Şimdi Ara

(ÇÖZÜLDÜ) SAMSUNG TV Fiyaskosu: Pahalıya Aldım, Mağdur Oldum! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
73
Cevap
1
Favori
3.400
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
33 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • wyh kullanıcısına yanıt
    Merhaba.

    Daha önce ne bir Samsung ürününde ne de Vatanbilgisayar’dan satın aldığım bir üründe benzer bir deneyim yaşamıştım. İlk olduğu için şimdi araştırırken öğreniyorum ki, meğerse sıkıntı yaşayan çok müşteriler olmuş geçmişte.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • BsalihBjk B kullanıcısına yanıt
    Bugün yarın, genel merkeze ve globale bir mail atmayı düşünüyorum ben de. Desteğiniz için teşekkürler.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 3K1X kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Konuya ilgi gösterdiğiniz için teşekkür ediyorum.

    Aslında sizinki de çok doğru bir bakış açısı. Ben benzer düşünceyle, Samsung’dan olumsuz yanıt aldığım ilk gün daha Vatanbilgisayar şubesini aradım, ne yapabiliriz diye sordum, onlar da servis raporu esastır diyince, üzerlerine gitmedim. Ama sanırım dediğiniz gibi yapmakta fayda var, şubeye gitmek şart oldu.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • mr.big kullanıcısına yanıt
    Ürünü internet üzerinde satın almış olsam, mesafeli satış sözleşmesine dayanarak, bu dediğinizi uygulayabilirdim. Ama hata bende ki, bir gazla kalkıp şubeye gittim, şubeden satın aldım. Oysa 2008’den beri e-alışveriş yapıyorum, o dönemden bugüne kadar evime aldığım ürünlerin muhtemelen %95’inden fazlasını internet ortamında sipariş etmişimdir. Ama bu televizyon olayında, neden fiziki mağazadan gittim aldım diye sebebini hala kendime de açıklayamıyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Adem Helvacı YouTube kanalına ulaşıp durumu video yapmasını talep edin. Sonuç alacağınıza inanıyorum. Helal süt emmiş çok iyi bir insandır ve bu tür mağduriyetleri ifşa ederek birçok insanı kurtarmıştır.

    Ayrıca bizzat kurucusu olduğu forum var:
    https://inceleriz.com/forum/

    Bu arada ilk mesajdaki fotoğraflardan çekim kalitesi nedeniyle pek birşey anlamadım hocam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 21 Mayıs 2024; 13:9:6 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Panel arızası ile dünya fiyat çıkartıp müşteriye git yenisini al diyen Samsung firmasından kime ne hayır gelir hocam. Philips, Dijitsu ve Seg tvler kullanıyorum kafam rahat. Allah yardımcınız olsun. Konuyu öne çıkartıp bir nebze yardımcı olmaya çalışıyoruz.

    Şikayetvar, global veya başarabilseniz haber kanallarına video çekip atsanız ve dikkatlerini çekmeniz efsane olurdu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslında ekşi sözlük hesabınız varsa veya bir tanıdığınızın da olur, bir başlık açılmasını sağlayıp mağduriyetinizin giderilmesini çabuklaştırabilirsiniz.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: recursion

    Aslında ekşi sözlük hesabınız varsa veya bir tanıdığınızın da olur, bir başlık açılmasını sağlayıp mağduriyetinizin giderilmesini çabuklaştırabilirsiniz.

    Merhaba,
    Eksisozluk’te onaylı yazarım ama konu başlığı açamıyorum. Konu açmak için min. 100 entry şartı varmış, benim entryler 40’ta kalmışlar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • TREMİLA_ kullanıcısına yanıt
    İş yoğunluğundan fırsat bulur bulmaz yapacağım. Çok sağ olun desteğiniz için.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Adem beye dün akşam üzeri ulaşmıştım. Allah kendisinden razı olsun, hemen geri dönüş yaptı ve konuyla ilgilendi. İlk müsaitlikte onun tavsiyelerine uygun şekilde gerekenleri yapacağım.

    Forum sayfanızı inceleyeceğim. Desteğiniz için çok teşekkür ederim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • yaskoo_87 Y kullanıcısına yanıt
    Çok geçmiş olsun benide mağdur ettiler sol taraf sağa göre hafif karardıydı garanti kapsamında tamiri olsun demiştimde çok bişi yok dediler insan servise alır bakar test eder gereğini yapar diye bekledikti koskoca samsung firmasından ama değilmiş çok upraştırdılar genel merkez ve sonuç yok :( sizde bariz belli eğrilik var ve buna normal diyen firma artık bişi demiyim :( samsung almam bidaha 1,5senelikti benim tv 1,5 senede paneller bozuluyorsa tv felan yapmasınlar samsunga notumu verdim almam bidaha tv felan onlardan aldığımdan beri siyah ekranda bulutlanmada vardı o sorun değil demişlerdi :D burası türkiye valla büyük firmalarda bile sıkıntı çıkıyor…ama sizin şansınız daha yüksek bence bide tv yeni 14gün iade etme hakkınız vardı diye hatırlıyorum aldığınız yere sorun ve keşke kasko felan yaptırsaydınız vatandan yaptırdımdı 5 senelik tamamen karartı olduğunda vatanın kendi elemanları bakıyormuş sigortaya bağlı.Değişim iade olursa kesinlikle yaptırın bu dönemki tvler çok kötü bozulabiliyorlar özellikle samsungsa özellikle zaten önermem :D diğer firmalarda kötü iyi varmı bilemedim orasını :( Samsung müşteri hizmetleri ilgili ancak teknik departmanı kötü malesef sorunu anlamıyorlar yada sorun yokmuş gibi kaçınmaya çalışıyorlar masraf etmemek için sonuçlanmazsa tüketici mahkemesinde kesin alırsınız bariz bir hata var ve baya belli oluyor böyle kullanın dediler ya size onuda söylersiniz böyle kullanırsalar 1-2seneye bozulur o tv :( kendilerine soralım o kadar para veriyorsunuz kullanırmısınız diye? Tabiki hayır umarım iyi sonuçlanır hergün dua etcem size iyi günler dilerim geçmiş olsun tekrardan

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • @yaskoo_87 çok geçiş olsun. Teknoloji gerçekten kalite/şans işi. Biri tek başına fayda sağlamıyor. Eğer THH'ye başvuracaksanız mutlaka servis kaydı evrakları lazım. Yoksa eksik evrak deyip dosyayı kapatıyor. Buna da itiraz etmek için mahkemeye müracaat etmek gerekiyor. İş uzadıkça uzuyor. Size bu evrakları vermek konusunda yokuş yapıyorlarsa eve gelen yetkili servisin işyerine gidip orada yazılı dilekçe ile bu evrakları isteyin ve dilekçeyi verirken de bir fotokopisi üzerine oradaki yetkiliden teslim aldım imzası alın. Bunu da yapmak istemeyebilirler ama zorundalar! Dilekçeye de 15 gün içinde cevap vermezlerse o imza ile THH'ye başvurup evrakları vermediler diye bildirebilirsiniz. Ayrıca yaşadığınız bu olayı Samsung Global'e mail atarsanız onlar da size geri dönüş yaparlar. İnternette bu tür durumlarda global şirketlerin bu tür sorunları çözdüğüne dair bir çok örnek olaylar var. Umarım probleminiz sizin için en kolay şekilde çözüme ulaşır. Çok can sıkıcı süreçler...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Ben de 65S95B oled tv'de ölü piksel problemi yaşamışdım, kutudan çıktığında cihazda 2 ölü piksel vardı ve tutanak tutuldu ona rağmen değiştirmemekte ısrar ettiler.

    Ben de THH'ye verdim, çok uzun sürdü 7 ay falan sonuca erdi ama sonucunda S95C ile değişim sağlandı şu an gayet memnunum. S95C'de S90C ve S95B gibi ince panel

    yok eğilme problemi de yok gibi. İşin özeti TV'lerde THH dışında sonuç alamazsınız, değiştirmemek için ellerinden geleni yapıyorlar. Diğer markalar da TR'de aynı, belki Sony

    farklıdır o da çekildi zaten. Önemli bir nokta da THH'ye başvururken kesinlikle para iadesi istemeyip değişim isteyin, sonuçlanana kadar TL yarı yarıya değer kaybına uğruyor bile zaten.

  • Vain kullanıcısına yanıt
    Hocam 65 inç TV'de 2 ölü pikseli normal izleme mesafesinden farketmek imkansızdır. Siz içiniz rahat etsin diye mi THH'ye verdiniz yoksa çok mu belliydi kümeleşmiş şekilde ve izlerken?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ülkede tüketici her zaman hakkını korumaktan da öte kovalamak zorunda. İnşallah olumlu sonuç alırsınız.

    TV arayışında Samsung ya da LG dışındaki marka tercih edenleri beğenmeyenler de umarım bu ülkedeki sorunun x ya da y markasının servis yetersizliğine indirgenemeyecek kadar büyük olduğunu görürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Keşke sadece Samsung olsa. Yaklaşık 3 ay önce TCL 65C645 TV aldim. Kampanya vardı, 30K TL'ye Mediamarkttan aldım. 2 gün sonra TV eve geldi. 1 gün sonra da servis evime geldi televizyonu kurdu. O sırada ben çalıştığım için evde sadece annem babam vardı. Bu sebeple benim kontrol etme şansım olmadı. Her neyse işten döndüm. Nasıl heyecanlı olduğumu şöyle anlatayım. Bundan önceki televizyonumuz 40 inc Arçelik plazma televizyondu. Yani benim için büyük bir sıçrayış :) Neyse televizyonu açtım baktım on numara 5 yıldız görünüyordu. Sonra dedim bir ölü piksel testi yapayım. Yaptım testi sıfır sıkıntı. Sonra beyaz ekranda gölgelenme var mı diye baktım. Ekranın orta üst tarafında yaklaşık 3-4 cm karelik bir alanda sararma vardı. Çok sapsarı değil, ama beyaz ışıkta göz seçebiliyordu. Annemlere servis bu testi yaptı mı dedim. Yaptı her renge ayrı ayrı baktılar dedi. Ben sinirlenmeye başladım. Aradım servisi. Benden fotoğraf atmami istediler. Fotoğraf çekiyorum ama fotoğrafta çıkmıyor. Gösterebilmek için en az 30 poz çektim. En sonunda ufaktan da olsa görünmeye başladı. O pozu yolladım. Servis beni aradı abi bu TV düşük segment olduğu için bu kadar ufak hatalar normal dedi. Benim sinirim iyice zıpladı. Kardeşim aldığım televizyon 5-10 bin lira değil. Biliyorum bundan çok daha üst seviye TVler var, ama ben para verip aldığım malda sorun çıkınca "Alt segment bu olur öyle şeyler" cevabını mi hak ediyorum? Lamı cimi yok eve gelip bakacaksınız buna dedim. İşe de gitmedim o gün. Geldiler baktılar abi çok ufak bu dediler yine. Kardeşim ufaksa ufak dedim servis kaydı oluşturun dedim. Oluşturdular 3 gün sonra mesaj geldi. Karşılaştığınız kusur üretim standartları dahilinde olduğundan TV'yi kullanmaya devam edebilirsiniz diye. O saatten sonra ya THH'ye müracaat edeceğim, ve belki de uzun süre televizyonsuz kalacağım, ya da kaderime razı gelip kullanacaktım. Annemlere hediye televizyon alınca eski televizyonu bir ihtiyac sahibine vermiştim. Televizyonu servise gönderip evde annemlerin televizyonsuz kalmasındansa kullanalım dedim bıraktım işin peşini. Kısacası marka endeksli değil, her televizyon firması birbirinin aynısı. Televizyon almak çok stresli bir iş gerçekten, araba alırken bu kadar stres olmamıştım yemin ederim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Murtey M kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim, desteğiniz için çok sağ olun.


    THH başvurusu için halihazırda servis kaydı istemiştim, anca dün ulaştırabildiler tarafıma. Fakat, paylaştıkları belge Servis Fişi adı altında düzenlenmiş. Beklediğimiz rapor bu mu, THH'nin isteyebileceği evrak bu mu, tam olarak emin olamıyorum. Samsung'un ibraz ettiği fişi aşağıya ekliyorum, bir bakar mısınız zahmet olmazsa:



    (ÇÖZÜLDÜ) SAMSUNG TV Fiyaskosu: Pahalıya Aldım, Mağdur Oldum!




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.