Hp pavilion 15-cs1011nt laptop'um. %21'den fazla şarj olmuyor ve 5 dakika gitmiyor 444 81 21'i aradım ordan whatsapp desktek hattından iletişime geçtim. Servis elemanı öncelikle "hp pc hardware diagnostics" programını yükleyip pil testi yapmamı söyledi. Pil testi yaptım Sonuçu "Geçti", AC GÜÇ adaptörü testi yaptım o da "geçti"
Daha sonra hp assistant support'tan pil testi yaptım pil "şarj olmuyor değiştir" ibaresi vardı. Onunda ekran fotoğrafını çektim gönderdim. Bios güncellememi istedi bios'u da güncelledim.
Testleri tekrar yap dedi yaptım. Bios güncellemesi yaptıktan sonra hp assistant support'tan tekrar test yapmamı istedi yaptım ve sonuç "şarj oluyor normal" ibaresi çıkıyordu ama şarj bir türlü %21'i geçmiyordu ve yine 5 dakika dayanmıyordu. Servis elemanı herşey düzgün çalışıyor cihazınınzın bataryasında problem yok dedi ve görüşmeyi sonlandırdı.
Peki sorun yoksa neden şarj olmuyor bu neden yine 5 dakika dayanmıyor daha cihazımın 7 ay garantisi var. Batarya piyasada 600-650TL. 4 yıldır kullandıgım asus var daha bataryası ilk günki gibi ama bu HP neden böyle oldu ki.
Ne yapmam lazım sizce?
destek hattındakiler malesef baştan savma iş yapıyolar anladığım kadarıyla programla olacak iş değil direkt olarak cihazı yetkili servise götürün orada muhtemelen tamir yada değişim yapacaklardır
belki bir fikir verebilir. tam şarj kapasitesi-tasarlanan kapasite vs.
Raporlar bu şekilde:
Garantiyle uğraşmaktan sinir oldum bu gün laptopu söktüm. Bataryanın 1. ve 3. hücresi şişmiş epey. HP garanti bir işe yaramıyor bu bataryaya sağlam diyorlar. "Sistem sağlam gösteriyor" muş muş muş...!
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme