1 Haziran 2010 Tarihinde TTnet Adsl kampanyalı olarak HP G62-140ET (WM962EA) Notebook PC aldım
72 tl 24 ay Vadeyle “1728” Tl tutarında.. 27 OCAK 2011 Tarihinde ..... hp arıza kayıt numarası ile klavye tuşlarının düşmesinden dolayı ups kargo ile servise gönderin dendi. 29 OCAK 2011 Tarihinde cebime MSJ geldi.Gelen kargodaki yetkiliye Boş kolinin içine “Laptop,Batarya, garanti belgesi ve Şarj cihazını” koyup gonderin dendi. kargo ......... Nolu kayıt numarasıyla 30 OCAK 2011 Tarihinde alıcıya teslim edilmiştir 03 Mart 2011 Tarihine kadar hic bir Hp yetkilisi aramadı ve laptop tamir süresi olan 30 iş günü doldu.. 04 MART 2011 de HP aradım ve bana .......... nolu DEĞİŞİM TALEP FORMU dolduruldu. 07 MART 2011 Tarhinde TTnet Sözleşmesinde Fiatı yazan sayfa Hp yetkilisi yetkili ile Görüşüldü ve faks çekildi. 07 MART 2011 Tarihinde Bir Üst model için Laptop modeli mail atıldı.Kabul edersem bu modeli gönderceklerı soylendi. Arızalı olarak gönderdiğim Bilgisayarın özellikleri:
07 MART 2011 Tarhinde hemen aranarak bu model benim gönderdiğim bilgisayarın özelliklerini uymadığı ve bu bilgisayarı kabul edemiyeceğimi söyledim.Kanunen Hakkım olarak Paramın iade edilmesini istedim. Bana “TTnet kampayılı olarak aldıgınız için ve FATURA olmadının soyleyerek paranızın iade EDİLEMİYECEĞİ “ Soylendi..Ve Tavsiye edilen Model Yanlış olmuş olabilir sizin bu değişim formunuzu Teknik servise yönlendiriyorum dedi..
Kocaman Hp şirketi Kocaman Türk Telekomun Yapmış oldugu ve 5 sayfa düzenlediği sözleşmeyi kabul etmiyor nasıl mantık ve kanun bu analayamadım.
Bu olaylardan sonra Hp teknik servisten ne arıyan var ne soran.. Bundan sonraki olaya inanamıyacaksınız..
11 MART 2011 saat.12:14 te hp den cebime bir msj Sayın Hp Müşterisi bilgisayarınızın tamiri başarı ile tamamlayıp ....... nolu kargo takip no ile tarafınıza gönderdik :)
11 MART 2011 Cuma saat 12:30 da Hp arandı tabiî ki Yetkiliye ulaşamadık ve not bıraktık kesinlikle laptop u ıstemedıgımı belirttim. 11 MART 2011 Cuma Saat 14:00 da Hp tekrar arandı ve Yetkiliye ulaşmak mümkün degil.Yine Not bıraktım ve bu bilgisayarı almıyacağımı ve paramın ıade edilmesini istedim.Günlerden Cuma oldugundan ve Pazartesi Tüketici Mahkemesine başvuracagımı ve kanuni hakkımı kulanacagımı ilettim..
Aradan gecen zamandan sonra Bakın hp nın bana gönderdiği msj: 11 mart 2011 Cuma saat:15:19 Sayın Hp Müşterisi bilgisayarinizi detaylı inceleme için Mühendislik bölümüne ilettik Bu size teslimini geciktirebilir. Bu aksamadan Dolayı özür dileriz..
Yani bu nedemek Benim düşüncem Kocaman Hp şirketi “KULLANICI HATASI YARATMAK” ve Bana o parayı ödememek için bir düzenekten başka hiç bir şey olamaz yaaaa..
Bu paramı alıncaya kadar ne gerekiyorsa yapacagım
Neyse 14 MART 2011 tarihinde Tüketici Hakem Heyetinin Kararına Saygı duymaktan başka Yapacak bir şey kalmamıştır… Mahkeme kararın bitimine kadar susma hakkımı kullanıyorummmm Madurumda madurummmm…… Arkadaşlarım madur olmasınalar...
Merhaba bende aynı laptoptan kullanıyorum internet üzerinden video veya hardiskten film açtığımda laptop açık kalıyor fakat ekran simyah oluyor bende servise yolladım ve hardisk değişti tabi ne alakaysa tekrar yolladım şimdi ise laptopun fan ı değişti p.tesi günü gidip laptopu alacağım. bir daha ömrüm boyunca hp asla almam! yeni laptop neye göre veriliyor dediğimde aynı parçanın 3 kere değişmesi gerekiyor dendi benim de doğal olarak cevabım peki 2 dir neden alakasız parçalar değiştiriliyor laptopun yenisi verilmesin diyemi diye bir soru sorduğumda cevap alamıyorum tabiki...
ayni durumla bende karsi karsiya kaldim eger arkadadim gelismeleri yazarsan sevinurim . 30 is gunu doldu ariycam ve direk para iadesi istiycem ama eger dedigib gibi fatura yoksa parada yok diyosalar dwrdimuzi kume anlaticaz ayrica mahkemeye gitsem elimde ne kargo fisi var ne bi yazili belge ups teslim alirken tutanak vermiyor direk alip gitti e tabiki ihtarsa ceksen mahkemeye basvursan ilk istedikleri sey belge e bende yok sadece telefon konusmalari var kafayi yedirtirlet