Şimdi Ara

hp servis 30 iş günü (145. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.088
Cevap
3
Favori
128.706
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 143144145146147
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amitabh

    Şimdi arkadaşlar benim bi sorunum oldu bu HP teknik servisi konusunda, engin bilgilerinizden faydalanmak istiyorum.

    Laptop umun şarj aleti bozulduğu için ve yarı yıl tatilinde bu işi halletmek istediğim için 4 Şubat'ta şarj aleti siparişi verdim. Bu esnada touchpad in kırık olan tuşunu yaptırabilmek ve öndeki krom kaplama barını değiştirtmek için laptop umu da servise verdim. Servisten 20 21 günde laptop geri geldi fakat geldiğinde öndeki krom barın daha fazla tahrip edildiğini gördüm. Fakat tatilin bitmesi ve benim derslerimin bilgisayardan takibinin gerektiğini bilerek lanet ede ede laptopu geri aldım ve şarj aletini beklemeye koyuldum. Ne yazık ki 4 Şubat'ta verdiğim şarj siparişinin üzerinden neredeyse 2 ay geçti fakat ben onlarca kez hp müşteri hizmetleriyle ettiğim kavgalara rağmen kendimi onların gözünde haklı çıkaramadım. Hatta kendileri açtığım arıza kayıtlarına şu meşhur 3 gün içinde size dönücez diyerek dönmediler fakat ben kendim arayarak benimle ilgilenmesi gereken kişiyle görüştüm. Karşımdaki insan bana sürekli önündeki kağıtta yazan prosedürü okuyup durdu. Şimdi ben laptop u iade edip paramı almak istiyorum çünkü 2 aydır kendi laptop umu kullanmama engel oldular, çünkü çok basit bir şekilde eğer şarj aletiniz yoksa laptop u kullanamıyorsunuz. Karşımda benim sorunumu halletmeye bana çözüm bulmak yerine beni 1 2 gün/hafta daha oyalamaya kalkan bir müşteri temsilcisi var. Ancak unutulmamalıdır ki, laptopta 30 gün kuralının sebebi müşterinin mağduriyetinin (Laptop u kullanamama süresinin) kabul edilemeyecek sınırlara ulaşmasıdır. Ve ben ne yazık ki 4 Şubat'tan beri laptop umu kullanamamaktayım. Müşteri temsilcisine iade istediğimi mağduriyetimin kabul edilemeyecek seviyelere ulaştığını belirttiğimde ise kendisinin böyle bir şeyin mümkün olmadığını, onarım merkezine (koca 2 aydan sonra) bir kez daha şarj aletinin bir an önce gelmesi için uğraşacaklarını belirtti ve beni hiç bir şekilde memnun etmeyerek sadece başından savarak anlamsız gereksiz ve sinir harbi yaşattıran bir telefon görüşmesi yapmamızı sağladı.

    Şimdi ben ne yapmalıyım, çünkü laptop öylece duruyor kullanamıyor açamıyorum



    Hocam durum kötü olmuş cidden. Tüketici mahkemesine şikayet edeceğim artık diyerek bi gözlerini korkutmaya çalış bakalım ne diyecekler. Şarj aletide 30 günlük süreye giriyor mu blmiyorum hiç. Garanti belgesini iyice oku yasal haklarımız orada yazıyor.




  • yaa cevapp yazınnnnn

    arkadaşalr bende 27 şubat cumartesi laptopu almaları için mail attım. 1 mart pazartesi servis kaydınız açılmıştır servis numaranız bilmem ne die mail geldi. Ve 4 mart perşembe laptopumu aldılar. Bazı arkadaşlar servisin açıldığı günü 30 iş günü başlar demiş. benim 30 iş günü 1 mart ta başladığına göre ne zaman tam olarak doluyor ve hangi gün hp yi arayıp haklarımı arayayım ? ltfn cvp
  • dostum pazartesi arayabilirsin
  • aradm 3 iş günü içnde isizi arıcaz dediler :D
  • bu günde bitti yarın 3. iş günü. yarın mı ariyim sizce ? ve ne demeliyim ?
  • 30 işgününe şarj cihazıda dahil değil mi arkadaşlar ben yanlışmı biliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarica120

    30 işgününe şarj cihazıda dahil değil mi arkadaşlar ben yanlışmı biliyorum

    yanlış hatırlamıyorsam arksesuarlara 1 yıl makinaya 2 yıl garanti diye biliyorum..ama şarj cihazındaki kablo kopmaları vs kabul edilmemiş..onuda biliyorum...
  • şarj cihazı ürün değişimine girmiyor mu arkadaşlar 30 iş gününü geçerse ürün değişim talebinde bulunabiliyormuyum
  • Arkadaşlar notebook değiştiğinde yine hp mi veriyorlar, başka markayla değiştirme şansımız yokmu...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: salamura77

    Arkadaşlar notebook değiştiğinde yine hp mi veriyorlar, başka markayla değiştirme şansımız yokmu...



    hp teknik servisi sana apple macbook pro vermez sanırım ;)baska istiyosan değişim degil para iadesi alırsın..öteki marka latopu gider kendin alırsın ;)
  • dv5-1212et vardı bnde dv6-2013et önerdiler ama çekincelerim var yine amd ana kartlı :S ısınma sorunu olur diye korkuyorum sizce ne cevap veriyim ? kullanan varmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: salamura77

    Arkadaşlar notebook değiştiğinde yine hp mi veriyorlar, başka markayla değiştirme şansımız yokmu...


    Hocam tabiki HP verecekler yetkili servis öneriyor sana makineyi.

    Garantin kaldığı yerden devam ediyor serviste geçen her gün garanti süresine ekleniyor. Yeni gelen bilgisayarda.

    Para iadesi isteyip sen piyasadan kendin başka bilgisayar alabilirsin. Diğer markalar gibi HP hediye çeki falan vermiyor dirke hesabına parayı yatırıyor.


    Bu arada benim param da bugün hesabıma yattı. 20 iş günü içinde paramı almış bulunmaktayım.




  • dv5-1212et vardı bnde dv6-2013et önerdiler ama çekincelerim var yine amd ana kartlı :S ısınma sorunu olur diye korkuyorum sizce ne cevap veriyim ? kullanan varmı [/quote
    senin bilgisayarının problemi nedir. aynı bilgisayar bendede varda ]
  • çok ısınıyor diye yolladım
  • hp de benle ilgilenen bayan hiçbi teklifinizi değerlendiremiyoruz diyor... Çok kötü biri denk geldi bana ya teklif falan yapamıyorum. Herkez günde dört kere telefon görüşmesi yapıp teklif sundum diyor biz hiçbişe yapamıyoruz
  • Muhtemelen Arzu hanıma denk gelmişsindir. Karşılaştıklarım arasında en kötüsü o. Ondan sonra da sürekli "tamam paranızı verelim o zaman" diyen Zeynep hanım geliyor.

    En iyileri ise Hande hanım. Beni dakikalarca bekletiyorlar sıkılıyorum ofluyorum püflüyorum ama Hande hanıma gelince, onun "Merhaba Salih bey, nasılsınız?" deyişini duyunca bütün buzlar eriyor. En mantıklı ve en güzel teklifleri veren de o.
  • arkadaslar azmin sonu :D 1 mart pazartesi günü açılan servis kaydım ile başlayan macerada 9 nisan 2010 da sona gelmiş bulunuyorum heralde en karda ben çıkmısımdır bu işten.

    1.300 değerindeki dv5-1212et bilgisayarıma karşılık önce dv6-2013et karşılığı geldi. Özelliklerine bakınca bir çok insan yanılıp kabul edebilirdi... ama yine ana kartı amd idi ve bni yarı yolda bırakıcaktı.Halbuki onunda değeri 1.300 dü. Kabul etmedim. bana 1 gb 4650 lik grafik kartı ve intel ana kartlı bir bilgisayar verin diye direttim. Önce sert konustular 2013 et yi kabul edeblirsiniz öneri sunamazsınız dediler bende sert çıktım ve bugün 1.900 değerindeki dv6-1356et teklifi geldi. hemen kabul ettim xD artık intel olsunda ne olursa olsun diyodum ama çok iyi bi teklif geldi :D yıldırmalara aldırmayın istediğinize gözünüzü kestirdikten sonra alabilirsiniz. hadi selametle
  • arkadaşlar şarj cihazından dolayı değişim talep edebiliyorum değil mi? bilgisi olan yardım edebilir mi.ona göre hareket edeceğim .gencgsli_81 çok şanslısın bendede aynı model var 1212 et ısı nedeniyle gönderdim fan grubunu değiştirdiler.şarj cihazını halledelim yine göndereceğim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarica120

    arkadaşlar şarj cihazından dolayı değişim talep edebiliyorum değil mi? bilgisi olan yardım edebilir mi.ona göre hareket edeceğim .gencgsli_81 çok şanslısın bendede aynı model var 1212 et ısı nedeniyle gönderdim fan grubunu değiştirdiler.şarj cihazını halledelim yine göndereceğim



    kardesim banada ilk fan grubunu deişip yolladılar. tekrar yolladım üstüne sert bi not yazdım. sorun amd ana kartta siz gidiosunuz fanları deişiosunuz uzun süredir bilgisayarı kullanamıyorum ana kartı değişin lütfen bilgisayar eriyecek diye korkuyorum falan dedim o zaman siparisi verdiler yurt dışından. ve artık 30 iş günü içinde gelmesi imkansız oluor :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gencgsli_81 -- 13 Nisan 2010; 9:29:08 >
  • arkadaşlar selam bende 1040 et modeli war adaptörü bozulduğu için aradım 15 mart da kayıt açtılar ama hala elime yenisi ulaşmadı yurt dışından bekliyoruz diyolar sürekli her aradığımda sanki telesekreterle konuşur gibi ayni şeyi diyolar ne yapabilirim yardımcı olurmusunuz
    benimde makine ısınıyor ama altında soğotucuyla kulanıyorum
  • 
Sayfa: önceki 143144145146147
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.