Şimdi Ara

HONDA HR-V(ANA KONU) (13. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.188
Cevap
24
Favori
100.245
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MetinOztok

    hocam kullanım sekli, trafik durumu,dur kalk sureleri vb hepsi bu durumu etkiler.Ben aracı şilede kullandım istanbul içinde kullanma fırsatım olmadı. trafiğin cok yogun oldugu yerlerde devamlı dur kalk ile 7,5lt uzerine cıkması normal bence..rolanti suresi bile etkiler, bazen bi ısık icin 1,5dk bekliyoruz az degil. ama az trafikli alanda ortalama 6,5-7 arası oynuyor diyebilirim.saygılar


    Vermiş olduğunuz cevap için teşekkür ederim. Sizin de belirtmiş olduğunuz gibi yol,çevresel ve iklim unsurları aracın yakıt tüketiminde önemli etkenlerdir. Aracın düz yolda seyretmesi ile yamaçlı yollarda seyretmesi esnasında tükettiği yakıt oranı oldukça farklıdır. Aynı şekilde, aracın soğuk kış ayalarında tüketmiş olduğu yakıt oranı sıcak yaz aylarına göre çok farklıdır. Şehir içinde trafiğin yoğun olduğu bölgelerdeki devamlı dur kalk esnasında aracın çok daha fazla yakıt tüketimini de unutmamak gerek.
    Daha önce de belirtmiş olduğum gibi; bizim araçlar rahat sürüş ve konfora dayalı araçlardır. Üst düzey Performans beklentisin de bulunmamak gerekir. Motorunun ATMOSFERİK (yani TURBO değil) olmasından dolayı aracın motoru, kalkış esnasında gaz pedalına ani yüklenmede kükremeye başlar ve beklediğiniz o ani hızlanmayı yakalayamazsınız. Rampalardan çıkarken aracınızın devri düşük ise ve siz hızınızı artırmak için gaz pedalına yüklenirseniz, motor yine kükremeye başlar. Bu yüzden aracınızı daha sakin kullanmakta fayda vardır.
    Not: Bundan yaklaşık 2 ay önce HONDA Genel Müdürü sayın Takahiro Hachigo ya bu konuyla ilgili olarak bir mail göndermiştim. (Aracın Performansı hakkında) Ancak henüz bir cevap alamadım. Şayet lütfedip bir yanıt gönderirlerse, sizlerle paylaşacağım. Saygılar.
    Göndermiş olduğum Mektup:

    Dear Takahiro Hachigo, President and Represantative Director

    I read your message below and made a great effort to be impressed.
    “Summary of the 2030 Vision”
    In order to serve people worldwide with the “joy of expanding their life’s potential,” Honda will strive to lead the advancement of mobility and enable people everywhere in the world to improve their daily lives.

    Of course these are very impressive and beautiful words, but I don’t think that they are reflecting the quality of the products which are produced by HONDA.
    Now I want to explain to you why I think so. I bought a zero-model Honda HR-V for myself on October 16, 2017. Unfortunately before I bought the car, I didn’t have a chance to do a test drive with the test beaver. After I bought my vehicle, I went with it on a journey between cities. This trip was actually a kind of test drive for me and I can say that on every climb to the ramp I felt very clear how the vehicle engine fainted and how the engine shouted and revolted as "do not force me any more”.
    As soon as I returned home, I immediately reported the situation to the General Directorate of Turkey, Honda. They directed me to the authorized Honda service in Izmir. With the service personnel, we came out to the test drive of the vehicle, and at the ramp climbing during this test the authorized service personnel also heard the "the engine yelling” which was quite normal for them, but not for me!
    According to my quality standards, the performance of a vehicle and the engine sound level are important. I would like to remind you that many companies nowadays use turbo engines to keep the car's performance high and to reduce the engine sound level.
    It must be an interesting situation to have a pitiful disappointment by paying a lot of Money for such an automobile. Well what are your thoughts, dear president?

    Yours sincerely, Varol Nevzat CANTURK 21.01.2018




  • MetinOztok kullanıcısına yanıt
    Bursa Merkez de kullanıyorum ve yeri geliyor İstanbul trafiğini aratmıyor trafiğimiz hele ki bugün ama ortalamam 7 yi yine de geçmedi :)
  • Mart ayında 103 adet Hr-v satılmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nisan zammı 1.300 tl..2018 model fiyatı 131.350 tl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nevşehir Bursa arası 670km ortalamam 5.8 lt genelde hız sabitleme ile 120 ile 130 km hızla geldim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar yağmurlu karlı havalarda CTBA şehir içi aktif fren sisteminin hata verdiği çalışmadığı oldumu hiç?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    iki gün önce, 2018 model Honda HR-V 1.5 Benzinli CVT (Continuous Variable Transmission-Sürekli Değişken Şanzıman)ye ve Executive donanım paketine sahip bir otomobil satın aldık.

    Araç şu an kaplamada.

    İstediğimiz renk yokmuş, zaten bu araç için bile yaklaşık dokuz hafta beklediğimizi (broşürün üzerine Honda bayisiyle yaptığımız görüşmenin tarihini not almışım) dikkate alarak gelen aracı aldık ve şimdi istediğimiz renge kaplatıyoruz.

    Bu arada test sürüşü yapma imkanımız bile olmamıştı.
    Sadece aracı kullanacak kişi ile on hafta önce bayiye gittiğimizde, hali hazırda bin kilometre bakımı için servise gelmiş bir HR-V ye binip; "Aaa, ne kadar aydınlık içi!" tepkisini verince sipariş geçmiştik.

    Şahsen, Türkiye'de üretildiği için gönlüm Toyota CH-R Hibrit ten yana olsa da aracı kullanacak kişi CH-R nin içini çok karanlık bulduğu için vazgeçtik.

    Her ne kadar HR-V, Honda'nın Meksika'daki fabrikasında üretiliyor olsa da Honda'nın Türkiye'de ÜRETİM YATIRIMI olması (Civic Şekerpınar/Kocaeli) bizi Honda'ya yönlendirdi.

    Bütçemiz olmasına rağmen Türkiye'de BİR KURUŞLUK üretim yatırımı OLMAYAN, Seat, Skoda, Audi, Porsche gibi alt markalarıyla birlikte kıyamet gibi araç sattığı Türkiye'ye yatırım yapmak yerine Cezayir'e ve Ruanda'ya bile montaj fabrikası açan, VOLKSWAGEN gibi hilebaz (bkz: Emisyon skandalı) bir firmanın araçlarına elbette bakmadık bile.

    Türkiye'de ÜRETİM YATIRIMI OLMAYAN şirketlerden, mecbur değilsek alım yapmayalım.

    Madem paramı alacak, o zaman elini taşın altına koyacak, bu ülkeye güvendiğini, bu ülkenin insanına inandığını gösterecek.

    Türkiye'de üretim yatırımı olan binlerce yabancı şirket var.
    Aradığımız özelliklere sahip malı yerli şirketlerimizin üretim gamı içerisinde bulamıyorsak, öncelikle TÜRKİYE'de ÜRETİM YATIRIMI olan yabancı şirketlere bakmalıyız.

    Eğer her iki seçeneği de tüketmiş, ancak aradığımız ürünü bulamamışsak, o zaman sadece ithalat yapıp, paramızı alıp giden ve bu ülkeye ÜRETİM YATIRIMI yapmaktan imtina eden şirketlerin ithalat portföylerine bakabiliriz.


    Aldığımız HR-V ömrünün yüzde doksanını şehir içerisinde geçirecek.

    Onun için olabildiğince küçük fakat donanımlı olması kullanıcı açısından önemliydi.

    İş bu sebepten Honda CR-V ye, Subaru XV ye ve Mercedes GLA ya bakmadık.

    Merak edenler için yazayım; aracı 129.500 ₺ ye nakit olarak satın aldık.
    Fiyat nasıl bilmiyorum ama bayi tanıdığımız olduğu için uygun bir rakam telaffuz ettiğini düşünüyorum.

    Forumda HR-V ile ilgili edindikleri tecrübeleri paylaşanlara teşekkür ederim. Bu paylaşımlar hepimize yardımcı oluyor.
    Arada sırada aracı benim de kullanacağımı düşünerek, edineceğim tecrübeleri bu ortamda paylaşmayı planlıyorum.

    Sağlıcakla kalın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evrenay -- 18 Nisan 2018; 10:58:35 >




  • Hayırlı olsun aracınız iyi bir tercih yapmışşınız..Aralik ayindan beri kullanıyorum önceki aracımda 2008 model efsane kasa civicdi..yıllarca sorunsuzca kullandım..Hr-v de full donanımlı ve sorunsuz özel bir araç..özellikle her tarafta qasqai ve sportage dolu olunca bizim araçlar özel hissettiriyor..her kullandığimda daha çok seviyorum aracımı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu fiyatlara Hr-V düsünenler kaçırmasın derim bu döviz kurları ile zam kaçınılmaz gözüküyor..Avrupa fiyatının altına satıliyor şu an Türkiyede sanırım gelen araç sayısı az olduğundan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese hayırlı sürüşler. Kazasız sıkıntısız günler diliyorum.
    03 Nisan 2018 tarihi itibariyle city alarak hondalı olduk. Bundan sonraki hedefim çok öncelerden beri dikkatimi çeken HR-V olur inşallah.
  • Yakıt sarfiyatinı merak edenler..bu haftasonu klima genelde açık olarak eco mode 980 km yol yaptım..ortalamam 5.7 lt..

    37 lt benzin ile 600 km yol gittim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sevimlican1903 -- 23 Nisan 2018; 17:42:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevimlican1903

    Yakıt sarfiyatinı merak edenler..bu haftasonu klima genelde açık olarak eco mode 980 km yol yaptım..ortalamam 5.7 lt..

    37 lt benzin ile 600 km yol gittim..
    Uzun yol galiba güzel değer 👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbul-tekirdağ-çanakkale-bozcaada arasinda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracını yeni alanlara hayırlı olsun, güle güle kullanın.
    10 ayda aracımız 15.000 km ye yaklaştı. Çok şükür memnunuz.
    Tüketim şehir içinde sıkışık trafikte ve klima açık, performanslı kullanımda 9.5 - 10 lt lere varabiliyor. Sakin kullanımda şehir içinde (İstanbul) 8.0- 8.5 lt civarında oluyor. Uzun yolda 120 -130 km yi geçmezseniz 5.5 - 6 lt gibi tüketim değeri sağlıyor.
    S vitesine çok çok nadir ihtiyaç duyuyorum. Bu aracı sakin sakin, ECO modunda D vitesinde, gaza hafifçe dokunarak kullanmak sessiz ve çok keyifli.
    Yokuşlarda azcık fazla basıyorum gaza olup bitiyor :) .
    Kaç kişi yazmış, bir kişi bile kronik bir sorundan bahsetmiyor çünkü yok :) .
    Bayilere kısıtlı sayıda araç veriliyor, gelen araçlar da hızla satılıyor ya da çoğu önceden rezerve edilmiş durumda oluyor.
    Donanımı gayet dolu, klasmanındaki araçlarla kıyaslandığında bence fiyatını en çok hak eden keyifli bir aile aracı. 6 yıl garanti de cabası :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drtarik

    Aracını yeni alanlara hayırlı olsun, güle güle kullanın.
    10 ayda aracımız 15.000 km ye yaklaştı. Çok şükür memnunuz.
    Tüketim şehir içinde sıkışık trafikte ve klima açık, performanslı kullanımda 9.5 - 10 lt lere varabiliyor. Sakin kullanımda şehir içinde (İstanbul) 8.0- 8.5 lt civarında oluyor. Uzun yolda 120 -130 km yi geçmezseniz 5.5 - 6 lt gibi tüketim değeri sağlıyor.
    S vitesine çok çok nadir ihtiyaç duyuyorum. Bu aracı sakin sakin, ECO modunda D vitesinde, gaza hafifçe dokunarak kullanmak sessiz ve çok keyifli.
    Yokuşlarda azcık fazla basıyorum gaza olup bitiyor :) .
    Kaç kişi yazmış, bir kişi bile kronik bir sorundan bahsetmiyor çünkü yok :) .
    Bayilere kısıtlı sayıda araç veriliyor, gelen araçlar da hızla satılıyor ya da çoğu önceden rezerve edilmiş durumda oluyor.
    Donanımı gayet dolu, klasmanındaki araçlarla kıyaslandığında bence fiyatını en çok hak eden keyifli bir aile aracı. 6 yıl garanti de cabası :)
    En sonunda bu aracın yakıt tüketimi hakkında gerçekçi bilgiler paylaşıldığı kanaatindeyim. Zira bu bilgiler benim araçtaki yakıt tüketimine oldukça yakın. Teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drtarik

    Aracını yeni alanlara hayırlı olsun, güle güle kullanın.
    10 ayda aracımız 15.000 km ye yaklaştı. Çok şükür memnunuz.
    Tüketim şehir içinde sıkışık trafikte ve klima açık, performanslı kullanımda 9.5 - 10 lt lere varabiliyor. Sakin kullanımda şehir içinde (İstanbul) 8.0- 8.5 lt civarında oluyor. Uzun yolda 120 -130 km yi geçmezseniz 5.5 - 6 lt gibi tüketim değeri sağlıyor.
    S vitesine çok çok nadir ihtiyaç duyuyorum. Bu aracı sakin sakin, ECO modunda D vitesinde, gaza hafifçe dokunarak kullanmak sessiz ve çok keyifli.
    Yokuşlarda azcık fazla basıyorum gaza olup bitiyor :) .
    Kaç kişi yazmış, bir kişi bile kronik bir sorundan bahsetmiyor çünkü yok :) .
    Bayilere kısıtlı sayıda araç veriliyor, gelen araçlar da hızla satılıyor ya da çoğu önceden rezerve edilmiş durumda oluyor.
    Donanımı gayet dolu, klasmanındaki araçlarla kıyaslandığında bence fiyatını en çok hak eden keyifli bir aile aracı. 6 yıl garanti de cabası :)
    İstanbul sakin kullanım 8 8.5 çok gibi geldi hibrit chr aklımı celiyorda onda da hibritin 1.8 vergisi kâr yaptığını götürüyor çok kötü bir durum kararsizlik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Istanbulda hiz ortalamasi 20-30 km/saat arasında değişiyor..eco mode 7.5-8.70 arası gidip geliyor..
    Birde arka koltuklar kullanilacak mı ona göre karar vermenizi öneririm...c-hr de hr-v 'ye göre arka koltuklarda baş mesafesi oldukça az



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sevimlican1903 -- 27 Nisan 2018; 21:22:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevimlican1903

    Istanbulda hiz ortalamasi 20-30 km/saat arasında değişiyor..eco mode 7.5-8.70 arası gidip geliyor..
    Birde arka koltuklar kullanilacak mı ona göre karar vermenizi öneririm...c-hr de hr-v 'ye göre arka koltuklarda baş mesafesi oldukça az
    7.5 dan aşağı yakmiyor değilmi İstanbul'da?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzinli ve cvt sanzimanlı ve crossover suv bir araç için İstanbul trafiğinde 7.5 8 değerinin iyi olduğunu düşünebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Stepne konusunu ilk aldığımda düşünmüştüm, bayiye sorduğumda ellerinde olmadığını söyleyip başından savmıştı.

    Şimdiye kadar sorun çıkmadı ama günün birinde yolda kalırsam ve verilen saçma sapan tamir kitleriyle kendimi bir tamirciye atamazsam iş kötü. Stepne alan oldu mu? El mahkum Honda'dan mı alacağız? Bulabilen var mı? Sitede sadece 18 inç jant var gibi aksesuarlar bölümüne baktığımda?
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.