Şimdi Ara

Hizlial.com Sahtekarlığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
1.901
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba

    23.10.14 tarihinde hizlial.com'dan iphone 6 64gb gold telefonu sipariş ettim.Telefonun teslimi stok problemi yüzünden 5 kere ertelendi ve Kasım'ın dokuzunda Twitter adreslerine şikayette bulundum,hemen dönüş yapıldı iletişim adresimi aldılar.İrtibat kurduktan sonra telefonun kargoya hazırlandığı bilgisi verildi.Telefon On Kasım akşamı kargoya verildi ve Onbir Kasım saat on gibi tarafımıza ulaştı.Hikayede burada başladı;

    Kutunun jelatinlerini açtım içerden iphone'u çıkarıp kurumlarını yaptım.Kulaklık adaptör herşey sıfır gibi kutuda geldi.Telefonun alt kısımda bir not kağıdı çıktı el yazısı ile doldurulmuş kağıdı okuduğumda meğer telefon daha önce kullanılmış ve ilk kullanıcısı telefonun civatasında vs.(resimde yazıyor) sorun gördüğü için hemen geri yollamış.İlk kullanıcı ile görüştüğümde ekran jelatini,kulaklık,şarj kablosu gibi şeyleri açtığını söyledi.Hızlıal sitesi bunların hepsini ya sıfırıyla değiştirdi yada sıfır gibi yeniden paketledi ve tarafımıza gönderdi.

    İlk kullanıcının kutunun içinde unutulan notunu resim olarak konuya ekleyeceğim.Biz o not kağıdını bulmasak bu telefon bize sıfır diye yutturulacak ve böylece stok problemi ortadan kaldırılarak müşteri memnuniyetini sağlamış olacaklardı.
    Müşteri hizmetlerini aradım konu ile ilgili hemen iyi niyetli olduklarını ve tamire gidecek ürünü yanlışlıkla tarafıma gönderdiklerini söylediler.Tamire gidecek ürünü sıfır gidip paketleyip gönderiyorlar sanki..Sanırsın Apple'ı da kandırıcaklar.Bir güzelde format atılmış telefona direk ilk kurulum ekranı "Hello" diyerek karşıladı bizi.

    Dediğim gibi kullanıcı notu kutudan çıkmasa biz o hataları fark ederdik ama zaman alırdı bu.Telefonu iade eden ilk kullanıcı bile stok beklerken adamlar bize hangi stoktan telefon gönderdi diye kendilerine soru sordum,aldığım cevap ise "sipariş tarihlerine göre müşteri önceliği bulunuyor" oldu. Adamlar hatalı telefon vermiş,vermemiş önemli değil direk müşteriyi aldığı tarihe göre sıralıyorlar.Ben birine hatalı ürün satsam direk onu memnun etmek için ona öncelik veririm ama bu güzide sitemiz buna önem vermiyor.

    Bana gönderilen telefonun ilk sahibi ile konuştum direk kendisine yeni bir telefon gönderildi mi diye sordum.Sonuçta müşteriye hatalı ürün gönderilmiş ve memnuniyet adına hemen yenisini gönderilmesi gerek ama stok olsa bile öncelik durumu onda değil anlaşılan yeni müşteriye daha çok önem veriyor bu site ..

    Bu deneyimimi sizinle paylaşmak sitedim,bu siteden ürün alırken bir kez daha düşünüp eğer aldıysanız bir kez daha inceleyin derim..

    Resim link >>https://www.dropbox.com/s/z4l4d37ojo51urz/Capture.PNG?dl=0

    Teşekkürler







  • Öncelikle geçmiş olsun, başınıza gelen hakikaten çok can sıkıcı bir durum, yine şanslısınız ki ilk müşterinin notu içinde kalmış ve durumu farkedebilmişsiniz.
    Sıkmayın canınızı, kesinlikle değişim yapacak sizin mağduriyetinizi gidereceklerdir bu yaptıkları aptallık karşısında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: telin

    Öncelikle geçmiş olsun, başınıza gelen hakikaten çok can sıkıcı bir durum, yine şanslısınız ki ilk müşterinin notu içinde kalmış ve durumu farkedebilmişsiniz.
    Sıkmayın canınızı, kesinlikle değişim yapacak sizin mağduriyetinizi gidereceklerdir bu yaptıkları aptallık karşısında.



    Teşekkür ederiz ama firma geri dönüşlerinde bize şu mesajı iletti;

    Telefon yeni model bir telefon nasıl bir sorun olabilir ki ?

    Yani demek istemişler ki ilk kullanıcı uyanık çıktı ama bu sorunlar ufak sorunlar dikkat etmenize gerek yok,böylede kullaılır filan..

    Zihniyet çok tehlikeli,kek arıyorlar herhalde..
  • Bence telefonu ilk gönderdikleri müşteri ile tekrar temasa geçerek elinde varsa fatura kopyasını size göndermesini isteyin.
    Ki üzerinde cihazın IMEI si de bulunuyor olmalı, size gönderilende de aynı numara var bu durumda, hızlıal a cevaben iki faturanında kopyasını gönderin bakalım buna ne diyecekler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: telin

    Bence telefonu ilk gönderdikleri müşteri ile tekrar temasa geçerek elinde varsa fatura kopyasını size göndermesini isteyin.
    Ki üzerinde cihazın IMEI si de bulunuyor olmalı, size gönderilende de aynı numara var bu durumda, hızlıal a cevaben iki faturanında kopyasını gönderin bakalım buna ne diyecekler.

    Sağolsun ilk kullanıcı ile baya bi konuştuk bu durumu ama faturanın kopyası vs. kendisinde yok imiş.
  • AOS dururken insanlar neden hala 50-100 ₺ hesabı yapıp böyle sitelerden ürün alır hiç anlam veremiyorum..
    Çektiginiz eziyete değmez, iade talep edip resmi satıcıya yada en azından premium'lara yönelmenizi tavsiye ederim..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SaB0

    AOS dururken insanlar neden hala 50-100 ₺ hesabı yapıp böyle sitelerden ürün alır hiç anlam veremiyorum..
    Çektiginiz eziyete değmez, iade talep edip resmi satıcıya yada en azından premium'lara yönelmenizi tavsiye ederim..

    Bizimde ilk deneyimimiz oldu ama baya etkili oldu sayelerinde.Birde çek vardı yoksa kullanmazdım bunları daha da kullnmam zaten.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Hepsiburada.com Reklamı ?
    15 yıl önce açıldı
    Hepsiburada Sahtekarlığı
    4 yıl önce açıldı
    İncehesap.com Rezaleti
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_Sewim

    quote:

    Orijinalden alıntı: telin

    Bence telefonu ilk gönderdikleri müşteri ile tekrar temasa geçerek elinde varsa fatura kopyasını size göndermesini isteyin.
    Ki üzerinde cihazın IMEI si de bulunuyor olmalı, size gönderilende de aynı numara var bu durumda, hızlıal a cevaben iki faturanında kopyasını gönderin bakalım buna ne diyecekler.

    Sağolsun ilk kullanıcı ile baya bi konuştuk bu durumu ama faturanın kopyası vs. kendisinde yok imiş.

    En azından sipariş ettiğine dair hizlial.com dan gelen sipariş teyit mail i falan vardır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: telin

    quote:

    Orijinalden alıntı: By_Sewim

    quote:

    Orijinalden alıntı: telin

    Bence telefonu ilk gönderdikleri müşteri ile tekrar temasa geçerek elinde varsa fatura kopyasını size göndermesini isteyin.
    Ki üzerinde cihazın IMEI si de bulunuyor olmalı, size gönderilende de aynı numara var bu durumda, hızlıal a cevaben iki faturanında kopyasını gönderin bakalım buna ne diyecekler.

    Sağolsun ilk kullanıcı ile baya bi konuştuk bu durumu ama faturanın kopyası vs. kendisinde yok imiş.

    En azından sipariş ettiğine dair hizlial.com dan gelen sipariş teyit mail i falan vardır?

    Bunu soracağım,ilginiz için teşekkür ederim.




  • bu forum hızlıal.com in sonu olacak heralde :) iyi ki ortaya cikmis ilk saticida fatura kopyasi olsaydi elinizd acayip bi koz gecmis olurdu tek bir telefonla da kurtaramazlardı resmen davalik olay. siz gelismeleri yazin biz takip ediyoruz okuyoruz buradan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SaB0

    AOS dururken insanlar neden hala 50-100 ₺ hesabı yapıp böyle sitelerden ürün alır hiç anlam veremiyorum..
    Çektiginiz eziyete değmez, iade talep edip resmi satıcıya yada en azından premium'lara yönelmenizi tavsiye ederim..

    Alakası yok. Online alışverişte hiç fark yok, her yerden alınabilir. Yeter ki kurumsal kimliği olan, ciddi bir firmadan, TU/A kodlu Apple Türkiye ürünü satan yerden alın. Koşullar aynı. Tüm online alışverişlerde 14 gün koşulsuz iade hakkınız var. Yeter ki bilinçli tüketici olun, haklarınızı bilin. Gelen ürüne bakarsınız, en küçük şüphede aynen geri yollarsınız. Ben iPhone 6 Plus'ımı Kliksa'dan 150 TL indirimle (chip para+paramigeriver iadesi) aldım. Üstelik Axess sayesinde 3 taksit yapıldı. AOS bu tür avantajlar sunmuyor, sadece havale indirimi var. Havale süreçlerini nasıl yönettiklerini de görüyoruz...

    Fiziki mağazadan alışveriş söz konusu olduğunda ise dediğiniz doğru. Resmi Apple Store varken, hala Turkcell, Avea, Bimeks, Teknosa vs. mağazalarından alışveriş yapmak mantıksız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huysuz İhtiyar -- 12 Kasım 2014; 12:24:50 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • hizlial.com da kara listeye eklendi bu durumda
  • ozgur106 kullanıcısına yanıt
    Kara liste derken? ?
  • Apple Store'a ulaşımın kolaysa oradan, yoksa VatanBilgisayar yada Teknosa'dan başkasına elini kaptırmayacaksın..
  • Huysuz İhtiyar H kullanıcısına yanıt
    O arkadaşların da indirim çeki, banka puanı gibi mantıkları varki oralardan alıyorlar.
    Herkes Apple Store' dan alsa diğerleri aç kalacak.
  • Tazminat davası verin köşeyi dönün bence
  • https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do


    buradan ne zaman aktif edilmiş görebilirsiniz. Yeni ürünse sizin aktif ettiğiniz tarih gözükmeli. Ayrıca eğer ilk aktif edildiği tarih daha eskiyse o ekran görüntüsünü yazıcıdan çıkarıp mahkeme dosyanıza ekleyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sucuk_Ekmek -- 12 Kasım 2014; 18:53:05 >
  • Faturadaki IMEI no ile kutudaki telefonun nosu aynı ise bu bir hata değil kasıtlı davranıştır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beksipeys

    https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do


    buradan ne zaman aktif edilmiş görebilirsiniz. Yeni ürünse sizin aktif ettiğiniz tarih gözükmeli. Ayrıca eğer ilk aktif edildiği tarih daha eskiyse o ekran görüntüsünü yazıcıdan çıkarıp mahkeme dosyanıza ekleyin.

     Hizlial.com Sahtekarlığı

    nerede yazıyor tam olarak?




  • Geçmiş olsun dolandırıcı olduklarını biliyordum.Almadan önce konu açsaydınız keşke

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.