Şimdi Ara

honda cr-v 1.6 i-dtec (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.762
Cevap
30
Favori
168.065
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barancir

    Bugün bir bayiyi aradım daha önce executive gelecek demişlerdi. Hatta ex için sipariş bile alıyorLardı.Bugün executive in gelmeyeceğini onlar da teyit etti. Bildiğimiz lifestyle ve 2 donanım daha gelecekmiş. Fiyat konusu hala netleşmemiş.

    Acaba en yuksek donanim olan lifestyle a kac para isteyecekler , fark ettiyseniz benzinlisi icin olan lyfstyle degismis premium olmus, birseyler yapiyorlar ama hadi bakalim hayirlisi :-) peki ne zaman aciklanacakmis bu donanimlar ve bilgiler , diger tum ulkelerinki satisa cikmamasina ragmen aciklanmis. ???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fuatauf

    http://www.honda.de/automobile/modelle_cr-v_modellvergleich.php?tset=a&mv1=1384&mv2=1383#breadcrumb




    almanya da satışa çıktı honda cr-v 1.6 idtec

    hayir Almanya da da 1.6 dtec 19 ekimde bayilerde;


    http://www.honda-crv.de/honda.php




  • umut_oem U kullanıcısına yanıt
    En yakın zamanda aciklayacaklarmis :)
    Adini premium yapma sebepleride zaten bu donanimi ex gibi gosterip millete Çakmak.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barancir

    En yakın zamanda aciklayacaklarmis :)
    Adini premium yapma sebepleride zaten bu donanimi ex gibi gosterip millete Çakmak.

    o en yakin zamanda bir gelmedi gitti , tum ulkeler acikladi bizimkiler haric, hala nasil nerden bi sekil versekde kar etsek hesabindalar kolay degil. aynen premium olmasi baska bi sekil aciklanamaz. ama o lifestyle modeline 95 isterlerse isleri zor :-)
  • Otomotiv firmaları yıl sonunda model atağına kalktı
    Emre ÖZPEYNİRCİ7 Ekim 2013
    e-posta
    Fiyatı belli oldu
    2013 yılı Ocak-Eylül döneminde bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 19.16 artarak 452 bin 354 adete ulaşan otomobil satışları, son 3 aya çok hızlı girdi. Yıl sonunda rekor satış bekleyen otomotiv firmaları artan rekabeti de gözönünde bulundurarak yeni model fırtınası başlattı. OPEL’in ilk kez 2008 yılında Vectra’nın yerine piyasaya sunduğu Insignia da, bu haftadan itibaren tamamen yenilenmiş iç ve dış tasarımıyla 68 bin 950 TL’den başlayan fiyatlarla Türk otomobilseverlerinin beğenisine sunuluyor.

    Hemen hemen her hafta birçok modelin tanıtımı yapılırken, 2014 yılında adeta akın başlayacak. Bu hafta Opel amiral gemisi olan yeni Insignia’yı, Peugeot büyük umutlar bağladığı yeni 308’i tanıtırken, Volvo ise 1 milyar dolarlık yatırımla yeni model ve yeni motor atağına kalkıyor. İşte bu haftanın yenileri...

    Hedef 80 bin

    ÖNÜMÜZDEKİ 4 yılda 23 yeni model ve 13 yeni motoru pazara sunmaya hazırlanan Opel, Türkiye’de orta ve uzun vadede payını yüzde 10’a çıkaracak. Halen otomobil ve hafif ticari toplam pazarında yaklaşık yüzde 6.5 paya sahip marka 2012’de 49.8 binlikolan satışlarını 2013 sonunda 55 binlere yükseltecek. Yeni motor ve modellerin gelmesiyle hedef 2018 sonrasında 80 binlere çıkmak olarak belirlendi. Mevcut modellerini yenileyecek marka sürpriz segmentlere de girecek.

    DİZELLERDEN ÇOK UMUTLU

    Makyajlanan Opel İnsignia’nın Frankfurt’taki test sürüşlerinde konuşan Opel Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklik Avrupa yönetimiyle biraraya gelerek bir yol haritası çizdiklerini belirtti. Hedefin pazarı yüzde 10’u olarak belirlendiğini anlatan Keklik 2014 sonrasında birçok modelde devreye girecek 1.6 dizel motorun da bunda etkin olacağını söyledi. Önümüzdeki günlerde SUV Mokka’nın 1.4 lt otomatik, yeni Zafira’nın 1.6 lt 140 Bg dizel motorla geleceğini kaydeden Keklik 1.6 lt 170 bg’lik benzinli makyajlı İnsignia’nın bu hafta showroomlara ineceğini açıkladı. İlk 9 ayda Opel satışlarının yüzde 18 civarında arttığına değinen Keklik yine yüzde 18 develüasyona rağmen kendilerinin yüzde 9 civarında zam yaptığını belirtti. Kurların durumuna bağlı olarak zamların sürebileceğini kaydeden Keklik 2014’te seçimlerle birlikte toplam pazarda yüzde 10’luk daralma beklediklerini dile getirdi.

    68 bin 590 TL’den başlıyor

    OPEL’in ilk kez 2008 yılında Vectra’nın yerine piyasaya sunduğu Insignia, bu haftadan itibaren tamamen yenilenmiş iç ve dış tasarımıyla 68 bin 950 TL’den başlayan fiyatlarla Türk otomobilseverlerinin beğenisine sunuluyor. Modelden Türkiye’de bu yıl sonuna kadar 1500, 2014 yılında ise 6 bin adet satış hedefleniyor. Yeni nesil bilgi ve eğlence sistemine sahip kokpiti, yenilenen ön ve arka yüzü, değiştirilen 2 bin 700 parçasıyla dikkat çeken araçta, Opel’in ilk kez convertible cascada modelinde kullandığı 170 beygirlik 1.6 litre SIDI motor da yer alıyor. Otomatik şanzımanlı SIDI motor seçeneğine sahip yeni Insignia’Nın fiyatı ise 73 bin TL oluyor.

    30 yılda bir ilk

    OTOMOBİL şirketleri geçmişte 8-10 yıllık dönemlerde bir modeli güncellerken bu durum günümüzde çok daha kısa sürelere indi. Ancak genelde şirketler bazı ufak değişikliklerle farklılık yaratarak yenilenmiş modelleri tüketicinin beğenisine sunmayı tercih eder. Peugeot ise 220 milyon Euro yatırımla uzun zamandır üzerinde çalıştığı ve en büyük kozu olacak yeni 308 serisinde bu anlayışı değiştirecek gibi görünüyor. Üst düzey bir Peugeot yöneticisinin ifadesiyle, “30 yılda hiçbir model bir öncekine oranla bu kadar büyük bir değişim göstermemişti.”

    2 BENZİNLİ 2 DİZEL

    Eski ve yeni 308 yan yana geldiğinde bu sözlerin ne kadar doğru olduğu rahatlıkla anlaşılabiliyor. Fransa’nın İsviçre sınırında gerçekleştirilen test sürüşünde Peugeot’nun yeni 308’e yönelik büyük umutlarının boşuna olmadığını da anlıyoruz. Yeni 308 sanki başka bir serinin devamı ya da bambaşka bir model gibi… Adı dışında, herşey değişmiş ve Peugeot yetkilileri bunun gerçek bir ‘kuantum sıçramasını’ temsil ettiği için önemli bir devrim olduğunun altını çiziyor ve ekliyor, “Yeni Peugeot 308 Avrupa’da fetih modelimiz olacak.”

    ÇOK STRATEJİK MODEL

    Peugeot Türkiye Genel Müdürü Marc Bergeretti de yeni 308’in Peugeot için stratejik bir model olduğunun altını ısrarla çiziyor. Bergeretti, yeni 308’in Türkiye’ye 1.2 VTi 82 beygir, 1,6 THP 155 beygir, 1,6 HDi 92 beygir ve 1,6 e-HDi 115 beygir olmak üzere, 2 benzinli, 2 dizel motor seçeneği ile sunulacağını söylerken Fransa’da 18 bin Euro’dan başlayan fiyatın Türkiye şartlarına göre farklılık gösterebileceğini özellikle vurguluyor.

    Tasarım ve performans konusunda C sınıfına yeni bir soluk getirecek hatta bir üst sınıfı yakalayan yeni 308 pek çoğu lüks otomobillerde görülen donanımları standart olarak sunmasıyla da dikkat çekiyor. i-Cocpit sayesinde navigasyondan, radyoya, klimadan telefona hemen her şeyi dev dokunmatik ekran sayesinde kontrol edebiliyorsunuz. Şubat 2014’ten Türkiye’de satışa sunulacak olan ve dünya genelinde yıllık 150 bin adet satış hedefi bulunan yeni 308’in 2014 yılında Türkiye’nin en önemli modellerinden biri olacağı kesin gibi gözüküyor. / Anıl DEMİR


    1 milyar dolarlık büyük atak

    VOLVO, 2014’ün ilk çeyreğinde Türkiye’de S60, V60, XC60, S80 ve XC70 modellerinde pazara sunacağı yeni Drive-E motorlarla hem performans hem de ekonomi sunacak. Yenilenen modeller ve yeni motorların yatırımı için şimdiye dek 1 milyar dolar harcayan Volvo Cars, 5 ve 6 silindirli motorları bitirip, tüm motor ailesinin yenilenmesi ile ilgili çalışmalarını 2015 ortasında tamamlamış olacak. 4 silindirli bu yeni motor ailesi güç ve randıman için için silindir sayısının önemli olmadığını ispatlayacak olan ‘Drive-E motor’ yelpazesinde, dizel motorlar dünyada ilk olan i-Art teknolojisiyle donatılmış. En güçlü benzinli versiyon, sınıf lideri tüketim değerleriyle birlikte hem kompresör hem de turbo teknolojisinin bir arada sunulmasıyla dikkat çekiyor.

    120-300 BEYGİR ARASINDA

    Geliştirme aşamasında Volvo Motor Mimarisi (VEA) olarak adlandırılan Drive-E motor yelpazesi, biri common rail dizel ve diğeri de direkt enjeksiyonlu benzinli olmak iki adet dört silindirli motordan oluşuyor. Bu motorların farklı silindir hacimli versiyonları olacak ve üç platform üstünde sekiz farklı motor seçeneği mevcuttakilerin yerini alacak. Drive-E dizel motorların güçleri 120 ila 230 beygir aralığında değişirken, benzinli versiyonlar 140’dan 300 beygirin üstüne kadar çıkabilecek. Başlangıçta; yeni S60, V60 ve XC60, yeni motor ailesinden üç güç ünitesiyle satışa sunulacak: 306 HP benzinli turbo T6, 245 HP T5 ve 181 HP D4 turbo dizel... Yeni sekiz ileri otomatik şanzıman da yakıt ekonomisine katkıda bulunurken, rafine bir sürüş karakterine olanak tanıyacak. T5 ve D4 motorlar yeni Volvo V70, XC70 ve S80’de de satın alınabilecek.

    TÜM GAM TAMAMLANACAK

    Volvo Car Türkiye Genel Müdürü Greg Maruszewski, “Tork beslemeli yeni 8 ileri veya 6 ileri manuel şanzımanla satın alınacak bu 2.0 litrelik yeni motorlar ilk itapta 2014 motor yılı ile Türkiye’ye gelecek. 2015 yılı sonuna kadar da aynı teknoloji ile üretilecek 1.6 litre de dahil diğer hacimli motorlar eklenecek. Hangi motoru tercih ettiğinize bağlı olarak, yakıt ekonomisi de yüzde 10 ila 30 arasında değişebiliyor” diye konuştu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fuatauf

    Otomotiv firmaları yıl sonunda model atağına kalktı
    Emre ÖZPEYNİRCİ7 Ekim 2013
    e-posta
    Fiyatı belli oldu
    2013 yılı Ocak-Eylül döneminde bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 19.16 artarak 452 bin 354 adete ulaşan otomobil satışları, son 3 aya çok hızlı girdi. Yıl sonunda rekor satış bekleyen otomotiv firmaları artan rekabeti de gözönünde bulundurarak yeni model fırtınası başlattı. OPEL’in ilk kez 2008 yılında Vectra’nın yerine piyasaya sunduğu Insignia da, bu haftadan itibaren tamamen yenilenmiş iç ve dış tasarımıyla 68 bin 950 TL’den başlayan fiyatlarla Türk otomobilseverlerinin beğenisine sunuluyor.

    Hemen hemen her hafta birçok modelin tanıtımı yapılırken, 2014 yılında adeta akın başlayacak. Bu hafta Opel amiral gemisi olan yeni Insignia’yı, Peugeot büyük umutlar bağladığı yeni 308’i tanıtırken, Volvo ise 1 milyar dolarlık yatırımla yeni model ve yeni motor atağına kalkıyor. İşte bu haftanın yenileri...

    Hedef 80 bin

    ÖNÜMÜZDEKİ 4 yılda 23 yeni model ve 13 yeni motoru pazara sunmaya hazırlanan Opel, Türkiye’de orta ve uzun vadede payını yüzde 10’a çıkaracak. Halen otomobil ve hafif ticari toplam pazarında yaklaşık yüzde 6.5 paya sahip marka 2012’de 49.8 binlikolan satışlarını 2013 sonunda 55 binlere yükseltecek. Yeni motor ve modellerin gelmesiyle hedef 2018 sonrasında 80 binlere çıkmak olarak belirlendi. Mevcut modellerini yenileyecek marka sürpriz segmentlere de girecek.

    DİZELLERDEN ÇOK UMUTLU

    Makyajlanan Opel İnsignia’nın Frankfurt’taki test sürüşlerinde konuşan Opel Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklik Avrupa yönetimiyle biraraya gelerek bir yol haritası çizdiklerini belirtti. Hedefin pazarı yüzde 10’u olarak belirlendiğini anlatan Keklik 2014 sonrasında birçok modelde devreye girecek 1.6 dizel motorun da bunda etkin olacağını söyledi. Önümüzdeki günlerde SUV Mokka’nın 1.4 lt otomatik, yeni Zafira’nın 1.6 lt 140 Bg dizel motorla geleceğini kaydeden Keklik 1.6 lt 170 bg’lik benzinli makyajlı İnsignia’nın bu hafta showroomlara ineceğini açıkladı. İlk 9 ayda Opel satışlarının yüzde 18 civarında arttığına değinen Keklik yine yüzde 18 develüasyona rağmen kendilerinin yüzde 9 civarında zam yaptığını belirtti. Kurların durumuna bağlı olarak zamların sürebileceğini kaydeden Keklik 2014’te seçimlerle birlikte toplam pazarda yüzde 10’luk daralma beklediklerini dile getirdi.

    68 bin 590 TL’den başlıyor

    OPEL’in ilk kez 2008 yılında Vectra’nın yerine piyasaya sunduğu Insignia, bu haftadan itibaren tamamen yenilenmiş iç ve dış tasarımıyla 68 bin 950 TL’den başlayan fiyatlarla Türk otomobilseverlerinin beğenisine sunuluyor. Modelden Türkiye’de bu yıl sonuna kadar 1500, 2014 yılında ise 6 bin adet satış hedefleniyor. Yeni nesil bilgi ve eğlence sistemine sahip kokpiti, yenilenen ön ve arka yüzü, değiştirilen 2 bin 700 parçasıyla dikkat çeken araçta, Opel’in ilk kez convertible cascada modelinde kullandığı 170 beygirlik 1.6 litre SIDI motor da yer alıyor. Otomatik şanzımanlı SIDI motor seçeneğine sahip yeni Insignia’Nın fiyatı ise 73 bin TL oluyor.

    30 yılda bir ilk

    OTOMOBİL şirketleri geçmişte 8-10 yıllık dönemlerde bir modeli güncellerken bu durum günümüzde çok daha kısa sürelere indi. Ancak genelde şirketler bazı ufak değişikliklerle farklılık yaratarak yenilenmiş modelleri tüketicinin beğenisine sunmayı tercih eder. Peugeot ise 220 milyon Euro yatırımla uzun zamandır üzerinde çalıştığı ve en büyük kozu olacak yeni 308 serisinde bu anlayışı değiştirecek gibi görünüyor. Üst düzey bir Peugeot yöneticisinin ifadesiyle, “30 yılda hiçbir model bir öncekine oranla bu kadar büyük bir değişim göstermemişti.”

    2 BENZİNLİ 2 DİZEL

    Eski ve yeni 308 yan yana geldiğinde bu sözlerin ne kadar doğru olduğu rahatlıkla anlaşılabiliyor. Fransa’nın İsviçre sınırında gerçekleştirilen test sürüşünde Peugeot’nun yeni 308’e yönelik büyük umutlarının boşuna olmadığını da anlıyoruz. Yeni 308 sanki başka bir serinin devamı ya da bambaşka bir model gibi… Adı dışında, herşey değişmiş ve Peugeot yetkilileri bunun gerçek bir ‘kuantum sıçramasını’ temsil ettiği için önemli bir devrim olduğunun altını çiziyor ve ekliyor, “Yeni Peugeot 308 Avrupa’da fetih modelimiz olacak.”

    ÇOK STRATEJİK MODEL

    Peugeot Türkiye Genel Müdürü Marc Bergeretti de yeni 308’in Peugeot için stratejik bir model olduğunun altını ısrarla çiziyor. Bergeretti, yeni 308’in Türkiye’ye 1.2 VTi 82 beygir, 1,6 THP 155 beygir, 1,6 HDi 92 beygir ve 1,6 e-HDi 115 beygir olmak üzere, 2 benzinli, 2 dizel motor seçeneği ile sunulacağını söylerken Fransa’da 18 bin Euro’dan başlayan fiyatın Türkiye şartlarına göre farklılık gösterebileceğini özellikle vurguluyor.

    Tasarım ve performans konusunda C sınıfına yeni bir soluk getirecek hatta bir üst sınıfı yakalayan yeni 308 pek çoğu lüks otomobillerde görülen donanımları standart olarak sunmasıyla da dikkat çekiyor. i-Cocpit sayesinde navigasyondan, radyoya, klimadan telefona hemen her şeyi dev dokunmatik ekran sayesinde kontrol edebiliyorsunuz. Şubat 2014’ten Türkiye’de satışa sunulacak olan ve dünya genelinde yıllık 150 bin adet satış hedefi bulunan yeni 308’in 2014 yılında Türkiye’nin en önemli modellerinden biri olacağı kesin gibi gözüküyor. / Anıl DEMİR


    1 milyar dolarlık büyük atak

    VOLVO, 2014’ün ilk çeyreğinde Türkiye’de S60, V60, XC60, S80 ve XC70 modellerinde pazara sunacağı yeni Drive-E motorlarla hem performans hem de ekonomi sunacak. Yenilenen modeller ve yeni motorların yatırımı için şimdiye dek 1 milyar dolar harcayan Volvo Cars, 5 ve 6 silindirli motorları bitirip, tüm motor ailesinin yenilenmesi ile ilgili çalışmalarını 2015 ortasında tamamlamış olacak. 4 silindirli bu yeni motor ailesi güç ve randıman için için silindir sayısının önemli olmadığını ispatlayacak olan ‘Drive-E motor’ yelpazesinde, dizel motorlar dünyada ilk olan i-Art teknolojisiyle donatılmış. En güçlü benzinli versiyon, sınıf lideri tüketim değerleriyle birlikte hem kompresör hem de turbo teknolojisinin bir arada sunulmasıyla dikkat çekiyor.

    120-300 BEYGİR ARASINDA

    Geliştirme aşamasında Volvo Motor Mimarisi (VEA) olarak adlandırılan Drive-E motor yelpazesi, biri common rail dizel ve diğeri de direkt enjeksiyonlu benzinli olmak iki adet dört silindirli motordan oluşuyor. Bu motorların farklı silindir hacimli versiyonları olacak ve üç platform üstünde sekiz farklı motor seçeneği mevcuttakilerin yerini alacak. Drive-E dizel motorların güçleri 120 ila 230 beygir aralığında değişirken, benzinli versiyonlar 140’dan 300 beygirin üstüne kadar çıkabilecek. Başlangıçta; yeni S60, V60 ve XC60, yeni motor ailesinden üç güç ünitesiyle satışa sunulacak: 306 HP benzinli turbo T6, 245 HP T5 ve 181 HP D4 turbo dizel... Yeni sekiz ileri otomatik şanzıman da yakıt ekonomisine katkıda bulunurken, rafine bir sürüş karakterine olanak tanıyacak. T5 ve D4 motorlar yeni Volvo V70, XC70 ve S80’de de satın alınabilecek.

    TÜM GAM TAMAMLANACAK

    Volvo Car Türkiye Genel Müdürü Greg Maruszewski, “Tork beslemeli yeni 8 ileri veya 6 ileri manuel şanzımanla satın alınacak bu 2.0 litrelik yeni motorlar ilk itapta 2014 motor yılı ile Türkiye’ye gelecek. 2015 yılı sonuna kadar da aynı teknoloji ile üretilecek 1.6 litre de dahil diğer hacimli motorlar eklenecek. Hangi motoru tercih ettiğinize bağlı olarak, yakıt ekonomisi de yüzde 10 ila 30 arasında değişebiliyor” diye konuştu.

    Ben burda Honda crv nin fiyatini goremedim ,?????




  • honda çıkar çokmaz almıycam bekliycem çok iyi fiyatlara güzel araçlar alabiliriz bence saretmek lazım gibime geliyor....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fuatauf

    honda çıkar çokmaz almıycam bekliycem çok iyi fiyatlara güzel araçlar alabiliriz bence saretmek lazım gibime geliyor....

    evet bende size katiliyorum , ozellikle de executive in gelmeyecegini ogrendikten sonra , lifestyle i en yuksek fiyattan verirlerde 90 ve uzeri , bencede beklemekte fayda var.
  • fazla beklemeye de gerek yok, fiyatlar belli olsun yeter. Tüketicisine saygı duymayan markaya ..............
  • fiyatlar bu hafta belli olacak dediler. satışçıları çağırıp crv konusunda eğitip fiyatları açıklayacaklarmış. Akabinde haftasonuna netleşecekmiş fiyatlar.
  • Bayramdan önce umarım tüketici lehine bir fiyatlandırma yapılır.
  • arkadaşlar en baz modeli 80 bin TL olarak belirlenmiş. Arkadaşımı yanımda aradılar. En baz modelinin teknik özellikleri ve aksesuarlar nelerdir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cowcow

    arkadaşlar en baz modeli 80 bin TL olarak belirlenmiş. Arkadaşımı yanımda aradılar. En baz modelinin teknik özellikleri ve aksesuarlar nelerdir?

    valla baz modelinde pek birsey yok , ancak ozellikleri yabanci sitelerden bakabilirsiniz . zaten en full olan executive bildigim kadariyla gelmicek , o yuzden en fullu lifestyle olcak , en merak ettigimde onun fiayti ?bu fiyatlari hangi bayi vermis acaba , tum fiyatlar belli mi ? belli ise paylasabilirmisiniz ?
  • cowcow kullanıcısına yanıt
    Her bayi başka konusuyor bana da 2 ayrı bayi 75 fiyatını verdi. Resmi olarak açıklanmadıkça söylenen herşey boşş...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Disconnectus_Erectus

    Her bayi başka konusuyor bana da 2 ayrı bayi 75 fiyatını verdi. Resmi olarak açıklanmadıkça söylenen herşey boşş...

    Haklisiniz en iyisi resmi olanlari beklemek ve donanimlari tam olarak gorup ona gore karar vermek , yani UK deki alt donanimlara bakiyorum , araba gercekten biseye benzemiyor , jant lar felan dandik ufak etc. Fiyatlari bu hafta aciklamalari lazim ki insanlarda bi karar versin.
  • Biraz önce Honda Damla dan aradılar comfort modeli 79.000 tl sport modeli 83.000 tl lifestyle 86.000 tl olacağını söylediler.Bayram dan sonra test araçlarının geleceğini isterseniz test edip karar verirsiniz ayrıca bu yıl executıve donanımlı araçların gelmeyecegini birde en yüksek donanımlı lifestyle modelinde cam tavan olmadığını belirttiler. Bu fiyatlandırma ile ve bu özellikler ile HONDA yine satışlardaki son sıralarını korumaya devam eder
  • Gecen aksa Beylikduzunde park halinde gordum. Bordo rengiydi acikcasi pek heyecan veren bir kasasi yok benim gorusum. 35plakali bir i-dtec ti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasbas38

    Biraz önce Honda Damla dan aradılar comfort modeli 79.000 tl sport modeli 83.000 tl lifestyle 86.000 tl olacağını söylediler.Bayram dan sonra test araçlarının geleceğini isterseniz test edip karar verirsiniz ayrıca bu yıl executıve donanımlı araçların gelmeyecegini birde en yüksek donanımlı lifestyle modelinde cam tavan olmadığını belirttiler. Bu fiyatlandırma ile ve bu özellikler ile HONDA yine satışlardaki son sıralarını korumaya devam eder

    Siz kapora ödemiş miydiniz? İlk sıralarda olmama rağmen beni henüz aramadılar. spor model derken elegance ımı düşünelim?
  • Confort sport ve life özelliklerini nereden buluruz nette varm mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.