Horizon Forbidden West - Aloy's Forest | PlayStation PlayStationyoutube It’s been over a year since the launch of Guerrilla’s Horizon Forbidden West, and we’d like to share an update on our Aloy’s Forest project with you.
#ps5 #ps5games #horizonforbiddenwest #aloy https://www.youtube.com/watch?v=gXfB5oxqrAE |
Horizon 2 Forbidden West - [PS4-PS5 ANA KONU] - 18 Şubat 2022 (203. sayfa)
-
-
Ben bu oyunun dlcsini almistim. Simdi complet edition cikacakmis acaba bana yukseltme secenegi sunar mi?
-
Horizon Zero Down ı bitirip Forbitten weste başladım. Zero Downdaki gibi tüm skilleri açabiliyor muyuz?
Açamıyorsak en iyi başlangıç skilleri nelerdir sizce?
-
Burning Shores genişleme paketi ile birlikte geliyor.
Özellikler :
-DLSS 3 (AI performance boost)
-DLAA (AI enhanced image quality)
-Nvidia Reflex (low latency)
Horizon Forbidden West Complete Edition | NVIDIA DLSS 3, Reflex, DLAA - Announce Trailer
NVIDIA GeForceyoutubeHorizon Forbidden West Complete Edition is launching with NVIDIA DLSS 3, Reflex, and DLAA, delivering the ultimate PC experience. https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/ces-2024-dlss-ray-tracing-rtx-games-announcements/ Join Aloy as she braves the distant lands of Horizon Forbidden West Complete Edition, the critically-acclaimed sequel to Horizon Zero Dawn. Explore distant lands, fight bigger and more awe-inspiring machines, and encounter astonishing new tribes as you return to the far-future, post-apocalyptic world of Horizon. The Complete Edition also includes Burning Shores, the story expansion that picks up after the conclusion of the main game, along with bonus content. Learn more about Horizon Forbidden West Complete Edition: https://store.steampowered.com/app/2420110/Horizon_Forbidden_West_Complete_Edition/ Subscribe to GeForce! https://www.youtube.com/channel/UCL-g3eGJi1omSDSz48AML-g GeForce Twitter: https://twitter.com/NVIDIAGeForce GeForce Instagram: https://www.instagram.com/nvidiageforce/ GeForce TikTok: https://www.tiktok.com/@nvidiageforce GeForce Facebook: https://www.facebook.com/NVIDIAGeForce/ GeForce Community Portal: https://www.nvidia.com/en-us/geforce/community-portal/ #CES2024 #HorizonForbiddenWest #DLSS3 #DLAA #Reflex #RTXOnhttps://www.youtube.com/watch?v=DEqRbxOrFAw -
Şu an PSN’de PS4 sürümü 750₺ civarı, ücretsiz PS5 yükseltmesi var fakat PS5 sürümü 950₺ gösteriyor. Aralarında fark var mı acaba, kafa karıştırıcı. -
Ben de ps4 sürümünü aldım. Ücretsiz 5’e yükselttim. Ps4 sürümünü alın. -
Teşekkürler hocam. -
Oyunu aldım hocam, DLC’sini öneriyor musunuz? 500₺ değer mi? -
Guerilla'nın geliştirdiği multiplayer Horizon oyunu hala daha geliştiriliyor. (Jason Schreier)
-
Değer çok iyi bir dlc olmuş. Hele bir final boss'u var tam bir görsel şölen. -
Süre daha uzun olsa ana oyundan daha iyi olacak bir DLC. Ana oyun bu DLC'deki gibi inşa edilseymiş çok daha iyi olurmuş. Zaten PS5 için özel olarak geliştirildiği için, grafikler çok daha iyi ve aynı anda çok daha fazla düşman ile savaştırıyor işlem gücünün fazlalığı sayesinde. Bu da oyuna zorluk ve zevk katmış.
-
Digital foundry den pc incelemesi geldi. Ps5 kıyaslamalı 🙂 Merak edenler varsa bakabilir.
https://m.youtube.com/watch?v=AUWNpOHi3kA&pp=ygUPZGlnaXRhbCBmb3VuZHJ5 -
PS5 oldukça iyi görünüyor zaten TV üzerinden oynadıkça çoğu zaman farkları anlamak için detaylı incelemek gerekiyor.
450 dolarlık konsol için oldukça iyi performans veriyor bence -
Hem PS5 hem de Ryzen 5600-RX6800 lü sistem var. Şuan oyunu 2K en yüksek ayarlarda 60fps oynuyorum ve görsellik PS5 den bariz şekilde daha iyi diyebilirim.
Görsellik PS5 de de çok iyiydi fakat PC de arşa çıkmış. RTX4080, 7900XT gibi üst seviye kartlarla 4K da oynayanları düşünemiyorum bile.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RTX3080Ti -- 23 Mart 2024; 21:52:2 >
-
Tabii hocam elbette farklar var bende denedim ama bunu bizim gibi insanlar fark eder sıradan oyuncular çok detaylı bakmıyor oyunlara.
450 dolarlık alet için muhteşem performans verdiğini düşünüyorum tüm oyunlar exc oyunlar kalitesinde çıksa kimse PC almaz galiba konsolun yanına -
6 ay önce bunu yazmışım. Makineden hiç kaldirmamistim. Şubattan itibaren yavaş yavaş yine denedim 5 dakika 5 dakika oynayıp kendimi sardiramayip kapattım. En sonunda martin ortalarinda iyice çöken oyunsuzluk hissinden dolayı kendimi ittirdim ve o zamandan beri işten güçten vakit bulduğum kadariyla oynayıp 37 saat sonunda ana hikayeyi bitirdim. Seri hala ruhsuz ama ilk oyun kadar değil. Combat bazı çabalara rağmen hemen hemen hala aynı. Ama yani grafikler o kadar güzel ki diyecek tek bir kelime yok. Iyi ki bu vakte kadar oynamayıp OLED'de oynamisim. Oyun cikmamasindan kaynaklı olarak insan kendini dolandirilmis hissediyor, adam Rise of the Ronin çıkarmış bırak Ps4'u grafikler PS3 seviyesinde. Bu oyun 2 sene önce çıkmış yani bir de. Guerrilla'nin grafik ekibine helal olsun, ilk oyun da PS4 gibi bir makinede harika gözüküyordu. Adamlar aşmış.
-
yeni başladım pc 'de. zıplama bir garip olmuş. tam oled 'lik oyun. hikayeyi bilmediğim için, aslında şu şekilde mi başlasam diyorum.
2017 Horizon Zero Dawn
Zero Dawn: The Frozen Wilds
2022 Horizon Forbidden West
2023 Call of the Mountain
Forbidden West: Burning Shores
2024 Lego Horizon Adventures
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmut716 -- 8 Haziran 2024; 11:55:39 > -
Call of the Mountain VR oyunu hocam. Aynı evrende geçse de ana oyunların hikayesinden bağımsız. -
üstteki barda ana misyonun yönünü göstermesi için bi ayar yok mu ? sapmak istemiyorum et-ot toplama işlerine. tamam Focus var, kullan diyor ama bazen çok uğraştırıcı geliyor, açıp youtube 'tan bakıp devam ediyorum. bu haliyle sıkıcı olmuş malesef.
edit = buldum, Quests -> main altında, ana hedefi seçtim, o yöne doğru koşmaya başladım, makineleri öldürmüyom bile, yanlarından koşarak geçiyom artık, yoksa 800 saat sürecek oyun.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmut716 -- 17 Ağustos 2024; 12:28:53 > -
Horizon Forbidden West'i geçtiğimiz hafta Burning Shores DLC'siyle birlikte, ilk yarısını hard ikinci yarısını very hard zorluğunda, 95 saatte bitirdim. Uzun ve son derece keyifli bir serüvendi diyebilirim. İlk oyunun üstüne oldukça şey eklemişler. Jedi Survivor'dan sonra ilk oyunun alfa sürümü gibi hissettirdiğini söylemiştim, aynısını Forbidden West(HFW) sonrası Zero Dawn(HZD) için de diyebilirim. Normalde incelemelerimde önce pozitif, sonra da negatif şeylerden detaylıca bahsederim ama bu sefer bir farklılık yapacağım. Temelleri ilk oyunun üstüne atıldığı için ve HZD'da iyi olan her şey zaten HFW'te de gayet iyi ve geliştirilmiş şekilde sunulduğundan pozitif yanları uzun uzun saymayacağım. Görsellik, atmosfer, hikaye, sanat tasarımı gibi konularda ilk oyunun bile üstüne çıkılmış zaten (Özellikle grafiklere değinmek istiyorum, herhalde Cyberpunk 2077 ve RDR2 ile birlikte gördüğüm en iyi açık dünya grafikleriydi). Sadece ilk oyunda bi eksiklik yaratmamasına rağmen bunda eklenen şeylere hızlıca değineceğim. Öncelikle mobilite ciddi oranda artmış. Tırmanılacak yerlerin son derece çoğalması, kanca, glider, uçabilmek, su altında yüzmek falan baya bi şey eklemişler. Mini oyun gelmiş. Gwent ve Jedi Survivor'daki Holotactics'e çok sarmış biri olarak HFW'teki Machine Strike'a hiç ilgi duyamadım. Bence fazla detaylı ve eğlenceli olmaktan uzak. Arena'da belirli sürelerde düşmanları alt etmek hoş olmuş ama bazıları gereksiz kasıntı bir zorluktaydı. HZD'daki Meridian tarzı büyük merkezi bi şehir olmadığı için üzülmüştüm ama bu sefer de ana üssümüz var. Hikaye boyunca kaynaştığımız herkesle burada takılıp diyaloglara girip companion görevleri yapabiliyoruz. Ekstra içerikleri ana hikaye içinde değil, yan görevlerde tanıtıyor (mesela ilk ana görevlerin hepsi açık dünya etkinliklerini tanıtmak olan Marvel's Spider-Man beni bu açıdan rahatsız etmişti). Yaşayan dünya hissini etkili biçimde yansıtmayı başarmışlar. En basitinden yan görevleri bitirdikten sonra o görevdeki karakterlerin olduğu merkezi alanlara giderseniz onlarla sohbet edip görevden sonra bile neler yaşadıklarını öğrenebiliyorsunuz.
Şimdi de gelelim liste halinde sayacağım şeylere. HZD her ne kadar beğensem de pek çok olumsuz yanı da bulunan bir yapımdı. Zamanında ilk oyunda negatif olarak gördüğüm şeyleri yazıp, HFW'te bunları ne kadar toparladıklarına bakalım:
- Sabitlenemeyen kamera: İlk oyunda Aloy hiç ekranın ortasında durmuyordu. Ya sağa ya da sola kayıp duruyordu, sırt kamerasının merkezinde kalamıyordu bi türlü. HFW bunu neyse ki düzeltmiş
- Sıkıcı diyaloglar ve yan görevler: HZD, yan görevlerin içeriği ve sunumu açısından çok bayıktı. Diyaloglar da hiç ilgi çekici olacak şekilde yazılmamıştı. HFW'in herhalde ilk oyunun üstüne eklemiş olduğu en harika şey bu olmuş. İlk oyunun aksine yapımcılar resmen en basit göreve bile ağır sinematik kasmışlar. Diyaloglar çok daha eğlenceli ve hikayeleri daha çok içine alıyor. Neredeyse hiçbir ek içerikten sıkılmadım ilk oyunun aksine. Hatta HZD'daki Harabe keşifleri, Tallneck tırmanma sekansları, Kazanlar, Kamp temizleme gibi birbirini tekrar eden içeriklerin bile her birine ayrı ayrı senaryo ve durumlar yazılmış. HZD'da her kazan birbirine çok benzerdi, Tallneck'lerin hepsine sadece yüksek bi yer bulup zıplardınız falan. Bunda her bir Kazan'ın içinde aynı bir macera ve yeni tasarımlar, her bir Tallneck'e ulaşmak için bambaşka keşifler gibi şeyler eklemişler, nefis olmuş
- Silah çeşitliliği eksikliği: HZD bi yerden sonra bu konuda sıkmaya başlıyordu. Neyse ki HFW'te güzel yeni silahlar eklemişler. Daha da önemlisi her bir silahın apayrı saldırı varyasyonları var artık, savaşlar kendilerini kolay kolay tekrarlamıyor
- Yetersiz yakın dövüş: Yine ilk oyunun önemli zayıf yanlarından biri. HFW bu konuda da eklemeler yapmış, yine pek çok saldırı alternatifi ve hack&slash tarzı kombolar eklemişler. HZD'dan kesinlikle daha iyi durumda ancak yine de bence yeterli değil. Düşmana kilitlenme, block, dodge, parry gibi mekaniklerin muhakkak devam oyununda eklenmesi gerekiyor
- Sıkıcı kabile olayları: HZD beni bilim-kurgu hikayesi ve lore'uyla nasıl içine aldıysa kabile yaşantısı, o insanların başına gelenler gibi konularla da aynı derece itmişti. HFW'te o kısımlardan da nerdeyse hiç sıkılmadım. İlkine göre çok daha ilginç ve merak uyandıran karakterler yaratıp onları değişik olayların arasında bırakmayı başarmışlar
- Binek hayvan kullanımı: İlk oyundaki kadar kalas olmasa da hala yetersiz. Saçma sapan yerlere takılıp durduğum çok oldu
- Vasat skill ağacı: Yetenek ağacına bu sefer iyi kasmışlar. HZD'nin aksine insana geliştiğini gerçekten hissettiren, yeni yetenekler edinmek için motive eden, pek çoğu pasif değil aktif olan skill'ler eklemeyi becermişler
- Doğal yaşam ve hayvan eksikliği: HZD'de 3-4 hayvan çeşidi vardı sadece. HFW'te herhalde rahat 10-15 tane vardır
- Ani zaman ve hava değişimleri: Bu sefer biraz daha doğal olsun diye uğraşıp geçişleri yavaşlatmışlar ama bu konuda hala bir Days Gone seviyesinde değil
- Silik yan karakterler: İlk oyunda Erend, Rost ve biraz da Varl dışında hiçbir yan karakter akılda kalıcı değildi. HFW'te Zo, Kotallo, Alva, Beta, Tilda gibi unutması biraz daha zor karakterler eklemişler
- Ok attığımızda beyaz bir silüet çıkması: İlk yapımda bu beni çok rahatsız etmişti. Sanki ok değil de güdümlü füze atıyormuşuz da arkasından duman bulutu takip ediyormuş veya jet geçiyormuş gibi kalın beyaz bir çizgi oluşuyordu. Neyse ki devam oyununda kaldırmışlar bunu
- Gösterişsiz final boss: İlkinden iyi olsa da tatmin edicilikten uzaktı. Neyse ki bu problemi Burning Shores DLC'si ile çözmüşler, hem dizayn hem de aksiyon açısından serideki en keyifli boss'tu kesinlikle
- Zamanı ileri sarma olmaması: HZD'da buna da biraz takılmıştım ve eksikliğini hissetmiştim. HFW'te her yerde olmasa da Sığınak'larda zamanı günün istediğimiz vaktine alabiliyoruz. Bunu yapmak aşırı pratik diyemem ama hiç olmamasından iyidir tabii
İşte böyle. Horizon Forbidden West, selefinin her açıdan üstüne koymayı başarmış ve içine girebilmek konusunda çok daha başarılı olan bir yapım olmuş. İlk oyundan zevk alamayanlara da şahsen tavsiye ederim. Puan olarak da içimden 88 geçiyor fakat ilk oyuna 85 vermişim. İkisi arasındaki fark 3 puandan daha fazla olmalı ama HFW'e 90 üstü vermek de biraz fazla olur gibi geliyor. O yüzden daha önce hiç yapmadığım bir şey yapıp eskiden verdiğim bi puanı düşürüyorum ve Zero Dawn'u 82 olarak düzeltiyorum, Forbidden West 88 oluyor
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X