Şimdi Ara

Her Peugeot AdBlue Sorununun Yaşayacaktır (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
301
Cevap
9
Favori
86.455
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
58 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim aracım 2016 modeldi ve hiç sorun yaşamadım.
  • metinTasci M kullanıcısına yanıt
    Mazot filtresi 150 TL'ye almışım.
    4 Litre Motul 5.30 yeşil yağ 280 TL'ye almışım.
  • kayhanpulurbey kullanıcısına yanıt
    Orjinal fiyatı 150 lira olması lazım ancak yetkili servisden almadığım sürece mann yetkili satıcısından alıyorum, bildigim kadarıyla zaten mann üretiyor

    Bu arada yeşil yağ dediğimiz lique molly molygen mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metinTasci -- 24 Ocak 2021; 13:20:53 >
  • Dün sabah işe gidiş 30 kilometre, bu sabah işten dönüş 35 kilometre toplam 65 kilometre hata ışıkları yanmadan yol adım. Urea ışığı yanmadı. Çok ilginç hiçbir şey anlayamadım. Evimin 4 kilometre ilerisinde saçma gelecek biliyorum ama Shell var. Mazotu oradan alıyorum hep. Mazotu aldım kısa bir mesafe gittim. Bir baktım urea yazısı, üçgen içerisindeki ünlem işareti ve 1100 kilometre sonra araç çalıştırılamayacaktır yazısı silinmiş. Bir mutlu oldum anlatamam. 😅 Akaryakıt aldığım için mi silindi? İş çıkışı sabah hava - 3 dereceyi gösteriyordu, arabayı çalıştırır, çalıştırmaz hemen hareket ettim. Oda arıza vermiş olabilir mi? Bilemiyorum.
    Aman tekrar yanmasın. Aracı hep 2050 ile 2100 devir arasında 4. Viteste kullanıyorum hiç zorlamıyorumda. Hiç devir yükseltmemde. Oda 4. viteste 70 km/h'de 2050 yada biraz daha az olabilir, 75 km/h'de 2100 devire denk geliyor. Umarım yanmaz. Çok can sıkıcı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kayhanpulurbey -- 24 Ocak 2021; 18:51:14 >




  • Aracım 2017 makyajlı 1.6 bluehdi. Allah'a şükür herhangi bir sorun yaşamadım. Adblue deposu az dolu iken gezmek arızayı tetikliyor. Sıvı kristalleşiyor. O nedenle depo bence 8-10 bin km'de bir doldurulmalı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kallus -- 24 Ocak 2021; 23:49:43 >
  • opel ve PSA grubu araçlarda gözünüz hep kadrandadır, ne zaman uyarı verecek diye beklersiniz. maalesef böyle bir gerçek var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayhanpulurbey

    Dün sabah işe gidiş 30 kilometre, bu sabah işten dönüş 35 kilometre toplam 65 kilometre hata ışıkları yanmadan yol adım. Urea ışığı yanmadı. Çok ilginç hiçbir şey anlayamadım. Evimin 4 kilometre ilerisinde saçma gelecek biliyorum ama Shell var. Mazotu oradan alıyorum hep. Mazotu aldım kısa bir mesafe gittim. Bir baktım urea yazısı, üçgen içerisindeki ünlem işareti ve 1100 kilometre sonra araç çalıştırılamayacaktır yazısı silinmiş. Bir mutlu oldum anlatamam. 😅 Akaryakıt aldığım için mi silindi? İş çıkışı sabah hava - 3 dereceyi gösteriyordu, arabayı çalıştırır, çalıştırmaz hemen hareket ettim. Oda arıza vermiş olabilir mi? Bilemiyorum.
    Aman tekrar yanmasın. Aracı hep 2050 ile 2100 devir arasında 4. Viteste kullanıyorum hiç zorlamıyorumda. Hiç devir yükseltmemde. Oda 4. viteste 70 km/h'de 2050 yada biraz daha az olabilir, 75 km/h'de 2100 devire denk geliyor. Umarım yanmaz. Çok can sıkıcı.

    Zaten devir yükseltmediğin için yük DPF temizleyici sistemlere biniyor. Arada bir 3000 devirde sür. 2000 deviri geçmiyorum demek iyi bir şey değil yani, kim bu tarz şeyleri yaydı ben anlamıyorum. Dizel araçta istersen 2 saat 3.000+ devirde git, hiçbir şey olmaz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Armin van Buuren* -- 25 Ocak 2021; 0:20:33 >




  • Armin van Buuren* kullanıcısına yanıt
    PSA'nın otomatik dizel araçlarındai vites geçiş süreleri çok daha düşük devirlerdir. Eski tarz dizeler dediğiniz gibi yüksek devir ister ancak özellikle euro 6 motora sahip araçlarda vites değiştirme devirleri çok düşüktür. Nedenler yakıt tasarrufu sağlamak ve sesi olabildiğince azaltmaktır. 8 ileri otomatik Rifterların (Euro 6 dizel motor) vites geçişleri o kadar düşük devirlerde oluyorki şaşırırsınız. Size bu bilgiyi veren kişinin euro 6 motorlar hakkı da hiç ama hiç bilgi yokmuş. Aracı hep 2100 devirde kullanmıyorum. Özellikle rampalardan 2500 devir üstü, inişlerde de 3000 devir üstünü araç görüyor zaten.
  • kallus K kullanıcısına yanıt
    Bu yazdığınızı dikkate alacağım teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayhanpulurbey

    PSA'nın otomatik dizel araçlarındai vites geçiş süreleri çok daha düşük devirlerdir. Eski tarz dizeler dediğiniz gibi yüksek devir ister ancak özellikle euro 6 motora sahip araçlarda vites değiştirme devirleri çok düşüktür. Nedenler yakıt tasarrufu sağlamak ve sesi olabildiğince azaltmaktır. 8 ileri otomatik Rifterların (Euro 6 dizel motor) vites geçişleri o kadar düşük devirlerde oluyorki şaşırırsınız. Size bu bilgiyi veren kişinin euro 6 motorlar hakkı da hiç ama hiç bilgi yokmuş. Aracı hep 2100 devirde kullanmıyorum. Özellikle rampalardan 2500 devir üstü, inişlerde de 3000 devir üstünü araç görüyor zaten.

    Evet hocam, Euro 6 motorları en çok siz biliyorsunuz, Euro 5 vs Euro 6 iki araca sahip olan, araçlarına kendi yazılım atabilen bir kişi olarak ben bilmiyorum. 1.5 TDCi 120 PWS aracım var, motor PUG 1.5'yle neredeyse aynı, aynı şekilde düşük devirde vites arttırıyor şehir içinde. Ama bunun yüzünden araç sürekli park halindeyken DPF temizliği için fan açıyor. Spor modda kullanınca ise neredeyse hiç fan açmıyor.


    Üreticiler emisyon ve yakıt tüketiminde minimal gelişmeler sağlamak zorundalar, aksi takdirde regülasyonlardan geçemiyorlar ve araçlara kafalarından garanti süresince ömür biçiyorlar. Ama bu yaptıkları son kullanıcıya en fazla 0.1-0.2 lt yakıt tüketimi faydası sağlarken aynı zamanda aracın ömrüne zararı oluyor. Siz dilediğiniz gibi kullanın aracınızı. Yalnız gaza çok sert basmayın, biliyorsunuz otomatik araçlar 3.5-4 bin devire kadar vites küçültüyor, dikkat edin ki motorunuza zarar gelmesin.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: suatcagdas

    opel ve PSA grubu araçlarda gözünüz hep kadrandadır, ne zaman uyarı verecek diye beklersiniz. maalesef böyle bir gerçek var.

    4 yıldır opel mazotlu kullanıyorum.Adblue yok.Kendi kendine temizlik yapıyor.

    Gözüm sadece aracı stop ederken anlık göstergeye bakmakta.temizliğe başlamışsa ordan anlaşılıyor.

    Dediğin gibi zırt pırt kadrana bakılmıyor.

  • Armin van Buuren* kullanıcısına yanıt
    İyi günler dilerim. Ben en çok biliyorum diye bir şey yazmadım. Araç euro6 motor. Eminim üreticiler bile adblue ile ilgili sıkıntılar yaşıyordur. Aracın maksimum tork devrine bir bakın lütfen. 1.750 diyor. 1750 devirde uygun viteste kullanılırsa araç hem az yakacak hemde en yüksek gücü sağlayacaktır diyor. Bana sinirleniyorsunuz ama durum bu.
    Her Peugeot AdBlue Sorununun Yaşayacaktır




  • Arkdaslar iyi akşamlar

    Yeni 1.5 dizel motor 508 lerde adblue teknolojisi önceki 1.6 blue HDI ile aynı mı? bileniniz var mı?

    Yeni pejo dizel motorlarında da kronik sorun olarak bu problem ile karşılaşma olasılığı yüksek mi?

  • gyazici G kullanıcısına yanıt
    Sadece PSA grubuna ait dizel araçlarda değil adblue sorunu. Bütün euro 6 dizel motora sahip araçlarda var. İstediğiniz markayı google'a yazın ve adblue sorunu diye aratın. Çevre emisyon değerleri nedeniyle euro 6 motorlar partikül filtresi ile birlikte birde bu adblue sıvısını kullanıyorlar. Euro 5 motorlarda sadece partikül filtresi var, euro 6 motora sahip araçlarda hem partikül hemde adblue var. Euro 6 dizel motorlu araçların ortak sorunu. Kronik sorun diyemeyiz. Yazılım yada modül aracılığıyla çok basit bir şekilde hallediliyor. 500 ile 700 TL arasında değişen fiyatlarla çoğu egzozcu adblue iptalini yapıyor. Üzücü olan ise euro 6 gibi yepyeni bir motorda böylesine üzücü hataların çıköası
  • gyazici G kullanıcısına yanıt

    1.5 ler de bu sorun iyileştirildi diye biliyorum ben ileride ne olur blinmz.

  • parker48 kullanıcısına yanıt
    Ne yazık ki devam ediyor forumlarda bulabilirsiniz.
  • Mrb arkadaşlar.Malesef dun ıtıbarıyle adblue arızasıyla bende tanıstım.Aracım 2015 model 3008 85000km de dun arıza verınce kocaeli peugeot servıse gittim adblue sıvısı tamamlandı bılgısayara baglayıp arıza uyarısını sondurduler ama tekrar yandı.Servıstekı arkadaslar deponun degişmesi gerektiğini yaklasık 7000tl masrafı oldugunu soylediler arıza desteği için genel merkeze form doldurup gonderdıler h.içi cevap gelecek bakalım ınsallah ucretsız(hiç ihitmal vermiyorum) yada makul bi ucret karsılıgında değişim yapılır yoksa kocaeli sanayide öncelikle depoyu sokturup temizletme,olmazsa adblue ıptali yaptırmayı dusunuyorum.Bu arada kocaelinde olupta bu ıkı ıslemi yaptırabileceğim usta-servis tavsiyelerine acıgım...

  • Herkese iyi geceler dilerim.
    Aracımda adblue ışığı yeniden yandı. Geçer diye bekledim. Adblue ışığı yanarken motor arıza ışığı yandı. Hadi gideyim söner derken bu seferde hem adblue hem motor arıza hemde bakım ışığı yandı ve motor 1100 kilometre sonra çalışmayacaktır yazısı ile motorunuzu servise götürün uyarısı yandı. Toplam 5 uyarı ışığı yandı.
    Bende dün işi komple hallettim. Bakalım neler olacak. 50 K kullandım şimdilik hiçbir uyarı ışığı yanmıyor. Umarım böyle devam eder.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kayhanpulurbey -- 25 Şubat 2021; 22:50:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayhanpulurbey

    Herkese iyi geceler dilerim.
    Aracımda adblue ışığı yeniden yandı. Geçer diye bekledim. Adblue ışığı yanarken motor arıza ışığı yandı. Hadi gideyim söner derken bu seferde hem adblue hem motor arıza hemde bakım ışığı yandı ve motor 1100 kilometre sonra çalışmayacaktır yazısı ile motorunuzu servise götürün uyarısı yandı. Toplam 5 uyarı ışığı yandı.
    Bende dün işi komple hallettim. Bakalım neler olacak. 50 K kullandım şimdilik hiçbir uyarı ışığı yanmıyor. Umarım böyle devam eder.

    Nasıl hallettin bizede söyle.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.