Bilgisayarımın güç kaynağında birtakım sıkıntılar var (çıt sesi geliyor) HP garantinin bunu sıkıntı yok deyip geri gönderme şansı var mı? öyle yaparlarsa ne yapabilirim? ayrıca bilgisayarı garantiye gönderirken neye dikkat etmeliyim? kişisel bilgilerimi zaten sileceğim ama onun dışında sıkıntı çıkarırlar mı? Bilgisayarım Kasa |
HP garanti süreci ile ilgili kendi deneyimlerinizden bilgi verebilir misiniz?
-
-
Sıfır 250 G8 cihazda fan ses yapıyordu. Bu cihaz kurumsal cihaz dediler. Başka bir departmana yönlendirdiler. Cihazın fan sesini mikrofon ile kaydettim, (Video çekerseniz gürültü engelleme yüzünden bazı sesleri almaz) gönderdim. Fan değişti. Süreç çok hızlı ilerlemişti. Yakın zamanda Lenovo'nun servisi ile muhatap oldum. Süreç iade ile sonuçlansa da eski Lenovo kalitesi yok. Bu yüzde iadeden sonra servisten memnun kaldığım için bir tane daha HP laptop aldım.
Önce HP ile görüşün. Sıkıntı yok deyip geri gönderilen bir cihazım henüz olmadı. Bu konularda benden daha şanssız var mıdır bilemiyorum zira bu servisler ile çok uğraştım. Servise gönderdiğim cihazı genellikle hiçbir kişisel veri bırakmam hatta Windows'tan giriş bilgilerini dahi kaldırırım. Şifresiz şekilde gönderirim. En çok karşılaştığım sorun eğer cihazın içi açılacaksa cihazı ekran üzerine yaptırıp işlem yaptıkları için çizilmelere dikkat etmiyorlar. Son iki cihazımda ekran arkasını çizmişlerdi. Lenovo servisi hiç dikkat etmemiş. Cihazdan soğumuştum. Başıma bir daha böyle bir olay gelirse ekranın arkasını korumak adına kolay sökülebilir bir şeyle kaplayacağım.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X