Şimdi Ara

Hepsiburadadan bir kez daha bıktım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
2.779
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
27 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Daha önce aldığım laptop'un kusurlu çıkması durumunda HB müşteri ilişkileri bizi bağlamaz git Lenovo servisine yaptır demişti de 6 ay uğraşmıştım. Aldığıma alacağıma lanet etmiştim. Sonra 2 sene hiçbir şey almadım HB den. Bu sene diğer yerlerden 100 lira daha ucuz diye hata edip bit anakart alayım dedim. Almaz olaydım. Resimlerde ve isminde wifi yazan anakartın özellikler kısmında wifi yok yazıyormuş wifi siz geldi. üstüne bir de çalışmadı. Yine HB yi aradım. Yine bizi bağlamaz dediler. Yine uğraşıyorum.


    işin kötüsü tüketici haklarına başvuru yapınca HB yerine üretici firmaya ceza kesiliyor. Bunlar yine ellerini kollarını sallayarak geziyor.


    Benim yaptığım hatayı yapmayın. Elektronikte dolandırıcılar mekanı HB yerine gidin Vatan, Mediamarkt, Teknosa vb. yerlerden alın inanın 100 lira veya 300 lira çektiğiniz çileye değmiyor.


    Hepsiburada pişmanlıktır.




  • Dostum laptop un kusurlu çıkması lenovonun hatasıdır burada hb, n11 vs bunlar sadece bir aracı. Yakın tarihte bende n11 den bir telefon aldım sıkıntı çıktı direk telefonun markası ile iletişime geçtim n11 ile muhatap bile olmadım mesela.

  • Dostum ben bu ürünü vatan'dan alınca vatan sorunuyla ilgileniyor. Hb neden ilgilenmiyor? Satıcı kendisi olsa bile yan yattı çamura battı yapıyor. Öyle olacaksa neden bu adamlara para yedireyim ben? 🙃

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • burada hb 14 günlük yasal süre içinde müşterinin hakkı olan iade hakkını uygulamalı kaldı ki gelen ürünün farklı olduğunu iddia ediyorsunuz. ürünün mağaza sayfasında ve fatura'da yazan tam adı nedir neyse o ürün gelmek zorunda böyle bir ürün gelmediyse seve seve geri almak zorundalar.

  • https://www.hepsiburada.com/msi-b550m-pro-vdh-amd-b550-4400mhz-ddr4-matx-wi-fi-anakart-p-HBV00001AINPK?magaza=magicteknoloji

    Alın abi ürün bu hala ismininde resminde wifi yazıyor ve özellikler kısmında küçük puntoyla wifi yok yazıyor. Hepsiburadadan bir kez daha bıktım

    Sağa sola yazdıkları canlı destek felan da hep çağrı merkezindeki sorununuz şu ise 5 e basın tarzı programlar. Arayınca da bizim yapacağımız bir şey yok diyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi myilmazbm -- 6 Nisan 2021; 19:48:21 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Amazon diye bişey var dostum ne hb si vatanı teknosası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • myilmazbm kullanıcısına yanıt

    14gün içinde iade hakkın var iade etsene kardeşim

  • myilmazbm kullanıcısına yanıt

    Aslında ilgileniyor ama satıcısı hb ise ilgileniyor . diğer türlü satıcılar çamura yatabilir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DH | equ* kullanıcısına yanıt
    Kartı 20 gün sonra deneme imkanım oldu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 1 kere yapınca hata olur yine yaparsan kendin kaşınmış olursun.

  • weehwet kullanıcısına yanıt
    Lenovo laptop satıcısı hb idi yine yan yattılar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • myilmazbm kullanıcısına yanıt

    Sizin hatanız geçmiş olsun iade süresinde deneyemicekseniz sipariş etmeyin.

  • Yılmaz1907 kullanıcısına yanıt
    Haklı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • İlginç bir şekilde ben şahsen HB den alışverişi diğer sitelere nazaran daha çok seviyorum. Şimdiye kadar aldığım ürünlerde sorun çıktığında nedense benimle hep ilgilendiler. Bu tarz satış yapan sitelerin her zaman yaptıkları şey bunlar. Oyuncak alırsın kocaman puntolarla KIRMIZI yazarlar Mavi gelir sonradan detaylarında kırmızı çizgili yazdığını söylerler detayını okumadığın için suçlu durumuna düşersin. Aslında burada bir sorun bizlerde de var. Detay okumayı pek sevmiyoruz. Keşke kartı zamanında deneyebilseydiniz.


    EDİT : Ürünü yanlış ürün geldi şeklinde iade edebilirdiniz. Size gönderilen model B550M PRO-VDH. Zaten Wifi modeli ile aralarında 200 lira bir fark var. Ürünü HB dışında bir firma sattığı için ihale onların. Adamlar ürün bilgilerini yanlış yazmışlar. Her türlü haklıydınız ama artık ancak tüketici mahkemesi ile 1 2 yıl sonra haklı olabilirsiniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shindorei -- 6 Nisan 2021; 23:36:8 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: myilmazbm

    Dostum ben bu ürünü vatan'dan alınca vatan sorunuyla ilgileniyor. Hb neden ilgilenmiyor? Satıcı kendisi olsa bile yan yattı çamura battı yapıyor. Öyle olacaksa neden bu adamlara para yedireyim ben? 🙃

    vatandan alınca ilgileniyor niye piyasa fiyatının +50-100 fazlasına satıyor 100 ürünün 5nunda sorun çıksa fazladan 8-9k kazandıkları için kendileri ilgileniyorlar

  • Amazon>hepsi

  • Geçen sene hb den aldığım asus mouse arızalandığı için ve garantisi de devam ediyor diye bir sorayım dedim ilk ASUS Teknik Desteğe mesaj attım ve "Cihaz içi kartta bir sorun mevcut. Baskıdan dolayı olmadı ise garanti kapsamına girmektedir. Bu durumda satıcı firmaya ulaşarak cihazınızın kontrolünü sağlatabilirsiniz." dedi. HB'de onarım için talep oluşturdum ve "ürününüzün markası Asus olup, servis için Hepsiburada’nın anlaşmalı olduğu markalar arasında yer almıyor" diye yanıt geldi. Bende ürüne olan yorumunda malzeme kalitesi 4 olan ve yayınlanmış yorumumu 2 ye çektim ve mesajımı onaylamadılar...

  • karma999 kullanıcısına yanıt
    Laptopta bana da aynısını yaptılar düşük puan verdiğimizde onaylamıyorlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Anakartı iade ederken gününü mü geçirdin? Ağustos 2020'de ekran kartım, kasa portlarının soket kablolarının bağlanacağı yerleri kapatıyor diye anakartı iadeye yollamıştım. Kasa arkasına gelen parçanın jelatinini açmama rağmen iadede bir sıkıntı çıkmamıştı.

    (Gününü geçirmekten kastım 14 gün geçtiyse koşulsuz iade hakkın olmuyor diye biliyorum)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2guyS -- 7 Nisan 2021; 18:1:28 >
  • Amazondan Ayin 28'inde bahar fırsatları Z490 anakart aldim MSI'a Pro, ürün teslim tarihi 6 gün sonraya verilmiş. Sonradan gördüm benim hatam, anakarti ayni akşam sattim ASUS Z490 vardi. Beklemeye başladım 6 gün geçti ve teslim tarihine 10 saat kala teslim zamanını 6 gün daha ileriye attılar. O zaman gelince de teslim edecekleri belli değil. Mh aradım tedarik sıkıntısı diyor, elinizde olmayan ürünü mü sattınız diyorum, asla yapmayız diyorlar. Siz son ürünü almışsınız diyorlar, e diyorum ben aldiktan 2 gün sonra siz bu ürünü yine ayni fiyatla sattınız benim aldığım nasıl son olur? Başka ürün yollayin PC ile çalışıyorum farkını vereyim seçelim diyorum yok değişim şansımız bulunmuyor tedarik etmeye çalışıyoruz diyorlar, çözüm yok yani böyle umursamaz olacaklarini sanmazdim Prime üyeliği hikaye oldu. 12 gün İstanbul içine teslimat bekliyorum hem de Amazon TR 🙂bende de hata var ama Amazon'dan daha iyisini beklerdim. Ellerinde olmayan ürünü satiyorlar. Benle beraber 1 arkadaş daha ayni sorunu yaşıyor bildiğim bu forumdan. Yarın teslim edilmesi lazım hala kargolanmadi kesin gelmeyecek amazon da ayri resillik beni 15 gün bilgisayarsiz bırakıp iptal ederler utanmadan, adam gibi arayıp özür bile dilemiyorlar teslim tarihini ileri atarken.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.