Şimdi Ara

Honda'dan indim, Terios'a bindim(FOTOGRAF EKLENDİ) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
118
Cevap
0
Favori
20.453
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hayırlı olsun.
    aracın tipi çok çekici geliyor bana
  • hayırlı olsun
  • hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız binersin inşallah

    tasarımını beyensemde fiyatı biraz yüsek geliyor bana bu aracın eski kasası bu kadar pahalı deyildi yeni kasada toyota alt yapısı kullanmaları maliyeti artırdı sanırım
  • hayırlısı olsun iyi günlerde kullanın
  • Hayırlı olsun...
    Güle güle kullanmanız dileği ile.
  • Hayırlısı olsun Eski kasası hiç satmadı umarım satarken akibeti eski kasaya benzemez...
  • Hayırlı olsun. Güzel araba. Bu kasa baya satıyor, yollarda görüyorum. Bir ara resimleri de bekleriz.
  • HAYIRLI UĞURLU OLSUN KARDEŞ KAZASIZ BELASIZ YOLCULUKLAR OLSUN.(PARAM OLSA BENDE DÜŞÜNÜRDÜM YENİ TERİOSU)
  • Eskisinden ne kadar nefret ettiysem yenisini de o kadar beğendim. TOYOTA nın desteğiyle üretildi sanırım ve bence dış görünüş olarak çok çok güzel oldu, içini ve sürüş dinamiklerini sizden öğreneceğiz.

    Kazasız belasız işallah, hayırlı olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tanselah -- 27 Aralık 2006; 12:13:40 >
  • Biraz araştırma yaptım bu araçla ilgili.
    Bir otomobil ağırlığında...
    Beygi gücü ve tork 1.6 lık bir otomobile eşdeğer.
    İçi bir otomobil büyüklüğünde.
    Anlamadığım 44 milyara neden böyle aracı tercih ettiniz.
    Gerçekten içtenlikle soruyorum.
    O fiyata yine AWD subaru, ya da yeni civic ya da ne biliyim... başka bir araç alabilirdiniz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: erulu

    Biraz araştırma yaptım bu araçla ilgili.
    Bir otomobil ağırlığında...
    Beygi gücü ve tork 1.6 lık bir otomobile eşdeğer.
    İçi bir otomobil büyüklüğünde.
    Anlamadığım 44 milyara neden böyle aracı tercih ettiniz.
    Gerçekten içtenlikle soruyorum.
    O fiyata yine AWD subaru, ya da yeni civic ya da ne biliyim... başka bir araç alabilirdiniz.




    Söyledikleriniz doğru. Ölçüleri yaklaşık olarak C sınıfı bir HB araç kadar. Benim tercih nedenim ise:

    - Sağlık problemleri nedeniyle alçak arabaya inip binmem çok zor oluyor.
    -Doğa Fotoğrafı çekme merakımın gereği olarak zaman zaman asfalt dışına çıkmam gerekiyor.

    Bunları sizin söylediğiniz araçlarla yapamıyorum. Yeni civici çok beğenmeme rağmen sonuç böyle oldu.




  • Hayırlı olsun arkadaşım.

    sen ihtiyaçların doğrultusunda bir araç tipi seçip ,beğenip almışsın.

    işin içine eski arabanı katmana bile gerek yok.

    güle güle kullan.

    sağlık problemin için de acil şifalar dilerim.
  • onu geç en kötü ihtimalle golf tsı alırdı
    quote:

    Orjinalden alıntı: erulu

    Biraz araştırma yaptım bu araçla ilgili.
    Bir otomobil ağırlığında...
    Beygi gücü ve tork 1.6 lık bir otomobile eşdeğer.
    İçi bir otomobil büyüklüğünde.
    Anlamadığım 44 milyara neden böyle aracı tercih ettiniz.
    Gerçekten içtenlikle soruyorum.
    O fiyata yine AWD subaru, ya da yeni civic ya da ne biliyim... başka bir araç alabilirdiniz.


  • Bu kadar parayı küçük cip almaya karar verseydim o saydıkların arasında en güzeli ve sağlamı tabiki: TERİOS
  • artık aracı almışsın bundan sonra bize laf söylemek düşmez kazasız belasız ii günlerde gezmen dileğiyle bu arada sağlık probleminden dolayı geçmiş olsun inş en kısa zamanda iyileşirsinn
  • hayırllı olsun bence iyi bir secim yapmıssın.güle güle kullan.kazasız belasızz..
  • Arkadaşım hayırlı olsun. araba senin ihtiyaçlarına cevap veriyorsa , senin içine sindiyse olay bitmiştir.

    sevdiklerinle birlikte mutlu günlerde kullanman dileğiyle..... hayırlı olsun....
  • kardeşim hayırlı olsun kazasız belasız bin senin hoşuna gittiyse sorun yok gerisi bos güle güle kulllan
  • İyi dileklerde bulunan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.

    200 km ye ulaştım.

    -yakıt tüketimi 8.5 L/100 km oldu. (yol bilgisayarına göre)
    -Vites geçişlerinde sanki biryerlere takılıyor gibi. Rahatsız edici boyutta. (zamanla düzelirmi acaba)

    Yeni bişeyler oldukça yazacam buraya.
  • ilk depo benzini bitirdim. Tamamı şehiriçi olmak üzere 9.0 L/100 km yakıt sarfiyatı oldu.

    Hondaya göre daha düşük devirde kullalnılabiliyor. Bu da daha yüksek viteste yokuş çıkabilmeye imkan veriyor. Yani Hondayla 2. vitese düştüğüm yerlerde bununla 3. vites gayet rahat gidebiliyorum, Ama hız yaklaşık olarak aynı oluyor. Bu da sanırım vites oranlarının farkından kaynaklanıyor. Bunu niye yazdım? Yokuşlarda kullanımı gayet rahat, insana sıkıntı vermiyor.

    1. ve 2. vites hızlanmaları hondaya göre oldukça yavaş, ama 3-4-5 de motor gayet iyi devirlenebiliyor.

    İç genişiliği için "dar" diye düşünebilirsiniz, ancak onu da ölçtüm. Şu an değerler yanımda değil ama kalça ve omuz genişliği açısından honda ile aynı. Hatta omuz genişliği fazla bile. Arka koltuktaki diz mesafesi hondadan biraz kısa. (daha sonra mm cinsinden karşılaştırmasını yazarım)

    Arazi performansını test edemedim henüz ama o konuda beklentim zaten fazla değil.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.