Şimdi Ara

(ÇÖZÜLDÜ) SAMSUNG TV Fiyaskosu: Pahalıya Aldım, Mağdur Oldum! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
73
Cevap
1
Favori
3.400
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
33 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Xburner69 X kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkürler, size de ayrıca geçmiş olsun. Ülkemizde satış sonrası destek, servis, satıcı ve üretici/distribütör kavramlarının ne kadar içi boş ve sorunlu hale geldiğini gözden kaçırmışım yıllar içinde.

  • Çok geçmiş olsun.


    Samsung servis nasıl değişim vermez çok garip. Ancak Vatan bilgisayarda da çok sıkıntı var. Bir kaç aydır bir LG monitör için uğraşıyordum. Ürünü aldım, çok sayıda ölü piksel çıktı. Bu ürünü Hepsiburada dan alsam ve özellikle satıcı hepsiburada ise 2. gün para iadesi garanti.


    Vatan bilgisayar 1 ay bekletti. Sonra değişim çıktı. Hadi dedim iade etmeden birebir değişim yapim. Değişim sonrası yine aynı sorun. 1 ay daha servis süreci, sonunda paramı iade alabildim.


    Ben ilk duyduğumda çok şaşırmıştım. Genelde elektronik alışverişimi hepsiburada dan yaparım. Paketi açılmış, yırtılmış ürünleri bile sadece beğenmediğim için iade etmişliğim var.


    Artık yeminliyim, Vatan bilgisayardan usb kablo bile almam. Hem ürünleri sorunlu, hemde müşteriyi çok bekletiyorlar ve üzüyorlar.


    Sizin sürecinizde inşallah olumlu sonuçlanır. Verilen paralar az paralar değil.





  • Vain kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Geç de olsa, lehinize sonuçlanmasına sevindim. Sanırım onların genel amacı haline gelmiş bu; hakkını arayan müşteriyi mağdur etmek, oyalamak, uğraştırmak ve vaktini kaybettirmek. Muhtemelen bu doğrultuda bir çalışmaları ve raporlamaları olmuş olacak ki, gördüğüm kadarıyla her hakkının peşinde olan müşteriye otomatikman olumsuz/ret yanıtı veriyorlar ve müşteriyi direkt olarak THH'ye yönlendiriyorlar. Örneğin, 100 sorunlu konudan THH'ye başvuran tüketici sayısının ortalamasını az-çok tahmin edebiliyorlardır ve başvurusunu iletenlere de zaten er ya da geç gerekli müdahaleyi yapacaklardır, ama diğer başvurmaktan kaçınıp, ilgilenmeye vakit bulamayıp ve kusurlu ürün elinde kalmasına razı olan tüketicilere her hangi bir maddi yanıtları olmayacağından, bunu kısa günün karı olarak değerlendiriyor olabilirler.

  • fatalboy101 F kullanıcısına yanıt

    Desteğiniz için çok teşekkür ederim. Umarım meseleyi çok uzatmadan çözüme kavuşturabilirim.


    Aslında dediğiniz doğru; Hepsiburada üzerinden Hepsiburada satıcılı, Amazon üzerinden Amazon satıcılı ürünlerde sorun yaşama olasılığı çok düşük. Ama diyelim ki bir sorun oldu, her iki platform da ürünlerinin arkasında duruyor ve benim de tecrübe ettiğim gibi müşteriyi kusurlu ürünle ortada bırakmıyorlar.

  • saig10 kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Evet, güzel demişsiniz. Hak korumaktan çıkıyor, bir yerden sonra hakkı kovalarken kendimizi buluyoruz. Daha da üzücü olan ise bunun ne markayla, ne fiyatla, ne de başka bir şeyle alakası olmaması.


    Desteğiniz için teşekkürler.

  • AREryilmaz kullanıcısına yanıt

    Geçmiş olsun arkadaşınıza.


    Amacımız bir ismi ya da markayı karalamak olmamalı, ancak mevcutta yaşadığım ve kusurun çok bariz olduğu olaylara bile yaklaşımları böyle iken, biz tüketiciler ister istemez tepki veriyoruz. Şahsen, bir daha bu markanın ürünün tercih edeceğim zaman bir değil bin defa düşünürüm öncesinde ya da tercih etmekten kaçınırım tamamen.

  • AREryilmaz kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Sizden önce bir forumdaşımız da bu doğrultuda tavsiyede bulunmuştu ve mantıklı gelmişti bana. Açıkçası, eve Samsung servisi geliyor ve cihazı Samsung servisi görüyor diye ben direkt Samsung'a odaklanmıştım, ama bu süreçte satıcı unsurunu gözden kaçırmışım. Konuyla ilgili uyarılarınızı dikkate alacağım, bunun için teşekkür ederim. Şubeye gidip Vatan Bilgisayar'la da meseleyi konuşacağım. Umarım Samsung'un aksine, kendileri çözüm odaklı davranırlar. Desteğiniz için sağ olun.

  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Belli olmasından dolayı değil, kutudan hatalı ürün olarak çıktığı için değişim istedim. Yoksa sonradan çıkmış olsa umrumda olmaz, gözardı edilebilir.

  • yaskoo_87 Y kullanıcısına yanıt

    Tespitiniz bence gayet doğru, maksat uğraşmayan insanları eleyip sadece THH'yi sonuna kadar bekleyenlerin işini görmek. Oradan istatistiksel olarak cayacak

    insanları hesaba katıyorlar gibi. Bu değişim işini kötüye kullananlar da oldu tabi, 6-7 kere değişim yapanlar vardı konuda ondan sonra iyice zorlaştırmış olabilirler.

  • Benimde başıma s90c ile aynı senaryolar geldi.


    Bendeki yamukluk az ama ben bunu kabul etmem.

    Mağazada gözümle gördüğüm o Tv düz ise benim evime gelende düz olmalı.

    Yok 3-5mm normalmiş, bunu sen belirlemişsin beni ilgilendirmezki.

    O zaman satın alırken mağazadaki Samsung personelleri bilgilendirecek veya sitede açıklamada yazacakki insanlar ona göre bilerek satın alsın.


    Yamukluğu geçtim Pc'de 120/144hz modlarında seste sorun var.

    Konsol oyuncularında sorun yoktur eyvallah ama Pc oyuncusuyum ve bir ses sorunu var.

    Ses Tv menüsüne girer girmez kopmalar kekemeler başlıyor.

    Stereo modda veya 60hz ayara çekince sorun kalkıyor.

    Bitmedi, Tv'nin kendi uygulamasından veya Apple Tv üzerinden film izlerken ilkinde normal ama bir süre sonra ses kopmaları ses titremeleri ansızın başlıyor (Oled başlıklarında videoları paylaştım).

    Soundbar yapıyor heralde diyorum Tv hoparlörüne alıyorum aynı.

    Tek çözüm Tv'yi fişten çekip takmak, sonra yine başlıyor!.


    Tahminim Pc'de 120/144hz Dolby ses modlarında işlemcisi veya Ram yetersiz kalıyor, yada Tv bozuk.


    Bilgisayarıda daha yeni ve kaliteli marka donanımlar ile topladım, Hdmi kablosuda fiber, diğer c845 Tv'de hiç bir ses problemi yaşamadım zaten.


    Bunları gelen servis personellerine uygulamalı gösteriyorum kendileride ses kopmalarını görüyor ama merkeze iletilmiyor enteresan!.


    Ekip yamukluğu ölçeceğiz derken 40 dakika bir yukarı bir aşağıya metal kumpasın ucu Tv çerçevesinde çizikler oluşturdu!.


    Servis olayına gelirsek ilgi alaka var fakat ilgisizlikte var, merkez ile aralarında iletişim kopukluğu ve eksik bilgi ve kendi bildiğini aktarma var.

    Biri arıyor Tv değişecek diyor, başkası arıyor hiçbir teknik hata yok dosyanızı kapatıyoruz diyor şaka gibi.


    Samsung merkezden yetkisi ne derecededir bilmiyorum Cihan adında düzgün diksiyonlu bir çalışanı var.

    Gayet ilgili, Tv'yi memnuniyetiniz için zaten değiştireceğiz ama Tv'deki ses sorununu yani arızayı tespit etmeye çalışıyoruz diyor.


    En son artık direk Samsung fabrika çalışanı mühendis arkadaşlar geldi ve onlarda gördü ses kopmalarını.


    Toprak ölçüldü, toprak voltajı yani toprak olmadığından yapıyor olabilire bağladılar.

    Bende Pc'den 60hz çektim ses kopmaları durdu ekipde durdu, demekki topraktan öte bir durum var. 


    Servis menüsünden bütün donanım hata log sayfasından resimler çektiler 0 hata.


    Samsung kore mühendisleri ile bu sorunu paylaşıp sorunun sebebini araştıracaklar.


    Global olarak s90c'de ilk defa bu ses sorunu bende yaşanıyormuş şansıma tüküreyim  


    Taşındığım evde toprak ile alakalı bir sorun yaşamasamda yine topraklamayı yaptırdım.

    Ertesi gün kumandaya bastım ilk defa Tv açılmadı şaka gibi  

    Yine fişi çektim taktım düzeldi sorun neyse artık.


    Samsung ile daha hızlı ve sorunsuz bir çözüme ulaşırım diye düşündüm iletişime geçtim, hala bekliyorum.


    Amazona değişim için gönderseydim daha hızlı sonuçlanırdı sanki...





  • pocemonmutlu kullanıcısına yanıt

    c845 varken neden s90c aldınız? eğer pc monitörü olarak kullanacaksanız lg nin oledleri daha başarılı diye biliyorum. bence c845 sorunsuz ise onunla devam edin, oledi geri vermeye çalışın.

  • recursion R kullanıcısına yanıt

    Niye Oled aldım, evde Oled deneyimlemedim merak ettim, açıkçası heyecanlandıracak bir şeyinide görmedim.

    Belkide c845 deneyiminden dolayı waoow diyemiyorum bilmiyorum.


    Tabiki artılarıda var eksileride. Siyah detaylar zayıf ve Hdr peak değerleri sabit tutamıyor aşırı ısınma olmaması için.


    Görüntü performansı iyi buna lafım yok ama genele yayarsak yüksek nit değeri olan iyi bir mini led Tv'den buna geçilmediyse farkın anlaşılacağını düşünmüyorum, gözer alışır.


    Bende yurtdışı bir çok forum yorumları ve incelemeler sonucu Qd panellerin Woled panellerden çok daha başarılı ve görüntü yapışma riskinin az olduğuna kanaat getirdim


    c845'te şükürler olsun hiç bir sorun yok ses sorunuda ilk defa bu modelde yaşıyorum zaten.


    Geri vermekte sorun yok Amazona iadeye basarım gelir alırlar.


    Samsungun ne yapacağını bekliyorum, şu an buna odaklandım.


    Çünkü bir sorun var ve nasıl çözecekler görmek istiyorum.





  • pocemonmutlu kullanıcısına yanıt

    Sağlık olsun, iyi ki Amazon'dan almışsınız. Umarım sorun yaşayan arkadaşların problemleri ivedilikle çözülür.

  • pocemonmutlu kullanıcısına yanıt

    Hocam QD ile kastettiğiniz QD-OLED'se, onlar ömür anlamında WOLED'ten daha geri. Rtings işkence testindeki sonuçlara bakabilirsiniz. QD'lerde 7200. saatte parlaklık %30 düşerken, WOLED'te 9600. saatte bile düşüş yok. (Mesela QN90B QLED'te de 9600. saatte bir düşüş başlamış.)


    Tabi işkence testi olduğu için, farklı etmenler devreye girebilir. Ama QD teknik olarak WOLED kadar uzun ömürlü değil. (Çalışma prensibi ve ışığı sadece mavi floresans emitörle üretmesinden dolayı.)


    Tartışma çıksın diye yazmıyorum. Tercihe göre, QD'nin avantajları için ömür olayı göze alınabilir tabi ki. Samsung S90D ve 2. gen panelli S90C ise ekstra mantıklı tercihler. Mat ekranlı S95D'den sonra değerleri arttı 


    OLED vs QLED konusunda ise, OLED'in esas farkını yaratan çalışma prensibi. LCD gibi katmanlı yapıda olmadığından, görüntüye ekstra derinlik ve keskinlik katıyor.


    Olay sadece kontrast - siyah olsa, Sony Bravia 9 veya Hisense'in Dual-Layer modellerinden sonra OLED'e pek gerek kalmazdı.


    Mesela birkaç yıl sonra göreceğimiz QD-LED (QDEL), Nanorod LED (QNED) ve MicroLED, OLED'e göre bile daha katmansız bir yapıda olacaklar. Yani görüntye etkileri 4000 nit ve yüksek renk volumüyle sınırlı kalmayabilir 


    --------------


    Konu dışı mesaj için kusura bakmayın ama TV bölümünde çok yazan olmayınca, ister istemez konu dışına çıkıyoruz 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 22 Mayıs 2024; 21:24:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Castle Bravo kullanıcısına yanıt

    2. nesil Qd-Oled olarak bahsetmiştim.


    Oledlerin Led aydınlatmalı panellerden en iyi senaryoda bile ömrü yarısı kadar zaten, bunu yıllardır konu açıldığında yazarım. Organik ledin yapısı böyle.


    Bilmediğim bir kaç yılda bile parlaklığı düşmeyen Oled çıktıysa benim bilgim yok duymadım.


    Oledin ömrünü bile bile neden aldın peki diyeceksin? merak ve deneyim. 

  • 23.05.2024 ÖNEMLİ GÜNCELLEME


    Sevgili Arkadaşlar,


    Dün, 22 Mayıs'ta, SAMSUNG yetkilisiyle gerçekleştirdiğim görüşmenin ardından, müşteri memnuniyeti adına bana iade seçeneği sunuldu. Bu teklifi memnuniyetle kabul ettim ve şu anda iade sürecinin tamamlanmasını bekliyorum. Destekleriniz için hepinize çok teşekkür ediyorum.


    Müşteri memnuniyetine verdikleri önem ve bu süreçteki çözüm odaklı yaklaşımlarından dolayı SAMSUNG markasına ve bu konunun olumlu şekilde sonuçlanmasında emeği geçen tüm çalışanlarına teşekkür ederim.


    Konu başarıyla çözüme ulaştı.


    Saygılarımla,

    Yasin Ayaz





  • UçamayanSüperKahraman U kullanıcısına yanıt
    Aslında ne kadar üstüne düşsek o kadar sorun çıkıyor. Biz bu kadar inceledikçe, bir şeyler öğrendikçe aldığımız tv sorunlu çıkıyor 😁
    Ben 11 sene önce bu girdaba düşecektim "lanet olsun incelemeyeceğim alıp geçeceğim" dedim philips 55pfl7007k aldım, 11 senedir saat gibi kullanıyorum tvyi. Geçen ay sol tarafta biraz led yanması oluştu o kadar. Şimdi yine başladım tv incelemelerine 😂

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • yaskoo_87 Y kullanıcısına yanıt

    Şu kadar yorucu sürecin olması sonucunda sözde müşteri memnuniyeti adı altında ne yaparsa yapsın iş işten geçmiştir.


    Uzun yıllardır Samsung ürünlerinden sadece S serisi telefonlarını f/p açısından tercih ederim. Onu da yurtdışından gelişte alırım. Buradaki ekibin biz kullanıcıları çok umursamadığını düşünüyorum, görüyorum ve tavsiye etmiyorum. Çok geçmiş olsun. Philips alıp kafanız rahat edebilirsiniz...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yaskoo_87 Y kullanıcısına yanıt
    Müşteri Memnuniyeti adına?

    T.C. YASALARI ADINA demek istediler herhalde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 25 Mayıs 2024; 12:12:1 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • TREMİLA_ kullanıcısına yanıt
    Hocam Philips'de (TP Vision) onlardan beter. Özellikle Adem Helvacı tarafından da defaatle ifşa edildiği üzere arıza durumunda yine tüketici yasalarına uymamak + onarım işleminde çıkma (evet çıkma) parça kullanarak sıfır parça parası faturalama gibi aksiyon alıyorlar Türkiye'de.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.