Şimdi Ara

hp servis 30 iş günü (149. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.088
Cevap
3
Favori
128.694
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 147148149150151
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yardımcı olabildiysem ne mutlu.Dediğim gibi 1 aya kadar gelmezse ürün değiştirme veya ücret iadesi hakkınızı kullanın.HP müşteri memnuniyetine çok önem veriyor.Tabi bu servis meselesini saymazsak.
  • arkadaşlar ups koliyi 15nde getirmesi gerekirken 16sında getirdi fakat getirdiklerinde ben evde yoktum.Annem laptobu falan vermiş çalışan koliye koymuş.kolinin içinden yazı çıkıyormuş imzalıyormuşsun bu tam olarak nedir arkadaşlar?Ups kargo çalışanı bu işi biliyor değil mi?Annem hatırlamıyorum neyi imzalattığını dedi kafam karıştı.Umarım sorun çıkmaz.
  • Ben hiçbirşey imzalamadım :S
    Kargocu arkadaş kutuya koydu , kendisi bişey imzaladı ve gitti
    Birde şu kayıt no nedir?
    Onarım sorgulama merkezine girebilmek için kayıt no istiyor ama bende öyle bişey yok :(
  • verdiginiz alet için bir arıza kaydı açılıyor. Kagıtta iletişim bilgileri , aletteki sorun, kayıt tarihi, arıza kayıt numarası gibi bilgiler var. Bu kagıdın biri sizde duruyor , digeri serviste laptopınızla ilişkilendiriliyor.

    bu arıza onarım ile ilgili durumdan bilgi almak istediginizde bu kayıt numarasını kullanıyorsunuz. veya arızası giderilen laptopı servsiten alacagınız zaman bu kagıdı kullanıyorsunuz. Kargo ile verilen ürünlerdeki proseduru bilmiyorum ama mutlaka bir arıza kayıt numaranız olması lazım. HP'nin merkezini arayıp , bana kagıt verilmedi derseniz , isim üzerinden kayıt numaranıza ulaşabilirler ve size bildirirler.
  • Ama zaten telle arandığında kargo servisine yönlendiriyor HP ve size bir kayıt numarası veriiyor bana verdiler mesela telde.Ayrıca zaten sorununuz oraya kaydediliyor ve size koli gönderiliyor.
  • Merhaba Arkadaşlar.

    Ben eski bir Hp türkiye yetkili servis çalışanıyım.Ve hp türkiyede bu 30 iş günü dolan cihazların takibi ve organizasyonunu yapan kişi bendim.Bu konuda sizleri de aydınlatmak istiyorum.O nedenle bana istediğiniz her soruyu sorabilirsiniz.Halkımızın bilinçlenmesini ve mağdur olmamasını isterim.Orda çalışırken de her zaman son kullanıcıdan yana oldum.Mutlaka aranızdan da yardımcı olduğum insanlar olmuştur.Ve mutlaka adımı duymuşsunuzdur.Elimden geldiği kadar sorularınızı takip edip cevaplamaya çalışıcam.Dediğim gibi ben bu konuda yabancı sermayenin değil,halkımın kazanması taraftarıyım...

    http://forum.donanimhaber.com/forumid_451/p_/tmode_1/smode_1/tt.htm burada yeni bir konu açtım.ve buradan yardımcı olmaya çalışıcam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gurbuzmurat -- 30 Temmuz 2010; 16:51:13 >




  • slm. bende 24 eylul 2009 tarihinde eskişehir bimeksten hp pavılııon DV6 - 1241 et aldım tam 9 ay boyunca tek bir sıkıntı yaşamadan kullandım oyun olsun müzik olsun film olsun her yönden mükemmel bi makineydi ısınma konusu ise sadece oyun oynarken ısınma yaşıyordum onun haricinde argo tabir ile söylicek olursak ''saz gibi '' çalışıyordu makine :D ta ki 25.07.2010 tarihne kadar.bu tarihte fandan mekanik,sürtünme sesine benzer bir ses gelmeye başladı bir anda ayrıca bu sesten sonra makıne normal calısır haldeyken sadece msn ve media player acıkken acayip bir ısınma problemi ortaya çıkarttı ve bunun yanında cihazın komutlara tepki verme süreside gecikmeye basladı.1 2 gün önemsemedim birşey olmaz diye ama sonra baktım olucak gibi değil hem ses hemde ısınma problemi sonra bimeks e götürüp danısmaya karar verdim ordaki görevli cihaza baktı evet dedi fandan mekanik bir ses var ve bu bios uptade ile düzelicek bişi değil dedi hp nin numarsaını verdi 29.07.2010 tarihinde hp yi arayıp servis kaydımı yaptırdım.30.07.2010 da da ups kargo gelip cihazı evden aldı.

    şimdi 2 tane sorum var.

    1-)30 iş günü süresi cihaz servise ulastıgında mı baslıcak?
    2-)cumartesilerde sayılıyormu?yani okudum kadarıyla haftanın 6 günü iş günü diye geçiyormuş doğru mu?


    Ayrıca forumda biraz dolaştıkdan sonra ve servisin bazılarına olumsuz bazılarına olumlu davranışlarda bulunduğunu fark ettim.Servisle problem yaşamayan arkadaşlar bana ne tavsiye edebilirler? ki bu sayede servis süresini sorunsuz atlatabileyim . neler yapmalıyım?




  • Arkadaslar batarya probleminden cihazı servise göndermiştim. Batarya ile kullanırken 10-15 dk sonra voltajı kesiyordu batarya. Cihazı 20 Temmuzda gönderdim. 25 Temmuzda aradım. Web Cam ve Bataryanız arızalı bunlar değişecek, ayrıca formatlanacak dediler. Tamam dedim. Sonra 27 Temmuzda tekrar aradım. Cihazınız şuanda testlerde sorun sisteminizdeymis Web cam ve Batarya değişmedi dediler. Dedim benim lisansı Win7 im var onda yapıyor bu sorunu filan. Bataryayı yine değiştirmediler. Dedim gelsin geri gönderirim. 28 Temmuzda SMS geldi cebime. "Sayın HP Müşterisi, bilgisayarınız başarılı bir şekilde tamir edilmiştir. 29.07.2010 tarihinde UPS kuryesi ile teslim edilecektir" Dedim bu 30 unda gelir. Ama UPS kargodan hic mail almadım. Halbuki giderken her ulaştığı bölgede ayrı ayrı mail geliyordu bana. Takip numaramdan baktım. Hala ankarada görünüyor. Acaba baska bir arıza mı cıktı. Hafta sonuna girdik arayamadımda. Merak ettim şimdi. Pazartesi ilk iş arayacağım HP'yi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RealKiss

    Arkadaslar batarya probleminden cihazı servise göndermiştim. Batarya ile kullanırken 10-15 dk sonra voltajı kesiyordu batarya. Cihazı 20 Temmuzda gönderdim. 25 Temmuzda aradım. Web Cam ve Bataryanız arızalı bunlar değişecek, ayrıca formatlanacak dediler. Tamam dedim. Sonra 27 Temmuzda tekrar aradım. Cihazınız şuanda testlerde sorun sisteminizdeymis Web cam ve Batarya değişmedi dediler. Dedim benim lisansı Win7 im var onda yapıyor bu sorunu filan. Bataryayı yine değiştirmediler. Dedim gelsin geri gönderirim. 28 Temmuzda SMS geldi cebime. "Sayın HP Müşterisi, bilgisayarınız başarılı bir şekilde tamir edilmiştir. 29.07.2010 tarihinde UPS kuryesi ile teslim edilecektir" Dedim bu 30 unda gelir. Ama UPS kargodan hic mail almadım. Halbuki giderken her ulaştığı bölgede ayrı ayrı mail geliyordu bana. Takip numaramdan baktım. Hala ankarada görünüyor. Acaba baska bir arıza mı cıktı. Hafta sonuna girdik arayamadımda. Merak ettim şimdi. Pazartesi ilk iş arayacağım HP'yi.


    Servise giren cihaza ilk önce arıza tespiti yapılır ve bunlar sisteme not düşülür.Çağrı merkezinde size bilgiyi veren arkadaş bu bilgiyi okuyup parça değişecek diye yorumlamıştır.yapılan testlerde donanımsal değil yazılımsal soruna rastlanmıştır.Cihazınız orj fabrika ayarlarına çekilip gönderilir.siz üzerine win7 kuruyorsanız driverları eksiksiz kurmazsanız çalıştırmaz.sistemsel çakışmalar olması da normaldir.bunları çeşitli driverlarla çözmek mümkün.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gurbuzmurat

    Servise giren cihaza ilk önce arıza tespiti yapılır ve bunlar sisteme not düşülür.Çağrı merkezinde size bilgiyi veren arkadaş bu bilgiyi okuyup parça değişecek diye yorumlamıştır.yapılan testlerde donanımsal değil yazılımsal soruna rastlanmıştır.Cihazınız orj fabrika ayarlarına çekilip gönderilir.siz üzerine win7 kuruyorsanız driverları eksiksiz kurmazsanız çalıştırmaz.sistemsel çakışmalar olması da normaldir.bunları çeşitli driverlarla çözmek mümkün.


    Anlıyorum fakat her seferinde HP'nin şu lanet programlarını yüklemek zorundamıyız. Destek, Media Smart vs. vs. Bilgisayarı çok kasıntıya uğratan proğramlar onlar. Ayrıca ben 7-8 aydır bu şekilde Win 7 li ve driverleri eksik olarak kullanıyorum. Ve sorun son 1 aydır var. Çok sık format atan biriyim. 2 haftada bir format atıyorum. Ee web cam filan işim olmadığı için Chipset, Vga, Ses kurup bırakıyorum. Ama driver ile batarya ne alaka onu çözemedim.

    Edit: Biraz önce HP'yi aradım. Aslında cihaz 28'inde gönderilmiş. Fakat UPS kargo cihazı getirmemiş. Bugün getireceklerini şöylediler.

    -Batarya değiştirilmiş
    -İşletim sistemi formatlanmış
    -Web cam üzerindeki arıza giderilmiş(sadece ilk geldiği günlerde kurcalarken bikac sefer acmıstım, hic kullanmadım. artık ne arızası vardıysa )

    UPS'i aradım işte. Fok balığı gibi konusan bi kız çıktı. Dedi cihazınızın bugün ulaşması için gereken işlemleri yapıyorum. Tamam dedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CNDMN -- 2 Ağustos 2010; 10:53:43 >




  • Evet beyler ben de bugun yeni bir arıza kaydı oluşturdum. 30 iş günü ne yazaman dolucak ??? Saydığıma göre 10 Eylül de dolması gerekiyor ama ??? Doğru mu saymışım ?

    02.08.2010 

    CNF915xxx3 seri numaralı ve xxxxA#AB8 Product Numaralı cihazıma format atılmasını kabul ediyorum. İçerisinde önemli bir bilgi bulunmamaktadır.








    Cihazımda bulunan arızalar şunlardır :
    - İşlemcinin veya harddisk yakınından ince tiz bir ses gelmekte ve bu ses bir uygulama çalıştığında kesilmekte.
    - Bilgisayarın açılmasından itibaren fan sürekli çalışıyor.
    - Oyun oynarken aşırı ısınmadan cihaz kapanıyor ve fan sürtmesi gibi bir ses geliyor.


    Böyle yazdım doğrudur dimi. Bakalım neler olacak ...

    Bir de online olarak cihazın durumuna takip edebileceğimiz bir site vardı sanırım neydi o sitenin adı beyler ?
  • quote:

    .

    Bir de online olarak cihazın durumuna takip edebileceğimiz bir site vardı sanırım neydi o sitenin adı beyler ?



    slm.arkadaşlar ups kargo cuma günü laptop umu aldı görevliye servise ne zaman ulaşır dedim oda pazartesi ulaşmış olur dedi.fakat cumartesi günü ups kargondan bir mail geldi gönderiniz jabil türkiye tarafından filanca kişi tarafından teslim alındı diye.peki cihazın onarım durumunu nerden takip edicez? hp nin sitesine girdim ordan onarımdaki ürünü sorgulamadan ürünümün seri no sunu ve kayıt nosunu yazıp arattırdım fakat ürününüze ait bir kayıt bulunamamıştır gibi bir yazı çıktı.ayrıca servisportal.com danda arattım oradanda bir sonuca ulaşamadım.şimdi ne yapmalıyım hp yi mi aramalıyım takip için yoksa biraz daha beklemelimiyim???




  • Merhaba arkadaşlar , salı günü hp yi arayıp kutu göndermelerini istedim ve çarşamba günü 04.08.2010 kuryeye bilgisayarımı koyup gönderdim.

    Bilgisayarımda ki problemler,

    -fanın sürekli çalışması ve bilgisayarın ısınınca kapanması
    -bataryada çalışırken ve dengeli enerji secenegindeken işlemcilerin %100 görünüp bilgisayarın kitlenmesi
    -dvd rom un dvdleri cizmesi
    -bataryanın şarj olmaması dolmuyor görünmesi
    -harddisk bölümünden tıkırtı ve tiz seslerin sürekli gelmesi.

    Az evvel hp den mesaj geldi , bilgisayarınızdaki problemler çözüldü pazartesi 09.08.2010 da elinize ulaşacaktır diye.%99 eminim ki hp tamir etmedi, ettiğini sanmakta ve çoğu problem yine devam ediyor.sırf fanı deiştirmek için bile geçmişte 20 günü buluyordu tamir işlemi.

    Şimdi aklımı karıştıran bir nokta var ups görevlisi bile 3 4 gün sonra geri getiririz dedi.1 yıldır hp servis ile işim olmuyordu hp servis konusunda bu kadar hızlı çözüme ulaşmayamı başladı..

    Birde servisten bilgisayarı kendimiz aldığımızda kontrol edip eğer problem devam ediyorsa teslim almıyorduk ve aynı kayıttan tekrar kontrol ediyorlardı..Kargo ile bilgisayar geldiğinde böyle bir şansımız var mı ?

    Not: geçen yıl eski bilgisayarımdan para iadesi aldım ve bu yeni dv6-1247et bilgisayarım 1 yıl oldu alalı.




  • bende soğutma sorunundan dolayı yollucam ama birşey yapmıyolarmış...
    bu sorundan yollayan var mı arkaşlar?
  • arkadaşlar 30 iş gününü doldurdumbende hp Q9000 17 inç bilgisayarım vardı ana kartı yandı 30 günde tamir edemediler bana 15.4 inç i7 işlemcili cihaz önerdiler kabul etmedim ellerinde 17 inç cihaz yokmuş açaba gerirmi bilgisi olan varsa paylaşa bilirmi yorumlarınızı bekliyorum




  • İlk olarak Murat beye katkılarından dolayı teşekkür etmek isterim,yardımcı olduğunuz konu hakkında çok yetersiz olduğumu neredeyse 4 ay sonra anladım ve bunu hp ye borçluyum ben durumum hakkında sizden destek almak isterim ve aralarda hp servis ile yazdıklarınız konusunda ne kadar samisiniz yazdıklarımı okuduktan sonra görüşünüzü alşmak isterim.
    4aydır devam eden bir servis serüvenim var teknik bilgim çok iyi seviyede Silahlı Kuvvetlerde elektronik sistemler üzerine çalışıyorum ilk olarak ve 20 den fazla hp ürün kullandım ilk kez servise başvurdum olan oldu neden bunları söyledim servis hep birşey bilmiyoruz ve dolandırıyız muamelesi yapıyor bu nedenle murat bey inde söylediği gibi art niyetli kişiler ve kötü seviyede kullanıcılar olduğu gerçeği üzerediyelim biz buna
    hp pavilion dv2 1110et model cihazım mayıs ayı 20 sinde ilk olarak müşteri hizmetleri yetkilileri ile uzun soluklu bir telefonda tamir komedisi yaşadıktan sonra ankara jabil firmasına yolladım telefonda yok şu programı kurun yok bunu yine kurun yok bios yükleyin birsürü komedi cihazımın donanım arızası var diyorum arkadaş şu programı deneyelim diyor arızam ilk baçta çok basitti 3g bağlantısı yapıyordum donanımsal olarak 3g devre dışı kalıp kendisi tekrar devreye giriyordu bu arızayı standart aralıklarla olmamakla beraber çok sık yapıyordu ve 1650 tl lik bu cihazı almamdaki tek sebeb 3g idi (bir müşteri temsilcisi çok önemli bir arıza değil dedi de onun için yazdım,)en son müşteri temsilcisini ikna etmeyi başararak cihazı yolladık tabi asıl arıza yanında hpnin neredeyse tüm pavilionlarında olan ısınma ıvır zıvır sorunlarını da yazarak cihazım 10 günde falan onarıldı denerek van a kargo ilke yollandı aldım eve geldim servis formunda ısınmada ilk akla gelen top cover falan değişmiş 3g modül e hiçbirşey yapılmamış ve arıza devam çizikleri de yazmıştım sağolsun değişmişler ama kasayı yerine oturtamadan yollamışlar fotoları falan çektim rezilliğin artık bataryam da oynamaya başlamış yerinde falan hani servis çıkışında tüm detayları ile bir kontrol var ama nasıl ALLAH bilir
    ikinci kez aynı senaryo uzatmayım ve yine yolladım cihazı 4 gün sonra bu sürede kutu bekleme süresi yine gitti ve ne komik aynı parçalar değişti ve burning test dedikleri genel ayrıntılı bir test ama 3g modülü içermeyen yani benim arızama bakmayan bir test ile yollandı bana cihaz arıza yine devam servisten gelince cihaz internet geçmişine bakıyorum sadece bir sayfaya girilmiş internet var mı var yani test dedikleri bu arızam devam daha ne rezil uygulamalar teknik olarak komik şeyler yazmakla bitmez cihazım yine kargo ile geldi ve arıza devam edince müşteri hizmetlerini aradım iki tamir sürecinin aynı arızaya ait olduğunu ve arasındaki sürenin çok kısa olması nedeni ile birleştirilmesi talebimi şlettim tamam dediler ve birleşitirdiler değişim yada bedel iadesi için müşteri koordinatörü atadılar Nurcan ÇELİKDEMİR hanım sonra bu bayan inceledi fatura adı benim olmadığı için değişim teklif etti dm1 model düşük olduğu için bunu teklif edemezsiniz dedim aynı ürün teklif etti neyse tabii hep ararım diyorlar hep bu süreçte ben arıyorum belkşi yalan değil toplam 100 aramam olmuştur son olarak cihazı yolladım 5 temmuzda değişim için adaptör ile 15 gün sonra canım burnumda tayin olmuşum onca telaşe bir telefon nurcan hanım benden daha telaşlı yanlış hesaplatmışsınız değişim iptal ve bir fırça bana bizi aldattınız falan ben tabii koptum dedim siz geri zekalısınız benim ne yetkim var iş günü hesabı yapayım falan bende buna bir fırça teli kapatma hakkı yok bende biliyorum hakaret etmeden hak ettiklerini söyledim bende hanımefendiye en son sizin zeka seviyeniz yeterli değil dedim falan nurcan hanım servisteki değişimdeki cihazımı tamire aldığı söyledi kapattık ben jabil arıyorum cihaz değişim diyor 10 günde böyle ve cihaz değişim diye canına okumuşlar amerikaya yollancak hale getirmişler birde bulamıyorlar tabii ben jabil tel buldumgünlük arıyorum ve bulundu tabii durumu kurtarmak için yok data onay yazısı yok halbuki kargo bu yazı imzalamadan almıyor ve geçtim ben cihazı formatlamış yollamışım bana silelim mi diye onayverin diyor arkadaşlar daha neler yazmakla bitmez oldumu mu 26 gün data falan uydu mu da kılıfına bir windows yükle yolla bana geri cihaz geldi arıza devam adaptör yok heryeri rezil alt lastikler sökülmüş falan bende aldım cihazı hp ankaraya o sinir ile maltepeye arızayı devam ettiğini canlı canlı seyrettirdim teslim ettim içimi döktüm Nurcan hanım ise servis arıza yok dedi bizi aldatıyorsunuz deyip duruyor bakın iki defa parça değişmiş diyorum yok kadın kıt
    Tabi ben bu arada sanayi bakanlığına hakem heyetine ne kadar site varsa hepsine resmi yazısmalar yaptım sanayi bakanlığı hp yi aramış durum ne diye işin boyutunu değiştiren bir kanun maddesi var ve hp çoktan bunu hak etti yani bir seri yada modelde kronik bir arıza varsa bakanlık yetkili oluyor bu durum hukuksal olarak ispatlanırsa garantili olsun olmasın tüm pavilionlar toplanacak demek kısaca sorun ise ısınma donma ve ana lkarttan kaynaklanan arızalar hp den bir bayan beni aradı durumu sordu ben anlattım ama kanunen hak etmemişsiniz değişimi dedi ben araştırıp size dönerim dedi
    Bende sen araştır dedim benim cihazım değişmesin ben nasıl varımı yoğumu bu yola döküp sizin tüm bu pavilionlarınızı toplattırmıyorum dedim güldü son gülen kim olur bilinmez ama gerçekler ortada bu firmanıntürkiye ayağı kırılmış durumda nasıl mı
    Türkiye genel müdürü 1 yılı doldurmayan cihazların yedek parçalarında kanundan kaynaklanan sıkıntıyı ve durumu idare ettiklerini açıkça ifade ediyor bu bir ama belki başka firmalar daha beterdir bilmem lakin hp tam bir rezalet servisinden müşteri hizmetlerine ve koordinatörüne komedi daha yazmadığım ne bakkal pazarcı muhabbetleri koca firmada
    Sinir ve hiddetle yazdım hatalarım varsa affola ben aqcil murat beyden cevab bekliyorum mecbur olmadığı haldede şimdiden cevabına teşekkür ediyorum




  • LÜTFENNNNNN bencede EBRAR22 arkadaşıma katılıyorum hp ısınma sorunu acayip derecede var servis gerçekten cok berbat faturamı kaybettigim için para iademi alamıyorum bu degişecek ikinci bilgisayarım 17 inç Q9000 işlemci gönderdiler test usulü yani 17 inç olunca 15 inçlere göre daha az ısınıyor ana kartı bozuldu 30 iş günü içinde onaramadılar arkadaşlar cihazın az ısınmasını istiyorsanız 17 inç alın tavsiye ederim size bişe sormak istiyorum bilen varsa lütfen yazzın yakın zamanda hp 17 inç bilgisayarların stoklara girebilirmi bilgisi olan varsa yazsın lütfen




  • 1240et modeli var bende klavyede problem vardı a tuşu basılı kalıyordu aradım upsten kutu geldi teslim ettim.
    kaç günde gelir ve hp servis işini adam gibi yapıyor mu??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MHMN

    1240et modeli var bende klavyede problem vardı a tuşu basılı kalıyordu aradım upsten kutu geldi teslim ettim.
    kaç günde gelir ve hp servis işini adam gibi yapıyor mu??


    Dell den sonra Garanti olayını en iyi yapan firma hpdir hiç merak etme sen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mufat

    quote:

    Orijinalden alıntı: MHMN

    1240et modeli var bende klavyede problem vardı a tuşu basılı kalıyordu aradım upsten kutu geldi teslim ettim.
    kaç günde gelir ve hp servis işini adam gibi yapıyor mu??


    Dell den sonra Garanti olayını en iyi yapan firma hpdir hiç merak etme sen

    Ins sorunsuz aliriz cihazi.
  • 
Sayfa: önceki 147148149150151
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.