Şimdi Ara

HONDA CRV 1.6 DİZEL OTOMATİK (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
394
Cevap
8
Favori
66.648
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaş bu dizel otomatik kazığından uzaklaşın artık. saçma sapan fiyatlar bunlar. kaldı ki 20.000 km yapmıyorsanız hele kısa mesafe falan kullanıyorsanız benzinli otomatik vallahi çok daha iyi seçim.

    kışın ısınması dert, kısa mesafede benzinliden bile çok yakar kışları. bakımı daha pahalı, aralığı daha sık. kaldıki artık çok ciddi bir yakıt farkı da kalmamış. dizel otomatik 7.5 yakıyor benzinli otomatik 10.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babıesrar82

    Fiyatların normal olduğunu kanıksadığımız sürece "dağ fare doğurdu" lafı boş olur. En çok garibime giden şu: Bugün B sınıfı en dandik araçlar 50k'dan başlıyor. Bunu en başta 2013 sonu gibi dövize bağladı firmalar belki haklı olarak. Lakin kazın ayağı öyle olmadı. Bindirdikçe bindirdiler. Gelinen noktada cx3 fulü 96k. Şaka gibi. Dizel Otomatik fetişimiz öyle bir boyuttaki adamlar haklı bu fiyatlardan satmakta.. Bakın bizim araç yenileme isteğimiz öyle baskın ki firmalar niye makul fiyat koysun? Ticaret yapıyorsunuz, malınızı değerinden çok daha yükseğe konumlandırmışsınız. Ve peynir ekmek gibi gidiyor. (bkz. Nissan) Niye indirim yapasınız kardeşim? Belki senelik hedefiniz tutsun diye azıcık ucundan gerisi sapından! İktisatçı değilim ama en basit insan beyni dahi bunu talebin belirlediğini bilir. Göreceksiniz göreceğiz çok satacak. Honda öpmek onda falan değil. Tecavüzden zevk alma bizde olur bunun adı anca.
    Aracın özelinde her ne kadar geniş bagajı genel hacmi dört çeker zf vs de olsa neticede bu bir halk arabası. Hani vwye öyle diyoruz ya bu da aynısından. Kişisel tercihen en fulünden HONDA alacağıma alt orta donanımda c200 bluetech alırım. O rakamları premium dışında hiçbirine vermem. Geniş aile olup hacme ihtiyaç duyana da saygı duyarım tabi honda tercihinde.

    anlamadım ki senede 7000 km yapan babam dizel araç alıyordu. birde yaylada yaşıyorlar çok sık. tamam dedim gittim almak istedği 1.3 astrayı kiraladım. sabah uyandırdım hadi gidelim dedim. hava -4 derece, aracın içinin ısınması 15 dakika sürdü. gideceğimiz yere geldik zaten ortalama tüketim7.8 litre.

    ertesi gün şu andaki aracını aldım toyota bayiisinden. 1.33 urban cruiser, araca girer girmez ısındı aynı yol, ortalama tüketim 6.1 litre.




  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    ford focus aracım var iki araçta da aynı kabin.
    bencede mantıklı ama hanım beni eve almaz sanırım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLKKVK

    ford focus aracım var iki araçta da aynı kabin.
    bencede mantıklı ama hanım beni eve almaz sanırım :)

    navi taktırın anlamaz o:)

    sony konsolda koyarsanız aa ne güzel falan bile der.
  • Bu araba c suv mu d suv mu?

    Çünkü kıyaslayanlar x trail gibi x3 gibi d suv ile kıyas yapmışlar.

    D suv ise fiyat hakikaten yüksek.

    Bide accord gelse aynı şekilde fiyatının 2.0 lık tan yüksek olduğunu görürsek şaşırmayız herhalde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero

    Bu araba c suv mu d suv mu?

    Çünkü kıyaslayanlar x trail gibi x3 gibi d suv ile kıyas yapmışlar.

    D suv ise fiyat hakikaten yüksek.

    Bide accord gelse aynı şekilde fiyatının 2.0 lık tan yüksek olduğunu görürsek şaşırmayız herhalde.

    araç c-suv

    ayrıca x trail'de c-suv.

    aracın rakipleri kuga, tiguan, yeni tuscon falan. yurtdışında bunlarla aynı fiyatlara satılıyor. lakin bunların 1.6 dizel otomatiği yok. dolayısı ile x-trail ve bu dizel otomatik kazığını dibine kadar sokuyor.

    aracın 85k'dan başlaması ve tam dolusunun 110 olması gerekiyor yurtdışı fiyatlarına bakarsak.
  • beyler araca laf yok otopark comda test etmiş gayet başarılı bir dizel motor var diyorlar bazı sıkıntılar var tabi ama dizel otomatik 110 binden başlamalıydı,o fiyatla artık mantık sınırlarını aşıyorlar bir sürü seçenek var 130 bine 20 bin daha korsan
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    eminmisin x trailin c suv olduğuna. Aracı servisi bıraktığımda incelemeştim. İç mekan kalitesi falan fena değilde. Bayide adam d suv diye tanıttı. O zaman qq c suv değilse nedir. O zaman juke ta A SUV QQ B++ SUV heralde saçmalıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero

    eminmisin x trailin c suv olduğuna. Aracı servisi bıraktığımda incelemeştim. İç mekan kalitesi falan fena değilde. Bayide adam d suv diye tanıttı. O zaman qq c suv değilse nedir. O zaman juke ta A SUV QQ B++ SUV heralde saçmalıyorum.

    benim bildiğim xtrail önceki kasa qq+2'nin yerine çıkarılan bir model.. qq ile altyapısı aynı sadece biraz çekilmiş boyundan..
  • ford kuga ya haksızlık etmişiz herhalde bu fiyatları görünce. Sen neymişin dizel otomatik.
  • B SUV diye saçma birşey var mıdır bilmem ama. QQ C SUV, X-Trail D SUV. HR-V C SUV, CR-V D SUV. Böyle değil mi üstatlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero

    eminmisin x trailin c suv olduğuna. Aracı servisi bıraktığımda incelemeştim. İç mekan kalitesi falan fena değilde. Bayide adam d suv diye tanıttı. O zaman qq c suv değilse nedir. O zaman juke ta A SUV QQ B++ SUV heralde saçmalıyorum.

    eminim hocam zira x trail kuga tiguan arasında hiçbir fark yok iç mekan kalitesi açısından. aslında fark da var ama kuga ve tiguan lehine o fark.

    qq, yeti crossover diye geçiyor.

    nissan için juke urban crossover, qq crossover, x-trail c-suv



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 23 Mayıs 2015; 15:13:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayaer07

    B SUV diye saçma birşey var mıdır bilmem ama. QQ C SUV, X-Trail D SUV. HR-V C SUV, CR-V D SUV. Böyle değil mi üstatlar?

    b suv diye saçma bir şey var urban crossover deniyor juke gibi.

    qq crossover

    x trail c suv

    hr-v urban crossover ya da b suv

    cr-v c-suv
  • Hersey birbirine girdi.

    Juke b crossover hb

    Qq c crossover

    Xtrail c suv

    Crv c suv.

    Peki d suv hangisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçen gün fuara gittim inceledim, düne kadar teknik özelliklerine bakıp bakıp iç geçirdim.

    Peşin söyleyim böyle teknik özellik böyle yakıt verisi ile birlikte bu sınıfta yok arkadaşlar.

    Duygusal düşününce 350 nm tork o ara hızlanmalar ilk hızlanma 9hp zf şanzıman ne pahasına olursa olsun alınmalı diyor ancak mantıkla düşününce işin rengi değişiyor,

    aracın 17 inch jantla teknik özellikler muhteşem ancak bu araca yakışan 18 ile teknik verilere bakıldığında tüketim 6 litreleri buluyor hızlanmadada gecikmeler oluyor

    fabrika verilerini tuttursa bile 2013 tertemiz crv nin prins lpg li ile aynı rakamı tüketmiş olacak,

    ancak 2013 tertemiz sıfır gibi bir cr-v sanırım 80-90 bine bulunur üstelik turbosuz atmosferik motor tam otomatik ıslak şanzıman ile ömürlük sorunsuz baş ağrısız binilir,

    ha bu araç kadar seri mi hayır değil fakat gayet yeterli, koca suv kullanan sanırım ara hızlanmalara ilk hızlanmalara takılan insanlar değil.

    üstelik kalam 50-60 bin tl ile ne gezilir ne tatiller yapılır siz hesaplayın...




  • ugurozer U kullanıcısına yanıt
    Aynen.

    Insanlar zf icin bmw almalari gibi bizde zf dizel ve 1.6 kombinasyonu icin dunya para verecez.

    Ara hizlanmasi teknik degerleri bence gayet basarili.

    Ben simdi tekrar sorma luzumu duydum. Accord icin boyle secenekler olacakmi. Olacaksa fiyatlar bunun gibi mi olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: kayaer07

    B SUV diye saçma birşey var mıdır bilmem ama. QQ C SUV, X-Trail D SUV. HR-V C SUV, CR-V D SUV. Böyle değil mi üstatlar?

    b suv diye saçma bir şey var urban crossover deniyor juke gibi.

    qq crossover

    x trail c suv

    hr-v urban crossover ya da b suv

    cr-v c-suv



    Anladım. Bilgilendim tamam.
  • kayaer07 kullanıcısına yanıt
    çok sınırlı sayıda geleceğin için kimse yapmaz bunu ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    geçen gün fuara gittim inceledim, düne kadar teknik özelliklerine bakıp bakıp iç geçirdim.

    Peşin söyleyim böyle teknik özellik böyle yakıt verisi ile birlikte bu sınıfta yok arkadaşlar.

    Duygusal düşününce 350 nm tork o ara hızlanmalar ilk hızlanma 9hp zf şanzıman ne pahasına olursa olsun alınmalı diyor ancak mantıkla düşününce işin rengi değişiyor,

    aracın 17 inch jantla teknik özellikler muhteşem ancak bu araca yakışan 18 ile teknik verilere bakıldığında tüketim 6 litreleri buluyor hızlanmadada gecikmeler oluyor

    fabrika verilerini tuttursa bile 2013 tertemiz crv nin prins lpg li ile aynı rakamı tüketmiş olacak,

    ancak 2013 tertemiz sıfır gibi bir cr-v sanırım 80-90 bine bulunur üstelik turbosuz atmosferik motor tam otomatik ıslak şanzıman ile ömürlük sorunsuz baş ağrısız binilir,

    ha bu araç kadar seri mi hayır değil fakat gayet yeterli, koca suv kullanan sanırım ara hızlanmalara ilk hızlanmalara takılan insanlar değil.

    üstelik kalam 50-60 bin tl ile ne gezilir ne tatiller yapılır siz hesaplayın...



    elma ile armutu kıyaslamışsın. bambaşka araçlar 2.0 155 hp 192 tork 5 vites 4x4 ve 1,6 160 hp 350 tork 9 vites 4x4 . motor teknolojisi çoook farklı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdoganalyaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    geçen gün fuara gittim inceledim, düne kadar teknik özelliklerine bakıp bakıp iç geçirdim.

    Peşin söyleyim böyle teknik özellik böyle yakıt verisi ile birlikte bu sınıfta yok arkadaşlar.

    Duygusal düşününce 350 nm tork o ara hızlanmalar ilk hızlanma 9hp zf şanzıman ne pahasına olursa olsun alınmalı diyor ancak mantıkla düşününce işin rengi değişiyor,

    aracın 17 inch jantla teknik özellikler muhteşem ancak bu araca yakışan 18 ile teknik verilere bakıldığında tüketim 6 litreleri buluyor hızlanmadada gecikmeler oluyor

    fabrika verilerini tuttursa bile 2013 tertemiz crv nin prins lpg li ile aynı rakamı tüketmiş olacak,

    ancak 2013 tertemiz sıfır gibi bir cr-v sanırım 80-90 bine bulunur üstelik turbosuz atmosferik motor tam otomatik ıslak şanzıman ile ömürlük sorunsuz baş ağrısız binilir,

    ha bu araç kadar seri mi hayır değil fakat gayet yeterli, koca suv kullanan sanırım ara hızlanmalara ilk hızlanmalara takılan insanlar değil.

    üstelik kalam 50-60 bin tl ile ne gezilir ne tatiller yapılır siz hesaplayın...



    elma ile armutu kıyaslamışsın. bambaşka araçlar 2.0 155 hp 192 tork 5 vites 4x4 ve 1,6 160 hp 350 tork 9 vites 4x4 . motor teknolojisi çoook farklı.

    aynı araçtan bahsediyorum ve elma ile armutu kıyaslamışsın diyorsun?

    dokunmatik ekran ve biraz daha kalın kapı fitili koyunca elma armuta mı dönüştü? :)))




  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.