Amazon gibi bir nimet varken gidipte başka yerlerden ürün alanda ne bilim... |
Hepsiburadadan bir kez daha bıktım (3. sayfa)
-
-
Direk iade edin cayma hakkıyla tüketici haklarına başvurun kabul edilmezse
vatan bilgisayar yada amazon yada belirli satıcılar var onlar kullanılmalı diğerlerinden alırsanda çok iyi araştırma yapmak lazım ürünü ve de satıcıyı
hepsiburada gibi siteler aracı ise aracılık yapacak hb ile bende sorun yaşadım 3 ayda iademi aldım o nedenle sıkıntılı
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berk70 -- 8 Nisan 2021; 10:26:38 > -
ben de HB yı tercih ediyorum hep.
benzer bir olay N11'de basıma gelmişti, ne n11 ne de satıcı ürünü iade almadılar servise vermiştim.
sanırım mağduriyetlerden dolayıdır, artık bu siteler, bozuk ürünün iadesini almayı reddediyorlar.
-
Ben ne olursa olsun gidip direk kendinden alırım elektroniği
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Amazon muhteşemmiş o halde. Hiç diğerlerine bakmadan amazonda kovalayım tüm alışverişleri...quote:
Orijinalden alıntı: weehwet
Bu mesaj silindi.
Hocam şunu sorayım. Madem 1 ay iade süreci var bunu suistimal etmezler mi? Yani sıfır diye aldığımız çoğu telefon iade telefonu olabilir?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Nazar değirceniz şu siteye nimet falan kalmıyacak -
Sildim mesajı sizde silin art niyetliler çökmesin hemen
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bana amazondan aldıgım hiçbir ürün kullanılmış gelmedi. Gelmediğine göre demek ki olmuyor. Yada binde bir hata olur oda size denk gelir bilemem. Bu arada üstteki mesajı sildim. Art niyetlilere gün doğmasın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Monitör alırken hb de 100-200 tl daha ucuzdu günlük indirim vardı diye sonra amazona sordum 1 ay içinde koşulsuz alırız dediler direk amazondan aldım. Çünkü aynı monitör sorun yaptığında hb ye iadede çok sorun çıkarmıştı 4-5 ayda iade etmişti yorumları okuduğumda. Gerçekten amazon harici hiç bir yerden almamak lazım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende aynı siteden karaca marka bir düdüklü tencere almıştım fakat kapağı kırık idi iade ettik ve para gelmedi hangi yetkiliye gitsek sorarsak parayı bir tülü alamadık umarım amazon da da alışveriş yapacağım zaman böyle bir sorun yaşamadım daha önceden gittigidiyor ve n11 den de aışveriş yaptım fakat şuanlık sorun yaşamadım.Allahtan elektronik cihaz değildi kimsenin başına gelmez umarım ne kadar olursa olsun para değerli.
-
HB'den 1 veya 1.5 yıl önce bir masa sipariş ettim. Hepsijet diye berbat bir kargo iştirakleri de var. Kargo abartısız 15 gün yoktu ortada. Ne HB ne de Hepsijet bilmiyor. Taşıyan adamlar kargonun yerini bilmiyor. Kavga dövüş iade ettirdim ve hesabımı da komple sildirdim.
O günden beri ya N11 ya da Gittigidiyor kullanıyorum. Amazonu da eğer alacağım malzeme olursa dahil edebilirim ama o günden beri asla HB dönüp bakmadım. Kullanmamalısınız. Çok berbat bir firma.
-
Bu ülkede hayatta hiçbir yerli siteden alışveriş yapmam mecbur olmadıkça (Parfüm vb). Amazon tr'de varsa oradan, yoksa yurtdışı amazon orada da yoksa öyle bir ürün yoktur benim için. "Gardaş bizde satılan mal geri alınmaz hiyaaaaggghg" tarzı çalışan yerler kazanacagına param yurtdışına gitsin, yabancı kazansın
-
Bu tarz durumlarda neden direkt olarak iade seçeneğini kullanmıyorsunuz? Ürün çalışmıyo mu? Belirtilen özelliklerde değil mi? Gönder gitsin geri!
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X