Şimdi Ara

HONDA HR-V(ANA KONU) (14. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.188
Cevap
24
Favori
99.906
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Robinson Crusoe

    Stepne konusunu ilk aldığımda düşünmüştüm, bayiye sorduğumda ellerinde olmadığını söyleyip başından savmıştı.

    Şimdiye kadar sorun çıkmadı ama günün birinde yolda kalırsam ve verilen saçma sapan tamir kitleriyle kendimi bir tamirciye atamazsam iş kötü. Stepne alan oldu mu? El mahkum Honda'dan mı alacağız? Bulabilen var mı? Sitede sadece 18 inç jant var gibi aksesuarlar bölümüne baktığımda?
    Merhaba üstad konu sahibini hazir yakalamışken son tuketimi nasil bir sikayetiniz var mi hrv den? Umarim disardan bulursunuz aradiginiz stepneyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deliyurek569 -- 1 Mayıs 2018; 8:24:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevimlican1903

    Yakıt sarfiyatinı merak edenler..bu haftasonu klima genelde açık olarak eco mode 980 km yol yaptım..ortalamam 5.7 lt..

    37 lt benzin ile 600 km yol gittim..

    Allah kazasız sürüşler göstersin. Nazardan saklasın inşallah. Çok güzel.

    Son incelememde arazısı olmadığını öğrenince moralim bozuldu.

    Eski modelleriyle ilgileneceğiz artık city'den sonra.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Robinson Crusoe

    Stepne konusunu ilk aldığımda düşünmüştüm, bayiye sorduğumda ellerinde olmadığını söyleyip başından savmıştı.

    Şimdiye kadar sorun çıkmadı ama günün birinde yolda kalırsam ve verilen saçma sapan tamir kitleriyle kendimi bir tamirciye atamazsam iş kötü. Stepne alan oldu mu? El mahkum Honda'dan mı alacağız? Bulabilen var mı? Sitede sadece 18 inç jant var gibi aksesuarlar bölümüne baktığımda?
    Runflat mi alsak dedim ama çok şikayet var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mayıs zammı fiyatı 135.300 tl oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @deliyurek569 Ben hızlı bir başlangıç yaptım, şehir içi yoğun kullanım+mini Türkiye turnesi ile 3 ayda 10 bin kilometreyi doldurdum O süredeki yorumlarım geçerli, yani araçtan çok memnunum. Daha sonra fazla araba ihtiyacım yoktu, hatta bir ara satışa çıkardım geri vaz geçtim satmadım, aileye verdim onlar kullanıyor bir süredir, 14 bin kilometrelerde, her yönüyle memnunuz. Babam başta biraz hantal buldu arabayı ama alıştıkça o da mızmızlanmayı bıraktı

    @drtarik Michelin Primacy 3 ya da 4 bizim model gördüğüm kadarıyla. Benim aklımda arabayı geri alınca Michelin satan bir lastik satıcısına gidip sormak var. Zaten takım almayacağım, tek stepne gerekli acil durumlar için, uyan bulursam çok detayına bakmadan alır geçerim. Fırsat olursa Honda bayilere de sormak lazım, onlarda varsa biraz pahalı da olsa orijinal alırım.

    @sevimlican1903 Bu fiyat artışıyla 2017 model hala bayilerde bulunabiliyorsa oldukça avantajlı duruma geldi. Ben geçen sene Yaris Hibrit en dolusunu 63 bine almayı düşünüyordum başta, şimdi baktım 120 bin lira olmuş 2018’de özellik de eklenmedi bildiğim kadarıyla, makyajlandı sadece, 127.5 fiyatıyla bizim HRV çok cazip bence bu piyasada




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Robinson Crusoe

    @deliyurek569 Ben hızlı bir başlangıç yaptım, şehir içi yoğun kullanım+mini Türkiye turnesi ile 3 ayda 10 bin kilometreyi doldurdum O süredeki yorumlarım geçerli, yani araçtan çok memnunum. Daha sonra fazla araba ihtiyacım yoktu, hatta bir ara satışa çıkardım geri vaz geçtim satmadım, aileye verdim onlar kullanıyor bir süredir, 14 bin kilometrelerde, her yönüyle memnunuz. Babam başta biraz hantal buldu arabayı ama alıştıkça o da mızmızlanmayı bıraktı

    @drtarik Michelin Primacy 3 ya da 4 bizim model gördüğüm kadarıyla. Benim aklımda arabayı geri alınca Michelin satan bir lastik satıcısına gidip sormak var. Zaten takım almayacağım, tek stepne gerekli acil durumlar için, uyan bulursam çok detayına bakmadan alır geçerim. Fırsat olursa Honda bayilere de sormak lazım, onlarda varsa biraz pahalı da olsa orijinal alırım.

    @sevimlican1903 Bu fiyat artışıyla 2017 model hala bayilerde bulunabiliyorsa oldukça avantajlı duruma geldi. Ben geçen sene Yaris Hibrit en dolusunu 63 bine almayı düşünüyordum başta, şimdi baktım 120 bin lira olmuş 2018’de özellik de eklenmedi bildiğim kadarıyla, makyajlandı sadece, 127.5 fiyatıyla bizim HRV çok cazip bence bu piyasada
    Doğrudur üstad saygilar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benim arabamda 5 ayda 5.000 kmi gordu..ilk başlarda eco mode hantal geldiğinden kullanmıyordum...yaklaşık 3.000 kmden sonra araç açıldi diyebilirim.Artık şehirici sehirdısı hep ecomode kullanıyorum..

    Aracina tam uygun 3d kaucuk paspas isteyen varsa facebook hondaclupta bir arkadaş kampanyali satıyor 100tlye haberiniz olsun..ben aldim birebir uydu..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar,

    Ben de aracımı Ekim 2017 de almıştım. 121.250TL verdim. Fiyatı 135 olmuş 6 ayda. Araba almak karlı bir işe dönüştü ülkemizde ne yazık ki...

    Şu an aracım 4.500Km de ve bunun 1.000Km si şehir dışı diğerleri hep İstanbul trafiği diyebilirim. Ortalama tüketim 7.3 litre gösteriyor, hep Eco modda ve sakin kullandık. Şehirler arası olarak Ankara-İstanbul yapmıştım 100-120Km arası ortalama ile 5.4 litreyi gördüm.

    Eski bir Jazz kullanıcısı olarak HRV den çok memnunum. Eşim Jazz'ı çok rahat kullanıyordu bunu daha da rahat kullanıyor. Özellikle araç takip sistemi sayesinde dur kalk trafikte birçok çarpışmadan yaptığı frenler sayesinde kurtulduk :)

    Hız yapmayı sevmeyen aileler için harika bir tercih diyebilirim. Bagajı da oldukça geniş.

    Tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umituzun84

    Selamlar,

    Ben de aracımı Ekim 2017 de almıştım. 121.250TL verdim. Fiyatı 135 olmuş 6 ayda. Araba almak karlı bir işe dönüştü ülkemizde ne yazık ki...

    Şu an aracım 4.500Km de ve bunun 1.000Km si şehir dışı diğerleri hep İstanbul trafiği diyebilirim. Ortalama tüketim 7.3 litre gösteriyor, hep Eco modda ve sakin kullandık. Şehirler arası olarak Ankara-İstanbul yapmıştım 100-120Km arası ortalama ile 5.4 litreyi gördüm.

    Eski bir Jazz kullanıcısı olarak HRV den çok memnunum. Eşim Jazz'ı çok rahat kullanıyordu bunu daha da rahat kullanıyor. Özellikle araç takip sistemi sayesinde dur kalk trafikte birçok çarpışmadan yaptığı frenler sayesinde kurtulduk :)

    Hız yapmayı sevmeyen aileler için harika bir tercih diyebilirim. Bagajı da oldukça geniş.

    Tavsiye ederim.
    İstanbul trafiginde 8 lt altinda yaktirabiliyorsaniz cok iyi ozaman👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba. Daha önce 12.000 km kadar Subaru XV kullanmış birisi olarak fikrinizi rica ediyorum. Araçtan yüksek performans beklentim yok. XV'de şehir içi+dışı yakıt ortalamam 6.4 idi. Genel olarak memnun olsam da şehirlerarası yokuşlarda (aracta 2 yetişkin, 2 çocuk ve ortalama bagaj var) yokuşa devirli girsem de belirli bir noktadan sonra araç gitmiyordu. 3 şeritli yolda orta şerit bir yana en sağ şeride gecmek zorunda kalıyordum. Aynı yolu aynı şartlarda Suzuki SX4'le çok rahat gidiyorum (O zaman SX4'e devam ?!). HRV'nin de benzer ağırlık, motor, tork ve vitesi var. Test aracı da olmadığı için (olsa da düz yolda aradığım sorunun cevabını bulamayacağım) aynı sorunu yaşar mıyım diye tereddüt ediyorum. Bu konuda tecrübesini aktaracak birisi olursa sevinirim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerkilic

    Merhaba. Daha önce 12.000 km kadar Subaru XV kullanmış birisi olarak fikrinizi rica ediyorum. Araçtan yüksek performans beklentim yok. XV'de şehir içi+dışı yakıt ortalamam 6.4 idi. Genel olarak memnun olsam da şehirlerarası yokuşlarda (aracta 2 yetişkin, 2 çocuk ve ortalama bagaj var) yokuşa devirli girsem de belirli bir noktadan sonra araç gitmiyordu. 3 şeritli yolda orta şerit bir yana en sağ şeride gecmek zorunda kalıyordum. Aynı yolu aynı şartlarda Suzuki SX4'le çok rahat gidiyorum (O zaman SX4'e devam ?!). HRV'nin de benzer ağırlık, motor, tork ve vitesi var. Test aracı da olmadığı için (olsa da düz yolda aradığım sorunun cevabını bulamayacağım) aynı sorunu yaşar mıyım diye tereddüt ediyorum. Bu konuda tecrübesini aktaracak birisi olursa sevinirim.
    Merhabalar; öncelikle size daha evvel yayınlanmış olan sayfalarda yer alan bilgi ve tecrübe paylaşımlarını incelemenizi önereceğim. Turbo sistemi bulunmayan birçok otomatik vitesli benzinli SUV araçlarda rampa çıkışlarında zorlanmalar yaşanmaktadır. 4x4 araçlarda ise çekiş gücü biraz daha iyi olduğundan rampa çıkışları daha sorunsuzdur. Benzinli SUV aracı kullanıp rampaları rahat çıkmak istiyorsanız, TURBO motor sistemi bulunan araçları incelemenizi tavsiye ederim. Ancak her aracın ve motor sisteminin de kendine has bazı avantaj ve dezavantajları bulunmaktadır. Örneğin VW, Seat ve Skoda grubunda yer alan araçlarda TURBO motor kullanılmasına karşın (Çift kavramalı kuru şanzıman), yazları sıcak geçen ve yolları pek düzgün olmayan TÜRKİYE gibi ülkelerde çok sık şanzıman arızalarına rastlanılmaktadır. Benim size tavsiyem, bir SUV aracı satın almadan önce mutlaka test sürüşü yapmanızdır. (test sürüş aracı veya bir tanıdığınızın aracı ile)




  • Tesekkur ederim neco1959. Kullanici ve test surusu yapan arkadaslarin yorumunu okuyorum ama benim kafamdaki soru isareti ile ilgili fazla bilgi olmuyor. Genel olarak ivmelemesinin yavas oldugundan bahsediliyor ki benim icin yavas hizlanmasi sorun degil. Ama uzun yol yokuslarda yigilmasindan birkac kisi bahsetmis. Torku dusuk olan mevcut aracimda bu durumu yasamiyorum. Acaba cvt sanzimani yokusta kullanmayi bilmedigimiz icin mi gitmiyor. Ya da HRV'deki sport moddan bahsediliyor. Bununla sorun giderilebiliyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerkilic

    Tesekkur ederim neco1959. Kullanici ve test surusu yapan arkadaslarin yorumunu okuyorum ama benim kafamdaki soru isareti ile ilgili fazla bilgi olmuyor. Genel olarak ivmelemesinin yavas oldugundan bahsediliyor ki benim icin yavas hizlanmasi sorun degil. Ama uzun yol yokuslarda yigilmasindan birkac kisi bahsetmis. Torku dusuk olan mevcut aracimda bu durumu yasamiyorum. Acaba cvt sanzimani yokusta kullanmayi bilmedigimiz icin mi gitmiyor. Ya da HRV'deki sport moddan bahsediliyor. Bununla sorun giderilebiliyor mu?
    Rampa çıkarken, daha doğrusu rampaya tırmanmadan önce hızımızı biraz artırarak çıkabilirsek, aracımız daha rahat yol almaktadır. Ancak rampa tırmanışlarında önümüze bir araç çıkıp hızımızı düşürmek zorunda kaldığımızda ise, genelde S (Spor modunu veya diğer adıyla manuel vitesi) modunu kullanmak durumunda kalıyoruz. Böylece aracımız rampaları daha rahat çıkıyor. Benim bu araçta hoşuma gitmeyen tek husus, rampa çıkışlarında gaz pedalına biraz fazla yüklendiğimizde, motorun gürlemesidir. (Kulaklarım sese karşı biraz hassas olduğunda, araç içinde duyulan motor sesi beni rahatsız ediyor.) Şehir içi ve fazla rampaların olmadığı düz alanlarda bu araç ile yolculuk yapmak insana oldukça keyif veriyor. Konforuna diyecek bir şey yok. Motoru açıldıkça da yakıt tüketimi azalıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: neco1959

    Merhabalar; öncelikle size daha evvel yayınlanmış olan sayfalarda yer alan bilgi ve tecrübe paylaşımlarını incelemenizi önereceğim. Turbo sistemi bulunmayan birçok otomatik vitesli benzinli SUV araçlarda rampa çıkışlarında zorlanmalar yaşanmaktadır. 4x4 araçlarda ise çekiş gücü biraz daha iyi olduğundan rampa çıkışları daha sorunsuzdur. Benzinli SUV aracı kullanıp rampaları rahat çıkmak istiyorsanız, TURBO motor sistemi bulunan araçları incelemenizi tavsiye ederim. Ancak her aracın ve motor sisteminin de kendine has bazı avantaj ve dezavantajları bulunmaktadır. Örneğin VW, Seat ve Skoda grubunda yer alan araçlarda TURBO motor kullanılmasına karşın (Çift kavramalı kuru şanzıman), yazları sıcak geçen ve yolları pek düzgün olmayan TÜRKİYE gibi ülkelerde çok sık şanzıman arızalarına rastlanılmaktadır. Benim size tavsiyem, bir SUV aracı satın almadan önce mutlaka test sürüşü yapmanızdır. (test sürüş aracı veya bir tanıdığınızın aracı ile)

    Alıntıları Göster
    merhaba ben de Subaru xv alma arifesindeydim ama 2018 modeli de olsa ciddi çekiş sorunları yüzünden vaz geçip Honda hrv ile ilgilenmeye başladım.zaten kağıt üstün de baktığımız zaman hrv 150 beygirken subaru 114 beygir. 1.6 motor da ve de 4x4 de bu ciddi bir çekiş sorunu getiriyor. neyse şimdi hrv ile ilgileniyorum ama bayilerde araç yok ve haziran ortasından sonra gelir diyorlar. maalesef deneme aracı da yok. bu nedenle hrv kullanıcıların aracın çekişi ile ilgili değerlendirmeleri önem kazanıyor. suzuki vitera iç kalite olarak gerçekten vasat turbo olmayanın da çekişi bence jazz dan kötü. yani şehirli suv olarak Honda hrv şu an için önde görünüyor.




  • Doğru bir tespit yapılmış maalesef cvt sanzimanı kullanmayı bilmiyoruz..ben bu araca civicden geçiş yaptım yine de ilk başta adaptasyon sürecim oldu..ilk günlerde araç basbas gitmiyor modundaydım..5 ay oldu simdi ise yokuş filan farketmiyor hem motor açıldı hemde istediğim sekilde hızlandırabiliyorum aracı..Yokuştaki motor sesine ise yapacak bişey yok motorun özelliği bu..Yokuşta kalmak vb bir durum ise kesinlikle söz konusu değil araç canavar gibi çıkıyor..Araç bu donanimda sınıfının en ucuz ve fayda/maliyeti yüksek aracı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevimlican1903

    Doğru bir tespit yapılmış maalesef cvt sanzimanı kullanmayı bilmiyoruz..ben bu araca civicden geçiş yaptım yine de ilk başta adaptasyon sürecim oldu..ilk günlerde araç basbas gitmiyor modundaydım..5 ay oldu simdi ise yokuş filan farketmiyor hem motor açıldı hemde istediğim sekilde hızlandırabiliyorum aracı..Yokuştaki motor sesine ise yapacak bişey yok motorun özelliği bu..Yokuşta kalmak vb bir durum ise kesinlikle söz konusu değil araç canavar gibi çıkıyor..Araç bu donanimda sınıfının en ucuz ve fayda/maliyeti yüksek aracı..
    Aslında çok önemli bir hususa değinmiş bulunmaktasınız. Honda HR-V gerçekten sürüşü çok keyif veren bir araç. Ancak bir çoğumuz daha önce CVT şanzımanlı bir araç kullanmadığımız için bazen zorlanıyoruz ve gerçek verimi alamıyoruz. Ve hatta rampa çıkışlarında aracın yer yer zorlandığından bahsediyoruz. İşte bu yüzden, CVT şanzımanlı araç kullanımında ustalaşmış ve tüm püf notalarını bilen arkadaşlarımdan ricam, bizlerin CVT şanzımanlı aracı daha randımanlı olarak kullanabilmemiz için teknik olarak aydınlatmalarıdır.
    (Örneğin; dur-kalklarda aracın daha seri hale getirilmesi, rampa çıkışlarında dikkat edilmesi gereken hususlar ve aracın rampaları daha rahat çıkabilmesi için neler yapılması gerektiği gibi hususlar)




  • Cvt de en büyük hata araç daha gaz almadan gaz pedalına sonuna kadar yüklenmek oluyor,bu sekilde aracın hızlanacağı düşünülsede aksine araç çekişten düşüyor..Ilk gazda sabırlı davranıp sonra gaza yüklenirseniz aracın daha çabuk ivmelendiğini ve çekişinin arttığinı göreceksiniz..Rampalarda gaza yüklenmek yerine aracın çekişten düsmeye başladığını hissettiğinizde gazdan hafif ayağınızı çekmek daha sonra yeniden gaz vermek aracın vites kücültmesini dolayısiyla çekisin artmasını sağlayacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Deneme sürüşünden pek tatmin olmadığım için son 2 haftadır kuzenimin HR-V'sini kullanıyorum, şehir içi yakıt ortalaması ve ergonomik olması oldukça hoşuma gitti. Şimdi kuzenim HR-V satıp Civic almayı düşünüyor. Sanırım uygun fiyata kuzenden temiz bir HR-V sahibi olmam an meselesi :)

    Bu arada aracın içi dışarıdan göründüğünden daha genişmiş.
  • Yakıt ortalaması nedir? Ş.dışı petformansı yeterlimi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kesinlikle yakıtı ekonomik.zira bayan kullanıcı olarak fabrika verilerini tutturmam mucizevi bi durum
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.