< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi betelguz -- 27 Ocak 2019; 2:19:51 > |
hidrojen yakıt tasarruf sistemi (209. sayfa)
-
-
Devre ile kandırılan oksijen sensörü neticesinde yakıtı kıs.
Sonra biz tasarruf yaptık diye sat.
Fabrika çıkışı orjinal ne kadar yakıyormuş bakan eden var mı ?
Aracı AFR ayarına sokup yakıt değerlerine bakan var mı ? -
Yıllar geçsede forumda değişen bir şey olmamış. Hala işe yarıyor yaramıyoru tartışıyorsunuz. Hiç kimse bu geliştirilir de ülke ekonomisine katkısı olabilir diye düşünmüyor. -
quote:
Orijinalden alıntı: Hkwplus Hidrojen
Yıllar geçsede forumda değişen bir şey olmamış. Hala işe yarıyor yaramıyoru tartışıyorsunuz. Hiç kimse bu geliştirilir de ülke ekonomisine katkısı olabilir diye düşünmüyor.AnadoluRock93youtubeBarış Manço-İşte Hendek İşte Deve plak kaydıhttps://www.youtube.com/watch?v=-2UnLByOmAo
-
Aynı araçtan bende de var. Sakin kullanımda, benzinde ş.içi 9- 9.5 lt ş.dışı 7.5-8 lt yakıyor. Ya taktıran arkadaş ın kullanma alışkanlığı farklı yada arabasında anormal birşey var. Yani bu cihazı taktırsam ve benim aracımda %30 tasarruf yapacaksa; ş.ici 7 lt ş.dışı 5 lt yakması gerekiyor. Sonuçta aynı araba...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
siz yazınca değerlere baktım; bu modeli kullanmadım ama 2-3 volvo kullandım. (1.6 motor, 2.0 , 2.0T5) şehir dışı 10 litreden fazla yakması için 1- performanslı kullanmalı ve 2- bu değerlerin LPG olması lazım. eğer benzinde bu değerlere sahipse araçta ateşleme sorunu vardır. belki hidrojen ateşlemeyi kolaylaştırarak sorunun sonuçlarını (çiğ yakıt ,sistemin kirlenmesi) azaltarak yakıtta ciddi tasarruf sağlamış olabilir. Ne olursa olsun volvocu arkadaşın aracını mutlaka bakıma sokması lazım.quote:
Orijinalden alıntı: ahmedsaid
Aynı araçtan bende de var. Sakin kullanımda, benzinde ş.içi 9- 9.5 lt ş.dışı 7.5-8 lt yakıyor. Ya taktıran arkadaş ın kullanma alışkanlığı farklı yada arabasında anormal birşey var. Yani bu cihazı taktırsam ve benim aracımda %30 tasarruf yapacaksa; ş.ici 7 lt ş.dışı 5 lt yakması gerekiyor. Sonuçta aynı araba...
-
şunu da ekliyeyim: s60 larda bu kasada ford motoru kullanıldı.(güncellerinde tekrar volvo motora geçilecekti ama sanırım henüz başlanmadı) bu yüzden araç Volvo olsa da motor volvo değil. bunun yakıt tüketimine etkisi nedir tam bilmiyorum.quote:
Orijinalden alıntı: Carisma70
siz yazınca değerlere baktım; bu modeli kullanmadım ama 2-3 volvo kullandım. (1.6 motor, 2.0 , 2.0T5) şehir dışı 10 litreden fazla yakması için 1- performanslı kullanmalı ve 2- bu değerlerin LPG olması lazım. eğer benzinde bu değerlere sahipse araçta ateşleme sorunu vardır. belki hidrojen ateşlemeyi kolaylaştırarak sorunun sonuçlarını (çiğ yakıt ,sistemin kirlenmesi) azaltarak yakıtta ciddi tasarruf sağlamış olabilir. Ne olursa olsun volvocu arkadaşın aracını mutlaka bakıma sokması lazım.
Alıntıları Göster
-
teknik bir soru:
atmosferik araçlarda maf sensöründen sonra hidrojen girişi olmasının daha iyi olduğu yazılmıştı. Ancak hava emiş sisteminde maf sensöründen sonra çatlak vs. olması durumunda AFR (hava yakıt oranı) dengesizliği olabiliyor. hidrojen girişi için açtığımız delik ve hortumun AFR ye olumsuz etkilememesi için nelere dikkat etmemiz lazım. Aracımda çözülemeyen hafif bir lpg ayar dengesizlik sorunu var o nedenle soruyorum; aklıma hidrojen sistemi geldi. görünürde hidrojen montajında bariz çatlak, hava kaçağı görünmüyor.
cevaplarınıza göre hidrojen girişinin maf/debimetreden önce bağlayabilirim.
bir de aklıma şöyle bir fikir geldi: lpg ayarında motor devrine göre lpg püskürtme ayarlanıyor. Hidrojen sisteminde hiç olmazsa şehir içi ve şehir dışı farklı amper kullanmak daha verimli olur mu? teorikte evet olur dersek; şehir içi mi şehir dışı mı daha yüksek amper olmalı?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carisma70 -- 10 Nisan 2019; 16:9:56 >
-
Afr ayarı yapan lpg cilere git.
Sana söylerler.
Bu cihazlar işe yarasa normal ayarlar çalışamazlar ki. -
Bilmiyorlar.quote:
Orijinalden alıntı: Delifisek.Tux
Afr ayarı yapan lpg cilere git.
Sana söylerler.
Bu cihazlar işe yarasa normal ayarlar çalışamazlar ki.
Araçta hava kaçağı var mı diye iyice kontrol edeceğim. bulamazsam muhtemelen maftan önce (benim araca göre hava filtresinden önce) giriş olacak şekilde bağlantı yapacağım. -
Bu hidrojenciler hayatta mı hala? Çok iddialı olanlar var ise 4.5 atmosferik Cayenne S aracıma taksınlar test amaçlı hergün bilgi yayınlarım. Araç 22 lt benzin yakıyor düşürebilen varsa buyursun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hidrojen ile Mucizeyi karıştırmayalım : sizin araçta %80 tasarruf yapması lazım ki yakıtınız düşmüş olsun -
Zamanında ben de 2.0 D4 motorda mıknatısla tasarruf edecektim, o zaman verdiğim 80-90 TL ye yazık oldu!
Cihazlar takılmadan ve takıldıktan sonraki tarafsız ve tekrarlanan testler varsa kayıt altına alıp sunsunlar. Bir şey gösteriliyor ama mesele insanların arzularını istismar edip çakallık yapmak. Yoksa milyar dolarlar harcayan koca koca otomotiv firmaları mantıken bu kadar basit tasarruf yöntemlerini es geçebilirler mi?! Hadi diyelim hidrojen ya da oksijeni kullanıp yaktın ya da yakıta katkı yaptın. Bunu yapanların fizik, kimyadan haberleri var mı? Elektrolizle ne kadar gaz için ne kadar volt-akım (amper) gerektiğini biliyorlar mı? Onca akım sonuçta yine motor tarafından üretilecek, havadan gelmeyecek.
Yıllar önce bir tv programında makine mühendisi olduğunu söyleyen birileri, akü ile uçağı havalandırıp, uçak uçarken de aküleri şarj edeceğini söylüyordu. Bu tür insanlara değil, bunlara bu diplomayı verenleredir sözüm! Anlayan anladı.
Maalesef bu tür zayıf karnımız var, çiftlikbank diye yattığı yerden kazanacaklarını sananlar, ayakta söğüşlendiklerine kendileri bile güleriz ağlasak ağlanacak halimize durumuna düştüler. Bir kaç gün önce de insanları bilmem kaç rekat namaz kıldırarak bidonları altınla doldurmayı vaadedenler, neleri var neleri yok hiç edip gittiklerinde uyandılar! Cehalet diz boyu!!!
-
Bakın bakalım %15 tasarruf için amcalar neler yapmış.
He hidrojenliIEEE Spectrum: Technology, Engineering, and Science NewsFull Page Reloadhttps://spectrum.ieee.org/energywise/transportation/alternative-transportation/hydrogen-on-tap-device-trucks-fuel-efficient-vehicles
buda işin teorisinews.uns.purdue.eduNew process generates hydrogen from aluminum alloy to run engines, fuel cellshttps://news.uns.purdue.edu/x/2007a/070515WoodallHydrogen.html
-
Aracı satıp yeni aracıma taktırdım: Volvo s40 classic 1.6cc manuel. uzun yol yaptım. giderken 5,6 dönüşte 5,3 litre yaktı. giderken rakım yükseliyor dönüşte iniş oluyor haliyle. dönüşte yağmur da yağdı. aracın fabrika verisi 6,0 litre
Amper değerlerini arttırarak tasarruf arttırmaya çalışacağız. psikolojik yada pompa tabancalarında sorun yoksa (erken tıklayıp atma) %15 kadar fiili tüketim değerlerine göre tasarruf var. ne olursa olsun yol bilgisayarı verileri düştü. eskiden aynı yolda 5,7 yol bilgisayarı değerleri varken (fiili tabanca ölçümü de 6.3 ) şimdi giderken 5,3 dönüşte 5,2 gösteriyordu. hidrojen, bilgisayarın tüketim değerlerini olduğundan düşük gösterebilir mi ?
-
HİDROJEN YAKIT TASARRUF ve PERFORMANS SİSTEMLERİ
%45'e Varan YAKIT TASARRUFU - %13-15 PERFORMANS ARTIŞI
Dizel, Benzin, Lpg, Cng, Fueloil gibi yakıtların kullanıldığı her alanda Hkwplus asıl yakıtın daha verimli (tam) yanmasını sağlayarak Tork ve Performansı ortalama %13-15 artırmaktadır. Artan Güç sayesinde eskiye oranla, her marka ve model araçta
%15 ile %45 aralığında YAKIT TASARRUFU sağlanabilmektedir.
Sosyal Medya ve İletişim Bilgilerimiz;
▶ @hkwplus
▶ https://www.youtube.com/hkwplus
▶ https://www.facebook.com/hkwplus
▶ https://www.instagram.com/hkwplus
Gsm : 0546 908 75 73 Tel : 0312 395 09 18
Kamilocak Mah. Erenler Cad. Keçiören / ANKARA
Bu konu durdu mu ortaya karışık bir şeyler koyayım:)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hkwplus Hidrojen -- 12 Ocak 2021; 18:52:40 >
-
Yaptığımız işlerden bir örnek;
-
Bir örnek daha
-
HİDROJEN YAKIT TASARRUF ve PERFORMANS SİSTEMLERİ
%45'e Varan YAKIT TASARRUFU - %13-15 PERFORMANS ARTIŞI
Dizel, Benzin, Lpg, Cng, Fueloil gibi yakıtların kullanıldığı her alanda Hkwplus asıl yakıtın daha verimli (tam) yanmasını sağlayarak Tork ve Performansı ortalama %13-15 artırmaktadır. Artan Güç sayesinde eskiye oranla, her marka ve model araçta
%15 ile %45 aralığında YAKIT TASARRUFU sağlanabilmektedir.
Sosyal Medya ve İletişim Bilgilerimiz;
▶ https://www.youtube.com/hkwplus
▶ https://www.facebook.com/hkwplus
▶ https://www.instagram.com/hkwplus
Gsm : 0546 908 75 73 Tel : 0312 395 09 18
Kamilocak Mah. Erenler Cad. Keçiören / ANKARA
-
üstadım uzun süredir foruma bakamadım. Geç cevapladım kusura bakmayın. Aracım mercedes E200 w124 kasa M111 motor. Aynı sistemle 150 TL benzin ile 296 km yol kat ettim. Öteki türlü sistem olmazsa eğer aynı benzinle 180 -195 km arası menzil gidiyor. Sabirt 3000 devir ve 120 km hız ile 5. Viteste
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X