Şimdi Ara

hp servis 30 iş günü (143. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.088
Cevap
3
Favori
128.708
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 141142143144145
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aralık başında para iadesi işlemi başladı
    şubatın sonuna geldik neredeyse para mara yatmadı
    arayıp söylüyoruz avrupaya bildiricez gibisinden şeyler söylüyolar
  • 12 Aralık 2009'da başlayan iade işlemlerinden sonra dün 18 Şubat 2010 tarihinde fatura tutarım olan 1620tl'sını hesabıma yatırmışlar.
  • Arkadaşlar hayırlı olsun garanti süresinin dolmasına 1 hafta kala diğer bilgisayarım olan hp 9620 de arızalandı bugun arıza kaydını oluşturdum. geç 36 gün geç....
  • arkadaşlar selam benim laptop 5. kez servise gitti toplamda 4 parça değişti son gittiğinde ekran kartı ısınıyor ve kapanıyordu bios update yapılarak sorun çözülmüş fakat ben ürün değişimi istedim çağrı merkezi bana diyorki 5 kez arıza değil 5 kez donanımsal olarak parça değişmesi lazımmıs bu yüzden değişim talebimi almıyolar son işlem yazılımsal olduğu için uyuz oldum açıkcası sizcede doğrusu bu mu benim bildiğim tüketici kanununda 5 kez arıza yaparsa değiştiriyolar yazıyor ama parça değişimi gibisinden bişi yazmıyor tecrübeli arkadaşların bilgilendirirse sevinirim tşkler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BeyazBüyü

    12 Aralık 2009'da başlayan iade işlemlerinden sonra dün 18 Şubat 2010 tarihinde fatura tutarım olan 1620tl'sını hesabıma yatırmışlar.



    Hocam baya kısa sürmüş
  • arkadaşlar öncelikle merhaba..benım bılgısayarın modelı dv6 1144et..22 subatta cpu kullanımı yuzde yuz olması ve mousepad ın bozuk olması sebebiylegarantiye basvurdum ve ılk asmada memnun kaldım cunku bılgısayarı kapıdan gelıp kargo aldı goturdu..inşallah devamında da bole memnun kalırım..benımasılnıyetım paramı gerı almak bılıorum daha beklemem gereken cok gun var ama forumdaokudugumkadarıyla 30 gun ıcınde gerı donen bılgısayr olmamıs..ayrıca işimdolayısıyla madurdurumdayım..30 gun dolduktan ne kadar sonra parayı werıolar son zamanklarda bilgisi olan arkadaslar varsa yardımcı olurlarsa sewınırım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mibis70

    Benim cihaz da (dv6-1345et) anakart parça bekler 26 şubatta 30 işgünü dolacak.

    Geri sayım başladı. 8 gün kaldı.



    Ben bu gün koordinatör tarafından arandım aynı modelden ellerinde varmış. 15 güne kadar sıfır ürün elime geçecek.

    Şimdiden satılıktır. Ankara içi elden açılamış kutu teslim . (isterseniz servisten beraber alırız)

    (satma sebebim ve fiyat için PM)
  • bugün
    16 eylülde garantiye verdiğim ürünün para iadesini aldım. evet yanlış duymadınız 16 eylül.
    geç oldu ama sonunda yattı
    tşk etmiyorum. hp kullanmayı düşünmüyorum.
    paramı geri aldığım için de mutluyum :)
  • eylude werdın we sımdı aldın paranı oylemii..bu sure cok uzun degılmı ya sen mı zorlamadın yoksa en kısa zaman bumudur?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mibis70


    quote:

    Orijinalden alıntı: mibis70

    Benim cihaz da (dv6-1345et) anakart parça bekler 26 şubatta 30 işgünü dolacak.

    Geri sayım başladı. 8 gün kaldı.



    Ben bu gün koordinatör tarafından arandım aynı modelden ellerinde varmış. 15 güne kadar sıfır ürün elime geçecek.

    Şimdiden satılıktır. Ankara içi elden açılamış kutu teslim . (isterseniz servisten beraber alırız)

    (satma sebebim ve fiyat için PM)




    Dün akşam kargo ile teslim aldım .
  • Arkadaşlar merhaba, bu HP servis, aynı zamanda Acer servisi olan Datapro, değil mi?

    İade sürecini durdurumak için ellerinden geleni yapıyolar şu anda bana da. 24 Aralık'ta garanti kapsamında verdiğim ürün 38. iş gününde halen yapılmayınca iade talebinde bulundum. İade talebinin üzerinden 3 haftaya yakın zaman geçince aradım, ne oldu gönderilecek belge diye, notebook'un altında plastiklerden biri (!) çıkmış, o yüzden iade red edilmiş.
    Evet, servise verdikten 2.5 ay sonra, altındaki plastiklerden biri çıkmış, o yüzden iade yapamayız diyorlar. Ama garanti kapsamında tamiri devam ediyormuş
    30 günde iade edilir olayını yok sayıyolar yani. Bu gidişle 9 ay daha serviste kalsa, garanti kapsamında tamir ediliyor, ama başka da bi hakkınız yok diyecekler.

    Bana yol gösterebilecek biri var mıdır acab? Bu kadar kolay mı yani? 2.5 ay sonra alttan bi plastiği çıkar, kullanıcı hatası var diyip çık işin içinden..




  • Kamera aygıtınızı başlatamadık. Lütfen kameranızın şu anda başka bir program tarafından kullanılmadığını denetleyin ve sonra yeniden deneyin.


    bu hayatı alıorum arkdaslar format cekdırdım yıne hala alıorum hp dv 6000 kullanıorum garantıye vermeyı dusunuorummm sıze ne olur yapılırmı yoksa 30 ıs gununu gecermı arkdaslar yorumlarınızı beklıorum tsklerrr
  • 22 Aralık 2009 da göndermiş olduğum Ürün İade Alma Teklif Onayına karşılık hala param yatmaılş durumda. Teknik koordinatörüde armama rağmem sürekli meşgul ya da yerinde yok. 12 Aralık işlemi başlayan arkadaş 18 Şubatta parayı almasına rağmen 16 Eylülde işlemlerini başlatan Komsomol da 4 Martta parasını aldığına göre benimkide bu gidişile şubatın 30unda yatması lazımdı ama noldu bilmiyorum.
  • Arkadaşlar merhaba;

    22 şubatı sabahı Dv6 1125 bilgisayarımı fan'daki ve klavyenin d tuşundaki sorundan dolayı hp servisini aradım..Ve arıza kaydı oluşturdular..3 iş günü içerisinde ups kargo ile bilgisayarı alacaklarını söylediler.. Pazartesi aradığım servis çarşamba günü laptobu ups kargo ile benden aldı ve perşembe günü ellerine ulaştı diye ups kargodan mail geldi.
    Komple klavye ve fan siparişi vermişler.

    Soruma gelince; şimdi 22 şubattan itibaren mi başlayacak benim servis sürem yoksa 25 şubattan itibaren mi ? Bilen arkadaşların yardımını bekliyorum.. Şimdiden teşekkürler..
  • 25'i perşembeden itibaren elbette...
  • Hayır, kayıt oluşturma tarihinden başlıyor. Çok yakın bir arkadaşım 2 kere, bende 1 kere bu şekilde urun değiştirdim. Şuan urunum tekrar serviste ve kayıt oluşturma tarihimden sayılıyor yine.

    Yani seninki 22 Şubat.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Flara -- 12 Mart 2010; 19:22:03 >
  • Yetkili servis cihazı teslim almak için tarafınıza kargo gönderiyorsa, sizin Yetkili servise bildirim yaptığınız tarih (22 si) geçerlidir. Aynı mantıktan hareketle, yetkili servis cihazı 30'uncu iş gününde kargoya teslim ederek size gönderilmişse ve cihaz size 33. iş gününde ulaşmış ise, geçerli olan tarih yetkili servisin cihazı kargoya teslim ettiği tarih (iş gününün 30'uncu günü) olur ve siz "cihaz bana 33'üncü iş gününde ulaştı, azami yasal onarım süresi olan 30 iş gününü geçti" diyemezsiniz...
  • Cevaplar için çok teşekkürler..

    Bugün servisi aradım ve geçici laptop talebinde bulundum. Aynı zamanda da ayın kaçından itibaren servis süresinin başladığını net bir şekilde öğrendim. Ayın 22' sinden itibaren başlıyormuş. Yani arıza kaydı oluşturduğum günden itibaren. Üniversite öğrencisi olduğumu ve bilgisayara mutlak suretle ihtiyacım olduğunu, acilen laptop temin edilmesini talep edince, 15 iş günüde dolduğu için geçici laptop talebim olumlu olarak değerlendirildi. Akabinde hemen kayıt oluşturdu ve 3 iş günü içerisinde bir koordinatörün bana geri dönüş sağlayacığını belirtti. Bende gayet memnun bir şekilde telefonu kapattım. Daha öncede servis maceram oldukça olumluydu. Herhangi bir problemle karşılaşmadım. Umarım karşılaşmamda :) Herkese kolay gelsin .. Gelişmeleri paylaşmaya çalışırım ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mxsmxm

    Cevaplar için çok teşekkürler..

    Bugün servisi aradım ve geçici laptop talebinde bulundum. Aynı zamanda da ayın kaçından itibaren servis süresinin başladığını net bir şekilde öğrendim. Ayın 22' sinden itibaren başlıyormuş. Yani arıza kaydı oluşturduğum günden itibaren. Üniversite öğrencisi olduğumu ve bilgisayara mutlak suretle ihtiyacım olduğunu, acilen laptop temin edilmesini talep edince, 15 iş günüde dolduğu için geçici laptop talebim olumlu olarak değerlendirildi. Akabinde hemen kayıt oluşturdu ve 3 iş günü içerisinde bir koordinatörün bana geri dönüş sağlayacığını belirtti. Bende gayet memnun bir şekilde telefonu kapattım. Daha öncede servis maceram oldukça olumluydu. Herhangi bir problemle karşılaşmadım. Umarım karşılaşmamda :) Herkese kolay gelsin .. Gelişmeleri paylaşmaya çalışırım ..


    Kötu haber verir gibi olmak istemem ama hiç arayıpta uğraşma, bende 7 iş gununden beri bekliyorum lakin stoklarında yedek laptop yok. Her gun arayıp geldi mi demek ve olumsuz cevap almak cidden can sıkıcı oluyor.




  • Haklısın .. Yedek laptop stoklarında yokmuş .. Stoklara girdiği anda haberdar edeceklermiş
  • 
Sayfa: önceki 141142143144145
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.