Şimdi Ara

Honda Civic Hybrid ilk 1000km tüketim sonuçları. (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
492
Cevap
7
Favori
254.392
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Jantlari degistirmedim degistirmeyi de dusunmuyorum acikcasi. Aracin orjinaline sadik kalmak bence en dogrusu. Arac gaza yuklenmene gore sadece elektrik motorunu, sadece benzin motorunu veya ikisini birden kullaniyor. Dolayisiyla ani kalkislarda elektrik motoru cok yuksek tork verdigi icin eger istenirse arac cok seri kullanilabiliyor. Zaten verilere bakarsan Hybrid'in 1.6 otomatik vitesten daha 0-100 hizlanmasinin daha iyi oldugunu goreceksin.
    Ben aracin performansindan gayet memnunum. Bu yonde hic sikayetim yok. Sadece cok uzun yokuslarda bir iki kere bataryayi sonuna kadar bitirdim. Mesela Istanbul Ankara yonunde Kizilcahamam yokuslarinda. Batarya bittigi icin elektrik motoru devreden cikti ve arac sadece benzinli motorla gitti. Orada da 90 beygirlik bir arac ne kadar performans verirse o kadar aldim. Yani Corolla dizelle surekli aldigin performans kadar. Ama bu dedigim gibi 27 bin kilometrede 2-3 kere oldu. Dedigim gibi gaza basisina gore 165nm torkun tamamini alabiliyorsun. Son surat olarak kadranda 202 kilometre gordum. Ancak lastikler ince oldugun icin bana guvenli gelmedi bu kadar yuksek bir hiz. Sonuc olarak bu performans icin uretilmis bir arac degil. Ancak istedigin zaman sana performansta sunabiliyor. Bana gore Hybrid'in en onemli farki aracin sessizligi. Bircok kisi araca bindiginde bu aracin motoru calismiyor mu diye sordu.

    quote:

    Orjinalden alıntı: sscasta

    sn esesboston, öncelikle bilgiler için teşekkürler, size birkaç sorum olucak; şuan kullandığınız jantlar hybrit in orjinal jantlarımı yoksa değiştirdiniz mi? ikincisi ise, (yanılıyor olabilirim), aracınızın torku 165nm civarı bunun büyük kısmı benzinli motor geri kalan kısım ise elektrik motorundan elde ediliyor. bu toplam gücü aynı anda verebiliyormu, yani agresif kalkışlar ve süratli kullanımlarda bahsettiğim tork ve beygir gücünü verebiliyormu. birde, 0-100 hızlanması sizce nasıl yokuşlarda bayılıyormu, şimdiden teşekkürler




  • kızma esesboston, tabiki herkesin tercihine saygılı olmak zorundayız, ama emrehancı haklı görünüyor, bu güne kadar 50-60 tane satabilmişler, ayrıca benim yakıt değerlerim seninkine çok yakın, şehir içi 7-7.5 litre , şehir dışı ise 5.4 litre, 140 km. gibi bir sabit hızla 6. litre, yani arada sandığın gibi uçurumlar yok
  • hocam senin araç özel üretim. o değerleri senden başka yakalayan olmadı forumda
  • aslına bakarsan deneyimli sürücülerin hepsi yakaladı, acemiler hala gazı kökleyip yakıt ekonomisi hayal ediyorlar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: caucass

    aslına bakarsan deneyimli sürücülerin hepsi yakaladı, acemiler hala gazı kökleyip yakıt ekonomisi hayal ediyorlar







  • şu an kanadadayım burası hybrid dolu.. toyota camry taksiler var yüzde 90 ı hybrid.. Bunlar öğrenmiş demekki kullanmayı
  • sayın caucass bu yakıt degerlerini yakalamak biraz zor gibi geliyor bana acaba aracınız otomatikmi manuelmi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: caucass

    kızma esesboston, tabiki herkesin tercihine saygılı olmak zorundayız, ama emrehancı haklı görünüyor, bu güne kadar 50-60 tane satabilmişler, ayrıca benim yakıt değerlerim seninkine çok yakın, şehir içi 7-7.5 litre , şehir dışı ise 5.4 litre, 140 km. gibi bir sabit hızla 6. litre, yani arada sandığın gibi uçurumlar yok

    Hocam İzmir trafiği ile İstanbul trafiği biraz farklı olsa gerek
    Geçen ay Konya'ya gittim. şehir içi yaklaşık 100 km ortalaması 6,5 lt civarındaydı. bütün yollar en az 3 şerit tek yön, boş ve düz daha ne istersin ki :)
    Ancak Ankara'da aracı daha çok iş giriş-çıkış saatlerinde kullandığım için 8-9 lt ye rahat çıkıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drmoz -- 10 Ağustos 2008; 11:11:07 >




  • şuan golf te kullanılmakta olan bir hibrit model var ama satışta değil.1.2hp 3 silindir dizel 75 hp.bu haftaki dergide ise 1.5 dizel motor lu hibrit vardı.ama bunlar satılmıyor.ve testlerde 3 litre ortalamayı yakalamışlar.anladığım kadarıyla honda hibrit daha tam hibrit değil.örneğin toyota prius daha başarılı civicden.ama burdan şunu anlıyoruzki civic birdahaki kasa değişimine yeni bir hibritle karşımıza çıkabilir.zaten birçok firma hibrit üretimine başlıcak yakında.mesela citroen.bu arada toyota prius tavana güneş enerjisini kullanmak için güneş panelleri yerleştirecek.ve bununla klima enerjisi direk güneşten sağlancakmış.6- 7 yıl sonra bu forumda elektrik motorumda bir sorun var sizde varmı gibilerinde sorularla karşılaşcaz anlaşılan.
  • Zaten prius ile civic çok farklı

    Prius'ta ana motor elektrikli ve benzinli motor jeneratör için çalışırken civicte elektrik motoru benzin motoruna sadece destek amaçlı kullanılmıştır. Yani prius son hızı olan 170 kmde bile elektrik motoru ile gidiyor ama akülerinin gücü buna yetmeyecegi için benzinli motor sürekli çalışarak gerekli enerjisini üretiyor.

    İlgilenenler için Toyota hybrit sistem power split device'nin çalışması


    http://eahart.com/prius/psd/
  • Bu ekranda MG2 elektrik motorunu, ICE benzin motorunu, MG1 jeneratörü temsil ediyor.
  • Ben yurtdisinda Prius'ta kullandim. O aracta da ana motor benzinli. Zaten temel motorun benzinli olmamasi su an icin mumkun degil. Iki arac kiyaslanirsa Prius'ta kullanilan teknoloji biraz daha farkli. Ancak Civic ve Prius arasinda tuketim degerleri arasindaki fark sadece %1-3 civarinda degisiyor. Uzun yolda Civic sehiricinde Prius daha az tuketiyor. Ayrica Civic Hybridte son hizda elektrik motorunu kullaniyor. Ben Hybridte son hiz olarak 202 kilometreye ulastim. Bunun sebebi aracin elektrik motorunu da kullanmasi. Zaten IMA ekranindan elektrik motorunun devreye girdigini gorebiliyorsun. Bence Hybrid araclarin elektrik motorunu daha fazla kullanmasinin onundeki en temel engel batarya. Onumuzdeki yillarda daha verimli bataryalar yapilirsa yakit tuketimleri daha radikal oranlarda dusecektir. Mesela bagajin tamamini iptal ederek batarya hacmini ve elektrik motorunun gucunu buyutmek mumkun ama bu da aracin agirligini artiracaktir. Ancak son 10 yilda bile Hybrid teknolojisi inanilmaz gelisti. Gelecek bu tip yeni teknoloji araclarda.
    quote:

    Orjinalden alıntı: yakamoz54

    Zaten prius ile civic çok farklı

    Prius'ta ana motor elektrikli ve benzinli motor jeneratör için çalışırken civicte elektrik motoru benzin motoruna sadece destek amaçlı kullanılmıştır. Yani prius son hızı olan 170 kmde bile elektrik motoru ile gidiyor ama akülerinin gücü buna yetmeyecegi için benzinli motor sürekli çalışarak gerekli enerjisini üretiyor.

    İlgilenenler için Toyota hybrit sistem power split device'nin çalışması


    http://eahart.com/prius/psd/






  • çağımızın olması gereken motorları bu hybritler ama çok taze teknoloji olduğu için fiyatları çok yüksek, şimdi değil ama 10-15 yıl sonrası için (fiyatı geri çekilir) mantıklı olur almak. tabi bizim ülkemizde öncelikli olan şey ekonomikliktir, çevreciliği için pek alınmaz.
  • esasboston yanılıyorsun priusun ana motoru elektrikli bende priusu türkiyede kullandım ona bakarsanız..
  • Merhaba aracın mtv vergisi ne kadar acaba normal 1,4 kadarmı ? kullanan arkadaş cevap verirse sevinirim.
    Ayrıca tebrik ederim çok iyi bir seçim. Maddi imkanım olsa almak isterim. Hem teknolojik hem ekonomik hemde çevreci üstelik .
    Gelecek hibrid otolarda bence.
    Ayrıca her ne kadar bende anlamasam da 50,000 e alıp 37,000 e satılması kötü demek değil.
  • Civic hibrit'in MTV'si 1,4 araç üzerinden alınıyor..
  • Eğer bu hükümet yakında kalkıp da hybrid araçlara elektrik sayacı bağlattırıp bir de %34 zamlı tarifeden elektrik parası istemezse hiç şaşırmam
  • Teşvik edici olması açısından hiç vergi alınmaması lazım ama nerdeee
  • Hiç vergi alınmaması diye birşey olamaz olmaz. Düşünsenize 30 milyara hibrid 25 milyara hibrid satılıyor. Kim gider toyota alır. Veya kim gider megane alır. Renault ,ford, toyota hükümeti rahat bırakmaz. Ayrıca kemal abi vergi almayacak kadar enayi bir adam mı?
    Ayakkabısının topuğuna basar ceket omuzlarda gelir külhan beyi gibi vergisini tahsil eder.
    Elin oğlu da gider ferrarisini şirket üzerine kaydeder benzinini bile vergiden düşer.
  • Türkiye ve teşvik yanyana göremiyorum nedense
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.