Bıktım artık her ay düzenli olarak hızım 35 Mbps'ten 8 Mbps'e düşüyor ya da hiç bağlantım olmuyor. Hayır arıza kaydı açıyorum öyle böyle bir şekilde çözülüyor ama bir ay sonra tekrar böyle anlamadığım bu lanet kabloyu yerine takınca iş bitmiyor mu? Neden stabil bir kullanım sağlayamıyorum sürekli her ay aynı şeyi yaşamak zorunda kalıyorum? Şimdi son düşüşte de Türk Telekom ekipleri dolaba bakmış arıza görememiş bu da cabası. İşini düzgün yapamayan boş insan sürüsü resmen. Benim gibi her ay muzdarip olan var mı?
Merhaba, hız profilinizde yaşadığınız sorun için açık arıza kaydınız varsa ben de kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme