benim bilgisayarım dv2650 ydi. serviste 30 günlük süre dolduğu için ürün değişimi teklifinde bulundum. bana dv2999et modelini önerdiler. bu bilgisayarı kabul etmeme gibi bir hakkım var mı çünkü para iadesi almam durumunda elime 2000tl gelecek. (önerdikleri bilgisayarın fiyatı 1650tl)
Normalde fiyatı 2150 tl civarında bu modelin hb indirime gitti.Özellikleri içine sindi ise al yoksa para iadesi al
arkadaşlar bilen yokmu eski şifremle takip edebilirmiyim
quote:
Orjinalden alıntı: caneruysal
saolun arkadaşlar bence de eskisine göre güzel bakalım kaç günde gelcek bi sorum daha olcak ben yeni laptopla ilgili gelişmeleri servisportalden eski şifremle takip edebilirim dimi
quote:
Orjinalden alıntı: cossy
quote:
Orjinalden alıntı: tucobenedicto
quote:
Orjinalden alıntı: cossy
quote:
Orjinalden alıntı: tucobenedicto
quote:
Orjinalden alıntı: cossy
Arkadaşlar benim laptopum HP compaq presario F505EA. Wireless ve pil durumundan dolayı servise yolladım. Parça bekliyorlarmış yani büyük ihtimalle değiştirecekler. :) Bu modelim yerine hangi cihazı önereceklerdir sizce? Hangi modeli kabul etmeliyim? Seçim hakkımız var mı?
Merhaba ben yeniyim forumda.Hp sorunları ne çok varmış ben de 10 mart itibariyle ürünü verdim f505ea(cossy senin gibi)compaq teknosaya verdim.
Forumu okuyunca nedense 30 günde yapamıcakları içime doğduben de bugün teknosayı aradım.servis giriş günü nedir 30 gün sonunda ne oluyor diye.Oradaki benim bilgisayarımı takip eden bayan 12 mart olduğunu söyledi. Ayrıca 30 gün sonunda fatura üzerinden çek veriyoruz teknosada kullanmak üzere dedi.Ben de yeni ürün alamıyormuyuz bir araştırır mısınız dedim.
Sorularım şunlar arkadaşlar
1)30 iş günüm 12 mart 2009 da servis girişli ürün için ne zaman dolacak? 2)Garanti sürem bitiyor.Yeni bir ürün alırsam garanti kapsamına sokabilir miyim? 3)Anakart adaptörü sipariş etmiş servis.30 iş gününde takılır mı? 4)1341 tlye almıştım.Para alırsam dolar yüzünden zararda olacağım.Ama garantisi de olmucak yeni ürünün.Sizce ne yapmalıyım.Yeni bir hp macerası mı yoksa teknosadan yeni bir notebook alıp 2 sene garantili mi olsun?
Yardımlarınızı bekliyorum.Şimdiden teşekkürler. Bu arada cossy sen de 10 martta mı verdin compaqı?
arkadaşım bende aynı 10 mart ta verdim. Yalnız ben ilk kez senden duyuyorum çek verildiğini.. Arkadaşlar başka öyle çek alan oldu mu?
Ben de ilk defa duydum çek olayını çok şaşırdım.Daha bilmediğimiz hangi haklara sahibiz.Tüketici bir toplumuz ama kanunları maalesef pek bilmiyoruz.Cossy ne yapardın benim yetimde olsan?çek mi para mı garantisiz hp mi?gerçi benim 30 iş gününe çok şimdiden heyecanlandım.yapılırsa da napalım kader kullanırız biraz daha
arkadaşım ben parayı almayı düşünüyorum çünkü zaten laptop um var evde. O para ile hem kasa bilgisayar alacağım hem de hp den kurtulmuş olacağım. ama senin yerinde olsam ; benim tahminim bize dv5 1150et bilgisayar önericekler. Onun özelliklerine bakma fırsatım oldu. Piyasa fiyatı 2250 civarında ve fena da bilgisayar değil. kabul edilebilir.tek sorun garanti süresinin eski pc den devam edecek olması.
Cevabın için saol kardeş.Sorun şu ki benim evde ne desktop ne notebook var.İşyerinden yazıyorum bu msgı.Yani para da alsam yeni notebook alcam.Ama işte garantisiz diğer ürün de sorun çıkartırsa diye düşünüyorum.Yoksa dediğini önerirlerse zaten ii.Para alsam hemen alamıcam çek alsam teknosada geçerli.Dediğim gibi merakla bekliyorum.Peki şimdi 12 mart servis girişi ne zaman doluyor.(30 iş günü) ben 16 nisan gibi hesapladım doğru mu acep?Bir de son olarak anakart adaptörü bekleniyormuş.Yapma ihtimalleri hiç tok mu?
arkadaşım ben parayı almayı düşünüyorum çünkü zaten laptop um var evde. O para ile hem kasa bilgisayar alacağım hem de hp den kurtulmuş olacağım. ama senin yerinde olsam ; benim tahminim bize dv5 1150et bilgisayar önericekler. Onun özelliklerine bakma fırsatım oldu. Piyasa fiyatı 2250 civarında ve fena da bilgisayar değil. kabul edilebilir.tek sorun garanti süresinin eski pc den devam edecek olması.
Saol cevabın için kardeş.Benim evde bilgisayarım yok olsa zaten dert etmem o kadar.Dediğin bilgisayarı önerirlerse zaten compaqtan ii.Ama garantisiz ürün ne kadar sorun çıkartırsa bu sefer hp bizi mahveder Para alsam uzun sürer bilgisayarsız kalırım diye,çek alsam teknosadan almak zorundasın o sınırlıyor seni.Ürün alsan garantisiz ama 10 günde gelir herhalde.Bu arada 12 mart servis girişi 30 işgününü benim tahminime göre 16 nisanda dolduruyor.doğru mu? Bir de anakart adaptörü olayını bir ayda yaparlar mı acep?boşuna mı hayal kuruyoruz?
Arkadaşlar 3 gün içersinde kordinatörünüz atanıcak ve size dönüş yapılacak denmişti bugün 5.günüm aradığımda kordinatörün hala atanmadığını söylediler tüketici haklarına gitmek istiyorum nasıl yapılacağı hakkında beni bilgilendirseniz sevnirim
quote:
Orjinalden alıntı: dix1
Arkadaşlar 3 gün içersinde kordinatörünüz atanıcak ve size dönüş yapılacak denmişti bugün 5.günüm aradığımda kordinatörün hala atanmadığını söylediler tüketici haklarına gitmek istiyorum nasıl yapılacağı hakkında beni bilgilendirseniz sevnirim
Ben teknosa aracılığı ile verdim hp ye şu ana kadar koordinatör atamadılar,teknosa benim yerime ilgileniyor saolsun.Ama daha önce mutlaka bu konuda tecrübesi olan vardır.Umarım yardımcı olan çıkar arkadaşlardan...
bana öyle bişey demediler ben aradım ilk başta 3 gün içinde döncez dediler dönmediler tekrar aradım bana zeynep adında bi koordinatör atadılar sonra da direk zeynep hanıma bağladılar telefonu...
quote:
Orjinalden alıntı: dix1
Arkadaşlar 3 gün içersinde kordinatörünüz atanıcak ve size dönüş yapılacak denmişti bugün 5.günüm aradığımda kordinatörün hala atanmadığını söylediler tüketici haklarına gitmek istiyorum nasıl yapılacağı hakkında beni bilgilendirseniz sevnirim
iyi günler arkadaşlar benim hp dv5-1020et laptop var arızalandı 16 şubatta aradım servisi kargoyla 19unda benden aldılar 23ünde servise teslim edilmiş gerçi yolda giderken kırmışlar bayağ sorunlar yaşadık ama teknosa aracılığıyla sorunu çözdük gibi ama 30 iş günü benim ne zaman dolar neyi referans alacaz servise girdiği günümü cumartesiler iş gününden sayılıomu? teşekkürler
servise girdiği gün dahil ve cumartesiler de dahil olmak üzere sayabilirsiniz...
quote:
Orjinalden alıntı: geniusm38
iyi günler arkadaşlar benim hp dv5-1020et laptop var arızalandı 16 şubatta aradım servisi kargoyla 19unda benden aldılar 23ünde servise teslim edilmiş gerçi yolda giderken kırmışlar bayağ sorunlar yaşadık ama teknosa aracılığıyla sorunu çözdük gibi ama 30 iş günü benim ne zaman dolar neyi referans alacaz servise girdiği günümü cumartesiler iş gününden sayılıomu? teşekkürler
kardes servis garanti formundan bakmak lazım bazı servislerde sure teknik servise ulaştığından baslıyor bazılarında senden teslim aldıklarında kargoyla yada urunu aldıgın yere bıraktıgında ama servis suresi teknik servise ulaştıgında baslasa bile bende aynı tarihte verdim 23 şubatta bu ayın 28 inde 30 iş gunu dolmakta yani 30 mart pazartesi arayıp yeni bi ürün yada para iadesi isteyebilirsin bende bekliyorum bi hafta kaldı tam önumuzdeki haftada gelmezse parca yeni ürün isticem gerçi benim parca yı 10 güne getiremezler bunlar bu ağırlıkla yeni ürün alırım inş. bende
ne kadar çok hpden dertli insan var forumda.bilgisayar mühendisliğinde okuyorum.sınıfımızda iki tane hp kullanan arkadaşın laptopları değişti en son.laptopların serviste geçirdiği günde cabası.iyiki ben bilgisayar alacağım zaman hp özellikleri fiyatıda çok uygun bir model çıkarmadı yoksa servislerde heba olacaktım.şu an kullandığım laptopu 15 gün serviste kaldıda ne kadar zorluk çektim size tek diyebileceğim allah sabır versin
Merhaba arkadaşlar ben Servisi 19 Şubatta aradım Arıza kayıt numarası verdiler. Ve ürün 21 Şubat Cumartesi kargo ile aldılar 23 Şubat Pazartesi ürün servisimize ulaştı diye mesaj gönderdiler. Benim 30 iş günü sürem 19 Şubatta mı yoksa 23 Şubatta mı başlıyor. Tüketici kanununda şöyle bir madde var:
Garanti ve Tamir Süresi Madde 6- Garanti süresi; malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren başlar ve en az iki yıl ve/veya ilişik listedeki ölçü birimi ile tespit edilen değer kadardır. Garanti süresinin başka bir ölçü birimi ile belirlenmiş olması halinde, malın üzerinde bu ölçü biriminin tespitine yönelik bir düzeneğin bulunması veya yapısının bu değerin tespitine uygun olması gerekir. Aksi halde garanti süresinin 2 yıl olduğu kabul edilir. Malın arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Malın tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı - üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren başlar.
Sonuçta telefon ettiğimizde arıza kayıt numarası verdiklerine göre süre başlamış sayılmaz mı? Daha önce tecrübesi olan arkadaşlar paylaşırsa sevinirim. Herkese arızasız günler. Teşekkürler.
mrb ark.lar bende neredeyse 2 ay önce ç.kalede bayii olduğunu söyleyen bi bilg.cıya verdim laptopumu servise yollaması için.hergün soruyorum 1 hafta kaldı 10 gün kaldı falan die geçiştirio.bi de bana hiç bi kağıt falan da vermedi bana.şimdi dv5 1250 yollayacaklarını söylüyor.netten cihazımı sorguladığımda yada hp servisi aradığımda da bu seri numarasında bi laptop yok serviste falan diolar.acaba kandırıldım mı?
slm ben de çanakkaledenim bence sen o verdiğin bayii ye bi git kandırılmış olabilirsin laptopunu al ve direk servise ver en garanti yolu dene derim...
arkadaşlar cuma gnü faxı çekmiştim şu an onarımınız devam etmektedir(0) yazıyor sanırım yeni laptop geliyor...
Bekliyorum geçmiyor günler daha çok 31.işgününe para alcam olursa.Alcam modeli de belirledim acer alcam...
arkadaşlar bugün yine değişti onarımınız devam etmektedir(54) oldu bu ne anlama geliyor acaba?...
quote:
Orjinalden alıntı: caneruysal
arkadaşlar bugün yine değişti onarımınız devam etmektedir(54) oldu bu ne anlama geliyor acaba?...