5-6000 arası bişiler bakıyorum ama bunların fiyato giderek artıyo :)
forumda bi arkadaş vardı aynısının sahibi bak dedi sana bunun kalkısını göstereyim yalova yolundayız yanımızda ışıklarda duran transporter vardı içindede bi eleman cama kafasını dayamış biz kalktık araba bi oraya bi buraya kfa sallıyo adam istif bozmuyo tabi neyse transporter uzadı ve gitti = )
senin arkadas kaldıramadı mı arabayı ben mi yanlış anladım. Cunku yanlış bilmiyorsam transporter'ın 180bg DSG şanzımanlısının bile 0-100'u 13 saniye. C-max 1.6, 100bg ile geçmelisin transporterı?
Dostum transporter şakaya alınacak araba değil benim orjinali 130 hp olan aracımda yaptığım 2 3 ufak oynamayla 170 hp olmuştu kalkışta 1 ve 2 de asr kapadığımda pati çekiyordu bunun dışında size bu komik gelsede 1 ton 800 kilo bir arabanın bunu yapması zor.
unutmadan benim arabamın 0 100ü 9 saniyeydi
quote:
Orijinalden alıntı: sissil
forumda bi arkadaş vardı aynısının sahibi bak dedi sana bunun kalkısını göstereyim yalova yolundayız yanımızda ışıklarda duran transporter vardı içindede bi eleman cama kafasını dayamış biz kalktık araba bi oraya bi buraya kfa sallıyo adam istif bozmuyo tabi neyse transporter uzadı ve gitti = )
O arkadaş bendim Orhan, sen o zaman talebeydin, otm. sedan Sİ'dı bendeki, LPG'deydi ve D3'e alıp basma gereği duymamıştım, Transporter da ööle kolayca uzayıp gidememişti, yanlış hatırlıyorsun. Emektarı 205binde sattım, alan arkadaş 156 bg'e çıkarıp coşturmuş ancak daha sonra da pert etmiş.
Adamlar 92'de bu ülkeye 6700 devirde 130bg üreten araba getirmiş. Daha ne olsun.
Ha şimdi 70binde 2001 model 2.0 japon accord var, o zamanın E200'ünü aratmıyor bana.
Bu arada senin emektar kasa hala duruyor.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme