Şimdi Ara

Hp garanti kapsamında değişim [Yardım]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
0
Favori
2.282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • S.A.

    Dv6 6100 serisi laptop um var. Merak ettiğim 4 ayda 2 kez HDD değişti ve şuan serviste ve 3. kez HDD değişmiş. Değişim talep ettim ama bana dediği 1 sene içerisinde 4 kez servise gelmesi lazım dedi. Aynı parça 3.kez değişti dedim fakat 24 mayıs bilmem ne tarihinde yasa değişti artık 1 sene içerisinde 4 kez arızalanması yada garanti kapsamı içerisinde 6 kez arızalanması gerekiyor dedi.

    Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar bilgi verirseniz sevinirim. 4 ayda 3. kez aynı parçam değişmiş kadın 4 kez arızalanması gerekir diyor arızanın nasıl olduğu farketmeksizin...

    Bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi elmaciFun -- 10 Mayıs 2012; 16:32:00 >



  • aynı soru benimde kafama takılıyor. 2 kere benimde hdd değişti. ayrıyetten 1 kerede anakart değişti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elmaciFun

    S.A.

    Dv6 6100 serisi laptop um var. Merak ettiğim 4 ayda 2 kez HDD değişti ve şuan serviste ve 3. kez HDD değişmiş. Değişim talep ettim ama bana dediği 1 sene içerisinde 4 kez servise gelmesi lazım dedi. Aynı parça 3.kez değişti dedim fakat 24 mayıs bilmem ne tarihinde yasa değişti artık 1 sene içerisinde 4 kez arızalanması yada garanti kapsamı içerisinde 6 kez arızalanması gerekiyor dedi.

    Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar bilgi verirseniz sevinirim. 4 ayda 3. kez aynı parçam değişmiş kadın 4 kez arızalanması gerekir diyor arızanın nasıl olduğu farketmeksizin...

    Bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum.

    bazı arkadaşalr bu nu aynı arızadan şukadar olursa değişir farklı arızalardan şukadar olursa değişir der yok öyle bir durum yeni yasada servisin size dediği gibidir ister aynı arıza ister farklı arızalar olsun 1 sene içerisinde en az 4 kez servis yüzü görmesi gerekir servisten aldığınız onarım fişlerini saklayın size sorunun çıkarırlarsa değişim konusunda tüketici haklarına başvurusunuz isteyecekleri belgelerden biride bu onarım fişleri gerçekten servise okadar gitmişmi diye.




  • Evet baya bi araştırma yaptım. Dediğiniz gibi 1 sene içerisinde 4 kez arızalanması gerekiyormuş.
    Güya yeni yasa çıkarttılar ama yine mağdur olan bizler olduk.
    3 ay içerisinde 3 defa gitti. Neyse artık.

    Sağolun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elmaciFun

    Evet baya bi araştırma yaptım. Dediğiniz gibi 1 sene içerisinde 4 kez arızalanması gerekiyormuş.
    Güya yeni yasa çıkarttılar ama yine mağdur olan bizler olduk.
    3 ay içerisinde 3 defa gitti. Neyse artık.

    Sağolun.

    Sorun kronikse uzulme 4. yede gider
  • Aynen öyle. Üzülmedimde açıkcası canım sıkıldı az da olsa...
    Bidünya para ver kıytırık bi hdd yüzünden 3 ayda 3 defa servise gitsin.
    Hadi azbuçuk anlıyorum sıkıntı olduğunuda ama biliyorumki biçok kişinin Hdd sinde aynı sıkıntı vardır.

    Diagnotiscten hdd testi yapmalarını tavsiye ederim. Çünkü o hdd lerde sıkıntı var sürekli hdd de ses sonrasıda zaten bad sector.
  • hdd bozan bir sisteme sahipsiniz kısa zamanda yine gider bed sector oluşumuna neden olur.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Batarya değişimi için yardım
    3 gün önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • bugun hp servisine gittim. ordaki elemanlar yirmi is gunu icinde gelmezse veya ayni parca dort kere degisirse degisim isteyebilirsiniz dediler yani farkli parcalar veya dort farkli parca olmuyorus. yasada ne yaziyor tam olarak bilmiyorum ama bana soylenen bu
  • verdin servise yukarda yazdım farklı parçalar olsada olur sonuçta 1 sene içinde 4 kez servise gitmeli sende de 4. oluyor yine sorun olursa değişim talep edebilirsin veya 20 iş günü içinde teslimat olmasa yine değişim talep edersin onlarda sana bunu demiş zaten kanunda yazanda bu zaten.
  • hocam bu verdigimle 3. kez servise gitmis oluyor. parca degisikligi olursa 4. parca degisimi oluyor. bu verdigimde parca degisirse yenisini isteme hakkim var mi
  • srvise 3 kez gitmiş olduğundan değişim olmaz parça değişebilir bir seferde birkaç parça değişebilir olabilir ama servise kaç defa geldiği önemli.
  • Merhaba arkadaşlar.
    Bende de buna benzer bir sorun var ama biraz farklı. Kasım 2010'da aldığım bilgisayar aynı sorun nedeniyle 3. defa serviste ben iade istediğimde aynı sorundan bilgisayarın 4 defa servis görmesi gerek dediler fakat bu kanun 2011 de çıkmış ve ben aldığımda iade hakkı için 2 den fazla servis görmesi yetiyormuş zaten garanti belgesindeki şartlarda da bu şekilde yazıyor. 444 03 07 ile ne kadar konuştuysamda fayda etmedi beni sürekli aynı kişi ile konuşturuyorlar bi üst makamı istediğimde de en üst makam benim diyor konuştuğum departmanda şikayet departmanı. Yani kısacası kanunu benim aleyhime geçmişe doğru yürütüyorlar sizce ben ne yapabilirim? Bu konuda bilgili arkadaşlar yardım ederlerse sevinirim.
  • Merhaba arkadaşlar,

    Hp aldım, almaz olsaydım. Servis tarafından 4 sefer parça değişikliğiyle ürün değişim yaptıran oldu mu ? Değişim için neler gerekiyor. 5 sefer servise gitti ve 2 parça değiştirildi. Servis ürünümün içine ettiği için değişim istiyorum ve onarılmıyor. 6 seferde yollayacağım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ßeyaßan

    Merhaba arkadaşlar,

    Hp aldım, almaz olsaydım. Servis tarafından 4 sefer parça değişikliğiyle ürün değişim yaptıran oldu mu ? Değişim için neler gerekiyor. 5 sefer servise gitti ve 2 parça değiştirildi. Servis ürünümün içine ettiği için değişim istiyorum ve onarılmıyor. 6 seferde yollayacağım..

    Tüketici hakları kanununa göre,

    1 yılda aynı arızadan 3 parça ya da farklı arızalardan 4 parçada değişim talep edebilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tremonti -- 12 Eylül 2013; 17:46:03 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tremonti

    quote:

    Orijinalden alıntı: ßeyaßan

    Merhaba arkadaşlar,

    Hp aldım, almaz olsaydım. Servis tarafından 4 sefer parça değişikliğiyle ürün değişim yaptıran oldu mu ? Değişim için neler gerekiyor. 5 sefer servise gitti ve 2 parça değiştirildi. Servis ürünümün içine ettiği için değişim istiyorum ve onarılmıyor. 6 seferde yollayacağım..

    Tüketici hakları kanununa göre,

    1 yılda aynı arızadan 3 parça ya da farklı arızalardan 4 parçada değişim talep edebilirsin. Biraz uğraşman gerek para iadesi talep et önce ısrarlı konuş. Onlar değişime yönlendirir. :D

    Ben servisin dediğine göre ürün değişimi istiyorum. Bilgisayarımın özellikleri güzel tabi servis içine etmeden önce.. 4 parça değişimini 1 ay içerisinde yaptırırım. Böylelikle sorun çıkartmadan değişim yaparlar mı ? Başka bir yere başvuru yapmam gerekiyor mu ?




  • Yok kardeşim sen direkt müşteri hizmetlerine ulaş talebini belirt, onarıma alalım derlerse değişimde ısrar et.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tremonti

    Yok kardeşim sen direkt müşteri hizmetlerine ulaş talebini belirt, onarıma alalım derlerse değişimde ısrar et.

    Ben müşteri hizmetlerinde çalışan elemanların ismine kadar öğrendim. 3 aydır hergün aradığım için böyle oldu.. :)


    Değişim olmasını ısrar edeceğim dedikleri kadar parça değişince, fatura falan gerekiyor mu bilmiyorum. Zorluk çıkartacaklarını sanmıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Saiph -- 12 Eylül 2013; 17:53:07 >
  • İşin zor o zaman ya kolay gelsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tremonti

    İşin zor o zaman ya kolay gelsin

    Sağolasın,
    Bilgisayardan umudu kestim, elime alıyorum bataryası cıt cıt yerinden oynuyor. Sizi şikayet ederim diyorum yasal haklarınızı kullanabilirsiniz yunus bey diyorlar. Bu kadar sorumsuzluk olmaz. Madur kaldım, hakkımın yenmesine gelemiyorum..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.