Şimdi Ara

Hız Seviyorsanız Bağımsız Süspansiyon Şart (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
2
Favori
3.124
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stones

    Bir yanlışlık olmuş galiba hocam, geri aldım.

    Eyvallah...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben bu konuya vakıf değilim, teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    quote:

    Orijinalden alıntı: PIERzig

    İş her zaman bağımsız süspansiyonda da olmuyor.
    Esp şart bence her ne kadar bağımsız olsa da.
    Mşsal bir önceki aracım golf 4 tü bağımsız süspansiyon ama velakin aracın önden kaymaya meğili vardı.Özellikle adalı kavşaklarda cok kez önün kaydığına şahit oldum..
    Şimdi aracım ise fabia II tarsiyonlu ama viraj konusunda daha güven veriyor nedense üstelik üzerinde fabrika çıkışı bitik dunlop lastik vardı.
    Bu arada golfün lastikleri de continental idi ...

    Golf 4 torsiyondur,tıpkı dönemin polo,Bora,B5 ve B5.5 passat modelleri gibi

    Doğru arkadaşlar ya pardon yol tutuşu o kadar abartılmış ki ben bağımsız süspansiyon sanıyordum .
    Aracı sürdüğümde açıkçası hayal kırıklığına uğramıştım .
    Ben o zaman accent haricinde bağımsız süspansiyonlu araç sürmemişim




  • Bencede suspansiyon konforla daha cok ilgilidir .yol tutuşda çok da farketmez araç dinamikleri ve lastik çok daha onemlidir.suspansiyon bagimsuz olsa viraja 5 km daha hizli girerdiniz guvenli olarak ama 40 yanak geniş tabanla 20 km farkeder .

    Bu tür yollari seviyorsaniz konfordan vazgeçeceksiniz.riskli işler bunlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim viraj konusunda çok meceram var mesela bir keresinde arabamla giderken keskin virajlarda arkamdan geçmeye çalışan racing makinalar yanıma bile yanaştırmadılar daha neler neler var ama neyse fazla yazmayayım şimdi çıkar dengesizin birisi şöyle böyle der boş laflarla uğraşamayacağım.

    Yanlız şunu da demeden geçemeyeceğim viraj işi benim gözümde sanattır herkes yapamaz viraja herkes girer ama herkes çıkmaz,ayrıca size de küçük bir tavsiyem var iyi ki extremi dinlemişim dersiniz

    Aracınız arkadan kayıyorsa viraja düşük vites yüksek devirle girin böylece aracınız arkası bıraktığında (önden çekişli araçlar için) gaza yüklendiğinizde aracı kulağından tutup tekrar yola sokmuş olacaksınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi extrem_015 -- 15 Ağustos 2014; 14:31:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PIERzig

    quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    quote:

    Orijinalden alıntı: PIERzig

    İş her zaman bağımsız süspansiyonda da olmuyor.
    Esp şart bence her ne kadar bağımsız olsa da.
    Mşsal bir önceki aracım golf 4 tü bağımsız süspansiyon ama velakin aracın önden kaymaya meğili vardı.Özellikle adalı kavşaklarda cok kez önün kaydığına şahit oldum..
    Şimdi aracım ise fabia II tarsiyonlu ama viraj konusunda daha güven veriyor nedense üstelik üzerinde fabrika çıkışı bitik dunlop lastik vardı.
    Bu arada golfün lastikleri de continental idi ...

    Golf 4 torsiyondur,tıpkı dönemin polo,Bora,B5 ve B5.5 passat modelleri gibi

    Doğru arkadaşlar ya pardon yol tutuşu o kadar abartılmış ki ben bağımsız süspansiyon sanıyordum .
    Aracı sürdüğümde açıkçası hayal kırıklığına uğramıştım .
    Ben o zaman accent haricinde bağımsız süspansiyonlu araç sürmemişim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.