Şimdi Ara

Heroes of Might and Magic 6 duyuruldu... (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
475
Cevap
1
Favori
25.827
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Riqimaru

    3 hâlâ oynanabilir bir oyun, campaign'i baştan oynayalı daha birkaç ay oldu. Stratejide oyun güzel olduktan sonra, şahsen hiç hissetmiyorum bile eski grafikleri.

    Ayrıca dikkat ettiysen, ilk oyunlar demedim. İlk oynanılan dedim, yani çoğumuzun strateji ile tanıştığı dönem aşağı yukarı aynı. Orda saydığım oyunlar da o zamanın en köklü oyunlarından.

    4'ün, 5'in ve daha çıkmadan 6'nın bu kadar aşağılanmasına tahammül edemiyorum. Müziklerinden hikayesine kadar oyundan çok daha fazlası, sanat eseri olarak görüyorum şahsen.

    Oynanış konusunda ise, 5'te her birimin kendi ait en az 1, genelde 2-3 yeteneği var. 3'e göre çok daha taktiksel, dwarflardaki rûn sistemi falan çok güzel detaylar. Nedense kimse bunlardan bahsetmiyor.


    Evet bende sana bu konuda katılıyorum. Oyunları çıkmadan eleştirmemk lazım bende hata yapıyorum ama demosunu oynadım ki oyunu o kadar yavanlaştırmışlar ki sanki satrançtan sonra kız tavlası oynar gibi oldum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Riqimaru

    3 hâlâ oynanabilir bir oyun, campaign'i baştan oynayalı daha birkaç ay oldu. Stratejide oyun güzel olduktan sonra, şahsen hiç hissetmiyorum bile eski grafikleri.

    Ayrıca dikkat ettiysen, ilk oyunlar demedim. İlk oynanılan dedim, yani çoğumuzun strateji ile tanıştığı dönem aşağı yukarı aynı. Orda saydığım oyunlar da o zamanın en köklü oyunlarından.

    4'ün, 5'in ve daha çıkmadan 6'nın bu kadar aşağılanmasına tahammül edemiyorum. Müziklerinden hikayesine kadar oyundan çok daha fazlası, sanat eseri olarak görüyorum şahsen.

    Oynanış konusunda ise, 5'te her birimin kendi ait en az 1, genelde 2-3 yeteneği var. 3'e göre çok daha taktiksel, dwarflardaki rûn sistemi falan çok güzel detaylar. Nedense kimse bunlardan bahsetmiyor.


    İlk oynadığım heroes oyunu 1. oyun olmuştur ki öncesinde king's bounty oynamışlığım da var. Fakat yine de üçüncü oyun benim için her zaman özel olmuştur. Aslında açık konuşmak gerekirse; üçüncü oyunun ek paketi (o zamanlar data disk derdik, vay be amma zaman geçmiş) armageddon's blade benim için serinin efsanesidir. 4. oyun kullanılan renk paletinden oyun dinamiklerine kadar kötüydü. Aslında kötüydü demek de biraz acımasızca oluyor, oyunun adı heroes olmasaydı vasat bir oyun der geçerdik. Yalnız oyunun adı heroes olmasaydı hayatta o kadar satamazdı. 5. oyun biraz dönüşü yakalamış gibiydi ancak insanın ağzında doğru tadı bırakamıyordu. Bir şeyler eksik, bir şeyler fena halde ters geliyordu insana. Belki de benim o dönemlerim geçmişti, belki de artık o tadı tekrar almam mümkün değildi, bilemiyorum. Bildiğim, oyun benim gözümde olmamıştı. Kapaklarına zırhlı hatun resimleri konularak satılmaya çalışılan 'modern' king's bounty serisine ise hiç girmiyorum bile.
    6. oyundan beklentim nedir? 3. sünün verdiğini veremeyecek, çünkü ben heroes 3 oynayan o liseli genç değilim artık. (ağlama beni de ağlatacaksın.)

    Bir zamanlar evcilik oynar iken şimdi eve mobilya beğeniyoruz. O heroes serisindeki herolar kolaysa gelsinler de mobilya alsınlar. Öyle 6 oyunda hero hero dolanarak olmuyor kahramanlık, bir oturma grubu 1500 lira. Elde sülfür de yok ki marketplace'den bozdurayım.

    Nitekim oyun gelince şöyle bir göz atarız ama 3.'sü gibi olamaz. (inatçıyımdır, adamlar dünyanın en iyi oyununu yapsalar lafımı yemem!) Ne kadar zaman ayırabilirim bilmiyorum ama oyun 3.'sü gibi olmayacağı için önemli de değil (bak şimdi!)




  • Ben ne deyim ki şimdi bu yorumun üstüne. =(

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Riqimaru

    Ben ne deyim ki şimdi bu yorumun üstüne. =(




    Güzel günlerdi...
  • Heroes 3 unutulmayacak bir baş yapıt.
    Diğer taraftan ben Heroes 4'e de haksızlık yapıldığını düşünüyorum. biraz vaktinden erken çıktığı kesin ama yenilikler oyunu bambaşka ve bence çok güzel bir boyuta taşımıştı. Hero'nun atından inmesi bence devrim niteliğinde bir değişiklikti. Taktik ufkunu ikiye katlayan bir şey.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi calendil -- 9 Eylül 2011; 15:58:49 >
  • kimse laf etmesin 3 gerçekten çok iyidi. oyunu yapan ekiplerin değişmesi ve günümüzdeki çok oyun çıkar çok sat mantığı oyunların kalitesini düşürmüş durumda.
    aklıma geldi şimdi şu sağ üstteki kayalıklar bizim köydekine çok benziyor ondan çok yakın geldi 3. oyun :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thausael


    quote:

    Orijinalden alıntı: Riqimaru

    3 hâlâ oynanabilir bir oyun, campaign'i baştan oynayalı daha birkaç ay oldu. Stratejide oyun güzel olduktan sonra, şahsen hiç hissetmiyorum bile eski grafikleri.

    Ayrıca dikkat ettiysen, ilk oyunlar demedim. İlk oynanılan dedim, yani çoğumuzun strateji ile tanıştığı dönem aşağı yukarı aynı. Orda saydığım oyunlar da o zamanın en köklü oyunlarından.

    4'ün, 5'in ve daha çıkmadan 6'nın bu kadar aşağılanmasına tahammül edemiyorum. Müziklerinden hikayesine kadar oyundan çok daha fazlası, sanat eseri olarak görüyorum şahsen.

    Oynanış konusunda ise, 5'te her birimin kendi ait en az 1, genelde 2-3 yeteneği var. 3'e göre çok daha taktiksel, dwarflardaki rûn sistemi falan çok güzel detaylar. Nedense kimse bunlardan bahsetmiyor.


    İlk oynadığım heroes oyunu 1. oyun olmuştur ki öncesinde king's bounty oynamışlığım da var. Fakat yine de üçüncü oyun benim için her zaman özel olmuştur. Aslında açık konuşmak gerekirse; üçüncü oyunun ek paketi (o zamanlar data disk derdik, vay be amma zaman geçmiş) armageddon's blade benim için serinin efsanesidir. 4. oyun kullanılan renk paletinden oyun dinamiklerine kadar kötüydü. Aslında kötüydü demek de biraz acımasızca oluyor, oyunun adı heroes olmasaydı vasat bir oyun der geçerdik. Yalnız oyunun adı heroes olmasaydı hayatta o kadar satamazdı. 5. oyun biraz dönüşü yakalamış gibiydi ancak insanın ağzında doğru tadı bırakamıyordu. Bir şeyler eksik, bir şeyler fena halde ters geliyordu insana. Belki de benim o dönemlerim geçmişti, belki de artık o tadı tekrar almam mümkün değildi, bilemiyorum. Bildiğim, oyun benim gözümde olmamıştı. Kapaklarına zırhlı hatun resimleri konularak satılmaya çalışılan 'modern' king's bounty serisine ise hiç girmiyorum bile.
    6. oyundan beklentim nedir? 3. sünün verdiğini veremeyecek, çünkü ben heroes 3 oynayan o liseli genç değilim artık. (ağlama beni de ağlatacaksın.)

    Bir zamanlar evcilik oynar iken şimdi eve mobilya beğeniyoruz. O heroes serisindeki herolar kolaysa gelsinler de mobilya alsınlar. Öyle 6 oyunda hero hero dolanarak olmuyor kahramanlık, bir oturma grubu 1500 lira. Elde sülfür de yok ki marketplace'den bozdurayım.

    Nitekim oyun gelince şöyle bir göz atarız ama 3.'sü gibi olamaz. (inatçıyımdır, adamlar dünyanın en iyi oyununu yapsalar lafımı yemem!) Ne kadar zaman ayırabilirim bilmiyorum ama oyun 3.'sü gibi olmayacağı için önemli de değil (bak şimdi!)


    Oha, duygulandım resmen şu yazıyla... Ağlama, beni de ağlatacaksın demişsin ama çok geç dostum...








  • en azından elimizde heroes 3 gibi bir efsane var. valla 6. sı 7.si artık bundan sonra hiçbirisi 3 gibi olamayacağını biliyorum ama üzülmüyorum. heroes 3 var. bu arada 4 beğenilmesede benim için baş tacıdır. 5 ise tam anlamıyla çöp benim için.malesef malesef.
  • 3. oyunu indiriyorum ya sayenizde. Acayip gaza geldim. Bende o zamanlar çok hevesli değildim bu tarz oyunlara, 64MB RAM'lik bilgisayarıma kurmuştum hatırlamıyorum bile çalıştı mı çalışmadı mı. Birazdan kurup merakımı gidereceğim bakalım
  • Zevkler ve renkler tartışılmaz elbette ama Heroes serisinin bence en güzel müziği şuydu ;

    http://www.youtube.com/watch?v=Ix4OCHntjt8
  • homam 3 çok iyiydi ama multi oynerkenki bağlantı kopma sorunu beni oyundan soğutmuştu.
  • homam 6 nın demosunu oynadım
    non combat müzikleri çok iyi combattayken ki müziği de iyi , oynayan bilir homam 5 de çok bayıyordu combattaki müzik
    eksilere gelirsem
    resource sayısının düşmesi ve mage tower ın oyundan kaldırılması bence kötü olmuş
    keşke hero için verilen skilleri mage tower daki büyüleri açmak için verseysek 2 si birleşmiş olurdu böylece
    son eksisi de kale ekranın sadece ufak bir video dan oluşması
    yapılan binalarda ne yazık ki gözükmüyor
    kalelere gelirsek castle(homam3 olarak söylemek istedim) kalesi aşırı güçlü olmuş heal atan seraph ve healer bir kadın vardı ismini unuttum
    eğer heroyla da light spec ten giderseniz heroyla da heal atarak aşırı güçlü oluyorsunuz
    inferno da fiend(son yaratık),ve kırbaçlı hatun(benzetmelerimin kusuruna bakmayın) hariç çok zayıf olmuş
    ama fiend de aşırı güçlü olmuş arkadaş herkese vuran bir spell i var of yani
    bu eksi yerleri yapılabilseymiş yeni bir homam 3 olabilirmiş
    işin en kötü yanı da 1999-2000lerde çıkmış bir oyunun neredeyse içerik olarak 2011 yılında çıkacak versiyonundan daha iyi olması




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mordoww

    Bende duygulandım hele şu 2 muzii dinleyince iyice geçmişe döndum :)

    http://www.youtube.com/watch?v=hkDXNSWJLuo&feature=PlayList&p=B1F95CB9DA81F270&playnext=1&playnext_from=PL&index=11

    http://www.youtube.com/watch?v=XbJ1oxPvZrY

    2. müzik benim için homam 4 ün oynanış süresini %50 falan artırmıştır




  • Oyunun bir tek 3'unu oynamistim. Ondada son bolumdeki yaratiklari gecememistim. Ben nekadar guclendirsemde kendi yaratiklarimi onlar yine iki kati guclu oluyorlardi hic sans vermiyorlardi ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -erna-

    homam 6 nın demosunu oynadım
    non combat müzikleri çok iyi combattayken ki müziği de iyi , oynayan bilir homam 5 de çok bayıyordu combattaki müzik
    eksilere gelirsem
    resource sayısının düşmesi ve mage tower ın oyundan kaldırılması bence kötü olmuş
    keşke hero için verilen skilleri mage tower daki büyüleri açmak için verseysek 2 si birleşmiş olurdu böylece
    son eksisi de kale ekranın sadece ufak bir video dan oluşması
    yapılan binalarda ne yazık ki gözükmüyor
    kalelere gelirsek castle(homam3 olarak söylemek istedim) kalesi aşırı güçlü olmuş heal atan seraph ve healer bir kadın vardı ismini unuttum
    eğer heroyla da light spec ten giderseniz heroyla da heal atarak aşırı güçlü oluyorsunuz
    inferno da fiend(son yaratık),ve kırbaçlı hatun(benzetmelerimin kusuruna bakmayın) hariç çok zayıf olmuş
    ama fiend de aşırı güçlü olmuş arkadaş herkese vuran bir spell i var of yani
    bu eksi yerleri yapılabilseymiş yeni bir homam 3 olabilirmiş
    işin en kötü yanı da 1999-2000lerde çıkmış bir oyunun neredeyse içerik olarak 2011 yılında çıkacak versiyonundan daha iyi olması

    Evet HoMM 5 savaş müziklerini diğer tüm seriyle kıyaslarsak "berbat" kalır gerçekten. Bunun düzelmesine sevindim.
    Resourcelar gidince Mage Tower'ın esprisi kalmaz zaten, dursa daha kötüydü bence.
    Kale ekranın öyle olması beta ve demo için geçerli. Forumda okuduğuma göre 2 boyutlu kaleler olacaktı(5 gibi değil). Eğer öyle kalırsa benim için oynama süresi çeyreğine iner yahu... Towna girip müziği dinler, manzarayı izlerim hep.
    Denge bozukluğu doğrudur. Onu da zamanla dengelerler heralde bol bol patch ve ek paket gelen bir oyun zaten.
    Baya az eksi saymışsın oyun güzel demek ki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Riqimaru

    quote:

    Orijinalden alıntı: -erna-

    homam 6 nın demosunu oynadım
    non combat müzikleri çok iyi combattayken ki müziği de iyi , oynayan bilir homam 5 de çok bayıyordu combattaki müzik
    eksilere gelirsem
    resource sayısının düşmesi ve mage tower ın oyundan kaldırılması bence kötü olmuş
    keşke hero için verilen skilleri mage tower daki büyüleri açmak için verseysek 2 si birleşmiş olurdu böylece
    son eksisi de kale ekranın sadece ufak bir video dan oluşması
    yapılan binalarda ne yazık ki gözükmüyor
    kalelere gelirsek castle(homam3 olarak söylemek istedim) kalesi aşırı güçlü olmuş heal atan seraph ve healer bir kadın vardı ismini unuttum
    eğer heroyla da light spec ten giderseniz heroyla da heal atarak aşırı güçlü oluyorsunuz
    inferno da fiend(son yaratık),ve kırbaçlı hatun(benzetmelerimin kusuruna bakmayın) hariç çok zayıf olmuş
    ama fiend de aşırı güçlü olmuş arkadaş herkese vuran bir spell i var of yani
    bu eksi yerleri yapılabilseymiş yeni bir homam 3 olabilirmiş
    işin en kötü yanı da 1999-2000lerde çıkmış bir oyunun neredeyse içerik olarak 2011 yılında çıkacak versiyonundan daha iyi olması

    Evet HoMM 5 savaş müziklerini diğer tüm seriyle kıyaslarsak "berbat" kalır gerçekten. Bunun düzelmesine sevindim.
    Resourcelar gidince Mage Tower'ın esprisi kalmaz zaten, dursa daha kötüydü bence.
    Kale ekranın öyle olması beta ve demo için geçerli. Forumda okuduğuma göre 2 boyutlu kaleler olacaktı(5 gibi değil). Eğer öyle kalırsa benim için oynama süresi çeyreğine iner yahu... Towna girip müziği dinler, manzarayı izlerim hep.
    Denge bozukluğu doğrudur. Onu da zamanla dengelerler heralde bol bol patch ve ek paket gelen bir oyun zaten.
    Baya az eksi saymışsın oyun güzel demek ki.

    castle ın kale içi müziği efsaneler arasına girebilir söylemedi demeyin
    tabii bir de multiplayer ekranındaki müziği de unutmayalım
    bu arada kale içi o videolarda fena değil ama ekranı kaplayıp bir de yapılan binaları gösterseydi çok iyi olurdu
    yani renk paleti falan baya gerçekçi olmuş
    bir de bu günlük resource almamıza yarayan yerleri düşmanınız aldıysa tektek gidip alamıyoruz
    o resourceların yakınında tower gibi bir yere giderseniz çevredeki resource veren yerlerin hepsini ele geçirmiş oluyorsunuz
    ama bu dediğim o resource veren yerler bilgisayardaysa tek tek gidip alabiliyorsunuz
    ve eğer gidip herhangi bir kaleyi alırsanız o kale ile alınmış günlük resource veren yerleri de otomatik olarak ele geçirmiş oluyorsunuz
    bu da oyunu biraz daha basitleştirmiş açıkcası ne eksi ne de artı benim için
    tek tek uzaktaki yerleri korumak zor olurdu
    taktiksel açıdan bir değişiklik olacak tabii ki ileride artı veya eksi olduğunu anlayabiliriz
    bazı şeyleri unutmuşum mesela kale savaşları
    1 şey hariç homam 3 e göre hiçbir değişiklik yok
    o da kaleyi ilk almaya çalıştığınızda arkadaki kulenin içinde mob durabiliyor bu kadar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi defaulticus -- 23 Eylül 2011; 19:21:13 >




  • Çook uzun süredir heyecanla bekliyordum ama biraz hayal kırıklığına uğradım , oynanış biraz karmaşıklaştırılmış gibi geldi , kalenin içine girememek de büyük eksiklik.
  • Bu habere göre oyun çıktığında townlar bizim istediğimiz klasik tipte olacak.
    quote:

    Will there be any town screen?

    And the answer is: YES, totally. In the demo shown in Colonia, they used a temporary screen. The final one is said to be in 2D, more like H3 and H4 and not as complex as the H5 ones. Erwan Le Breton, the game producer, said it himself:
    Erwan Le Breton: There will be 2D animated town screen in the release version of the game



    Burda ise oyuncuların en çok rahatsızlık duyduğu konunun townlar olduğu, yetkililerin bunun farkında olduğu, oyun çıktığında değil ama güncellemelerle yenileneceğini yazmışlar.
    quote:

    The town screens

    "must be revised". Their words, not mine. Not only is this one of the features the fans have cried loudest about, it seems that the devs themselves have now come to see that the current interface ... needs improving. Will not be done for the release (too late), but will be a top priority in the patching.




    Çok büyük hayal kırıklığı yaşayacağım galiba, kendimi hazırlayım şimdiden.




  • Oyundan kesinlikle bir Heroes 3 ya da 5 beklemeyin, değişik bir oyun gibi düşünün. Eski oyunlardan değişik baya bir yanı var.
    Kendine göre gene güzel bir oyun, adamlarda ilk baştaki bazı saçma şeyleri değiştirdiler.
    Mesela birimleri iyileştirme olayı çok gereksiz kuvvetliydi, eskiden 4-5 birimle adam kaybetmeden ilk hafta alabildiğimiz kadar maden almaya çalışırdık. 6 yı oynarken ilk 2-3 savaştan sonra hiç dikkat etmedim, nasıl olsa heal var...

    Hepsini bir şekilde kabullendim ama hala adam gibi kale ekranı olmamasını kabullenemedim...
    Oyunun temel taşlarından birini söktüler resmen.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.