Şimdi Ara

Honda Civic modeller?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
17.326
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaslar aranıza honda forumuna yenı katıldım.Sız arkadaslarımdan yardım ıstıyıyecegım.yaza dogru honda cıvıc almayı planlıorum maddı durumlardan dolayı su an dusunuyorumda dıyebılırım.sizlere bır kac sorum olucak.ortalama 2003-2006 arası vtec 1.6 es-es7-ls turu bır arac bakıyorum ama ne yazıkkı arastırmama ragmen net bı bılen oldugunu gormedıgım bı konu var.
    Bu Es-Es7-Ls modelelrı arasında ne fark var bunu cozemedım donanım olarak Es ıle Es7 arasında cok fazlz bı fark yok gordugum kadarıyla.belkı varsanada acemılıgımden ben goremedım dıyebılırım.sızden rıcam bu Es-Es7-Ls modelelrını acıklamanız ve tavsıye edebılcegınız cıvıc modelını yazmanız ve dusundugum modeller hakkında yorumlarınızı beklıorum.
    sımdıden tesekkur ederım..







  • cvp verecek arkadas yokmu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taken51

    cvp verecek arkadas yokmu
    yeni model olsaydı çok şey söyleyecektim ama o model hakkında pek bir şey bilmiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    yeni model olsaydı çok şey söyleyecektim ama o model hakkında pek bir şey bilmiyorum

    Alıntıları Göster
    ben 2003 ls aldım es ile farkları

    bende 2 es de 4 airbag
    alinmyum jant
    cd player
    belki sis farı
    asr
    4 disk fren bende 2 disk fren var
    onun dışında sunrof

    2004 ve sonrasında kasada özellikle farlada degişme var daha detay bilmiyorum

    ama alırsan es almalısın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taken51

    cvp verecek arkadas yokmu
    "Düşman Kelimesinin Anlamını Arkadaş Sıfatını Taşıyanlardan Öğrendim... "

    Acı ama gerçek,üzücü bir tecrübe olmuş.

    Bahssettiğin kasalardan (sanırım 2004 ler olmalı) biri hem tüketim hemde performans açısından çok başarılı bir model ve her iki konudada güncel kasadan iyi, 0-100 akselerasyon güncel modelde 10.3sn iken mevzubahis kasada 9.2 sn ve uzun yol fabrika verisi tüketimi sadece 5.2litre.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    "Düşman Kelimesinin Anlamını Arkadaş Sıfatını Taşıyanlardan Öğrendim... "

    Acı ama gerçek,üzücü bir tecrübe olmuş.

    Bahssettiğin kasalardan (sanırım 2004 ler olmalı) biri hem tüketim hemde performans açısından çok başarılı bir model ve her iki konudada güncel kasadan iyi, 0-100 akselerasyon güncel modelde 10.3sn iken mevzubahis kasada 9.2 sn ve uzun yol fabrika verisi tüketimi sadece 5.2litre.


    Alıntıları Göster
    yahu esmerce sen bari yapma
    kıyasladığın arabaların arasında neredeyse 300 kg fark var
    hafiflet bakalım yeni kasayı eskisinin ağırlığına , bakalım tüketim ve performans nasıl olacak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okyaypay

    yahu esmerce sen bari yapma
    kıyasladığın arabaların arasında neredeyse 300 kg fark var
    hafiflet bakalım yeni kasayı eskisinin ağırlığına , bakalım tüketim ve performans nasıl olacak

    Alıntıları Göster
    BEYGİR farkıda var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    BEYGİR farkıda var

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: caucass

    BEYGİR farkıda var

    o hikaye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okyaypay

    quote:

    Orjinalden alıntı: caucass

    BEYGİR farkıda var

    o hikaye

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay


    quote:

    Orjinalden alıntı: caucass

    BEYGİR farkıda var

    o hikaye



    Yapma be kardeş millet 10 beygir fazla olsun diye tonla para harcıyor

    Bende 2005 Es ve 2007 elagance ikisi arasında hızlanma ve yuksek devirde ivmelenmede dağlar kadar fark vardı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okyaypay

    yahu esmerce sen bari yapma
    kıyasladığın arabaların arasında neredeyse 300 kg fark var
    hafiflet bakalım yeni kasayı eskisinin ağırlığına , bakalım tüketim ve performans nasıl olacak

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    yahu esmerce sen bari yapma
    kıyasladığın arabaların arasında neredeyse 300 kg fark var
    hafiflet bakalım yeni kasayı eskisinin ağırlığına , bakalım tüketim ve performans nasıl olacak


    Dediğin doğru,çoğu kimse bunu akıl etmez ama ne yazık ki araçlarımızı hafifletme imkanınız yok,o yüzden eski kasalar bazen daha seri oluyorlar.

    Ama yeni nesiller neden ağırlaşıyor bu çok önemli;

    Çok daha yüksek burulma direnci: Sağlamlık,güvenlik sürüş kalitesi,konfor
    Daha büyük ebatlar: İç hacim avantajı
    Daha fazla yalıtım malzemesi: Akustik konfor
    Artan aktif-pasif güvenlik ekipmanları: Güvenlik seviyesinin artışı
    Artan donanımlar: Lüks kalemlerde artış vs vs..


    Birde şu var buda önemli;yeni neslin çok yaktığı iddialarında eski kasalara göre hızın ve ivmelenmenin artan konfor ve stabilite yüzünden daha az hissedilmesi ciddi bir neden olabilir!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 25 Nisan 2008; 14:16:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    yahu esmerce sen bari yapma
    kıyasladığın arabaların arasında neredeyse 300 kg fark var
    hafiflet bakalım yeni kasayı eskisinin ağırlığına , bakalım tüketim ve performans nasıl olacak


    Dediğin doğru,çoğu kimse bunu akıl etmez ama ne yazık ki araçlarımızı hafifletme imkanınız yok,o yüzden eski kasalar bazen daha seri oluyorlar.

    Ama yeni nesiller neden ağırlaşıyor bu çok önemli;

    Çok daha yüksek burulma direnci: Sağlamlık,güvenlik sürüş kalitesi,konfor
    Daha büyük ebatlar: İç hacim avantajı
    Daha fazla yalıtım malzemesi: Akustik konfor
    Artan aktif-pasif güvenlik ekipmanları: Güvenlik seviyesinin artışı
    Artan donanımlar: Lüks kalemlerde artış vs vs..


    Birde şu var buda önemli;yeni neslin çok yaktığı iddialarında eski kasalara göre hızın ve ivmelenmenin artan konfor ve stabilite yüzünden daha az hissedilmesi ciddi bir neden olabilir!

    Alıntıları Göster
    çok güzel bir teşhis.

    tbr ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrehanci

    çok güzel bir teşhis.

    tbr ederim.

    Alıntıları Göster
    arabayı beygir gücü sattırır
    torku yarış kazandırır

    bu modellerin torku aynı beygiri de belki son hızda biraz farkettirir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okyaypay

    arabayı beygir gücü sattırır
    torku yarış kazandırır

    bu modellerin torku aynı beygiri de belki son hızda biraz farkettirir.

    Alıntıları Göster
    tork isterse 1000 olsun, adam gibi aralığı yoksa hikaye...
    tork fakiri type-r pistte bi-turbo'lara bile çılgın attıran bir otomobil, aynı şekilde ferrari...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    tork isterse 1000 olsun, adam gibi aralığı yoksa hikaye...
    tork fakiri type-r pistte bi-turbo'lara bile çılgın attıran bir otomobil, aynı şekilde ferrari...

    Alıntıları Göster
    heee biliyoz
    o devir aralığını en iyi kullananlardan biri de focusdur
    araştır bak
    torkunun % 80 ini devamlı verir (1800 kusurdan itibaren)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okyaypay

    heee biliyoz
    o devir aralığını en iyi kullananlardan biri de focusdur
    araştır bak
    torkunun % 80 ini devamlı verir (1800 kusurdan itibaren)

    Alıntıları Göster
    F2 de nasıl bilmem ama F1 bu konuda iyiydi,zaten kullanan bilir bu motorlarda avans sesi oluşmuyor.

    O yüzden devir çevirmeyi sevmeyen F1 ci arkadaşlar yüksek devirde şahlanan araçları hantal buluyorlar : )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 26 Nisan 2008; 17:06:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okyaypay

    arabayı beygir gücü sattırır
    torku yarış kazandırır

    bu modellerin torku aynı beygiri de belki son hızda biraz farkettirir.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    arabayı beygir gücü sattırır
    torku yarış kazandırır

    bu modellerin torku aynı beygiri de belki son hızda biraz farkettirir.



    Birde
    Arabada beygir yoksa Tork hiçbirşeydir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Naxos

    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    arabayı beygir gücü sattırır
    torku yarış kazandırır

    bu modellerin torku aynı beygiri de belki son hızda biraz farkettirir.



    Birde
    Arabada beygir yoksa Tork hiçbirşeydir.

    Alıntıları Göster
    Arabada Tork yoksa beygir hiçbirşeydir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    Arabada Tork yoksa beygir hiçbirşeydir.

    Alıntıları Göster
    Yani arabada torkla beygir varsa o araba birşeydir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Yani arabada torkla beygir varsa o araba birşeydir.

    Alıntıları Göster
    110 hp 162 Nm yi
    125 hp 152 Nm ye tercih ederim
    uzun lafın kısası
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okyaypay

    110 hp 162 Nm yi
    125 hp 152 Nm ye tercih ederim
    uzun lafın kısası

    Alıntıları Göster
    Otur düşün şimdi Okyay 110hp 162Nm ile acaba bir Taunus 2.0 kastetmiş olabilir mi?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.