Şimdi Ara

Honda CRZ'yi nasıl bilirsiniz?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
7.007
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2013 aralıkta aldığım fiesta'yı satıp biraz daha spor bir araç bakıyorum ve fiyatını da görünce crz'ler oldukça ilgimi çekti. 26 yaşındayım evli falan değilim o yüzden büyük bir araç olmaması çok bir şey ifade etmiyor. bu araçla ilgili görüşleriniz nedir acaba? bir de hybrid bir araç yakış değerleri nasıldır acaba görüşlerinizi bekliyorum... aracın fiyatı 56bin ve full + full... benim fiesta da 1.4i titanium x paket 4500km'de iyi bir fiyata elimden çıkartıp almayı düşünüyorum ne dersiniz arkadaşlar?



  • Yok mu yahu kullanan ya da test eden?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben daha yeni cr-z sahibi oldum elimden geldiğince anlatabilirim. Aracı sıfır olarak bulmak cidden zor ve bildidğim kadarıyla türkiye de 1 adet istanbulda bir de nevşehirde kaldı sıfırı ( sıfır dediğim de 2012 ortasından sonra üretilip son yasaya göre 2012 model, türkiyeye 2013 model hiç gelmedi).

    Araçta 1,5 lt normal turbosuz benzinli motor ve elektrik motor bulunuyor. çalışma prensibi de benzin motorun yetersiz kaldığı durumlarda (hızlanma, yokuş vs.) elektrik motoru devreye girerek bir nevi turbo görevi görüyor. elektrik motor 12-13 hp gibi bir güce ve 70 nm torka sahip ve bu gücü nerdeyse her devirde hissettiriyor.

    Daha çok yeni olmasına rağmen ben aracı çok beğendim, özellikle aracın kokpiti ve sürüşü insanı yarış otomobili sürüyormuşcasına heyecanlandırıyor. Elektrik motorunun bataryası baya büyük olmasına rağmen şarjı çook çabuk bitiyo yani örnek olarak bir yokuşu çıakrken 2-3 km sonra bitiyor, ancak aynı sürede de kendini şarj ediyor.elektrik motorun kendini nasıl şarj ettiğini soracak olursanız; araç viteste ve gaza basılmadığı her an bataryayı şarj ediyor. Hatta motor frenine ek olarak sizde frene basarsanız çok daha hızlı şarj ediyor.

    Aracın yakıt tüketimi; aracı aldığım balıkesirden ankara getirirken 560 km de ortalama 5,3 yakıt tüketti ve hızım da yola göre ve radarı da düşünerek 100-120 arasındaydı. Bunun haricinde şehiriçinde heniz 20 km kullanma şansım oldu, onun ortalaması da 6,5 civarında ama ortalama hızım 20-22 olarak bu değerleri aldım ve gerçekten tabiri caizse dede gibi sürdüm, yani daha araç yeni olduğu için yüklenmedim doğru düzgün. (50 ile 6. viteste filan gittim gerçi araç 1500 devirde oluyo o durumda bile)

    Şunu da belirtmek isterim ki sitesinde yazan anahtarsız giriş özelliği türkiyeye gelen araçlarda bildiğim kadarıyla yok, yani bende yok.

    Bunun haricinde sormak istediğiniz şeyleri cevaplayabilirim... iyi günler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dts006 -- 12 Ağustos 2014; 11:50:40 >




  • quote:

    benim fiesta da 1.4i titanium x paket 4500km'de iyi bir fiyata elimden çıkartıp almayı düşünüyorum ne dersiniz arkadaşlar?


    iyi bir fiyata elinden çıkarabilirsen ne ala
    ama zor biraz ya
  • dts006 D kullanıcısına yanıt
    Dostum tesekkur ederim evet turkiyede arac kalmamis maalesef vazgectim o yuzden ama gorunusu sahane bir arac. Belki ileride ikinci eline bakabilirim...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence sıfırından şaşma
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dts006

    Ben daha yeni cr-z sahibi oldum elimden geldiğince anlatabilirim. Aracı sıfır olarak bulmak cidden zor ve bildidğim kadarıyla türkiye de 1 adet istanbulda bir de nevşehirde kaldı sıfırı ( sıfır dediğim de 2012 ortasından sonra üretilip son yasaya göre 2012 model, türkiyeye 2013 model hiç gelmedi).

    Araçta 1,5 lt normal turbosuz benzinli motor ve elektrik motor bulunuyor. çalışma prensibi de benzin motorun yetersiz kaldığı durumlarda (hızlanma, yokuş vs.) elektrik motoru devreye girerek bir nevi turbo görevi görüyor. elektrik motor 12-13 hp gibi bir güce ve 70 nm torka sahip ve bu gücü nerdeyse her devirde hissettiriyor.

    Daha çok yeni olmasına rağmen ben aracı çok beğendim, özellikle aracın kokpiti ve sürüşü insanı yarış otomobili sürüyormuşcasına heyecanlandırıyor. Elektrik motorunun bataryası baya büyük olmasına rağmen şarjı çook çabuk bitiyo yani örnek olarak bir yokuşu çıakrken 2-3 km sonra bitiyor, ancak aynı sürede de kendini şarj ediyor.elektrik motorun kendini nasıl şarj ettiğini soracak olursanız; araç viteste ve gaza basılmadığı her an bataryayı şarj ediyor. Hatta motor frenine ek olarak sizde frene basarsanız çok daha hızlı şarj ediyor.

    Aracın yakıt tüketimi; aracı aldığım balıkesirden ankara getirirken 560 km de ortalama 5,3 yakıt tüketti ve hızım da yola göre ve radarı da düşünerek 100-120 arasındaydı. Bunun haricinde şehiriçinde heniz 20 km kullanma şansım oldu, onun ortalaması da 6,5 civarında ama ortalama hızım 20-22 olarak bu değerleri aldım ve gerçekten tabiri caizse dede gibi sürdüm, yani daha araç yeni olduğu için yüklenmedim doğru düzgün. (50 ile 6. viteste filan gittim gerçi araç 1500 devirde oluyo o durumda bile)

    Şunu da belirtmek isterim ki sitesinde yazan anahtarsız giriş özelliği türkiyeye gelen araçlarda bildiğim kadarıyla yok, yani bende yok.

    Bunun haricinde sormak istediğiniz şeyleri cevaplayabilirim... iyi günler..

    Hocam merhaba,

    Bu aracın gerçekten duruşunu beğendim fazla kullananda yok ayrıca sıfırı da yok anlaşılan o ki. Araçla ilgili edindiğin tecrübe ile kısaca artıları ve eksilerini yazar mısın?




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    VW CC'yi nasıl bilirsiniz.
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dts006

    Ben daha yeni cr-z sahibi oldum elimden geldiğince anlatabilirim. Aracı sıfır olarak bulmak cidden zor ve bildidğim kadarıyla türkiye de 1 adet istanbulda bir de nevşehirde kaldı sıfırı ( sıfır dediğim de 2012 ortasından sonra üretilip son yasaya göre 2012 model, türkiyeye 2013 model hiç gelmedi).

    Araçta 1,5 lt normal turbosuz benzinli motor ve elektrik motor bulunuyor. çalışma prensibi de benzin motorun yetersiz kaldığı durumlarda (hızlanma, yokuş vs.) elektrik motoru devreye girerek bir nevi turbo görevi görüyor. elektrik motor 12-13 hp gibi bir güce ve 70 nm torka sahip ve bu gücü nerdeyse her devirde hissettiriyor.

    Daha çok yeni olmasına rağmen ben aracı çok beğendim, özellikle aracın kokpiti ve sürüşü insanı yarış otomobili sürüyormuşcasına heyecanlandırıyor. Elektrik motorunun bataryası baya büyük olmasına rağmen şarjı çook çabuk bitiyo yani örnek olarak bir yokuşu çıakrken 2-3 km sonra bitiyor, ancak aynı sürede de kendini şarj ediyor.elektrik motorun kendini nasıl şarj ettiğini soracak olursanız; araç viteste ve gaza basılmadığı her an bataryayı şarj ediyor. Hatta motor frenine ek olarak sizde frene basarsanız çok daha hızlı şarj ediyor.

    Aracın yakıt tüketimi; aracı aldığım balıkesirden ankara getirirken 560 km de ortalama 5,3 yakıt tüketti ve hızım da yola göre ve radarı da düşünerek 100-120 arasındaydı. Bunun haricinde şehiriçinde heniz 20 km kullanma şansım oldu, onun ortalaması da 6,5 civarında ama ortalama hızım 20-22 olarak bu değerleri aldım ve gerçekten tabiri caizse dede gibi sürdüm, yani daha araç yeni olduğu için yüklenmedim doğru düzgün. (50 ile 6. viteste filan gittim gerçi araç 1500 devirde oluyo o durumda bile)

    Şunu da belirtmek isterim ki sitesinde yazan anahtarsız giriş özelliği türkiyeye gelen araçlarda bildiğim kadarıyla yok, yani bende yok.

    Bunun haricinde sormak istediğiniz şeyleri cevaplayabilirim... iyi günler..

    arac hala daha sizdeyse uzun donem incelemenizi arizalarini vs bekliyoruz




  • Araç şu an 6000 km civarında, şimdiye kadar gördüğüm herhangi bir arıza durumu olmadı bende. Yakıt biraz daha düştü gibi, soğuk havaya ve kışlık lastikler takılı olmasına rağmen 6,5-7 civarında (15-20 km/h ortalama hızda). Araçla ilgili çok araştırma yaptım, ülkemizde pek bilgisi olan olmadığı için yurtdışından, özellikle amerikadaki forumları sürekli takip ettim ve birçok şey öğrendim. Kendimce fazla aşırıya kaçmadan ufak modifiyeler yaptım, araştırdıkça da gördüm ki; daha yapılabilecek bir sürü şey var ama tabi ki duygusal biraz :)

    Aracım şu an sahibindende, acil olmamakla birlikte ihtiyaçtan dolayı satıyorum. Merak ettiğiniz her şeyi sorabilirsiniz, seve seve vakit buldukça yanıtlamaya çalışırım.

    Aracın ilanı :http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-sahibinden-agustos-2014-cikisli-5000-km-de-aksesuarli-cr-z-187845012/detay/




  • Araçla ilgili artı eksi olarak bir değerlendirme yapacak olursam;
    Artıları;
    Aracın görüntüsü şimdiye kadar yapılmış en güzel araç diyebilirim ( tabi bana göre, kişiye göre değişebilir)
    Yakıtı gerçekten düşük ve tamanen size kalmış, isteseniz eco modda dede gibi kullanıp 3,5-4 bile yaktırabilirsiniz, yok ben hep köklicem diyosanız 8-9 litreleri de görüyorsunuz. Bir kez deneme amacıyla trafiksiz olarak Ankarada mamaktan etliğe ve tersi istikamette 3.6 ortalama ile gidip gelmiştim :)
    Araçta 3 mod var ; eco - normal - sport. özellikle sport modda araç sanki 30-40 hp artmış gibi davranıyor, direksiyon sertlerşiyor, gaz tepkileri çok hassaslaşıyor.
    Start&stop teknolojisi harika. -10 derecede bile aracı çalıştırıp, bikaç yüz metre sonra ışıklarda devreye girebiliyor ve beni çok şaşırtan bi özellik olarak sistem boşa alıp ayağı debriyajdan çekme ile değil, sadece boşa aldığınızda stop ediyor, vitese atmadıkça da çalıştırmıyor. Bir diğer özelliği de mesela ışıklara yaklaşırken 32 km/s ve altında boşa atıp frene çok çok hafif dokunsanız bile stop ediyor.
    Eksi olarak;
    Spor bir araç olarak düşünüldüğünden süspansiyonları sert yollarda kötü olunca çok rahat değil haliyle, aslında pek de eksi sayılmaz, bu sayede yol tutuşu gayet iyi.
    Arka koltukları küçük, baş ve diz mesafesi yüzünde 140-150 boyunda 2 kişi ancak oturabilir.
    Elektrik bataryası kısa sürede boşalıyor, ancak yine kısa sürede doluyor. Mesela uzun ve dik bir yokuşu 60 km/s hızla 6. viteste çok rahat çıkabiliyorsunuz, ama bu şekilde 300-400 metrede şarj bitiyor. Bunun yerine 3 veya 4. viteste çıkarsanız daha uzun gidiyor, birazda sizin ayarlamanıza kalmış diyelim. Buna karşılık bir yokuşu inerken motor freni yapaken de hemen doluyor batarya.

    Aklıma gelenler bunlar, iyi geceler.




  • Merhaba arkadaşlar, 2011 den beri gidip gidip CRZ'lerin etrafında turlayıp alamayan biri olarak bu araçlar hakkındaki şehir efsanelerini samimi bir dosta danışamadığımızdan yıllarca binemedik bu harika arabalara. En son dayanamadım aldım bir CRZ sport. Araç gerçekten göz kamaştıran ve sorunsuz bir araç. Foruma sırf bu yorumu yazabilmek için üye oldum, sorusu olan varsa yanıtlarım, mail de atabilirsiniz.
    Negatif /Pozitif izlenimlerim;
    -genel ergonomisi gayet iyi ancak geri görüşü biraz zayıf parketmeye alışmak gerekiyor, sensör varsa yani araç GT ise daha rahat.
    -motor sesi harika ve sport moddayken bile aracın yakıt tüketimi asla 50 kuruşu geçmiyor. Benim ortalama tüketimim 1.2BMTDSG polodan %20 daha düşük 5km gidiş 5 km dönüş şeklinde kullanıyorum genelde.
    -hızınız 100 kmye eriştiğinde dışardan gelen rüzgar ve asfalt sesi cidden son derece fazla ve rahatsız edici. Benim gözümdeki en büyük kusuru budur.
    -ses sistemi zayıf GT lerde nasıl bilmiyorum.
    -arkaya kimseyi oturtmayı planlamayın, oturursa sürpriz olur sevindirir
    -kullanışı, atikliği, genel duruşu, tasarımı ve birçok detayı cidden çok güzel ve keyifli.
    Pil ve hybrid teknolojisi gerçekten çok başarılı korkulacak bir negatifini görmedim, dikkatimi çeken birşey olursa paylaşacağım gelecekte.

    Bir de şu videoyu izleyin, epey fikir verecektir. Bu araçlar hakettiğini bulmadı bu ülkede ama bu sayede biz de ucuza 2. eline binebildik. Bulursanız kaçırmayın.. Sevgiler..

    http://www.otopark.com/2015/03/30/sonun-baslangici-honda-cr-z-1-5-gt/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sibemolminor -- 15 Mayıs 2015; 19:34:59 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.