Samsung ve LG'nin kullanıcı topluluğu da başka bir seviyede. Mesela LG'deki, - Kumandadaki mavi tuşa 10 kere basarak, kullanım saati bilgisini flash belleğe atma - Görüntü modu seçiliyken 1113111'e basarak, gizli menüden zorla HLG HDR açma veya EOTF'yi değiştirme - Yeşil tuşa 7 kere basarak detaylı input info'yu açma Gibi özellikleri hep Reddit yorumlarından öğrenmiştim. Aynı şekilde, ayar önerileri de güzel oluyor. Avsforum ve Resetera'da çok detaylı tablolar hazırlamışlardı. Youtube'ta da, Plasma TV for Gaming diye bir kanal var. Philips'te de bu tür seçenekler ve öneriler olabilir, ama topluluğu kısıtlı. Zaten üst modelleri Amerika'da satılmıyor. Servise hiç girmiyorum. Bir Philips servisi, VA panelli TV'nin panelini IPS'le değiştirmişti Sammy ve LG'de o seviyede rezillikler olmuyor. Ayrıca, çözümsüz durumlarda muhatap bulmak daha kolay. Türkiye'de ciddi anlamda faaliyet gösteriyorlar. İki firmanın da Türkiye müdürleri Koreli. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 26 Mayıs 2024; 4:33:53 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
(ÇÖZÜLDÜ) SAMSUNG TV Fiyaskosu: Pahalıya Aldım, Mağdur Oldum! (4. sayfa)
-
-
niye iade yaptınız ki ? değişim yapsaydın keske
-
Konunun çözülmüş olması sevindirici ama iade yerine değişim yapsaydınız keşke..
-
LG'nin Türkiye müdürünün Koreli olması şaşırttı hocam.
G. Kore'de yakınından geçemeyecekleri ve yol açtıkları müşteri mağduriyetleri bakımından halis muhlis Koreli ahlakı ve profili ile bu ülkeye gelip ve olumsuz anlamda Türkiye'de yerelleşerek Türk genel müdür kimyasına bürünmeyi başarmışlar resmen. Müthiş bir transformasyon.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 27 Mayıs 2024; 18:35:52 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet ona ben de şaşırmıştım.
Bugün Ekşi'de yeni bir LG TR vakası gördüm:
https://eksisozluk.com/27-mayis-2024-lg-oled-tv-rezaleti--7829500
2016 model LG G6 Signature OLED ile, garanti bittikten sonra burn-in yaşamış. THH gizli ayıp kararı vermesine rağmen, LG olayı mahkemeye taşımış. Mahkeme de aynı kararı verince, LG değişim olarak CS3 modelini teklif etmiş. Müşteri, gerekirse fark ödeyerek G3 talep etmesine rağmen CS3'te ısrar etmişler.
Bildiğiniz gibi, LG Signature G6'nın şu anki muadili G4 bile değil. G6'nın şu anki muadili M4 serisi. G4 ise, E6'nın muadili.
En azından C3 - C4 teklif etseler gene kabul edilebilir. Zira G6, panel olarak C6 ve E6'dan farklı değildi. Ancak CS3 teklifi can sıkıcı. LG böyle durumlarda hep CS serisini öneriyor. LG, o seriyi bu tür durumlar için üretmiş olabilir
Koreli LG TR müdürü, sadece satış - ithalat kısmıyla ilgileniyordur Tabi o konuda da eksikleri var. Mesela LG G4'ün standlı versiyonunu ve stand aksesuarını getirmediler. Önsipariş kampanyası da komediydi.
Samsung TR ise bir nebze daha düzgün. En azından Ekşi'de rezalet başlığı açmak yetiyor. Teklifleri de daha iyi. Mesela bükülen S95B'lere, panel değişimi + %25 para iadesi teklif ediyorlardı. İnce kasa OLED'lerde panel değişimi yeni TV gibi olduğundan, müşteri %25 kâr etmiş oluyordu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 27 Mayıs 2024; 23:31:23 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Teklifleri bu şekildeydi. İade yaparız, değişim yapamayız dediler. Aslında benim de talebim değişimdi en başından beri, ama iadeye de razı oldum. Zaten daha parayı almadan, gidip yenisini satın aldım sevgili @Burak_Keskin06 'den.
-
Hocam hayırlı uğurlu olsun güzel günlerde kullanın sorunsuz bir şekilde uzun süreli kullanırsınız umarım. -
Koreli firma ahlaklı bir ticaret erbabı olsaydı yamuk tv'leri dünyanın neresinde olursa olsun değiştirme zorunluluğu getirirdi.
-
Merhabalar,
65QN90C ile benzer sorunu yaşıyorum.
-05.04.2024 de ölü piksel sebebi ile panel değiştirildi.
-Bulutlanma ve ölü piksel sebebiyle tekrar servis kaydı açıldı. Normal denildi işlem yapılmadı.
-13.05.2024 de panelde tespit edilen yamukluk için kayıt açıldı. Ayrıca görseller mail yoluyla paylaşıldı. Servis geldi baktı normal dedi.
Bu arada THH başvurdum fakat usulen ret kararı geldi. Tekrar samsungla iletişim kurdum.
18.10.2024 de merkez servisten inceleme için geldiler. Bulutlanma normal pikseller normal izlemeye engel değil ama yamukluk anormal değişim talebinde bulunulacağını söylediler.
25.10.2024 de yamukluğun mühendislerce yapılan incelemede kullanıcı kaynaklı olduğunu TV nin garanti dışı kaldığını söylediler.
Ne dediysem anlattıysam fayda etmedi.
Bu bilgiler dahilinde THH tekrar başvuru yapacağım.
Sormak eklemek istediğiniz var mıdır? Bu süreçte yardımcı olmanızı rica ederim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bakirci53 -- 5 Kasım 2024; 16:5:19 >
-
Usulen ret veren THH'nin ret verme gerekçesi neydi hocam? Onu merak ettim.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ekleme :
Mediamarkt ten alırken BNP sigorta yaptırdım. TV şuan 1.5 yıllık. Orayı arayıp talep oluşturayım mı?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X