Şimdi Ara

hp servis 30 iş günü (144. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.088
Cevap
3
Favori
128.711
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 142143144145146
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 18 şubatta şubatta hdx-18 1080 et modellı notebokum klavye ve ekran arızası sebebıiyle bozuşdu hp servisi aradım 21 inde gelip aldılar 24 ünde ellerıne ulaşmıştı bugun itibari ile neredeyse 25 gün filan oldu 50 defa aramama rağmen hala parça bekliyoruz diyip duruyorlar benim 30 iş günü hakkımı ne zman elde edıyorum arkadaşlar bırde 2380 Tl ye almıştım cihazı eğer 30 iş günü içerisinde gelmesse yasal olarak değişim istemesem veya aynısını yollamazlar ıse paramı iade alabılırmıyı m teşekkürler.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: foxyfox

    18 şubatta şubatta hdx-18 1080 et modellı notebokum klavye ve ekran arızası sebebıiyle bozuşdu hp servisi aradım 21 inde gelip aldılar 24 ünde ellerıne ulaşmıştı bugun itibari ile neredeyse 25 gün filan oldu 50 defa aramama rağmen hala parça bekliyoruz diyip duruyorlar benim 30 iş günü hakkımı ne zman elde edıyorum arkadaşlar bırde 2380 Tl ye almıştım cihazı eğer 30 iş günü içerisinde gelmesse yasal olarak değişim istemesem veya aynısını yollamazlar ıse paramı iade alabılırmıyı m teşekkürler.....

    30 iş günü 18 Şubatta başlar, 25 Martta dolar. Yasal olarak cihazın yenisini ya da para iadesi seçeneğini seçme hakkı sende..Eğer para iadesi istersen sana fatura tutarın olan 2380 lira iade edilir.

    Not: Hesabı az önce yanlış yapmışım, düzelttim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arama_Botu -- 19 Mart 2010; 13:53:12 >




  • Arkadaşlar bende HP dv5-1041et ürünü var. LCD ekran sorunu nedeniyle 17 şubatta servise verdim. Haftaya çarşamba 30 iş günü süresi doluyor. Ürün değişimi istersen bana hangi ürünü önerirler? Ayrıca para iadesi daha mı mantıklı olur? sizce
  • 2.450 tl ye almıstım.2009 subatında.
  • Sizin 30 iş günü bu çarşamba dolmuş oluyor... Bende 22 şubatta verdim servise 27 mart cumartesi 30 iş günü doluyor. Arada 4 iş günü var sizinle benim.
  • Mantıken para iadesi daha makul görünüyor. Ama yaklaşık 2 ay daha bilgisayarsız kalabilirsiniz. Size başka bilgisayarda önerirler ama verecekleri bilgisayar eski garanti üzerinden devam edeceginden oldukça dezavantajlı. Karar sizin :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dexter35 -- 20 Mart 2010; 19:55:55 >
  • saol arkadasım yorumların icin.dv-6 2050 verseler iyi olur aslında.yoksa yaza kadar beklicem.
  • Bi şey soracam arkadaşlar, ben yarın laptopumu fan arızası sebebiyle servise vermeyi düşünüyorum. benim garanti 11 nisanda doluyor. yarın verdiğimde eğer arıza 30 iş gününde yapılmazsa 20-25 nisan bişeye denk gelir. O zamanda garantim bitmiş oluyor. bu durumda başka ürün yada para iadesi alabilirmiyim yoksa servise verdiğim tarihmi önemli?
  • Dün yeni laptop teklifini yaptılar ve kabul ettim. Umarım 1-2 gün içerisinde gelir.
  • benimde 30 iş gunum doldu yarın para iadesi isticem.umarım kısa zamanda yatırırlarda içim rahat edeer.2.450 tl ye yaza daha guzel laptop alırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mxsmxm

    Arkadaşlar merhaba;

    22 şubatı sabahı Dv6 1125 bilgisayarımı fan'daki ve klavyenin d tuşundaki sorundan dolayı hp servisini aradım..Ve arıza kaydı oluşturdular..3 iş günü içerisinde ups kargo ile bilgisayarı alacaklarını söylediler.. Pazartesi aradığım servis çarşamba günü laptobu ups kargo ile benden aldı ve perşembe günü ellerine ulaştı diye ups kargodan mail geldi.
    Komple klavye ve fan siparişi vermişler.

    Soruma gelince; şimdi 22 şubattan itibaren mi başlayacak benim servis sürem yoksa 25 şubattan itibaren mi ? Bilen arkadaşların yardımını bekliyorum.. Şimdiden teşekkürler..


    Arıza kaydı nezaman açılıyorsa ozaman başlıyor. Bizzat telefonla 2 kere aradığımsa sordum iki görüşmemde de. Birinde elemanın kendisi dedi zaten ikinci aradığımda da bir kız vardı ona sordum evet arıza kaydınız açılır açılmaz 30 günlük süre başlar dedi.

    Ben 1 şubatta arıza kaydını başlattım. Hava olaylarından dolayı (yoğun kar yağışı) ups kargo 2 gün gelemedi evime. 8 şubatta servise girmiş. Bilgisayarda baktı ve 1 şubatta arıza kaydınız açılmış 8 şubattada girmiş servise 1şubattan itibaren yasal süreniz başlamıştır. Haftalık 6 iş günümüz vardır cumartesiler de sayılıyor dedi.

    Ayrıntılı bilgiye DV6 anakonumuzun ilk sayfasında teknik servis ile ilgili bir link var ordan ulaşabilirsiniz.


    Ayrıca ürün değişim 10 gün içinde oluyor, para iadesi içinde 60 iş günü süre var. Ben para iadesi alacağım inşallah geçen pazartesi işlemlerim başladı bugün 9. iş günü bakalım nezaman yatacak param




  • benimde 30 iş gunum bugun itiberiyle doldu para iadsi talep ettip iade talaebi oluşturdular numara verdıler 2- yada 3 gun sonra benı kordınatör arayacakmış... bekleyip göreceğiz..
  • bende aradım 3 gun icinde arıcaklarmıs haydı bakalım.
  • Bide neden bukadar çok bekletiyorlar diyoruz baksana herkes para iadesi istiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    Arıza kaydı nezaman açılıyorsa ozaman başlıyor. Bizzat telefonla 2 kere aradığımsa sordum iki görüşmemde de. Birinde elemanın kendisi dedi zaten ikinci aradığımda da bir kız vardı ona sordum evet arıza kaydınız açılır açılmaz 30 günlük süre başlar dedi.

    Ben 1 şubatta arıza kaydını başlattım. Hava olaylarından dolayı (yoğun kar yağışı) ups kargo 2 gün gelemedi evime. 8 şubatta servise girmiş. Bilgisayarda baktı ve 1 şubatta arıza kaydınız açılmış 8 şubattada girmiş servise 1şubattan itibaren yasal süreniz başlamıştır. Haftalık 6 iş günümüz vardır cumartesiler de sayılıyor dedi.

    Ayrıntılı bilgiye DV6 anakonumuzun ilk sayfasında teknik servis ile ilgili bir link var ordan ulaşabilirsiniz.


    Ayrıca ürün değişim 10 gün içinde oluyor, para iadesi içinde 60 iş günü süre var. Ben para iadesi alacağım inşallah geçen pazartesi işlemlerim başladı bugün 9. iş günü bakalım nezaman yatacak param






    Evet arayıp sordugumda aynı cevabı almıştım .. Gene de ilgine teşekkürler :)



    quote:

    Orijinalden alıntı: Flara

    Dün yeni laptop teklifini yaptılar ve kabul ettim. Umarım 1-2 gün içerisinde gelir.



    Hocam eski bilgisayarın modelini ve ona karşılık teklif ettikleri ürünü söylermisin ?




  • Şimdi arkadaşlar benim bi sorunum oldu bu HP teknik servisi konusunda, engin bilgilerinizden faydalanmak istiyorum.

    Laptop umun şarj aleti bozulduğu için ve yarı yıl tatilinde bu işi halletmek istediğim için 4 Şubat'ta şarj aleti siparişi verdim. Bu esnada touchpad in kırık olan tuşunu yaptırabilmek ve öndeki krom kaplama barını değiştirtmek için laptop umu da servise verdim. Servisten 20 21 günde laptop geri geldi fakat geldiğinde öndeki krom barın daha fazla tahrip edildiğini gördüm. Fakat tatilin bitmesi ve benim derslerimin bilgisayardan takibinin gerektiğini bilerek lanet ede ede laptopu geri aldım ve şarj aletini beklemeye koyuldum. Ne yazık ki 4 Şubat'ta verdiğim şarj siparişinin üzerinden neredeyse 2 ay geçti fakat ben onlarca kez hp müşteri hizmetleriyle ettiğim kavgalara rağmen kendimi onların gözünde haklı çıkaramadım. Hatta kendileri açtığım arıza kayıtlarına şu meşhur 3 gün içinde size dönücez diyerek dönmediler fakat ben kendim arayarak benimle ilgilenmesi gereken kişiyle görüştüm. Karşımdaki insan bana sürekli önündeki kağıtta yazan prosedürü okuyup durdu. Şimdi ben laptop u iade edip paramı almak istiyorum çünkü 2 aydır kendi laptop umu kullanmama engel oldular, çünkü çok basit bir şekilde eğer şarj aletiniz yoksa laptop u kullanamıyorsunuz. Karşımda benim sorunumu halletmeye bana çözüm bulmak yerine beni 1 2 gün/hafta daha oyalamaya kalkan bir müşteri temsilcisi var. Ancak unutulmamalıdır ki, laptopta 30 gün kuralının sebebi müşterinin mağduriyetinin (Laptop u kullanamama süresinin) kabul edilemeyecek sınırlara ulaşmasıdır. Ve ben ne yazık ki 4 Şubat'tan beri laptop umu kullanamamaktayım. Müşteri temsilcisine iade istediğimi mağduriyetimin kabul edilemeyecek seviyelere ulaştığını belirttiğimde ise kendisinin böyle bir şeyin mümkün olmadığını, onarım merkezine (koca 2 aydan sonra) bir kez daha şarj aletinin bir an önce gelmesi için uğraşacaklarını belirtti ve beni hiç bir şekilde memnun etmeyerek sadece başından savarak anlamsız gereksiz ve sinir harbi yaşattıran bir telefon görüşmesi yapmamızı sağladı.

    Şimdi ben ne yapmalıyım, çünkü laptop öylece duruyor kullanamıyor açamıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mxsmxm

    Hocam eski bilgisayarın modelini ve ona karşılık teklif ettikleri ürünü söylermisin ?



    Tx2-1250et yerine tx2-1300et önerdiler, ürün bugün elime ulaştı.

    Yeni bir bozulmada yeni bir bilgisayarla görüşmek üzere.

    Hp'li günler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Flara


    quote:

    Orijinalden alıntı: mxsmxm

    Hocam eski bilgisayarın modelini ve ona karşılık teklif ettikleri ürünü söylermisin ?



    Tx2-1250et yerine tx2-1300et önerdiler, ürün bugün elime ulaştı.

    Yeni bir bozulmada yeni bir bilgisayarla görüşmek üzere.

    Hp'li günler.


    Teşekkür ettim. İyi günlerde kullan bilgisayarını.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amitabh

    Şimdi arkadaşlar benim bi sorunum oldu bu HP teknik servisi konusunda, engin bilgilerinizden faydalanmak istiyorum.

    Laptop umun şarj aleti bozulduğu için ve yarı yıl tatilinde bu işi halletmek istediğim için 4 Şubat'ta şarj aleti siparişi verdim. Bu esnada touchpad in kırık olan tuşunu yaptırabilmek ve öndeki krom kaplama barını değiştirtmek için laptop umu da servise verdim. Servisten 20 21 günde laptop geri geldi fakat geldiğinde öndeki krom barın daha fazla tahrip edildiğini gördüm. Fakat tatilin bitmesi ve benim derslerimin bilgisayardan takibinin gerektiğini bilerek lanet ede ede laptopu geri aldım ve şarj aletini beklemeye koyuldum. Ne yazık ki 4 Şubat'ta verdiğim şarj siparişinin üzerinden neredeyse 2 ay geçti fakat ben onlarca kez hp müşteri hizmetleriyle ettiğim kavgalara rağmen kendimi onların gözünde haklı çıkaramadım. Hatta kendileri açtığım arıza kayıtlarına şu meşhur 3 gün içinde size dönücez diyerek dönmediler fakat ben kendim arayarak benimle ilgilenmesi gereken kişiyle görüştüm. Karşımdaki insan bana sürekli önündeki kağıtta yazan prosedürü okuyup durdu. Şimdi ben laptop u iade edip paramı almak istiyorum çünkü 2 aydır kendi laptop umu kullanmama engel oldular, çünkü çok basit bir şekilde eğer şarj aletiniz yoksa laptop u kullanamıyorsunuz. Karşımda benim sorunumu halletmeye bana çözüm bulmak yerine beni 1 2 gün/hafta daha oyalamaya kalkan bir müşteri temsilcisi var. Ancak unutulmamalıdır ki, laptopta 30 gün kuralının sebebi müşterinin mağduriyetinin (Laptop u kullanamama süresinin) kabul edilemeyecek sınırlara ulaşmasıdır. Ve ben ne yazık ki 4 Şubat'tan beri laptop umu kullanamamaktayım. Müşteri temsilcisine iade istediğimi mağduriyetimin kabul edilemeyecek seviyelere ulaştığını belirttiğimde ise kendisinin böyle bir şeyin mümkün olmadığını, onarım merkezine (koca 2 aydan sonra) bir kez daha şarj aletinin bir an önce gelmesi için uğraşacaklarını belirtti ve beni hiç bir şekilde memnun etmeyerek sadece başından savarak anlamsız gereksiz ve sinir harbi yaşattıran bir telefon görüşmesi yapmamızı sağladı.

    Şimdi ben ne yapmalıyım, çünkü laptop öylece duruyor kullanamıyor açamıyorum



    Haklarını ara bnce ;) dava aç




  • arkadaşalr bende 27 şubat cumartesi laptopu almaları için mail attım. 1 mart pazartesi servis kaydınız açılmıştır servis numaranız bilmem ne die mail geldi. Ve 4 mart perşembe laptopumu aldılar. Bazı arkadaşlar servisin açıldığı günü 30 iş günü başlar demiş. benim 30 iş günü 1 mart ta başladığına göre ne zaman tam olarak doluyor ve hangi gün hp yi arayıp haklarımı arayayım ? ltfn cvp
  • 
Sayfa: önceki 142143144145146
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.