Açılın konunun ve platformun Ordinaryüsü gelmiş...) olaya bak ki sistem hataya geçip sonrada düzeliyormuş rivayete göre...) bunu yazan yazılım mühendisi nasıl bir lojik ile yazdıysa artık..) üstelik bunu LASTİK HIZ ENDEKSİNİ YILLARCA doğru okuduğunu zanneden birinin çıkıp cehalet ile bizleri sorgulaması tarif edilemez...) insanlarda niye bakmazki sanki doldur geç değilmi. kazın ayağı ise hiç öyle değil malesef.. sistem şamandıra,sıvıyı üfleyen nozul motor kaynaklı bir sürü arıza veriyor ve bunları cihaz olmadan silemiyor ve düzeltemiyorsunuz. ve yazılım mühendisi de son noktayı bilmem kaç km sonra duracak diye start kontağından alarak BİTİRİ VURUŞU YAPIYOR KATANA SI İLE VE MOTOR ÇALIŞTIRILAMIYOR.. geçmiş olsun hafta sonuna bayrama ve kapanmaya denk gelenin vay haline sayın megadave.. herkesi bir tutmayın kısaca. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TEPEE PREMİUM PACK -- 18 Kasım 2021; 20:40:47 > |
Her Peugeot AdBlue Sorununun Yaşayacaktır (10. sayfa)
-
-
yazlımla mı çözüldü yoksa emülatör mü takıldı,araç ve güncel ücreti nedir özel değilse bilgi sahibi olalım.
-
-
Sanırım benzinli olanını tercih etmek daha mantıklı o halde , teşekkür ederim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
sevgili dostum seni seviyorum biraz sana takılayım demiştim,eğer sürçülisan ettimse affola..(
bu platformda yazabileceğin yazıp cevap alabileceğin muhatap olabileceğin aklı başında birilerini bulmak artık zorlaştı yada yok..(
okuyup araştıran araştırdıklarını hayata geçirenlerde bir elin parmakları kadar..
seni ve konularını takip ediyorum mizah tadında yaklaşımların ve çözümlerin harkulade bazen kısa kestirme, bazen tecrübe
basınç olayı sadece sana ironi idi..(
yoksa hatalar ve bu işlerden beslenme gibi bir diyetim hiç olmadı..(
ben istanbul Leventde çalışıyorum 150 metre yüksekten panaromik istanbul manzaralı bir mekanda işyerim sana bir kahve ısmarlayayım manzara eşliğinde sohbetleriz
ben 47 yaşındayım,1:18 model araba ve f 1 araçları kolleksiyonum var die cast
2005 yılından beridir f1 takipçisiyim fernando ALONSO fanıyım kitap okumayı çok severim.
bu zamana kadar ki tüm araçlarımda ki motor yağı filtre mazot polen hava yağ filtresi.fren balatası ve disk tornalama işlerini kendim yapıyorum
tork anahtarı bits uç takımı kirko ve stand yeterli oluyor genelde..
benim bahsettiğim PSA GRUBUNDAKİ ARIZA adblue ile başlayıp hava kirliliği ve motor arızasına dönüp belirli km sonunda yolda bırakıyor yazılım bu şekilde..
depo değiştirmek kısmi tekrar depo değişimi ve bu sarmal düzgün çalışmayana kadar gidiyor
çözümleri değişim oda garanti dışı 7000 çok canına tak ederse emülatör veya yazılımla bu adamlarla ilişiğini kesiyorsun
aslında adblue hariç motor ve şanzıman ve donanımlarla araç fiyat performans ürünü..
şerit takipten adaptif hız sabitleyiciye aktif trafik tabela okumadan kör nokta uyarı sitemine dolu bir araç şu anki kullandığım..
8 ileri tork konvertörlü tam ototmatik seiki aısın şanzıman ise zirve..
ya aracı satmak yada bu dertden sıyırmak lazım kısaca peugeot tarafında senin model ve arıza tarafına hiç aşina ve bilgi sahibi değilim
atıfta bulunmak istediğim bizim cephe idi..
yineliyorum yanlış anlaşıldıysam tekrar özür dilerim kahve teklifimi düşün..
-
kesinliikle dizel almayın benzinli olan gayet basit ve sorunsuz başınız ağrımaz..
-
hocam yanlış anlama seni severim de acayip edebiyat yapıyon çok kafa açıyon ya izmire yolun düşerse lütfen yaz ciddi iki lafın belini kıralım çok merak ediyorum seni
-
Ben olsam 7000 lirayı biriktirene kadar adblueyu iptal eder 7000 olunca yazılımı iptal eder depoyu değiştirirdim. Hiç önemi yok sürçü lisanın lafı olmaz. İstanbul demeyin bana güzel şehir ama hiçbir zaman ruhumu açamadı hep yabancı hissettim kendimi. Kadıköyden başka beldesinide kadiköye aşık olduğum kadar sevemedim. Bide kuzguncuğu tek geçerim. Bu 2 yere bayılıyorum bi tek
Konularımı açmaya devam edicem mesela haftaya, dpf değiştirdim tüm arızalarından kurtuldum derken 1 senedir yanan arıza lambası geri geldi onarımını sağlayacağım onun konusu gelicek
Benimde araç koleksiyonum var hot wheelslar ve die castler. En çok eski kasa bmwler ve 90 lara damga vurmuş viperlarım çok. Diablo countach modelleride var. Ama uzaktan kumandalı arabalarım hep ferrari oldu. F50 olanın camına küçükken parfüm sıkmışım sanırım camında iz var gri renkte
Viperın spoilerı çok hassastı oynarken hep kırmıştım japonla yapıştırırdım tekrar kırardım. Artık bagajı o kadar japon olmuş ki spoiler oturmuyor tabaka oluşmuş
F1 değil ama hep dtm lemans takip etmek istemiştim türk televizyonları sağolsun futboldan başka bi halt göstermediği için adam akıllı bu ligler hep youtubeda denk gelirsem izlediğim şeyler oldu
Daha motor suyu değişimi gelicek bide kalorifer peteğini temizleticek bi yer bulursam peteğide temizletiyim diyorum. Onun harici şuan arabaya yapabileceğim bişey yok gibi. Arıza gidip ve motor suyu değişimi olduktan sonra arabam %90 hazır. Sadece şu fren pedalının ertesi gün çalıştırmadan önce sonuna kadar şişmesinin sorununu bi yere çözdürsem arabayı ilk aldığım günkü haline getirmiş olucam.
Sonra ver elini şanzıman yağı değişimi geri kalan bütün herşey kozmetiğe harcanıcak.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 19 Kasım 2021; 2:13:0 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
hacı ya senin fren sistemi hava yapıyor ya da hidrolik o kadar eskimiş ki içindeki nemden dolayı sistemi şişiriyor. kontrol cihazı var bende izmirdeysen yolun düşerse karşıyakaya 2 dk uğra hemen kontrol edelim
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
PSA'nın puretech benzinli motorları kronik yağ yakıyor diyor ustalar.
-
Sağolun mesajımı alıntıladığınız için. Nickini hatırlayamadıklarımdan biri sizdiniz. Fren hidroliğini salı günü değiştirdim daha. Bide ondan önce geçen sene sonbahar gibi değiştirmiştim yani düşünün öyle gereksiz davrandım ki cebimden ekstra para çıktı ki 1 sene sonra yine fren hidroliğini değiştirdim. Allahtan değiştirdiğim yer daha önce değiştirdiğimi hatırlamadılar ki daha 1 sene olmuştu falan demediler onlarda würthün mü motülün mü fren hidroliği kalemleri var kontrol ettik en temiz şekilde çıktı. Çünkü fren balatalarımı değiştiren frenci salaklar fren hidrolik kapağını açmadılar bende açmayı unuttum eve bi geldim kaptan yağ sızmış hep. Balatalar değiştikten sonra pimpiriklenip gittim değiştirdim öbür dükkkanda. Fren hidroliğimi değiştirdiğim yerdede güzelce motor temizliği ve yağ temas etmiş yerleri temizlettirdim.
Westinghouse a giden vakum hortumlarında sıkıntı var benim kesin başka izahı yok çünkü. O hortumların çoğuda emme manifoldunun ordan geçiyor lanet olsun ki arabamın emme manifoldunun sökülmesi zaten 1 gün sürüyor. Manifoldu söktürmeden hortumlara baktırmam lazım. Anlayan adam yok etkadan resimlerini çekip göstermem lazım ustalara
Etkadan arabamla ilgili ne kadar vakum varsa o hortumlara bakıcam parça numaralarıyla birlikte. Hortumlardada bişey yoksa westinghouseun içi bakılacak. Vallaha arabayı aldığımdaki freni özledim
Bide balatalar yeni değiştiğinden mi bilmem eski balatalarda fren yaparken sağa sola çekme yoktu şimdi balatalar değiştikten sonra hafif sola çekiyor. Şehir içinde sıkıntı yokta 160-170 ile giderken orta derece bir frenlemede direksiyona hakim olmasam güzelce orta şeritten sol şeride sokar yani
Rot ayarından mı diycemde uzak ihtimal. Rot bozukken çekmiyordu rot gene bozuk şimdi çekiyor. Alt tarafı ön balataları değiştirdiler yarım saat bile sürmedi. Çerez gibi bi işlemde frene zarar vereceklerini sanmam balatalarıda yanlış takmamışlar çünkü yüzeyleride normal. Sanırım diske alışmaları gerekiyor daha. 200 km oldu yeni ön balatalar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 19 Kasım 2021; 3:43:21 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Her Peugeot dizel adblue sorunu yaşayacaktır demek çok fazla bir abartı olmuş. Bu sorun kronik degil. Her Adblue kullanan araçta çıkacak diye birşeyde yok.
Adblue hassas bir durum. Kullanırken dikkat edilmesi gereken durumlar var. Bunlara dikkat edilirse arıza yaşama ihtimali azalir. Aracım Peugeot 2017 model 308 1.6 bluehdi.57bin km oldu. Adblue arızası yaşamadım. Yaşamayan da birçok kişi biliyorum. Adblue deposu 17 lt. Depo tam dolu iken Adblue 20bin km civarıında bitiyor. Km başına 0.8 lt. 1.5 dizeller daha fazla adblue harcıyor. Adblue hava ile temas edince kristallesiyor. Bunu engellemek ve Adblue sorunu yaşama ihtimalini düşürmek için Adblue çok azalmadan depoyu doldurmak lazım. Araci.surekli sakın modda kullanmakta Adblue enjektöründe tıkanma ve oksitlenme
yapiyor. Bazen aracı sport moda.alip performanslı
kullanmak lazim. Benzinliklerdee satılanlardan değil servisteki Adblue kullanmak daha doğru. Ayrıca depo arızası yaşayan bazı arkadaşlar özel serviste sıcak su ile depo ve enjektör temizliği yapınca sorunu cozduklerini duymuştum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kallus -- 19 Kasım 2021; 8:5:32 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
2019 model Peugeot 2008 aracım var.
1.5 BlueHDI EAT6 otomatik Allure paket.
45.000 km oldu.
Adblue sorunu yaşamadım.
Araçtan da çok memnunum.
Motor, şanzıman, sunduğu donanım ve özellikler.
Servise de sorduğumda kronik bir sorun değil, nadir oluyor, araç servis bakımlıysa iyi niyetimizi gösteriyoruz dedi.
-
Elektronik bilgini olmama gerek yok. Servislere gittiğinizde veya ona bile gerek yok Facebook gruplarına baktığınızda multimedya ekranı ve buna bağlı havalandırma problemi yaşayanları, dijital göstergelerinde ekran hataları alan yüzlerce kullanıcı görebilirsiniz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
3008 hayalim alırmıyım bilmem
-
tamamm izmirde de arkadaşlarım var gelirsem haber veririm mutlaka otururuzz
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
2019 rifter gt line kullanıyorum,25 binde oldu ayrıca takım sayfamızda yaklaşık 80 yakın üye var bir çoğunda var..
ayrıca yazdığım gibi konu sadece psa grubuna ait bir gümdem de değil.
adblue kullanan her dizel motor dersek daha doğru olur.
depom sürekli ful ve shelden aldığım halde bile kar etmiyor anlayacağınız..
-
peugeot rifter gt line kullanıyorum emp2 platformunu kullanan bir ürün euro 6.2 dizel ünite
eat8 aısın 8 ileri tork konvertörlü tam otomatik şanzımanlı
araç donanım olarak bayağı dolu,vede güzel geniş fonksiyonel..
tek çalışamayan kısmı adblue..
kullandığım ürüne adapte olup tamir ve bilgi evrimi geçirmek de tam benim kalemim..
şimdilerde aracın altından girip üstüne çıkmaya çalışıyorum hangi parça nerde ne iş yapar görevi
düzgün çalışıyormu kronik sorunlar gibi..
boya atması ve adblue haricinde emp2 platformu araçlarda bir kusura denk gelmedim dizel bandında
benzin olayına ise daha neşteri dahi çıkarmadım...
ne durumdalar bilgi sahibi değilim.
-
2017 makyajli seriden sonra sorun cozuldu sanirim..Benim aracim 2020 model 308..Yag yakma vs yok..Ilk bakimi da yaptirdim 14.000 Km'de..Yag seviyesi normaldi..1.2 130 bg eat8..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2020 model 1.2 puretech benzinli Corsa elegance aracım var yağ yakma gibi bir şey yok. Zaten şanzıman eat 8, motorla uyumu çok iyi. Motoru da çok tatlı, zevkli bir motor. Yine olsa yine aynı motor şanzımanlı araç alırım.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X