Şimdi Ara

hidrojen yakıt tasarruf sistemi (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.199
Cevap
51
Favori
516.895
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Betelguz arkadaşım;
    Bu sistem üzerine uzun zamandır yaptığım araştırmalar ve kendi yaptığım sistemi uzun zamandır kullanarak kazandığım tecrübelere güvenerek, satışını yaptığınız sistemi test ederek, burada paylaşmak istiyorum. Satışını yaptığınız sistemi geri göndermek koşulu ile, bir ay süreliğine tarafıma göndermenizi ve yaptığım testleri burada tarafsızca paylaşmamı kabul ederseniz bana özelden ulaşın.
  • jumel'in teklifini destekliyorum naçizane.
    bilen birisinin bu sistemi denemesi ve görüş bildirmesi eminim ki pek çok kişinin kafasındaki soru işaretlerini giderir.
    sabırsızlıkla bekliyorum...
  • benbusistemi yazılanlara inanıp gittigidiyor üzerinden satın aldım elektirikçiye bağlatıp depoya asitkoydum hücrenin heryerinden asitikaçırdı gerigitti tekrar geldi tekrarbağladım busefer gelen radyatör pilastik olduğu için asit eritmiş radyötörü geri yolladım yenisi geldi sistemi taktığım araç mitsubişi L300 sisteme güvene mediğim için aracın içine koltuk arkasına tahta üzerine monte ettim tekrar çalıştırdım uzunyola gittim geldim hiçbirfaydası olmadığını görünce mesaj attım cevap alamadım buarada bağlantılar ve hortum tekrar asit kaçırmaya başladı bağlantıları metale çevirdim hortumu daşeffafıile deştirince asidin devirdaim yapmadığını gördüm elektıro dializin üzerindeki girişi cıkış çıkışı giriş yapınca çalışmaya ve hidrojen üretmeye başladı busefer amper ayar kutusunda kablolarda aşırı ısınma oldu aldığım yerden mesajlarıma cevap alamayınca telefonunubulup arayınca avcılardaimiş bağlantılarda hatavardır gelkontroledeyim dedi ikitelliden avcılara gittim yolkenarında sisteme baktı bağlantılarda bir hata göremedi gidene kadar altılık kablolar aşırı akımdan kömür olmuş sistemi satın alırken altalta onsantim araile çalışacağı söylenen sistemin enaz kırkarsantim araile birmetre mesafede çalışacağını söyledi artı gidene kadar yarım su dolu olantüp ağzına kadar dolup motorun içine hidrojenle beraber suatmaya başlamış kablo yandığı hortumlarkısa olduğuiçin söylediğini deniyemedim mecbur geriye dönüp koblo tesisatını onluk kabloile değiştirdim verdiği ampermetre saati bozukmuş onuda yenisilie değiştirdim hortumları uzatıp sistemi tekrar çalıştırdım sistem gayetgüzel hidrojen üretmeye başladı fakat genene amper kutusunda ve elektıro diyalizde aşırı ısınma oldu kutuyu değiştirmek için tekrar avcılara gittim internetteki resim 90 amper çiftfan soğutmalı kutuidi gönderdiği fansız 40 50 amperlik bir kutuimiş aynı kutu üzerine bir fantakıp geriye verdi itiraz ettiğimde resmin temsili olduğunu bukutuyu sattığını ne değiştiriceğini nede parayıiade edeceğini söyledi ikitelliden avcılara gelene kadar ikinci tüp ağzınakadar sudolup motora suatmaya başlamıştı bunun için neyapacağını sorduğumda elime üçüncü bir tüp verip tüpleri üçlememi sistemi kendisinin montajlıyarak satmadığını çıkan sorunların kendisini ilgilendir mediğini işinin gücünün olduğunu para iadesinin sözkonusu olmadığını söyleyip yanımdan kaçıp gitmiştir satın alınansistemi 1150 tlye aldım memnun olmazsanız geri alıyoruz lafına kanarak sistemi kendim çalıştırmaya çalışıyorum radyötöre iki adet 12 cm bilgisayarfanı hücrenin üzerine iki adet 5 cm fan koydum gene ısınmanın önüne geçemedim tasarruf yapıp yapmadığı konusunda düzenli çalıştıramadığım için birşey söylüye miyeceğim ama gördüğüm kadarı ile akülere ve şaj dinamosuna aşırı biryük biniyor ve zarar veriyor herhalde bunu satın alıp çalıştırmaya çalışan ilk uyanık K. ben oluyorum heralde sistemin nasıl birşey olduğunu merak eden varsa gelip görebilir saygılarımla




  • Merhaba arkadaşlar.İsmim günay. Ben bu ürün ilk satışa çıktığında almıştım.Yaklaşık 7 ay önce.Aracım benzinli 1989 model mercedes 200e. daha önce 100km de 11 litre yakıyordu.cihazı alıp kendim montajladım.11 litre yakıt tüketimim 7 litreye düştü.Aracın çekişi inanılmaz derecede arttı.Eskiden yavaş yavaş hızlanan arabam artık gaza basınca yerinden fırlıyor.Yağ eksiltme sorunu vardı sistemden sonra oda kalmadı.7 aydır kullanıyorum çok çok memnunum.Satan arkadaşta çok ilgileniyor.Hemen her ay arayıp sistemle ilgili bir problem olup olmadığını soruyor.Benim tavsiyemle bir arkadaşımda dizel mercedes 200D arabasına taktı.Oda %25 tasarruf sağladı ayrıca çekişide çok arttı.Düzgün bir montaj yapıldığında sistemden kaynaklı bir sorun yaşanmıyor.Ben haftada bir suyunu kontrol ediyorum eksilme olmuşsa tamamlıyorum.Bu kadarlık bakımda normaldir.Bu benzin fiyatlarında %40 tasarruf sağladım. Allah razı olsun arkadaştan




  • ben, jumel deneyip de yorumlarını yazmadıktan sonra yapılan yorumların hiçbirisine inanmayacağım. çünkü yapılan yorumlar birbirinden çok farklı.
    jumel bu işi biliyor. onun yazacakları daha büyük önem arz ediyor benim nezdimde. betelguz jumel'in önerisini kabul ederse, bu pek çok kişi için referans olacaktır.
  • "



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi betelguz -- 12 Mart 2012; 13:53:29 >
  • Sayın Betelguz mesajınızı aldım ve yanıtladım.

    Arkadaşlar Betelguz, sistemi test etmek için gönderebileceğini söylemiştir.
    Sayın Kalamba ve Betelguz arkadaşlara güvenleri için teşekkür ediyorum. Sonuçları umarım herkesin yararına olur.
  • Bu harika bir haber. Sonuçları sabırsızlıkla bekliyorum.
    Betelguz'e de kabul ettiği için teşekkürler...
  • Bu sayfaya yorum yazmayıp da sonuçları objektif bir şekilde açıklamanızı bekleyen çok kişi olduğunu bilmenizi isterim sayın Jümel.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    discovery channeli izleyen varsa bilir orda might busters diye bir program var şehir efsanelerini araştırıyorlar adamlar bir bölümde alternatif yakıtları ele aldılar ve pek çok alternatif şehir efsanesi olmuş yakıt denilen şeyleri denediler bunlardan biride hidrojendi ve ilk kendi yapdıkları basit bir hidrojen convertırla suyu hidrojene çevirip araç üstünde benzinsiz sadece hidrojenle çalıştırdılar araba çok güzel sorunsuz çalışdı.. sonra adam içerden gitti sanayide kullanılan hidrojen tankını alıp gazı karbiratör ağzından verdi araba gene biraz çalışdı sonra güm diye bir ses geldi gaz tutuşdu sanırım biraz alev çıkdı ve motor stop etti..
    onlar ilk çok svinmişlerdi hidrojenle çalışıyor diye sonra bu efsanede patladı dediler ama bence orda çok ilkel ve çok kaba bu işi yapdıkları için o patlama oldu.. adam direk hidrojen hortumunu karbiratör ağzına tuttdu.. bence planlı programlı lpg kiti gibi profesyönelce bir kitle lpg gibi hidrojen kullanılabilinir..

    aracın üstündede öyle convert işlemine çevirmeye bir çok masrafa gerek kalmaz..



    Merhabalar, o MythBusters programı çok yanlı , neyi isbat etmek isterlerse ona göre iş yapıyorlar. dediğiniz gibi gerekli önlemler alınarak o patlama engellenebilirdi ama bilerek küçük çaplı olarak o işi yapıyorlar ki milletin gözü korksun böyle işlere girmesinler diye.

    ikinci olarak bir grup arkadaşa cevap vermek istiyorum , şöyle derler " böyle bir tasarruf yöntemi olsa büyük markalar bunu yapardı"

    HAYIR EFENDIM YAPMAZDI, YAPMAZLAR. çok saf düşünüyorsunuz, ama pazarlama ve endüstri mantığı böyle işlemiyor.
    Büyük markalar hiç bir zaman ama hiç bir zaman tüketicinin faydasına olacak bir iş yapmaz. Her zaman önce kendileri hangi işten ne kadar kar elde edebilirler buna bakarlar. eğer HHO işinden Global anlamda petrol kartellerinin ve otomobil endüstirisinin bir karı yoksa o iş olmaz denir bir kenara atılır.

    örneğin elektrli arabaların 1888 yılında icat edildiğini duymuşmuydunuz.http://www.ikinciabdulhamid.com/iaforum/ilk-elektrikli-araba-t828.html

    DUYMAMIŞSINIZDIR , DUYURMAZLAR ZATEN neden geliştirilmedi şimdiye kadar ?

    Yani uzun lafın kısası o arkadaşlar kafalarından bu cümleyi silsinler, "bu iş olsaydı büyük markalar mutlaka yapardı" büyük markalar sizi günahı kadar sevmezler sadece parayı düşünürler. para akışını sürdürebilmek için mecburen yeni modeller ve ürünler çıkarırlar.

    üçüncü olarak enerjinin korumunu kanuna göre hesap yapan arkadaşlar. bu kanun fiziksel dönüşümler için geçerlidir, biyolojik ve kimyasal olaylarda bu kanun işlemez. kimyasal olaylarda reaksiyona giren ve çıkan maddelerin sayıları eşit olmadır. Bu işte olduğu gibi HHO girer H2O çıkar ama sayı değişmez.

    Yani aküden alınan elektrik ile kimyasal yolla daha fazla güç elde edilebilir.




  • merakla test sonuçlarını bekleyenlerdenim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: substation


    quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    discovery channeli izleyen varsa bilir orda might busters diye bir program var şehir efsanelerini araştırıyorlar adamlar bir bölümde alternatif yakıtları ele aldılar ve pek çok alternatif şehir efsanesi olmuş yakıt denilen şeyleri denediler bunlardan biride hidrojendi ve ilk kendi yapdıkları basit bir hidrojen convertırla suyu hidrojene çevirip araç üstünde benzinsiz sadece hidrojenle çalıştırdılar araba çok güzel sorunsuz çalışdı.. sonra adam içerden gitti sanayide kullanılan hidrojen tankını alıp gazı karbiratör ağzından verdi araba gene biraz çalışdı sonra güm diye bir ses geldi gaz tutuşdu sanırım biraz alev çıkdı ve motor stop etti..
    onlar ilk çok svinmişlerdi hidrojenle çalışıyor diye sonra bu efsanede patladı dediler ama bence orda çok ilkel ve çok kaba bu işi yapdıkları için o patlama oldu.. adam direk hidrojen hortumunu karbiratör ağzına tuttdu.. bence planlı programlı lpg kiti gibi profesyönelce bir kitle lpg gibi hidrojen kullanılabilinir..

    aracın üstündede öyle convert işlemine çevirmeye bir çok masrafa gerek kalmaz..



    Merhabalar, o MythBusters programı çok yanlı , neyi isbat etmek isterlerse ona göre iş yapıyorlar. dediğiniz gibi gerekli önlemler alınarak o patlama engellenebilirdi ama bilerek küçük çaplı olarak o işi yapıyorlar ki milletin gözü korksun böyle işlere girmesinler diye.

    ikinci olarak bir grup arkadaşa cevap vermek istiyorum , şöyle derler " böyle bir tasarruf yöntemi olsa büyük markalar bunu yapardı"

    HAYIR EFENDIM YAPMAZDI, YAPMAZLAR. çok saf düşünüyorsunuz, ama pazarlama ve endüstri mantığı böyle işlemiyor.
    Büyük markalar hiç bir zaman ama hiç bir zaman tüketicinin faydasına olacak bir iş yapmaz. Her zaman önce kendileri hangi işten ne kadar kar elde edebilirler buna bakarlar. eğer HHO işinden Global anlamda petrol kartellerinin ve otomobil endüstirisinin bir karı yoksa o iş olmaz denir bir kenara atılır.

    örneğin elektrli arabaların 1888 yılında icat edildiğini duymuşmuydunuz.http://www.ikinciabdulhamid.com/iaforum/ilk-elektrikli-araba-t828.html

    DUYMAMIŞSINIZDIR , DUYURMAZLAR ZATEN neden geliştirilmedi şimdiye kadar ?

    Yani uzun lafın kısası o arkadaşlar kafalarından bu cümleyi silsinler, "bu iş olsaydı büyük markalar mutlaka yapardı" büyük markalar sizi günahı kadar sevmezler sadece parayı düşünürler. para akışını sürdürebilmek için mecburen yeni modeller ve ürünler çıkarırlar.

    üçüncü olarak enerjinin korumunu kanuna göre hesap yapan arkadaşlar. bu kanun fiziksel dönüşümler için geçerlidir, biyolojik ve kimyasal olaylarda bu kanun işlemez. kimyasal olaylarda reaksiyona giren ve çıkan maddelerin sayıları eşit olmadır. Bu işte olduğu gibi HHO girer H2O çıkar ama sayı değişmez.

    Yani aküden alınan elektrik ile kimyasal yolla daha fazla güç elde edilebilir.


    sevgili substation, güzel yazmışsın ellerine sağlık.
    gerçekten de "büyük markalar bunu yapardı" sözü klişenin ötesinde artık bir mit haline geldi.
    yani ne yapalım bu durumda general motors'a mı güvenelim tüketiciyi düşünür, gerekeni yapar diye?
    kendi yararlarına olmayacak bir şeyi neden yapsınlar ve geliştirsinler?
    neyse, sabırsızlıkla jumel'in görüşlerini bekliyorum.




  • http://www.teknikvideo.tk/turk-mucit-muammer-yildiz-ve-icadi.html
    Arkadaşlar, bu linkte Hollanda'da bir üniversitede mucit Muammer Yıldız yaptığı manyetik motorun demonstrasyonunu yapıyor.
    Daha önce de benzer haberlerini görmüştüm. Sistem daha önce ilk çalışma enerjisini kısa bir süre aküden alarak çalışmaya devam ediyor şeklinde açıklanmıştı. Bu videoda sanırım biraz daha geliştirmiş ve tek bir vurma hareketi ile motora start veriyor. Benzer manyetik motor icatlarını youtube' da magnetik free energy diye aratırsanız bulursunuz.
    Ben bu icatların insanların kullanımına sunulacağını düşünmüyorum maalesef. Substation ve kalamba arkadaşların da üstte yazdığı gibi bir takım karteller bunları engelliyor olabilir. Ama yine de her şeyde olduğu gibi ön yargılı olmamakta fayda ver. Belki de maliyeti, ürettiğinin çok üzerinde ve yeterince ekonomik olmayabilir. Varsayımlardan öte gidemiyoruz. Bazı forumlarda bu işe kafayı takmış arkadaşların bazı çok bilmişlerce nasıl bilgisizlikle suçlanıp, heveslerinin kırıldığına ve küçük düşürüldüğüne de şahit olmuşsunuzdur.
    Şahsi kanaatim, bilimin ışığından ve temel yasalarından şaşmadan, üzerinde çalışılan projelerin neden çalışmayacağını tam ve kesin olarak kanıtlamadan mesnetsizce ve ön yargılı olarak düşünmemek gerekir.




  • Betelguz sistemi önümüzdeki hafta göndereceğini söyledi. Sistemi 96 model Renault Broadway aracımda deneyeceğim.
    Öncelikle sistemin ürettiği hho gazı mümkün olduğunca hassas bir şekilde ölçülecek ve watt başına dakikada kaç mililitre hho ürettiği hesaplanarak MMW (mililiter per minute per watt)cinsinden verimi değerlendirilecek.
    Araçta yapacağım denemeyi ise 20-25 Amperde; 2 litrelik bir şişeye aynı miktarda benzin koyarak, teste aynı noktadan başlamak kaydıyla ve belirli devirlerde vites geçişi sağlayarak 3000 d/d 5.viteste bu benzin bitinceye, araç stop edinceye kadar yapılan km. cihazlı ve cihazsız kaydedilecektir. Her iki denemede de koşulların eşit uygulanmasına özen gösterilecek. Yapacağım testler mümkün olduğunca video ve fotoğraflarla kaydedilecektir.
    Bu aralar aracımı pek kullanmadığımdan, sistemi evde power suplay ile mümkün olduğunca çalıştırarak plakaları korozyon açısından değerlendireceğim. Umarım sistemi teslim aldıktan sonra bir aylık bir sürede net bir kanaate varırız.
    Daha önce de yazdığım gibi, paylaşımdan öte hiçbir ticari kaygım ve buna zamanım yoktur. Değerlendirmem kesinlikle objektif olacaktır.
    Tüm arkadaşların önerilerini bekliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jumel

    Betelguz sistemi önümüzdeki hafta göndereceğini söyledi. Sistemi 96 model Renault Broadway aracımda deneyeceğim.
    Öncelikle sistemin ürettiği hho gazı mümkün olduğunca hassas bir şekilde ölçülecek ve watt başına dakikada kaç mililitre hho ürettiği hesaplanarak MMW (mililiter per minute per watt)cinsinden verimi değerlendirilecek.
    Araçta yapacağım denemeyi ise 20-25 Amperde; 2 litrelik bir şişeye aynı miktarda benzin koyarak, teste aynı noktadan başlamak kaydıyla ve belirli devirlerde vites geçişi sağlayarak 3000 d/d 5.viteste bu benzin bitinceye, araç stop edinceye kadar yapılan km. cihazlı ve cihazsız kaydedilecektir. Her iki denemede de koşulların eşit uygulanmasına özen gösterilecek. Yapacağım testler mümkün olduğunca video ve fotoğraflarla kaydedilecektir.
    Bu aralar aracımı pek kullanmadığımdan, sistemi evde power suplay ile mümkün olduğunca çalıştırarak plakaları korozyon açısından değerlendireceğim. Umarım sistemi teslim aldıktan sonra bir aylık bir sürede net bir kanaate varırız.
    Daha önce de yazdığım gibi, paylaşımdan öte hiçbir ticari kaygım ve buna zamanım yoktur. Değerlendirmem kesinlikle objektif olacaktır.
    Tüm arkadaşların önerilerini bekliyorum.



    Merakla ve ilgiyle bekliyoruz. Test tekniğinizi çok beğendim.




  • Sevgili Jumel, sabırsızlıkla değerlendirmelerini bekliyoruz.
    Herhangi bir ticari kaygın olmadığı yönünde zaten hiçbir tereddütümüz yok (eminim ki herkes böyle düşünüyordur).
    Bu sebeple değerlendirmelerinize sonsuz güveniyoruz. Sizin gibi bu iş üzerinde ciddi anlamda uğraşan birisinin yapacağı olumlu
    ya da olumsuz değerlendirmeler herkes için bir referans olacaktır.
    Şimdiden çalışmalarınızda kolaylık diliyorum.
  • fotoğraf koymayan arkadaşların anlattıkları bana boş ve reklam gelir.
  • Konu: RE:35002724:Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi 2000cc üzeri

    size gönderilen Elektroliz hücresi 2 adet hücre birleştirilerek yapılmıştır.17 plakadan oluşmaktadır.(normalde bir hücre 9 plakadan oluşuyor) montaj kolaylığı olması, fazla yer kaplamaması için artık çift hücreli alanlara bu şekilde gönderim yapıyoruz.Bu sizin avantajınıza olan bir durumdur.Elektronik kontrol devresi ilanındaki resim temsilidir.Gönderdiğimiz cihazda ısınma problemi olmadığından fan gerektirmemektedir.Montajla ilgili sormak istediğiniz olursa telefondan arayabilirsiniz numaram .Selamlar.

    Berkan yukarıda sayın betülgazın bana gönderdiği mesajda görüldüğü gibi satın aldığım sistem 2000cc üzeri bir sistem yazdığı gibi 1600cc lik değil satın aldığım rakkama itiraz etmemesindende bunu çıkara bilirsiniz benim mesajımın altında adım ve soyadım kullanılarak gönderilen mesajın gitti gidiyordan böylebir isme böylebir satışın yapılmadığını göre bilirsiniz sistemin bağlantı parçalrını asit kaçaklarının önüne geçemediğim için sarı üzeride krom kaplı metalleri ile değiştirmek zorunda kaldım sayın betülgazın aracı olmadığı için sistemi akrabalarının arkadaşlarının komşularının hiçbirisinde araba olmadığı için evindeki banyo hariç hiçbiryerde deneme şansı olmadığı için ( herhalde ) araba üzerindeki sorunlardanda haberiyok suyun hepsini toplasanız üç santimlik krom bağlantıda pislendiğini söylüyor elektro dializ hücresininde krom olduğunun farkında değil 30 santim uzunluğundaki radyötörün bakır olduğunun farkında değil asit içinde 4 tur dönüyor 120cm mesafe yapar asitin bakırdan etkilen miyceni ama toplam 3 cm lik krom bağlantının suyu pisletip köpük yaptığını iddia edicekkadar teknik bilgisi yüksekbir arkadaş anlaşılan depoya yarım kilo asit koyduğumu söylüyor gönderdiği asit zaten üç yüz dörtyüz gram civarında birşey 30 amper çekmesi gerektiğini söylüyor bir koblodan devamlı 30 amper akım almak için 30 luk kablo kullanmanız lazım 30amperde 50 amperlik sigorta yaklaşık üç dört dakika sonra yanıyor on luk kablolardan dumanlar gelmeğe başlıyor bu sistemi benden başka takan birisi varsa randıman alabildi ise kendisi ile görüşmek isterim bu arada uzunyola gittiğimi söylemiştim uzunyolda ortalama 90 km ile sistemi kullanmadan 500 km de 47lt sistemi kullanarak sistemi kullanarak 470 km de 47lt mazot harcadı dahafazla bilgi edinmek isteyen olursa ggner10@hotmail.com yada 05357314641 nolu telefondan bana ulaşa bilir buarada betülgaz arkadaşa davet başaramazsa ödediğim parayı geri ödemek şartı ile sistemi araçta istediği yere istediği şekilde kurarak yüzde yirmi tasarruf yaptırsın kendisine yenibir sistem parası daha ödüycem saygılarımla Günay Güner.




  • Bu sistem 1970 lerden beri bilinen ve geliştirilen bir sistemdir. Konu ile ilgili olarak NASA tarafından 7.4 litrelik bir cadillac motoru kullanılarak testler yapılmış ve rapor 15 Mart 1977 tarihinde Nasa Technical Note Nasa TN D-8487 sayı ile yayımlanmıştır.
    Sistemdeki elektroliz kabında suyun Hidrojen ve Oksijen elementlerine ayrıştırılması için en uygun voltaj 1.24 volt ile 1.48 volt arasındadır, bu voltajın üzerine çıkıldığında kullanılan fazla enerji ısıya dönüşmekte ve sistemin sıcaklığını artırmaktan başka bir işe yaramamaktadır. Otomobil akü sistemleri 12 volt olduğundan dolayı gerilimi bahsedilen seviyeye düşürmek için çok plakalı elektroliz kabı kullanılmakta ve anot-katot arasına nötr levhalar yerleştirilmektedir. Bu levhalar genellikle 1 mm kalınlığında ve 316L paslanmaz çelikten yapılmaktadır.
    HHO sistemlerinde elektrolit hazırlanırken saf su içerisine ağırlık olarak yaklaşık yüzde 10 oranında katalizör ( potasyumhidroksit- KOH veya sodyumhidroksit-NaOH -kostik soda diye de bilinir)eklenmektedir. Hazırlanan bu sıvı kuvvetli bir baz özelliği taşımakta olup, insan vücuduna temas etmesinden kaçınılmalıdır, metaller üzerinde aşındırıcı etkiye sahiptir.
    İçten yanmalı-patlamalı motorların kullandığı fosil yakıtın tamamını verimli bir şekilde yakamadığı bilinen bir gerçektir,Bu motorların mekanik verimliliği %25-30 arasındadır. İşte HHO sistemi burada devreye girmektedir, üretilen hidroksi gazı (hho) esas yakıt olarak kullanılmamaktadır aksine aracın esas yakıtının (benzin-motorin) tam verimli yakılmasını sağlamaktadır ve bundan dolayı aracın motor performansı artmakta aynı miktar yakıt ile daha fazla yol yapmakta ve ve çalışma sıcaklığı, gürültüsü azalmakta ve en önemlisi zararlı emisyonu önemli ölçüde azalmaktadır.(not: gerçi ülkemizdeki yakıt fiyatları düşünüldüğünde yemişim emisyonunu da zararını da, önemli olan daha az yakıt kullanmak dediğinizi duyar gibiyim ve yüzde yüz haklısınız)
    Bir motorun randımanlı çalışması için dakikada verilmesi gereken hidroksi gazı miktarı motor hacminin %25 ile %50'si kadardır, yani motorunuz 1600 cc ise ihtiyacınız dakikada 0.4 litre ile 0.8 litre arasında bir gaz üretimidir.
    Sistemin 10 amper ile 15 amper arasında akım çekerek çalışması normaldir, akım kontrolü içim PWM (Pulse Width Modulator) kullanılabimektedir.Böylece gaz üretimi de kontrol edilebilmektedir.
    Neyse şimdilik aklıma gelenler bunlar, umarım işe yarar.




  • Sayın Betelguz; sisteminizde elektrolit olarak eğer KOH ya da NaOH kullanıyorsanız, kullandığınız radyatör bakır ise elektrolit bozularak sistemin normal ve uzun ömürlü çalışmasına engel olacaktır.Günay arkadaşın iddialarına yanıt vermelisiniz.
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.