Benim cihazı şimdiye kadar kablosuz kullanıyordum.5g üzerinden 280 300 mb hız aliyodum.Bide kabloku deniyim dedim daha stabil olur.Analitide 850 900 çikan hizlar.Browser üzerinden 250 gecmiyo farkli browserlar ile denedim.Enteresan bişey hangisi doğru anlamadim. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Homatics Box R 4K Plus (28. sayfa)





-
-
-
volume kontrol açık pozisyona getirin ,bir de passtough değil en üstteki seçeneğe alarak deneyin ,ekran ve ses ayarları kısmında en altta gelişmiş ses ayarları var
bendeki ayarlar bu şekilde desteklenmeyen biçimleri de açık pozisyona getirmiştim bu kısım kapalı kalabilir
Ac4 dialogue enhancement- buraya tıklayın bu ayar konuşma seslerini iyileştirmek için ,normalde kapalı olarak ayarlı ben orta düzeye getirdim ,medium ya da high seçebilirsiniz
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hayalet 26 -- 7 Mart 2025; 9:28:44 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Passthrough yaptığınızda mevcut sesi decode eden cihaz hangisi ise ses kontrolü onun kumandasından çalışır.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bu kablolu hız problemi android 14 indirenlerde varmı yoksa sadece 12 demi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Android sürümü ile alakalı olduğunu sanmıyorum hocam .Benim fikrim bu iş biraz da pazarlama stratejisi kaynaklı Üretici firma gigabit destekli diyor fakat kullandığı ethernet ne kadar kaliteli bilemiyoruz.Küçük boyutlu cihazlar ve birçok bağlantı girişi sürekli kullanıldığı için haliyle yüksek ısınmalara maruz kalıyor ve stabil bir bağlantı hızı veremiyorlar.
Ben bir kaç kere kontrol ettim cihaz oldukça ısınıyor fakat bu ısınma herhangi bir sıkıntıya yol açmadı .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkürler..sizin android sürümü nedir? Bende gelişmiş ses seçeneklerinde sizinki kadar detaylı seçenek yokta..benim sürüm 12
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
benim cihaz da android 12 ile geldi Sizin cihaz plus olan değil de düz model olabilir mi ?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Benimki de 4k Plus.. Beyaz gri olan model. hatta numaratik kumanda ve tonerli.. “combo platinyum” diye satılıyor. Neyse ikimizin cihaz ve sürüm aynı ise bu fark neden o zaman? ☺️
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
bilemedim şimdi,14 sürüm gelirse denge sağlanır belki
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
www.hepsiburada.com
Homatics Box R 4K Plus Kombo Platinyum Versiyonu Fiyatıhttps://app.hb.biz/w1fN3EYxeb1cBen bunu aldım ilk kurulumda güncellemeden sonra 12 sürümlü olarak kuruldu bu arada aldığım modelin rengi rose gold olandı
-
Arkadaşlar bu cihazı pcye bağlayıp dosyalara erişme şansımız var mı. Android 11 sürümlü rose gold cihazımda android data klasörüne erişmem lazım ve ne yaptımsa olmadı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi watan -- 10 Mart 2025; 20:36:54 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Cihazı aldığım daha 6 gün oldu ama açıkçası epey sorunla karşılaştım.,Özellikle soundbar bağladığımda bluetooth üzerinden ses aktarımında kesilmeler kopmalar olmaya başladı.Optik bağlantıda ise soundbarı hiç görmüyor ,kendi kumandası ile açıp kapatmak gerekiyor .
Harici hdd bağladım film ,resimlerim ve videolarım var 500 gb kadar.bu dosyaları doğru düzgün oynatacak hiç bir program bulamadım.vlc player pc de çatır çatır çalışırken tv box da çoğu dosyayı açamıyor.
Apk konusunda ise indirip kurduğum birçok program çalışmadı.
Daha tuhaf olan ise mağazadaki birçok uygulama da sorunlu ya hiç çalışmıyor ya da çok yetersiz.
Kısacası tv box larda kullanılan android sistemin telefonlardaki ile hiç alakası yok .
Cihaz şu an sadece internetten kesintisiz film izlemeye yarıyor diyebilirim.
Android 14 sürümü gelir mi bilmiyorum ama gelse bile çok bişeyin değişeceğini sanmıyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Arkadaşlar android 14 güncellemesi aldım ama type tuner çalışmıyor orjinal homatics beyaz tuner. Çözümü var mıdır? Android 11’de sorunsuz çalışıyordu. Güncelleme isterken özellikle türkiye’de olduğumu ve tuner kullandığımı da yazmıştım mail gönderirken.
Edit: diseq ayarım yanlışmış onu çözdüm ama şimdi de TKGS menüsünde 12380 frekansı eklemek istediğimde + veya edit butonuna bastığımda uygulamadan atıyor, bunun çözümünü bilen var mı?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aLTuu -- 13 Mart 2025; 20:27:2 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
nerden aldınız güncellemeyi ,ben hiç faal telegram grubu bulamadım .
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Homatics Device Update Request
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkür ederim 14 sürümü istedim ben de.
Sizin sorununuz için yardımcı olamıyorum kusura bakmayın ben tv yayınlarını internetten izliyorum,bu yüzden uydu frekanslarıyla ilgili bilgim yok,anlayan bir arkadaş yardımcı olacaktır,iyi forumlar
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Güncelleme formumu oluşturdum . Güncelleme cihazın sistem güncelleme menüsünden mi gelicek. Yoksa bana mail tarzı bir şey mi atıcaklar
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar ben bu cihazı n11 üzerinden eylül uydu diye bir satıcıdan aldım. 2 gün önce cihaz güncelleme talebi için resmi telegram sayfasındab nir form doldurarak güncelleme talep etmemi söylediler. Formu doldururken cihaz seri numarasını girdiğimde kabul etmedi. Satıcıyla iletişime geçmem söylendi. Eylül uydu whatsapp hattı üzerinden yazdım seri numaralarının ülkeye göre değiştiğini türkiye için android 14 sürümünde hata tespit edip bildirdiklerini en kısa zamanda da yayınlayacaklarını söylediler. Ben bu işten bişey anlamadım güncellemeyi resmi kanallar vermez mi. Şuan seri numarasını kabull etmediği için resmi kanaldan güncelleme de isteyemiyorum. Benim seri no S202402.. ile başlıyor sizlerde durum nedir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X