Şimdi Ara

hp servis 30 iş günü (147. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.088
Cevap
3
Favori
128.694
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 145146147148149
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bnmde geçen yıl bu zamanlar hp laptobum bozulmuştu... Reklam yapmak istemiyorum ama ne şanslı adamım ki iyi ki teknosa'dan almışım ve direkt oraya götürdüm tamam biz ilgileneceğiz dediler... Verdim başka hiçbişey yapmadım sadece servis sitesinden onarım durumunu takip ettim. Tam 30. gün olduğunda teknosaya gittim ve bugün 30 iş günü doldu ve kimse bana dönüş yapmadı dedim.. O mağazanın bu garanti işleriyle ilgilenen kişi bende bugün sizi arayacaktım imzalamanız gereken bi kaç belge var dedi.. Tamam dedim laptop ne oldu??? Laptobunuzun tamiri mümkün değilmiş o yüzden size fatura tutarı kadar hp değil TEKNOSA hediye çeki vereceğiz dediler bununla mağazamızdan istediğiniz marka laptobu yeniden alabilir laptop istemezseniz istediğiniz herhangi bir ürünü veya ürünleri ( plazma telefon fotoğraf makinesi....) alabilirsiniz dediler.. :) Tabiki çok daha donanımlı yeni bi dv6 aldım yanında çok ii bi yazıcı tarayıcı fotokopi hediye ettiler.. Çek bitmedi 320 gb toshiba harici harddisk aldım. yine bitmedi kız arkadaşıma saç maşası aldım. yine bitmedi flash disk aldım kalan bi kaç milyonunada boşa gitmesin diye bisürü pil aldım :) Hemde aldığım bütün cihazların ( laptop dahil ) garantileri sıfırdan başladı ve tekrar 2 yıl oldu :) Ayrıca mağaza müdürüyle o kadar görüştüm ki artık ahbap olduk :) kısaca neyin nereden alındığının çok önemli olduğunu bu tecrübemde öğrendm ve 3 5 kuruştan kaçacağım diye başka biyere de gitmem... Hp laptolarını teknosadan alan ve garantiye gönderen varsa inşallah sonu benim gibi olur :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhatcikkk

    Arkadaşlar bnmde geçen yıl bu zamanlar hp laptobum bozulmuştu... Reklam yapmak istemiyorum ama ne şanslı adamım ki iyi ki teknosa'dan almışım ve direkt oraya götürdüm tamam biz ilgileneceğiz dediler... Verdim başka hiçbişey yapmadım sadece servis sitesinden onarım durumunu takip ettim. Tam 30. gün olduğunda teknosaya gittim ve bugün 30 iş günü doldu ve kimse bana dönüş yapmadı dedim.. O mağazanın bu garanti işleriyle ilgilenen kişi bende bugün sizi arayacaktım imzalamanız gereken bi kaç belge var dedi.. Tamam dedim laptop ne oldu??? Laptobunuzun tamiri mümkün değilmiş o yüzden size fatura tutarı kadar hp değil TEKNOSA hediye çeki vereceğiz dediler bununla mağazamızdan istediğiniz marka laptobu yeniden alabilir laptop istemezseniz istediğiniz herhangi bir ürünü veya ürünleri ( plazma telefon fotoğraf makinesi....) alabilirsiniz dediler.. :) Tabiki çok daha donanımlı yeni bi dv6 aldım yanında çok ii bi yazıcı tarayıcı fotokopi hediye ettiler.. Çek bitmedi 320 gb toshiba harici harddisk aldım. yine bitmedi kız arkadaşıma saç maşası aldım. yine bitmedi flash disk aldım kalan bi kaç milyonunada boşa gitmesin diye bisürü pil aldım :) Hemde aldığım bütün cihazların ( laptop dahil ) garantileri sıfırdan başladı ve tekrar 2 yıl oldu :) Ayrıca mağaza müdürüyle o kadar görüştüm ki artık ahbap olduk :) kısaca neyin nereden alındığının çok önemli olduğunu bu tecrübemde öğrendm ve 3 5 kuruştan kaçacağım diye başka biyere de gitmem... Hp laptolarını teknosadan alan ve garantiye gönderen varsa inşallah sonu benim gibi olur :)


    Teknosanın fiyatları normalde piyasının her zaman üstünde olmuştur. Keza forumdaki loptop önerilerine bakarsanız Teknosadan önerilmiş laptop bulmanız nerdeyse imkansızdır. Yani Hp den para iadesi alıp, o aldığın mallları başka firmalardan alsan daha ucuza alırdın, ama ne var ki bu durum da da Hp den bir süre para iadesini almak için bir süre beklemek zorunda kalacaktın. Sonuçta para iadeni Hp yi beklemeden hemen almış oldun..
    Hayırlı olsun, güle güle kullan.




  • Arkadaşlar 1300 serisi cihazda sorun var. Ama problem 30 günde çözülmezse 2100 serisi önerme yapılabilmesi için bekletiyorum.

    Son zamanlarda yeni cihaz önerisi alan arkadaşlar hangi seriden öneri aldılar yazarlarsa sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arama_Botu


    quote:

    Orijinalden alıntı: serhatcikkk

    Arkadaşlar bnmde geçen yıl bu zamanlar hp laptobum bozulmuştu... Reklam yapmak istemiyorum ama ne şanslı adamım ki iyi ki teknosa'dan almışım ve direkt oraya götürdüm tamam biz ilgileneceğiz dediler... Verdim başka hiçbişey yapmadım sadece servis sitesinden onarım durumunu takip ettim. Tam 30. gün olduğunda teknosaya gittim ve bugün 30 iş günü doldu ve kimse bana dönüş yapmadı dedim.. O mağazanın bu garanti işleriyle ilgilenen kişi bende bugün sizi arayacaktım imzalamanız gereken bi kaç belge var dedi.. Tamam dedim laptop ne oldu??? Laptobunuzun tamiri mümkün değilmiş o yüzden size fatura tutarı kadar hp değil TEKNOSA hediye çeki vereceğiz dediler bununla mağazamızdan istediğiniz marka laptobu yeniden alabilir laptop istemezseniz istediğiniz herhangi bir ürünü veya ürünleri ( plazma telefon fotoğraf makinesi....) alabilirsiniz dediler.. :) Tabiki çok daha donanımlı yeni bi dv6 aldım yanında çok ii bi yazıcı tarayıcı fotokopi hediye ettiler.. Çek bitmedi 320 gb toshiba harici harddisk aldım. yine bitmedi kız arkadaşıma saç maşası aldım. yine bitmedi flash disk aldım kalan bi kaç milyonunada boşa gitmesin diye bisürü pil aldım :) Hemde aldığım bütün cihazların ( laptop dahil ) garantileri sıfırdan başladı ve tekrar 2 yıl oldu :) Ayrıca mağaza müdürüyle o kadar görüştüm ki artık ahbap olduk :) kısaca neyin nereden alındığının çok önemli olduğunu bu tecrübemde öğrendm ve 3 5 kuruştan kaçacağım diye başka biyere de gitmem... Hp laptolarını teknosadan alan ve garantiye gönderen varsa inşallah sonu benim gibi olur :)


    Teknosanın fiyatları normalde piyasının her zaman üstünde olmuştur. Keza forumdaki loptop önerilerine bakarsanız Teknosadan önerilmiş laptop bulmanız nerdeyse imkansızdır. Yani Hp den para iadesi alıp, o aldığın mallları başka firmalardan alsan daha ucuza alırdın, ama ne var ki bu durum da da Hp den bir süre para iadesini almak için bir süre beklemek zorunda kalacaktın. Sonuçta para iadeni Hp yi beklemeden hemen almış oldun..
    Hayırlı olsun, güle güle kullan.


    evet teknosanın fiyatlarının normal piyasa fiyatından biraz yüksek olduğu bi gerçek Ama sonuçta o kdr para döküp alıyoruz bu aletleri ve satış sonrası da bir o kadar önemli... 500tl üstü bir hede alırsam teknosadan şaşmam Bu olayda da hiç mağdur olmadığım uğraşmadığım için çok da memnun kaldım İnş bu tip sorunları olan arkadaşlarında sorunları bnmki kadar kolay hallolur... iyi forumlar




  • Arkadaşlar ben de geçen sene nisanda Hp Dv5 1255et model laptop aldım hala daha kullanıyorum bir sorunu yok fakat klavyedeki virgül tuşunı çıkardım ben tırnağı kırıldı sanırım ve garanti vasıtası ile bunu onartmak istiyorum. Teknik servise gittim klavyenin komple değişeceğini söylediler. Yalnız azami iş günü bana fazla geldi yani tuş çalışıyor fakat yalnızca estetik bozukluk var sırf da bunun için 30 gün kadar beklemek istemiyorum.
    Yalnız sizin yazdıklarınızı okudum, pcnin değiştiğini, para iadesi olduğunu falan ve fikrim değişti. Ben de servise vermeye karar verdim bilgisayarı. Ürünü teknosa'dan almıştım ve şimdi teknosaya götürüp versem ne gibi prosedür olacak? 30 gün kadar bekler miyim ya da hemen onarım yapılır mı? Para iadesi hangi durumda oluyor? Pazarlık falan nasıl oluyor bunlar hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sah!n

    Arkadaşlar ben de geçen sene nisanda Hp Dv5 1255et model laptop aldım hala daha kullanıyorum bir sorunu yok fakat klavyedeki virgül tuşunı çıkardım ben tırnağı kırıldı sanırım ve garanti vasıtası ile bunu onartmak istiyorum. Teknik servise gittim klavyenin komple değişeceğini söylediler. Yalnız azami iş günü bana fazla geldi yani tuş çalışıyor fakat yalnızca estetik bozukluk var sırf da bunun için 30 gün kadar beklemek istemiyorum.
    Yalnız sizin yazdıklarınızı okudum, pcnin değiştiğini, para iadesi olduğunu falan ve fikrim değişti. Ben de servise vermeye karar verdim bilgisayarı. Ürünü teknosa'dan almıştım ve şimdi teknosaya götürüp versem ne gibi prosedür olacak? 30 gün kadar bekler miyim ya da hemen onarım yapılır mı? Para iadesi hangi durumda oluyor? Pazarlık falan nasıl oluyor bunlar hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim.

    Cihazın 30 iş gününde onarılamazsa ya cihazının yenisi ile değiştirilmesini (eğer yenisi piyasada yoksa bir üst model ile değiştirilmesini) ya da para iadesi yapılmasını tercih edersin. Para iadesi seçersen pazarlık falan yok, cihazı kaça aldıysan faturanda ne kadar yazıyorsa o parayı geri alırsın.

    Cihazını eğer Teknosa aracılığı ile Hp ye yollarsan 30 iş günü Teknosanın cihazı Hp ye teslim etmesi ile başlar. Teknosanın cihazı Hp ye ulaştırması en iyi ihtimalle 3-4 gün sürer, zaman kaybedersin..
    Bu nedenle sen en iyisi Hp yi ara cihazı teslim etmen için adresine kargo göndersinler. Bu şekilde Hp yi arayıp cihazı kargo ile yollarsan, 30 iş günü süresi Hp yi aradığın andan itibaren başlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arama_Botu


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sah!n

    Arkadaşlar ben de geçen sene nisanda Hp Dv5 1255et model laptop aldım hala daha kullanıyorum bir sorunu yok fakat klavyedeki virgül tuşunı çıkardım ben tırnağı kırıldı sanırım ve garanti vasıtası ile bunu onartmak istiyorum. Teknik servise gittim klavyenin komple değişeceğini söylediler. Yalnız azami iş günü bana fazla geldi yani tuş çalışıyor fakat yalnızca estetik bozukluk var sırf da bunun için 30 gün kadar beklemek istemiyorum.
    Yalnız sizin yazdıklarınızı okudum, pcnin değiştiğini, para iadesi olduğunu falan ve fikrim değişti. Ben de servise vermeye karar verdim bilgisayarı. Ürünü teknosa'dan almıştım ve şimdi teknosaya götürüp versem ne gibi prosedür olacak? 30 gün kadar bekler miyim ya da hemen onarım yapılır mı? Para iadesi hangi durumda oluyor? Pazarlık falan nasıl oluyor bunlar hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim.

    Cihazın 30 iş gününde onarılamazsa ya cihazının yenisi ile değiştirilmesini (eğer yenisi piyasada yoksa bir üst model ile değiştirilmesini) ya da para iadesi yapılmasını tercih edersin. Para iadesi seçersen pazarlık falan yok, cihazı kaça aldıysan faturanda ne kadar yazıyorsa o parayı geri alırsın.

    Cihazını eğer Teknosa aracılığı ile Hp ye yollarsan 30 iş günü Teknosanın cihazı Hp ye teslim etmesi ile başlar. Teknosanın cihazı Hp ye ulaştırması en iyi ihtimalle 3-4 gün sürer, zaman kaybedersin..
    Bu nedenle sen en iyisi Hp yi ara cihazı teslim etmen için adresine kargo göndersinler. Bu şekilde Hp yi arayıp cihazı kargo ile yollarsan, 30 iş günü süresi Hp yi aradığın andan itibaren başlar...


    Anladım. TeknoSa'dan hediye çeki olayı da ilgimi çekmişti 2087 liraya almıştım o zamanlar bilgisayarı ve şimdi o paraya çok daha iyi bir model rahatlıkla alabilirim. Yani TeknoSa'nın hediye çekini 30 iş günü sonunda hemen vermesine biraz sıcak bakmıştım ama dediğiniz gibi yapacağım sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sah!n

    Arkadaşlar ben de geçen sene nisanda Hp Dv5 1255et model laptop aldım hala daha kullanıyorum bir sorunu yok fakat klavyedeki virgül tuşunı çıkardım ben tırnağı kırıldı sanırım ve garanti vasıtası ile bunu onartmak istiyorum. Teknik servise gittim klavyenin komple değişeceğini söylediler. Yalnız azami iş günü bana fazla geldi yani tuş çalışıyor fakat yalnızca estetik bozukluk var sırf da bunun için 30 gün kadar beklemek istemiyorum.
    Yalnız sizin yazdıklarınızı okudum, pcnin değiştiğini, para iadesi olduğunu falan ve fikrim değişti. Ben de servise vermeye karar verdim bilgisayarı. Ürünü teknosa'dan almıştım ve şimdi teknosaya götürüp versem ne gibi prosedür olacak? 30 gün kadar bekler miyim ya da hemen onarım yapılır mı? Para iadesi hangi durumda oluyor? Pazarlık falan nasıl oluyor bunlar hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim.

    arkadaşım iyi misin? tuşu çıkarmışsın tırnağını kırmışsın, kendi kendine kırılmadı ya bu, sen bu arızanın garanti kapsamına gireceğini mi düşünüyorsun? zaten garanti kapsamına girse klavyeyi değil, tek tuşu değiştirirler
    pc değil bir kere cihazın laptop, pc masaüstü bilgisayarlara denir, sen değişimi para iadesini pazarlığı unut bence, servise git rica et, tek tuşunu değiştirsinler, müşteri memnuniyeti falan de
    yasal olarak tek hakkın, cihazı onarıma verirsin (kendi paranla tamir olması için) 30 iş günü içinde yapmazlarsa, o zaman para iadesi, pazarlık vs hakkın doğar, ancak klavyeyi değiştirmek de 30 güne kalmaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 8 Mayıs 2010; 19:13:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sah!n

    Arkadaşlar ben de geçen sene nisanda Hp Dv5 1255et model laptop aldım hala daha kullanıyorum bir sorunu yok fakat klavyedeki virgül tuşunı çıkardım ben tırnağı kırıldı sanırım ve garanti vasıtası ile bunu onartmak istiyorum. Teknik servise gittim klavyenin komple değişeceğini söylediler. Yalnız azami iş günü bana fazla geldi yani tuş çalışıyor fakat yalnızca estetik bozukluk var sırf da bunun için 30 gün kadar beklemek istemiyorum.
    Yalnız sizin yazdıklarınızı okudum, pcnin değiştiğini, para iadesi olduğunu falan ve fikrim değişti. Ben de servise vermeye karar verdim bilgisayarı. Ürünü teknosa'dan almıştım ve şimdi teknosaya götürüp versem ne gibi prosedür olacak? 30 gün kadar bekler miyim ya da hemen onarım yapılır mı? Para iadesi hangi durumda oluyor? Pazarlık falan nasıl oluyor bunlar hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim.

    arkadaşım iyi misin? tuşu çıkarmışsın tırnağını kırmışsın, kendi kendine kırılmadı ya bu, sen bu arızanın garanti kapsamına gireceğini mi düşünüyorsun? zaten garanti kapsamına girse klavyeyi değil, tek tuşu değiştirirler
    pc değil bir kere cihazın laptop, pc masaüstü bilgisayarlara denir, sen değişimi para iadesini pazarlığı unut bence, servise git rica et, tek tuşunu değiştirsinler, müşteri memnuniyeti falan de
    yasal olarak tek hakkın, cihazı onarıma verirsin (kendi paranla tamir olması için) 30 iş günü içinde yapmazlarsa, o zaman para iadesi, pazarlık vs hakkın doğar, ancak klavyeyi değiştirmek de 30 güne kalmaz


    Arkadaşım gittim görüştüm diyorum nasıl olduğunu anlattım her şeyi söyledim garanti kapsamında dediler getirin onaralım dediler bilip bilmeden yorum yapmazsak sevinirim
    Ayrıca pc'nin ne demek olduğunu neyin ne olduğunu bilmeyecek kadar cahil değilim düzeltmenize gerek yok kısa olsun diye yazdım
    Her neyse artık bakıcaz bir çaresine.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sah!n -- 8 Mayıs 2010; 20:03:39 >




  • öylesine okurken gördüm yaziyim dedim, PC personal computer demektir ve laptopa da masaüstünede pc denir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: behchat

    öylesine okurken gördüm yaziyim dedim, PC personal computer demektir ve laptopa da masaüstünede pc denir.


    Tartışması bile anlamsız bir şey bence herkes ne demek istediğimi anladı zaten nerden nereye geldi konu hey allahım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sah!n

    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sah!n

    Arkadaşlar ben de geçen sene nisanda Hp Dv5 1255et model laptop aldım hala daha kullanıyorum bir sorunu yok fakat klavyedeki virgül tuşunı çıkardım ben tırnağı kırıldı sanırım ve garanti vasıtası ile bunu onartmak istiyorum. Teknik servise gittim klavyenin komple değişeceğini söylediler. Yalnız azami iş günü bana fazla geldi yani tuş çalışıyor fakat yalnızca estetik bozukluk var sırf da bunun için 30 gün kadar beklemek istemiyorum.
    Yalnız sizin yazdıklarınızı okudum, pcnin değiştiğini, para iadesi olduğunu falan ve fikrim değişti. Ben de servise vermeye karar verdim bilgisayarı. Ürünü teknosa'dan almıştım ve şimdi teknosaya götürüp versem ne gibi prosedür olacak? 30 gün kadar bekler miyim ya da hemen onarım yapılır mı? Para iadesi hangi durumda oluyor? Pazarlık falan nasıl oluyor bunlar hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim.

    arkadaşım iyi misin? tuşu çıkarmışsın tırnağını kırmışsın, kendi kendine kırılmadı ya bu, sen bu arızanın garanti kapsamına gireceğini mi düşünüyorsun? zaten garanti kapsamına girse klavyeyi değil, tek tuşu değiştirirler
    pc değil bir kere cihazın laptop, pc masaüstü bilgisayarlara denir, sen değişimi para iadesini pazarlığı unut bence, servise git rica et, tek tuşunu değiştirsinler, müşteri memnuniyeti falan de
    yasal olarak tek hakkın, cihazı onarıma verirsin (kendi paranla tamir olması için) 30 iş günü içinde yapmazlarsa, o zaman para iadesi, pazarlık vs hakkın doğar, ancak klavyeyi değiştirmek de 30 güne kalmaz


    Arkadaşım gittim görüştüm diyorum nasıl olduğunu anlattım her şeyi söyledim garanti kapsamında dediler getirin onaralım dediler bilip bilmeden yorum yapmazsak sevinirim
    Ayrıca pc'nin ne demek olduğunu neyin ne olduğunu bilmeyecek kadar cahil değilim düzeltmenize gerek yok kısa olsun diye yazdım
    Her neyse artık bakıcaz bir çaresine.

    servis gördükten sonra durum değişebilir bence, temkinli ol yine de, ayrıca servise verirken imzaladığın sözleşmede/kabul ettiğin şartlarda, belli bir limitin altındaki hasarlar için müşteri onayı alınmadan tamir yapılır, müşteri onayı gerekmeyen durumlarda ise .... TL/$ arıza tespit ücreti alınır der.




  • alın arkadaslar sıze bır hıkaye daha:
    10 mart 2010 tarıhınde hp ye pavılıon tx2550tr cıhazımla ılgılı bırtakım sorunlardan dolayı maıl attım.1-2 cozum yolu onermesınden sonra basarısız sonucla bırlıkte servıse kayıt actırmak ıstedıgmı soyledım.ve 15 mart'ta bana gereken bılgılerı gosteren bır maıl attılar.o bılgılerı yazıp cevapladıgımda 16 mart'ta acılan servıs kayıt numarasını bana yolladılar ve 3 ıs gunu ıcınde ups cargo nun gelıp cıhazı alıcagını soyledıler.(bunların hepsı maıl yoluyla oluyor.)22 mart tarıhınde cıhazımla ılgılı bılgı almak ıstedıgımı ıceren bır maıl yolladım 8 nısanda benden urunun serı numarası ve servıs kayıt numarasını ıceren bı maıl yollamamı ıstedıler 9 nısanda yolladım.10 nısanda telefonum caldı 212 lı bır numaraydı actım.cıhazımın arıza testınden gectıgını soyledıler.(urunun ekran kartı,anakartı,klavyesı arızalıydı ve ekranı catlamıştı)ekran arızası harıc dıger arızaları garantımız kapsıyor denıldı.talımatınız halınde 480$+KDV ucretınde ekranınız yapılacak,ıstemezsenız garantınız dıger arızaları yapıp sıze gerı yollayacak denıldı.ben de ekran harıc dıger arızaları cozun dedım.(hangı enayı 480$ verır kı ona ? :D ) herneyse..
    12 nısan pazartesı gunu bana şoyle bı maıl geldı:
    "Seri numarası CNF8272VLG olan cihazınıza ait ücret teklifini onaylamadığınız ve garanti kapsamında bulunan onarımların yapılması yönünde vermiş olduğunuz talimat bulunmaktadır.

    Servisimiz cihazın garanti kapsamındaki onarım işlemlerini başlatmıştır. 837319025 servis numaralı cihazınız parça bekleme aşamasındadır. Yurtdışından gelecek olan bu parçaların ulasım suresi, stok durumu ve kargo surecine göre değişmektedir. Onarım işlemleri tamamlandığında tarafınıza kargo ile gönderimi gerçekleştirilecektir."
    tesekkurlerımı sunan bır maıl attım ayrıca 30 ıs gununun dolması halınde cıhaz degısımının yada para ıadesının yapılıp yapılmadıgını sordum.
    bunlarn garantı belgesınde yazdgnı ve sartlar olusursa ısteklerımı belırtebılıcegımı soyledıler.ayrıca departmanlara acılıyetı ıletılmıstır demısler :D ben ınanmadım.sız de ınanmayacaksınız bıraz sonra :D
    26 nısanda cıhazımla ılgılı bılgı almak ıstedıgımı belırten bı maıl attım ve 27 nısanda cıhazın hala parca bekledgını soyledıler.
    ve nıhayet 30 ıs gunu doldu ve 03 mayıs'ta cıhaz onerımınızı ıstıyorum dedım.ertesı gun aradılar ve yenı urun onerıceklerını bunu maıl yoluyla ıleteceklerını soyledıler.benım urun secebılme hakkım varmı dıye sordum oyle bısı yok dedıler :D (serpıl hanım. sagolsun :D ) ve 05 mayıs carsamba gunu maıl geldı. benım urunum: HP Pavilion tx2550tr Entertainment Notebook PC buna karsılık HP TouchSmart tx2-1300et Notebook PC'yı onerdıler.ben urunu begendım ozellıklerınden falan.fakat ıslemcı cache 1mb oldugu ıcın gozum tutmadı.sordum soruşturdum fazla etkısı olurmu dıye.hard dısk ıyıyse fazla kotu olmaz dıye bı bılgı aldım.ertesı gun aradım şu şu ozellıklerınden dolayı kabul edemıyecegım para ıadesı ısteyecegım dedım.stoklarmıza bakalım baska urun onerebılırsek bılgınıze sunarım dedıler.bekledım bekledım ertesı gun aradılar.sıze yolluyacagımız urun stoklarımızda bıtmış zaten az vardı flan dedıler ve baska urun onerıceklerını soyledıler.ben sevındım aslnda.sonra maıl attılar ve urunumun HP TouchSmart tm2-1050et Notebook PC degısıcegını anladım.ıslemcısı 1.3 ghz fakat baska ıstek azaltan bır ozellık gormedım.ve cıhazın yavas olmadıgını forumlardan falan okudum ogrendım ve kabul etmek uzere cafeye gıdıp attıkları maıl ı faxladım ve urunumu beklıyorum.
    DIPNOT: telefon gorusmelerımde para ıadesının max 2.5 ay ıcınde oldugunu ve urun degısımının max 2 hafta ıcınde gerceklestıgını ogrendım.soran arkadaslar vardı bunları.bılgınıze..
    umarım bıraz tecrube kazanmışsınızdır :P :D
    Teşekkürler...




  • bende cihazımı on gun once teslim ettim hp ye..gelip evden alınıyor dendi hep ama kımse gelıp benden laptopu almadı goturup verdim oyle bırsey yok teslımatı ıstersenız yaparız eve dedıler :D
    nese bn laptopu abd den almıstım..ellerınde uygun yedek parca yokmus yurtdısnda sıparıs verdık dedıler sanırım anakart yanmıs..aha dedım kesın 30 gunu gecer urun degısımı olur dıye dusundum..onlarda bna cıhazınız yurtdısından alındıgı ıcın hp sıze 30 iş gununde servis garantisi sunmaz dediler..ne kadar pekı sure dedım 45 60 fln..ole bı sure yok olana kadar beklıceksınz dedıler..bole bı mantık mı var ya..3 ay ıcınde olmazsa urunu gerı cekıp parca geldıgınde tekrar getırebılrsınz dıolar bıde dalga gecer gbı..anakartı yanmıs ve 3 aydr yapılamayan pc yı alıp ne yapım :D 10 gun oldu dun aradım hala parca beklenıyor hıc bır gelısme yok dedıler..sanırım aylarca beklıcem..jabil deki yetkili zaten kendını 2 aya hazrla demiştide ınanmamıstım..şimdi adam haklıymıs dıyorum..ah hp ahh bıde senı alırsam...




  • beyler hp pavilivon 1021et leptobum var kamerası bıkac aydır cam ı actıgım zaman gri yeşilimsi gösteriyor drıver fana guncellıyorum ama sorun hallolmuyor garantıye vereyımmı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Gamemaster_

    beyler hp pavilivon 1021et leptobum var kamerası bıkac aydır cam ı actıgım zaman gri yeşilimsi gösteriyor drıver fana guncellıyorum ama sorun hallolmuyor garantıye vereyımmı ?



    ver abicim aman durma ben o sebebten verdim garantisinin bitmesine bir hafta kala pc ellerinde kaldi 30 is gunune yetistiremediler 2357 ytl mi geri aldim bundan 1 sene once .
  • arkadasım senın leptada aynı sorunmu vardı?
    quote:

    Orijinalden alıntı: pisco


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Gamemaster_

    beyler hp pavilivon 1021et leptobum var kamerası bıkac aydır cam ı actıgım zaman gri yeşilimsi gösteriyor drıver fana guncellıyorum ama sorun hallolmuyor garantıye vereyımmı ?



    ver abicim aman durma ben o sebebten verdim garantisinin bitmesine bir hafta kala pc ellerinde kaldi 30 is gunune yetistiremediler 2357 ytl mi geri aldim bundan 1 sene once .
  • HP HDX18 1080ET model notebook'umu bugun Ankara yetkili servisine vererek kaydımı açtırdım. Ekranda yer alan çeşitli sorunlar vardı.

    Servis sürecini , bilgi aldıkça başlığa yazarım.
  • Cuma günü öğlen probook laptopun içinden çıkan recover dvd lerin ing olduğunu sevise arayarak bildirdim...Bu sabah cd lerim ups kargoyla fransadan geldi...Daha ne diyeyim...Bu arda laptopum ticari bir seri servis numarasıda farklı....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zGr.

    HP HDX18 1080ET model notebook'umu bugun Ankara yetkili servisine vererek kaydımı açtırdım. Ekranda yer alan çeşitli sorunlar vardı.

    Servis sürecini , bilgi aldıkça başlığa yazarım.


    1haftadır ses cıkmayınca aradım bugun istanbul'u ve bilgi aldım. Onardıklarını ve onarım merkezinden aletin çıktıgını, alabilcegimi söylediler. Bakalım gerçekten yapmışlarmı.
  • 
Sayfa: önceki 145146147148149
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.