Şimdi Ara

HONDA HR-V(ANA KONU) (36. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.188
Cevap
24
Favori
100.902
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 33000 km’de yıllık bakım için 1950 lira fiyat aldım. Şanzıman yağı değişimi olacak, o sebeple normalden biraz daha pahalı dediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Robinson Crusoe kullanıcısına yanıt
    Bu kacinci bakiminiz? Ben ilk sanziman yagi degisiminde 1450 odemistim. Yag 650 tl idi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halted__

    Bu kacinci bakiminiz? Ben ilk sanziman yagi degisiminde 1450 odemistim. Yag 650 tl idi.
    3. Bakım ilk 1000'deki bakımı saymazsak. Her 10000'de götürüyorum işte.

    Geçen sene yıllık bakım 1100 gibi bir şey tutmuştu, yağ fiyatı o kadar yüksekse normal o zaman verdikleri fiyat.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Robinson Crusoe kullanıcısına yanıt
    Sanziman yagini 20k da degismis olmalari lazim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bugün Honda Park Plaza'da 2560 lira ödeyerek yaklaşık 34000 km'de 3. bakımı yaptırdım.

    Daha önce de yazdığım gibi şanzıman yağı değişeceği için bakıma 1950 lira fiyat çıkarmışlardı. Araba bakımdayken telefonla arayıp fren balatalarının maksimum 5000 km daha götüreceğini, 680 lira karşılığında değiştirmek isteyip istemediğimi sordular. Olur dedim.

    Arabayı akşam üzeri teslim aldım.

    3 senedir her bakıma götürdüğümde fren yaptığımda tiz bir ses geldiğini söylüyordum. Her bakımda "abi fren balataları tozlanmış, ses ondan, arkadaşlar temizledi artık sorun yaşamazsın" deyip gönderiyorlardı. Arabayı aldığım günden beri o ses hiç kesilmedi, her fren yaptığımda duyuyordum. Bugün balata değişiminden sonra ses kesildi. Normalde 3 sene önce ilk arabayı alıp bu şikayetimi bildirdiğimde balataları garantiden değiştirip sorunumu çözmeleri gerekiyordu. Onca sene Honda servisleri tarafından salak yerine konulduğuma mı üzüleyim yoksa nihayet sesin kesildiğine mi sevineyim bilemedim

    Belli bir kullanımdan sonra bluetooh bağlantısında kopmalar yaşamaya başladım. O iş biraz karışık. Arkadaşımın iPhone'u ile böyle bir problem yaşadığımızı hatırlamıyorum, ama genelde onun telefonu kullanmıyoruz zaten. Kendimdeki Samsung S8+ ile bazen saatlerce müzik dinliyoruz bir sorun yok, bazen mesela 2 saat dinledikten sonra bluetooth bağlantısı kesiliyor. Bazı zamanlar bir süre bekleyince gerisin geriye bağlantıyı kurup müziği kaldığı yerden çalmaya devam ediyor, bazen açma-kapama tuşuna uzun süre basıp hard reset atıyorum o şekilde çözülüyor. O iş biraz karışık çünkü ben aracın Android versiyonunu serviste güncelleseler de geri eski versiyona çeviriyorum. Çünkü Yandex, Google Maps, Spotify vs. yazılımlar yüklüyorum, onlar için de eski versiyonun yüklü olması gerekiyor. Yani Bluetooth problemi kullandığım Android sürümüyle alakalı olabilir. Bu problemi söylemiştim, aracın tabletini yeni versiyona yükselttik dediler. Ayrıca navigasyonunu da güncelledik dediler. Yolda dönerken navigasyonu açtım, "veritabanı 1 seneden eski, yazılımınızı güncelleyin" diye falan uyarı çıktı ekranda Neyse, navigasyon sanırım ilk 3 sene için ücretsiz hediye, ben zaten alalı 3 seneden fazla oldu diye sallamadım. Bluetooth ile ilgili servisteki ustayı biraz sıkıştırdım, sonuçta benim yüzde birim kadar bilmiyordur o tableti kullanmayı ama yumuşak yüzümü görüp sürekli salak yerine koyuyorlar, ben de onlara biraz stres yaptırayım istedim sadece. Araba giderken olur öyle dedi, tamam dedim kabul ettim devam ettim hayatıma.

    Arabanın kapıları çok olmasa da hafif sert kapamak gerekiyor, yoksa kapanmadığı oluyor. Onu da senelerdir her gittiğimde söylerim. Kapı ayarları yapıldı falan deyip gönderiyorlar her seferinde. Bugün beklerken 2019 versiyonu inceledim biraz. Benim 2017 modelle tıpatıp aynı araba, gördüğüm tek fark öndeki değişen ızgara değil güzelce kapanan kapılar oldu. Ustaya söyledim neden bu böyle tok kapı sesiyle güzel güzel kapanıyor da benimki bırakınca direk kapanmıyor, bir miktar ittirmem gerekiyor diye. Yüzüme baka baka beni salak yerine koymaya devam etti, "ikisi de aynı kapanıyor" diyor. Zaman içerisinde ya katil edecek bu Honda servisleri beni ya da kafayı kırıp alet edevat alıp kendim yapacağım bakımları. Ben biraz zorlayınca nihayet bu kapı menteşelerinin farklı üretim olabileceğini söyledi. Bendekinin 3 kademe yeni versiyonun 2 kademe olduğunu, çoluk çocuğun sağlığı için bendeki sistemin daha iyi olduğuna beni ikna edip gönderdiler oradan.

    3+3 garantiyle ilgili başta kitapçıkları okumuştum ama unuttum. Elimde bir Honda manueli dolaşmıyorum ortalıkta sonuçta. 3. sene doldu bu +3 ne oluyor diye sordum oradaki bayana. Arabanız full değil ama yine en gerekli aksamları için 3 sene daha garanti altında dedi. Çok da kurcalamadım tamam dedim.

    Bir servis maceramız da böylece sonlanmış oldu. Dönüş yolunda yaptıkları ayarlardan mı psikolojik mi bilmem sürüşü daha yumuşak, keyifli geldi. Bir kez daha sevdim arabamı Honda servislere rağmen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Robinson Crusoe

    Bugün Honda Park Plaza'da 2560 lira ödeyerek yaklaşık 34000 km'de 3. bakımı yaptırdım.

    Daha önce de yazdığım gibi şanzıman yağı değişeceği için bakıma 1950 lira fiyat çıkarmışlardı. Araba bakımdayken telefonla arayıp fren balatalarının maksimum 5000 km daha götüreceğini, 680 lira karşılığında değiştirmek isteyip istemediğimi sordular. Olur dedim.

    Arabayı akşam üzeri teslim aldım.

    3 senedir her bakıma götürdüğümde fren yaptığımda tiz bir ses geldiğini söylüyordum. Her bakımda "abi fren balataları tozlanmış, ses ondan, arkadaşlar temizledi artık sorun yaşamazsın" deyip gönderiyorlardı. Arabayı aldığım günden beri o ses hiç kesilmedi, her fren yaptığımda duyuyordum. Bugün balata değişiminden sonra ses kesildi. Normalde 3 sene önce ilk arabayı alıp bu şikayetimi bildirdiğimde balataları garantiden değiştirip sorunumu çözmeleri gerekiyordu. Onca sene Honda servisleri tarafından salak yerine konulduğuma mı üzüleyim yoksa nihayet sesin kesildiğine mi sevineyim bilemedim

    Belli bir kullanımdan sonra bluetooh bağlantısında kopmalar yaşamaya başladım. O iş biraz karışık. Arkadaşımın iPhone'u ile böyle bir problem yaşadığımızı hatırlamıyorum, ama genelde onun telefonu kullanmıyoruz zaten. Kendimdeki Samsung S8+ ile bazen saatlerce müzik dinliyoruz bir sorun yok, bazen mesela 2 saat dinledikten sonra bluetooth bağlantısı kesiliyor. Bazı zamanlar bir süre bekleyince gerisin geriye bağlantıyı kurup müziği kaldığı yerden çalmaya devam ediyor, bazen açma-kapama tuşuna uzun süre basıp hard reset atıyorum o şekilde çözülüyor. O iş biraz karışık çünkü ben aracın Android versiyonunu serviste güncelleseler de geri eski versiyona çeviriyorum. Çünkü Yandex, Google Maps, Spotify vs. yazılımlar yüklüyorum, onlar için de eski versiyonun yüklü olması gerekiyor. Yani Bluetooth problemi kullandığım Android sürümüyle alakalı olabilir. Bu problemi söylemiştim, aracın tabletini yeni versiyona yükselttik dediler. Ayrıca navigasyonunu da güncelledik dediler. Yolda dönerken navigasyonu açtım, "veritabanı 1 seneden eski, yazılımınızı güncelleyin" diye falan uyarı çıktı ekranda Neyse, navigasyon sanırım ilk 3 sene için ücretsiz hediye, ben zaten alalı 3 seneden fazla oldu diye sallamadım. Bluetooth ile ilgili servisteki ustayı biraz sıkıştırdım, sonuçta benim yüzde birim kadar bilmiyordur o tableti kullanmayı ama yumuşak yüzümü görüp sürekli salak yerine koyuyorlar, ben de onlara biraz stres yaptırayım istedim sadece. Araba giderken olur öyle dedi, tamam dedim kabul ettim devam ettim hayatıma.

    Arabanın kapıları çok olmasa da hafif sert kapamak gerekiyor, yoksa kapanmadığı oluyor. Onu da senelerdir her gittiğimde söylerim. Kapı ayarları yapıldı falan deyip gönderiyorlar her seferinde. Bugün beklerken 2019 versiyonu inceledim biraz. Benim 2017 modelle tıpatıp aynı araba, gördüğüm tek fark öndeki değişen ızgara değil güzelce kapanan kapılar oldu. Ustaya söyledim neden bu böyle tok kapı sesiyle güzel güzel kapanıyor da benimki bırakınca direk kapanmıyor, bir miktar ittirmem gerekiyor diye. Yüzüme baka baka beni salak yerine koymaya devam etti, "ikisi de aynı kapanıyor" diyor. Zaman içerisinde ya katil edecek bu Honda servisleri beni ya da kafayı kırıp alet edevat alıp kendim yapacağım bakımları. Ben biraz zorlayınca nihayet bu kapı menteşelerinin farklı üretim olabileceğini söyledi. Bendekinin 3 kademe yeni versiyonun 2 kademe olduğunu, çoluk çocuğun sağlığı için bendeki sistemin daha iyi olduğuna beni ikna edip gönderdiler oradan.

    3+3 garantiyle ilgili başta kitapçıkları okumuştum ama unuttum. Elimde bir Honda manueli dolaşmıyorum ortalıkta sonuçta. 3. sene doldu bu +3 ne oluyor diye sordum oradaki bayana. Arabanız full değil ama yine en gerekli aksamları için 3 sene daha garanti altında dedi. Çok da kurcalamadım tamam dedim.

    Bir servis maceramız da böylece sonlanmış oldu. Dönüş yolunda yaptıkları ayarlardan mı psikolojik mi bilmem sürüşü daha yumuşak, keyifli geldi. Bir kez daha sevdim arabamı Honda servislere rağmen.
    aracimi 12 bindeyken aldim simdi 25 binde. frene basarken bahsi gecen ses bende de vardi. cozumu cok basit. demir tozu sokucu kullanarak bu sesten kurtulabilirdiniz.

    navigasyonu ve firmware i kendim guncelledim, ekstra uygulama da kurabiliyorum(waze gibi). ancak, bluetooth baglantisi sirasinda muzik dinledigimde 2-3 dk muzikte kesintiler oluyor, onun disinda sorun yok.

    bende kapilarin kapanmasiyla ilgili sorun yok ancak aracin arkasindan bakildiginda on kapilarda hafif bir ayarsizliktan midir bilmiyorum kapilarin ust tarafinda 1 mm lik cikinti var fakat cok onemli degil benim icin.

    3+3 deki ek 3, iyi niyet garantisi gibi bir sey. eski aracimin 5.yilinda bir hortumun degismesi iyi olur dediler, garantiye soktuk ve onay gelmisti. ama her zaman boyle sansli olmayabilirsiniz.

    ben de bu bakimla (ilk 3 yilim bitiyor) servisten cikmayi dusunuyorum. malzemeleri servisten alip ozelde bakimlara devam edecegim gibi. servis fiyatlari cok cok yuksek artik.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: halted__

    aracimi 12 bindeyken aldim simdi 25 binde. frene basarken bahsi gecen ses bende de vardi. cozumu cok basit. demir tozu sokucu kullanarak bu sesten kurtulabilirdiniz.

    navigasyonu ve firmware i kendim guncelledim, ekstra uygulama da kurabiliyorum(waze gibi). ancak, bluetooth baglantisi sirasinda muzik dinledigimde 2-3 dk muzikte kesintiler oluyor, onun disinda sorun yok.

    bende kapilarin kapanmasiyla ilgili sorun yok ancak aracin arkasindan bakildiginda on kapilarda hafif bir ayarsizliktan midir bilmiyorum kapilarin ust tarafinda 1 mm lik cikinti var fakat cok onemli degil benim icin.

    3+3 deki ek 3, iyi niyet garantisi gibi bir sey. eski aracimin 5.yilinda bir hortumun degismesi iyi olur dediler, garantiye soktuk ve onay gelmisti. ama her zaman boyle sansli olmayabilirsiniz.

    ben de bu bakimla (ilk 3 yilim bitiyor) servisten cikmayi dusunuyorum. malzemeleri servisten alip ozelde bakimlara devam edecegim gibi. servis fiyatlari cok cok yuksek artik.

    Alıntıları Göster
    Honda servis de demir toz sökücü kullandı muhtemelen, temizleme yaptık dedikleri o. Geçmedi ses düne kadar, 3 senedir kullandığım aracı biliyorum. Diğer arkadaşlara tavsiyem uğraşmayın demir sökücü falan, ısrarcı olun, gerekirse çıkın ustayla dinletin sesi. "Sorunu" çözsünler. Sanırım bu ustaların genişliğinin sebebi biraz da bizim "olur öyle ya" kafasında olmamız.

    Navigasyon-firmware güncelleme yaptım ben de başta. Hatta program yüklemeyle ilgili ilk paylaşım yapan da benim. Hatta daha sonra arkadaşlar yapamadık dediler tekrar paylaştım nasıl yapılacağıyla ilgili videoları. Kesintiler başta yoktu sonradan oluştu, tahminim Çin'de falan fason ürettirip geçtiler bu tabletleri, çok da sağlam bir şey olduklarını sanmıyorum. Bluetooth sorunları da onunla alakalı olabilir. Çünkü telefonumda diğer hiç bir bluetooth aygıtla böyle bir sorun yaşamıyorum. Ne yazık ki Honda merkezde kanıtlayamıyorum çünkü sorun rastgele zamanlarda bazen uzun süre sonra ortaya çıkıyor.

    Ben bakımları bir süre daha serviste yaptırmaya devam edeceğim. Çünkü dışarıda buradan da çakal cahil-cühela adamla uğraşacağımı biliyorum.




  • Robinson Crusoe kullanıcısına yanıt
    Servistekilerin demir tozu sokucusunden haberleri oldugu zannetmiyorum. Balata spreyi ile isi yaptik demisler muhtemelen.

    Disarida yaptirmaya gelince, servisten ayrilma ustalarin calistigi yer var ben onlara yaptirmayi dusunuyorum. Zaten serviste yapilan seyler, bir cok kisinin yapabilecegi basit seyler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Beyler bir bilgi paylaşayım bu arada 2016-2017 ve 2018 modeller Meksika, 2019 modeller Japonya bildiğim kadarıyla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sevimlican1903 S kullanıcısına yanıt
    Yeni hr-v ve cr-v japonyada uretiliyor.
    Cr- v daha once ingiltereden geliyordu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Japonya Meksika işçilik farkı var mıdır sizce?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sevimlican1903 S kullanıcısına yanıt
    işçilik değil ama yeni model de malzeme farkı olabilir. bende de 2018 model var yeni modele, 2019 olana baktım..dış görünüm ön panel dışın da aynı ama bahsedilen kapıların daha yumuşak kapanması ve sanki iç malzeme kalitesi biraz daha iyi gibi..
  • Yalıtım, konfor, estetik biraz daha iyi gibi
  • Turbo motoru Türkiye'ye getirmemeye kararlılar galiba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevimlican1903

    Turbo motoru Türkiye'ye getirmemeye kararlılar galiba
    Turbo motorlu aracı Türkiye'ye getirdiklerinde, yüksek maliyeti nedeniyle kime veya nasıl satacaklar? Ülke ekonomik kriz içinde ve otomotiv sektörü can çekişiyor.....
  • neco1959 N kullanıcısına yanıt
    Cr-v yi getiriyorlar su anda. Turbo(193 hp)+elektrikli.
    Dolayisiyla hr-v yi isterlerse getirirler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Crvnin 300bin civicin 150bin civarı olduğunu düşünürsek turbo motorlu versiyonlu Sport modeli 220bin civarına satışa sunarlarsa ciddi miktarda satacaklarını düşünüyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyota da hybrit Chamry i getirdi ama 600 bin .... kim alır merak ediyorum
  • caucass kullanıcısına yanıt
    Arac camry ama😊

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.