< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
HONDA HR-V(ANA KONU) (47. sayfa)
-
-
-
Sat sat -
biraz zor düşer -
2018 haziran trafiğe çıkışlı 22 bin km kazasız, sorunsuz, tüm servisleri Denizli Turkuaz da yapılan aracımı satıyorum. Araçta seramik kaplama, bagaj havuzu, kauçuk paspas seti, koltuk kılıfı ve bagaj ile yolcu kabini arası orijinal koruma demiri var, kaç TL yazmalıyım, bu arada uzun yolda 100 km 4,4 ile geliyorum Muğla'dan Aydın'a, yani sakin kullanınca çok yakmıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tamer09 -- 4 Ekim 2020; 21:2:5 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Açıkçası istediğiniz fiyatı yazabilirsiniz çünkü insanlar kafasına göre yazıyor. Ama yok gerçek satıcıyım filan diyorsanız sarı sitede sizin özelliklere yakın araçlara 270.000-300.000₺ yazanlar var. Gerçekten sakin kullanımda araç fabrika verisinin de altında yakıyor.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
-
-
8 yildan beri honda kullaniyorum. Eco on u hic acmamistim. fakat sakin kullaniyorsaniz kesinlikle faydasi var eco nun.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar 2005 2006 hrv alınır mı? Arabalardan hiç anlamayan birine baş ağrısı yaratır mı? bu yılların araçlarını kullanmış arkadaşlarımız varsa bana deneyimlerini anlatırsa çok sevinirim. ilk aracım olacak eğer nasip olursa.
-
-
Son bakımımı Honda Çiftkurtlar'da yaptırmıştım.
Bakım sonunda kontağı açıp kaparken bir ses geldiğini, garantiden kontak motorunun değişeceğini söylediler. Daha sonraki günlerde beni tekrar arayıp arabayı tekrar servislerine götürmemi istediler, bir kez daha bakmamız lazım dediler. Honda merkez sorun kontak motorundan olamaz demiş söylediklerine göre, direksiyon kilidini kontrol etmelerini istemişler. O gün de araba tüm gün orada kaldı. Tekrar videolarını çektik, Honda merkeze gönderdik, yanıt bekliyoruz dediler. Neyse, dün beni arayıp ilgili parçanın geldiğini, arabayı bugün tekrar getirirsem değişimin yapılacağını söylediler. Arabayı sabahtan bıraktım yine servise. İlgili parçanın kontak motoru olduğunu, onun değişeceğini söylediler.
Akşama söyledikleri vakitte arabayı almaya gittiğimde siz oturun, arabanız hazırlanıyor dediler. Nihayetinde bir müşteri temsilcisi gelip başka bir parça daha garantiden değişecek, pazartesi ya da salı elimizde olur dedi. Hangi parça diye sorunda ağzının içinde anahatarın girdiği kısım işte falan diye bir şeyler zırvaladı. Önceki parçaya garantinin onay vermesi ve gelmesi 2 ay kadar sürmüştü. Bir şey demedim, aldım arabayı geldim eve.
Araba kamerası park modunda kayıttaydı. Kayıtları incelediğimde sadece park yerini değiştirmek için 1-2 kez dokunulmuş benim arabaya. Yani gözümün içine baka baka beni salak yerine koyuyorlar.
Günboyu arabayla halletmem gereken işler vardı, hepsi aksadı. Verdiğim taksi paraları, şu korona dönemi bindiğim toplu ulaşımlar da cabası. 1 günüm sadece bunlar yüzünden boşa geçti.
Özetle Honda Çiftkurtlar'dan uzak durun. Ne yazık ki alternatif söyleyemiyorum çünkü gördüğüm kadarıyla al birini vur ötekine ama şu hareketleri hiç şık değil. İnsan gibi gelip "çok yoğunluk vardı, kusura bakmayın sizin arabaya sıra gelmedi" deseler yine anlarım. Ben arabayı 9.35'te bıraktım, kamera kayıtlarına göre 9.50'de bir yerlere çekmişler, o vakit arayıp gelip arabanızı alın, bugün yetişmeyecek deseler canları sağ olsun. Ayıp gerçekten.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Robinson Crusoe -- 23 Ekim 2020; 21:44:40 >
-
Bugün aradılar Honda Çiftkurtlar’dan. Geçenki parçayı 2 ay beklemiştik, bu seferki gizemli parça 12 saatte ulaşmış ellerine
Pazartesi sabahtan getirin arabayı, akşam 5 gibi halletmiş oluruz biz sizin için dediler
Önce olur dedim ama sonra arabayı vermek istemedim en çok kullanacağım günde. Tekrar arayıp cuma ya da cumartesiye değiştirmek istediğimi söyledim randevuyu. Tehditler başladı bu sefer de, bak stoklarda parça bulunmuyor, çok sonraya kalır haa diyor telefonda konuştuğum kadın. Yani garantiden benim için özel olarak getirilmiş parçayı başkasının arabasına takacaklar
Tamam dedim ama muhtemelen pazartesi Honda Türkiye’yi arayıp konuşacağım bu konuyla ilgili. Bir sonuç çıkacağını da beklemiyorum ama hiç bir şey yapmadan bu sorunların çözülmesini beklemekten iyidir
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Robinson Crusoe -- 24 Ekim 2020; 20:1:47 >
-
Çok ilginç şeyler oluyor, hikayenin devamını bekliyorum. Umarım çözülür sorun.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Parca araca ozel gelir, baska araca takmak da neymis?
Ben de Bursa inallarda surucu tarafi dugme grubunu garantiden degistirttim herhangi bir sorun yasamadim. Inallar i tavsiye edebilirim.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
@Harun Bozaroğulları @halted__ Aslında olayın özeti şu.
Arkadaşlar sabahtan arabayı getirtiyorlar her seferinde. Akşama ararız biz seni diyorlar. Bu sefer aramadılar da, akşam 5'te gittim artık arabayı almaya. Ben arabayı sorunca beni uzakta dinlenme alanında beklettiler ama telefon görüşmeleri duyuluyor az da olsa. Duyabildiğim kadarıyla teknik ekip müşteri temsilcisine hangi araba? ya da biz o arabaya bakmadık ki gibi bir şeyler dedi. O da tamam sorun yok o iş bende deyip gelip yüzsüz yüzsüz yalan söyledi. Adam gibi özrünü dilese, bir hata olmuş dese yine kızardım ama anlayışla karşılardım. İnsanın gözünün içine baka baka saf yerine koymaları can sıkıyor. Muhtemelen senelik bakım gibi çok daha büyük para getiren işlere öncelik veriyorlar. Bizler de bugün götür yarın getir uğraşıyoruz böyle.
İşlerin neden yetişmediğini de anlıyorum. Nüfusu neredeyse 20 milyonu bulmuş koca İstanbul'da hepi topu 5 tane Honda var, onlar da mahalle arası oto tamirciden hallice. Onbinlerce araca hizmet veren servislerin devasa yerleri olması lazım, çok daha fazla çalışanla kaliteli hizmet vermeleri lazım ama hepimizin bildiği gibi bu işler 3-5 eli para görmüş vizyonsuzun tekelinde.
Sonraki telefon görüşmesinde yapıcı olsalar yine bir miktar yumuşayacağım. Benim derdim işimin görülmesi, bağcıyı dövmek değil. Ama arayan arkadaş yine 9'da bırakırsınız, 5'te alırsınız diyor. Beni mağdur etmişken öncelikli halledeceğiz vs. bir yaklaşımı yok.
En son görüştüğüm bayansa üzerine tüy dikti stokta kalmaz parça haa falan diyerek.
Bu servis hizmet sonrası arayıp kaç puan vereceksiniz Honda merkezden ararlarsa diye soran bir servis. Düşük puan vereceğim dediğinizde çalışan arkadaş mağdur olur falan diyerek acındırıyorlar, yüksek puan vermeniz için ikna etmeye çalışıyorlar. Madem bu puanlama sistemi bu kadar önemli herkes işini gerektiği gibi yapsın.
Servis için Bursa'ya gidecek seviyede yıpranmadı sinirlerim henüz. Bir önceki hizmet aldığım Honda Park daha iyiydi gibi, gerekirse biraz ekstra yolu göze alıp onlara götüreceğim arabayı. Garantiden parça değişimi işlemlerini Çiftkurtlar yaptı, Honda Türkiye bu konuda ne der pazartesi konuşup öğreneceğim. Gelişmeleri paylaşırım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Robinson Crusoe -- 25 Ekim 2020; 12:23:54 >
-
Daha önce Honda Çirtkurtlar’da yaşadığım sorundan bahsetmiştim.
Honda Türkiye sayfasına yazdım şikayet başlığı altında. Daha sonra beni Çiftkurtlar’dan aradılar. Honda Türkiye’ye yazdığım mesajların kendilerine de gittiğinden bahsettiler ve üzerine konuştuk.
Sonuç olarak aracı Honda Çiftkurt’lara götürdüm ve parça değişimi gerçekleşti. Kontak otomatiği ve direksiyon kilidinin garantiden değiştiği yazıyor verdikleri kağıtta. Kontak düğmesine bastığımda bir miktar yüksek ses vardı, şimdi yine ses var ama çok daha az. Önceki gittiğimde de gayet kibarlardı, bu sefer de ilgi alaka iyiydi. Şikayetten dolayı biraz abarttılar hatta.
Neyse, sonuçta sorun daha büyümeden bir şekilde çözüldü. Tatlıya bağladık diyelim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçmiş Olsun tekrardan.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Teşekkürler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X