Arkadaslar 1 Mayis gunu hepsiburda.com dan alisveris yapip bir picture card XD kodak ve 4 adet kodak pil istemistim. Ben alisveris yaptigimda urunlerin herikiside stokta var gozukuyordu. Ama bu kesinlikle musteriyi aldatiyor. Adamlarin stok bilgisi cok guvensiz. Eger bir site web uzerinde e-business yapiyorsa mutlaka stok bilgilerini bir veri tabaninda tutmali. Bugun itibariyle siparisimi iptal ettirdim bakalim odedigim parayi geri gonderecekler mi veya godnerirlerse ne kadar zamanda godnerecekler. Asagida satis destek ekibiyle benim aramda gecen diyalogu aynen aktariyorum.
4 MAYISTA SORDUGUM SORU:
04.05.2006 16:17:47 10951064 nolu siparis
Merhaba, 10951064 nolu siparisim icin tedarik surecinde yaziyor. Uretici firmadan bunu tedarik etmeniz ne kadar zaman alir? bu konuda beni bilgilendirebilirmisiniz? siparisi verdigimde stokta var gozukuyordu.
04.05.2006 17:05:09 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.
Sitemizde bulunan / satılmakta olan ürün yelpazemizin genişliği ve günlük aldığımız sipariş adedinin çok yüksek olması sebeplerinden dolayı, malesef stok tutamamaktayız. Sitemizden verilen tüm siparişleriniz , ithalatçı firmalarımız tarafından temin edilerek siz değerli müşterilerimize gönderilmektedir. Sitemizde de belirttiğimiz ortalama 3 İş Gününü kapsayan Ürün Tedarik Sürecimiz, gelen siparişlerdeki ürünlerin tedarik edilebilme süresidir. Bu süre içerisinde tedarik edilemeyen ya da gecikecek olan ürünlerimiz ile ilgili bilgiler, mağaza yetkililerimiz tarafından sipariş sahiplerine e-mail olarak gönderilmektedir.
Hepsiburada.com'u tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.
iyi gunler, 1 Mayista 10951064 nolu siparisi vermistim. Daha once attigim mesajda tedarik surecinin 3 gun gibi bir sure olacagi soylenmisti. bugun 10. gun, siparisin ne zaman tedarik olacagi hakkinda bilgi alabilirmiyim.
10.05.2006 15:34:04 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.
Mağaza yetkililerimizden aldığım en son bilgi ; siparişinizde bulunan bu ürünlerinizin malesef geçici bir süre tedarik edilemediği yönündedir. Bu ürünün yerine dilerseniz başka bir ürün tercih edebilir , ürünün tedarik edilmesini bekleyebilir ya da ürününüzün iptalini talep edebilirsiniz.
Talebinizi bu mailimize cevap olarak gönderebilirseniz, size en kısa sürede yardımcı olabiliriz.
Yaşadığınız gecikme ve bu gecikme bilgisini size daha önce ulaştıramadığımız için sizden özür diler, firmamıza göstermiş olduğunuz anlayışınıza teşekkür ederiz.
benimde hafıza kartım tam 1 haftada gelmişti. demekki ben şanslıymışım yinede. geçmiş olsun arkadaşım iptal etmekle en doğrusunu yapmışsın inşallah en kısa zamanda paranıda geri alırsın... hepsiburada.com
walla arkadaşım ne diyim inşallah problemin halledilir, işte bu tip olaylar insanı net alışverişinde güvensizliğe itiyor....
verdikleri cevaplar dikkat ederseniz hep klişe., sabit cevaplar. bence en iyisi görerek almak, benimde bi kaç sefer başım ağrıdı hepsiburada.com dan inşallah sorunun çözülür en kısa zamanda
genellikle fiyat üç beş kuruş daha ucuz diye bu tarz sitelerden alışveriş yapıp mağdur oluyoruz. en güzeli fiyatı makul olduktan sonra sabit siteler ile çalışmak. (aslında gidip görerek almak en iyisi ama her yerde mümkün olmuyor)
Bence satış işlerinde stokda mal bitmesi gayet normal. Ben geçen hafta bi firmayı arayıp ellerinde istediğim model mp3 çalar var mı diye sorduğumda ,ellerinde bu ürünün bulunduğunu söylediler aynı gün(1-2 saat sonra) mağazaya gittiğimde baktılar ki stokda istediğim ürün yok. Firmanın adını vermiyorum,Türkiye çapında tanınmış ve büyük bi firma olduğunu söyliym sadece. Yani olabilir böyle şeyler.
Ben yaklaşık 45 adet ürün aldım ve aldırdım.Bu siteden hiç bir sorun çıkmadı
ben de 6-7 alışveriş yaptım ve sorunsuz, bir keresinde bi ürünü almaktan vazgeçtim, online olarak siparişi iptal ettim ve anında hediye çeki oluşturdular ( zaten iki seçenek sunuyor, hediye çeki yada para iade) hediye çekimi kullanarak tekrar alışveriş yaptım, hatta ben de kodak pil sipariş ettim ve ertesi gün elime ulaştı, hepsiburadadan oldukça memnunum
quote:
Orjinalden alıntı: theSINNER
ben de 6-7 alışveriş yaptım ve sorunsuz, bir keresinde bi ürünü almaktan vazgeçtim, online olarak siparişi iptal ettim ve anında hediye çeki oluşturdular ( zaten iki seçenek sunuyor, hediye çeki yada para iade) hediye çekimi kullanarak tekrar alışveriş yaptım, hatta ben de kodak pil sipariş ettim ve ertesi gün elime ulaştı, hepsiburadadan oldukça memnunum
aynen bendede aynısı olmustu skystar2 arızalanmıstı geri gonderdim, 15 gun sonra iade istedim kabul ettiler, paramı 1 gun sonra ziraat bankası hesabıma geçtiler evet internetten almak bazen risk ancak bunu en iyi yapanlardan birisi kesinlikle hepsiburada
En güvenilir sitelerin bir tanesi hepsiburada, böyle sorunların olması bencede normal. Bende siparişimdeki bir ürün için 1 hafta beklemiştim, diğer ürünleri tedarik ettikleri gibi yolladılar.
zaten bu firma stoklu calişmaz yada çalişamaz.bu sitede gördügümüz tum urunler onların anlaşmalı firmalarında.yani bu firmada toplu igne bile yok.her sey sanal ben 8-9 ürün aldım srun çıkmadı.ancak gecen hafta sony videokamera hc 24 almak istedim ama ertesi günü bir baktm 20 euro fiatı artnış.bende mesaj gönderdim.alakası oolmayan cevap aldım...büyuk şehir dişinda yaşayanlar mecburen buradan alıyor.bir de Fimadaki Aydın Dogan güvencesinin göz ardı etmemek lazım...
bufırmayla olan ılıskımız cok sevıyelı bı ılıskı...
(yer soylememe sebebım ordada sorun yasarsanız sorumlu olmak ıstememem guvenım kalmadı artık :( )
quote:
Orjinalden alıntı: Max99
Arkadaslar 1 Mayis gunu hepsiburda.com dan alisveris yapip bir picture card XD kodak ve 4 adet kodak pil istemistim. Ben alisveris yaptigimda urunlerin herikiside stokta var gozukuyordu. Ama bu kesinlikle musteriyi aldatiyor. Adamlarin stok bilgisi cok guvensiz. Eger bir site web uzerinde e-business yapiyorsa mutlaka stok bilgilerini bir veri tabaninda tutmali. Bugun itibariyle siparisimi iptal ettirdim bakalim odedigim parayi geri gonderecekler mi veya godnerirlerse ne kadar zamanda godnerecekler. Asagida satis destek ekibiyle benim aramda gecen diyalogu aynen aktariyorum.
4 MAYISTA SORDUGUM SORU:
04.05.2006 16:17:47 10951064 nolu siparis
Merhaba, 10951064 nolu siparisim icin tedarik surecinde yaziyor. Uretici firmadan bunu tedarik etmeniz ne kadar zaman alir? bu konuda beni bilgilendirebilirmisiniz? siparisi verdigimde stokta var gozukuyordu.
04.05.2006 17:05:09 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.
Sitemizde bulunan / satılmakta olan ürün yelpazemizin genişliği ve günlük aldığımız sipariş adedinin çok yüksek olması sebeplerinden dolayı, malesef stok tutamamaktayız. Sitemizden verilen tüm siparişleriniz , ithalatçı firmalarımız tarafından temin edilerek siz değerli müşterilerimize gönderilmektedir. Sitemizde de belirttiğimiz ortalama 3 İş Gününü kapsayan Ürün Tedarik Sürecimiz, gelen siparişlerdeki ürünlerin tedarik edilebilme süresidir. Bu süre içerisinde tedarik edilemeyen ya da gecikecek olan ürünlerimiz ile ilgili bilgiler, mağaza yetkililerimiz tarafından sipariş sahiplerine e-mail olarak gönderilmektedir.
Hepsiburada.com'u tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.
iyi gunler, 1 Mayista 10951064 nolu siparisi vermistim. Daha once attigim mesajda tedarik surecinin 3 gun gibi bir sure olacagi soylenmisti. bugun 10. gun, siparisin ne zaman tedarik olacagi hakkinda bilgi alabilirmiyim.
10.05.2006 15:34:04 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.
Mağaza yetkililerimizden aldığım en son bilgi ; siparişinizde bulunan bu ürünlerinizin malesef geçici bir süre tedarik edilemediği yönündedir. Bu ürünün yerine dilerseniz başka bir ürün tercih edebilir , ürünün tedarik edilmesini bekleyebilir ya da ürününüzün iptalini talep edebilirsiniz.
Talebinizi bu mailimize cevap olarak gönderebilirseniz, size en kısa sürede yardımcı olabiliriz.
Yaşadığınız gecikme ve bu gecikme bilgisini size daha önce ulaştıramadığımız için sizden özür diler, firmamıza göstermiş olduğunuz anlayışınıza teşekkür ederiz.