişim olacak. Bükülme ihtimali onda da var ama en azından yeni nesil görüntü işlemcisi ve S95C seviyesi parlaklığa geçmiş olacaksınız.
  • yaskoo_87 Y kullanıcısına yanıt
    Öncelikle geçmiş olsun. Tüketici Hakem Heyetine başvurdunuz mu? Eğer başvurmadıysanız zaman kaybetmeden başvuruyu yapın eğer Samsung’dan olumlu bir yanıt gelirse iptal edersiniz ama sürecin bir an önce başlaması için başvurunuzu zaman kaybetmeden yapın bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi civilengineer23 -- 18 Mayıs 2024; 22:29:40 >
  • civilengineer23 C kullanıcısına yanıt
    Desteğiniz için teşekkür ederim.

    THH ‘ye başvurmak için servis raporlarını bekliyorum. Onlarla desteklemek istiyorum dilekçemi. Pazartesi günü raporları bana hala ulaştırmazlarsa, THH dilekçesini de ileteceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yaskoo_87 -- 18 Mayıs 2024; 22:31:45 >
  • Merkezin o fotoğrafları görüp değişime onay vermemesi çok enteresan. Muhtemelen, ellerindeki 65 inç S90C veya S90C panelleri azaldığı için yokuşa sürüyorlar.

    Bu bükülmelerin çoğunun, talimatlara uymayan servislerden kaynaklanması ayrıca can sıkıyor. Yurtdışındaki gibi TV'yi kendimiz kursak bu sorunları yaşamayacağız

    THH ile her türlü sonuç alırsınız. Muhtemelen, DOA kapsamında S90D ile değişim olacak. Bükülme ihtimali onda da var ama en azından yeni nesil görüntü işlemcisi ve S95C seviyesi parlaklığa geçmiş olacaksınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 24 Mayıs 2024; 2:29:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Castle Bravo

    Merkezin o fotoğrafları görüp değişime onay vermemesi çok enteresan. Muhtemelen, ellerindeki 65 inç S90C veya S90C panelleri azaldığı için yokuşa sürüyorlar.

    Bu bükülmelerin çoğunun, talimatlara uymayan servislerden kaynaklanması ayrıca can sıkıyor. Yurtdışındaki gibi TV'yi kendimiz kursak bu sorunları yaşamayacağız

    THH ile her türlü sonuç alırsınız. Muhtemelen, DOA kapsamında S90D ile değişim olacak. Bükülme ihtimali onda da var ama en azından yeni nesil görüntü işlemcisi ve S95C seviyesi parlaklığa geçmiş olacaksınız.

    Teşekkürler, sağ olun. Yarın THH'ye başvuracağım hayırlısıyla, hızlı ve lehime sonuçlanır inşallah.





  • Rezalet tv zigzak çizmiş resmen. Bu kadar ince yapmaları yanliş
  • Öncelikle geçmiş olsun. Şimdi söyleyeceklerim haklı olduğunuz gerçeğini değiştirmiyor. Beni yanlış anlamayın lütfen.

    Ama servis başta yamukluğa normal diyor ses çıkarmıyorsunuz. Ölü piksel yaptık diyor yaparken siz neredeydiniz. Rapor tuttuk diyor bir rapor fotoğrafı çekmez misiniz?

    Karşı taraf belliki mağdur etme çabasında orası aşikar ama siz de adamlara her imkanı vermişsiniz basiretsizliğinizle. Burası Türkiye her zaman her konuda dişli olacaksınız mecburen. Bizler bu ülkede yaşamıyoruz, sadece hayatta kalmaya çalışıyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SARIMSAKLI MAYONEZ -- 20 Mayıs 2024; 10:6:0 >
  • bu sebepten internetten alıyorum. bir sorun olursa kosulsuz iade hakkım var. tcl tv aldım. 100 mb internetten aldıgım verim 10-15 mb idi. menü geçişleri sorunlu, sürekli donmalar vardı. iade ettim. vestel aldım. takır takır calışıyor.. cok güzel bir alet. cok memnunum. bu kadar hızlı tepki süresi ve internet hızı ve görüntü kalitesi beklemiyordum.

  • druen kullanıcısına yanıt
    Evet, çok doğru.
  • SARIMSAKLI MAYONEZ kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.

    Aslında kurulum ekibine itiraz ettim etmesine, epey ses de yükselttim. Forumdaki bir başka konu başlığı altında o anla ilgili mesaj paylaşımım olmuştu. Ama nasıl olduysa, o an itirazımı savuşturdular bir şekilde. Ölü piksel testi ise çok mühim değil, ilk mesajda da dediğim gibi.

    Bu arada, sikayetvar şikayetim üzerine, az önce genel merkez aradı, yapabileceğimiz bir şey yok diye belirttiler tekrardan. Şu fotoğrafları inceleyip, hala doğru karar verdiklerine inanıyor olmaları pes dedirtiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: druen

    bu sebepten internetten alıyorum. bir sorun olursa kosulsuz iade hakkım var. tcl tv aldım. 100 mb internetten aldıgım verim 10-15 mb idi. menü geçişleri sorunlu, sürekli donmalar vardı. iade ettim. vestel aldım. takır takır calışıyor.. cok güzel bir alet. cok memnunum. bu kadar hızlı tepki süresi ve internet hızı ve görüntü kalitesi beklemiyordum.

    İyi günlerde kullanın. Tcl nin hangi modeliydi? yerine aldığınız Vestel tv hangi model?

  • Samsung baş belası bir firma. Tüketiciyi hiç salladıklarını görmedim. Gerçi servise düşsek hepsi birbirinden beter.
  • yaskoo_87 Y kullanıcısına yanıt

    Umarım sorununuz hallolur. Böyle bir durumda ne yapardım bilemiyorum. Ölü pikselmiş falan bunun yanında önemsiz bir ayrıntı.

  • Samsung problemli degil, Vatan Bilgisayar problemli, oradan alinan hic bir cihaz daha duzgunce calismamistir. Bana da 3000$ degerinde bozuk bir bilgisayar sattilar ve 15 gun sonra servise gitti, sonra daha da dikis tutmadi.

  • geciktirmeden thh git. bu arada samsung merkezi hergün ara tekrar tekrar

  • Bu tip olaylar da direk Samsung genel merkeze mail atmakda da fayda var eminim onlar daha çok ilgilenir daha çok önem veriyorlar çünkü
  • yaskoo_87 Y kullanıcısına yanıt

    8-10 sene önce yine Vatan Bilgisayar’dan Philips TV almıştım.Ölü piksel ve bulutlanma sorunu vardı.Philips bana aynı şekilde yaklaştı lakin gittim Vatan’dan değişimi aldım.Yapamayız falan deselerde iş sizde.Ortalığı birbirine katın nasıl değiştiriyorlar hemen (ÇÖZÜLDÜ) SAMSUNG TV Fiyaskosu: Pahalıya Aldım, Mağdur Oldum! 

    Edit:Hatta aldığım cihaz seri sonu üründü.Ellerinde aynı üründen başka olmadığı için bir üst seriyi vermişlerdi.

    Edit 2:Servisten önce muhatabınız ürünü aldığımız firmadır.Servisin müşteriyi mağdur etmesi durumunda sorumluluk satışı yapan firmaya kalır.Madem sattığı marka müşterisini mağdur ediyor o zaman o markayı satmayacak ! Siz sonuçta ürünü nereden aldınız ?

    Bugün bir restaurantta oturup et yediniz ve zehirlendiniz diyelim.Restaurantın eti aldığı kasaba mı gidiyorsunuz ? Yoksa restaurantın kendisine mi ? Bırakın Vatan ile Samsung kendi arasında halletsin.Siz Vatana baskı yapın.


    Ek olarak teslim tutanağına imza atmadan kontrolleri yaparsanız bu tarz problem yaşamazsınız.Ürünü görün kurulum yapılsın test edin sonra imza atın.Önce imza atınca maalesef bir çok hakkınız gasp edilebiliyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 3K1X -- 21 Mayıs 2024; 10:11:43 >




  • ölü piksel ve bazı hataların servislerin kendilerince "normal" sayıldığı sınırlar var. Gözle görülen bariz hataları bile bu soruna dahil edebiliyorlar.


    Genellikle beğenmedim, koşulsuz iade etmek istiyorum demek daha kolay oluyor...

  • ugur.k U kullanıcısına yanıt
    Ne yazık ki öyleymiş, acı acı tecrübe ediyorum şu anda.
  • recursion R kullanıcısına yanıt
    Desteğiniz için teşekkür ederim. Tez vakitte çözüme kavuşurum inşallah.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.