Şimdi Ara

Heroes of Might and Magic 6 duyuruldu... (13. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
475
Cevap
1
Favori
25.843
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Silvérlight

    Beyler campaign falan yalan ama custom game harbi zevkli.1 saattir 1 tur sonra çıkacağım diyorum anca çıktım.

    Harbiden ben de bıraktım camp.ı customlara sardım bütün yaratıkları/kaleleri/ büyüleri göreyim diye daha çok sardı.
    İlk başta çok asyalı diye uzak durduğum Sanctuary kalesi şu an tek gözde kalem, bir tek bunlarla oynamaktan zevk aldım.
    Büyülerde kararsız kaldım, Water tarafında çok güzel slowlar, freezeler var (ve freezlerle güçlenen passiveler var) bir de Primal tarafında güzel büyüler var, geriye kalanlar fuzuli geldi bana.
  • HoMM 5 + Tribes of East 6'ya göre çok daha doyurucu bir oyun bunu rahatlıkla söyleyebilirim.

    Neyse 6'ya geri dönelim.
    Defans/hp'ler olması gerektiğinden çok mu yüksek yoksa bana mı öyle geliyor?
    Critical geldiği zaman 2 katı vurmuyor, normal damage aralığındaki max değeri vuruyor galiba.
    Ballista ve First Aid Tent nerelerde, sonradan açılıyor mu?
  • Defans ve hpler çok çok yüksek, bunu Might skilleri, heal/support büyüleri ve drain life ile birleştirince Champion birimlerin (her koyun en son üniteleri) neredeyse hiç bir önemi kalmıyor.
    Eskiden adamın ordusunda Titan, Angel falan görünce bir duraksardık saldırmadan, 6 da iseNecro ve Demonların son ünitesini kestiğimi çok sonradan farkettim...

    Crit ve moral biraz daha iyi olmuş aslında, Luck yani bu oyunda Destinyni ne kadar yükseltirsen ekstra hasar o kadar artıyor direkt çifte hasar yok yani.
    Bu arada Luck geldiği zaman çıkan animasyonların çoğu zorlama, güzelim karizmatik Vampirler salak salak havaya falan atıyorlar kılıcı.
    Moralde 2. hareketi sağlıyor ama %si düşük, başlarda %50 yürüme ve hasar oluyor, çok yükseltirsen %75.

    Balista ve first aid tent yok hayırlı olsun...
  • Şimdi bu at nalı arttığı zaman kritiğin vurduğu hasar artıyorsa, kritik şansı nasıl artıyor?
    Bu sistem iyi gibi ama hâlâ çözemedim.

    Luck/moral animasyonu, üstte çıkan simge ve ses efekti çok ruhsuz. Bunu bile kırpmayı başarmışlar.
  • Aynı şekilde artıyor ikiside Destiny yükseldikçe hem şansın hem de hasarın artıyor.
    Eksisinden biraz daha iyi gibi özellikle 5te elifelrin Ultimate özelliğini alırsan her vuruş Lucklı oluyordu :)
    Veya Dwarfların tam tersi onlara vurulan her vuruş bad Lucklyıdı, tam hasar vermek için şansın senden yana olması lazımdı.


    Bu arada oyunda Dwarflar ve efler yok ya da ben göremedim daha hiç naçizane haritalarda.
  • Sağol siberarmi anladım olayı.

    -why is there no elves in the game. its the first HOMM game without elves and dont even try to say that Nagas are elves. considering every homm game predecending it had elves in them from the beginning.
    -There are 9 factions in the world of Ashan - selecting 5 out of these 9 for H6 means some players' favourites are absent. The 5 factions of H6 were chosen for their relevancy to the main story, and the Nagas because we wanted to introduce you to this new faction that had been mentioned several times in the former M&M games. The Elves are not really involved in the events told in the game. However, if you complete the campaign, you may learn that they are not so absent after all :)

    Kısaca; Elflerin doğrudan ilgisi yokmuş olaylarla. Yine de oyunu bitirince bulunduklarını öğreniyormuşuz.
    Dwarflara da gerek yok zaten herkes tank gibi maşallah.




  • Biraz oynadım ama şimdilik pek sarmadı. 5'i gayet severek oynayıp bitirmiştim. Konusu ve campaign'leri birbirine bağlama şekilleri çok iyiydi.Yetenekler de yeterli sayıda,anlamlı ve dengeliydi.Şimdi Bir sürü gereksiz yetenek koyulmuş. Bazı yetenek ağaçlarında bir tane bile gözüme kestirdiğim özellik yok. Griffinlerde Town hall'dan bir grup yaratığı ölümsüz yapan bir yetenek veren bir bina satın alabiliyor olman berbat. Savaşta iki taraftaki ölümsüz yaratıkların birbirine bakıp bön bön durduğu kısımlar oluyordu campaignde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aumar

    Riqimaru doğru söylüyor pek fazla bir fark yok. xanty sende doğru süylüyorsun 5in grafikleri bence daha tatlı ve güzel =) Özellikle kale olayı beni bitirdi. Oyunladaha bu gün tanıştım ve hoşuma gitti... Yani 5 ve 6 da bir fark yoksa yani dağlar kadar bir fark yoksa buda 6. oyunun ellerinde patladığı anlamına geliyor =) Ama 5. oyun ekpaketlerle sanki dahada fazla toparlanmış gibi ?? Bence 6 için çıkacak yamaları beklemeli ve o yamalardan sonra doğru bir karara bağlanabilir =) Ama şu an ki Homm 6 fazlasıyla 5 hatta yanlış oldu =) 5 in çan çin çon hali gibi olmuş =) Bunlar kişisel yorumlarım. Elbetteki 6. oyunu beğenen arkadaşlar vardır saygımı duyarım =) Zaten ben daha bu gün başladım beee :P

    Yeni başladıysan 5 le 6 ile ne uğraşıyorsun. 3 ü oyna gerisi boş gelir

    Bu kadar ejder i bir arada başka yerde göremezsin

     Heroes of Might and Magic 6 duyuruldu...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xanty -- 15 Ekim 2011; 22:18:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Riqimaru


    Kısaca; Elflerin doğrudan ilgisi yokmuş olaylarla. Yine de oyunu bitirince bulunduklarını öğreniyormuşuz.
    Dwarflara da gerek yok zaten herkes tank gibi maşallah.

    Rica ederim,
    Verdiğin bilgiye gelince ;
    elf ve dwarf ünitelerinden bir kısım olsa belik yutardım ama,
    En ufak archer bile yok haritada, panayır var herhalde...

    Gerçi bu grafik tarzıyla onları da rezil ederlerdi kalsın o yüzden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bakır-cu

    quote:

    Orijinalden alıntı: toutatis

    Homam 5 ek paketleriyle çok çok daha ötede bu rezil oyundan.

    Rezil demek için çok erken, ama nedense ben şuan Disciples III Resurrection oynuyorum.

    Hiç zaman öldürmeyin derim. Hardest ı bile zevk vermiyor. 3 melek 1 healer 1 buyucuyle baştan sona aynı oyun devam ediyor :( çok kötüüüü
  • Şu satılan cd key ler Beta için mi yoksa normal oyun çıkmışmı arkadaşlar??

    Heroes 5 Tribes of East gerçekten çok zevkliydi hakkını yemememek lazım. Orclarda hordes anger+rage arttıkça çok yıkıcı bir güç oluyordu :))

    Kaynakların 4 e indirilmesi ve kalenin iptal olması oyunu hızlandırsa da bence oyun zevkini bozmuş. Zaten içerik her seride azalıyordu, frp sevenler için kötü haber.

    6 da ne gibi büyüler var , blindness , muppet master duruyormu?
  • yav arkadaşlar ben bu 6 daki kitap büyülerini kullanmayı bulamadım bi türlü...
  • Yavvv millet birbirine şu iyi bu iyi diyor... Ben daha 6. oyunu oynamaya bile başlamadım .... Beyleeeeeeeeeeeeerrr. Yokmu bana ilacı olan bir önceki sayfada derdimi belirttim ... Etmen eylemen şu zıkkım hataya bir çozum getirek xD
  • 6 da ****r yokmuş doğru mu? ejder olmadan olur mu yaw iyice gözümden düştü
  • Bırak ejderhayı Devil, titan da yok...
    Sanctuary de bir adet çin ejderi tipinde var yersen...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Bırak ejderhayı Devil, titan da yok...
    Sanctuary de bir adet çin ejderi tipinde var yersen...

    Aslında karakterlere baktım genel olarak videolardan felan xD Oyunu oynayamadım daha... Gayet güzel geldi karakerler... Hani farklı olmuşlar ? Bence biraz daha datlı olmuşlar xD Ama castle olayı vasat =)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zgtrkr

    Şu satılan cd key ler Beta için mi yoksa normal oyun çıkmışmı arkadaşlar??

    Heroes 5 Tribes of East gerçekten çok zevkliydi hakkını yemememek lazım. Orclarda hordes anger+rage arttıkça çok yıkıcı bir güç oluyordu :))

    Kaynakların 4 e indirilmesi ve kalenin iptal olması oyunu hızlandırsa da bence oyun zevkini bozmuş. Zaten içerik her seride azalıyordu, frp sevenler için kötü haber.

    6 da ne gibi büyüler var , blindness , muppet master duruyormu?

    Evet orclardaki rage sistemi çok eğlenceliydi gerçekten, 6'daki orclarda var mı yok mu bakmadım henüz.
    Blind ve Puppet Master duruyor evet. Ama eskisi gibi güçlü spellbooklar toplayamıyoruz, Mage Guild silindiği için. Bunun yerine RPG'lerdekine benzer bir sistem eklemişler. Ability Power(seviye atladıkça geliyor) ile yetenek ağaçlarındaki özellikleri kendimiz seçiyoruz.



    quote:

    Orijinalden alıntı: bynoun

    yav arkadaşlar ben bu 6 daki kitap büyülerini kullanmayı bulamadım bi türlü...

    Dostum heronun alttaki portresine çift tıkladığın zaman, yetenek ağaçlarının eşyaların vs. gösterildiği bir bölüm açılıyor. Yeteneklerin olduğu bölümde Magic sekmesi var. Burda da Air/Dark gibi tekrar alt kollara ayrılıyor. Daha sonra aşağıdan istediğin tip büyüleri teker teker kendin açarak öğreniyorsun.

    İyi anlatamadım ama umarım anlamışsındır.




  • Desenize hero geliştirmek biraz kolaylaşmış. Kuleleri dikip heroyu kaleye döndürmeye gerek kalmamış. Skill tree olayıda infamoustaki gibi tarafını seçip o yönde devam etmek gerekecek heralde. ****rin kalkması kötü olmuş. Güçlü bir ejder grubunu stratijiyle yenmenin zevki başka oluyordu...
  • Beyler 1.1 pagesi çıkmış ? 4.2 Gb kadar bir şey anlayamadım ? Mamundaya bir bakın...

    Delirecem yaa oyunun demosunu indirdim kurdum çalışıyor... Aslını kuruyorum oynatmıyor valla cinnet geçirecem...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aumar -- 16 Ekim 2011; 13:54:44 >
  • 1.1 güncellemesi 500 MB küsürdü yanlış dosyaya bakmış olmayasın?

    Senin baktığın komple oyun patchli hali. PM attım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dovahkiin -- 16 Ekim 2011; 13:15:14 >
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.