Şimdi Ara

hp servis 30 iş günü (148. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (3 Mobil) - 2 Masaüstü3 Mobil
5 sn
3.088
Cevap
3
Favori
128.694
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 146147148149150
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zGr.


    quote:

    Orijinalden alıntı: zGr.

    HP HDX18 1080ET model notebook'umu bugun Ankara yetkili servisine vererek kaydımı açtırdım. Ekranda yer alan çeşitli sorunlar vardı.

    Servis sürecini , bilgi aldıkça başlığa yazarım.


    1haftadır ses cıkmayınca aradım bugun istanbul'u ve bilgi aldım. Onardıklarını ve onarım merkezinden aletin çıktıgını, alabilcegimi söylediler. Bakalım gerçekten yapmışlarmı.


    şaka gibi ve tam tahmin ettigim gibi. Arızayı giderdiklerini yazmışlar , arıza kagıdınada burnin yapıldı giiblerinden bişey yazıo , neyse artık o. eve geldim ve açtım notebook'u , hiçbir gelişme yok alette. yarın birbirine katabilirim servisi.




  • merhaba arkadaşlar;


    2009'da aldığım 9 aylık hp dv6 1247et makinamı aşırı ısınma ve klavyedeki dokunmatik ses ayar barının çalışmadığı sebeplerinden dolayı dün servise verdim. kayınbiraderimle aynı gün ayynı bilgisayarı aldık, o bugüne kadar bu şekilde bir problem yaşamadı hiç, o kadar ısınıyo ki klavyeye dokunmak bazen mümkün olmuyor ki bilgisayarın hava giriş ve çıkışlarını açık bıraktığım halde olan olay bu, değil bilgisayarın alt kısmına dokunabileyim... ama Allah'ı var bu güne kadar 2 kez ısınmadan dolayı kitlendi bilgisayarım. performans canavarı....

    şimdi soruma geliyorum, bahsi geçen 30 iş günü süresince izlemem gereken strateji ne olmalıdır. açıkçası idareten kuzenden aldığım toshiba bilgisayarın ısınmamasından hayret edecek şekilde memnun kaldım ve hp'den soğumaya başladım, fatura tutarım 2350TL sizce nasıl bir yol izlemeliyim, ne zaman bilgisayrımın halini hatrını sormalıyım, servisteki kadın 10 gün içersinde arayın çağrı veya mail gelmezse zaten gelip alırsınız bilgisayarı dedi.. sizce nezaman aramalıyım, açıkçası para iadesi şuan çok caziğp geliyor bana çok güzel bir asus buldum da :D

    şimdiden teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustiki212


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarica120

    30 işgününe şarj cihazıda dahil değil mi arkadaşlar ben yanlışmı biliyorum

    yanlış hatırlamıyorsam arksesuarlara 1 yıl makinaya 2 yıl garanti diye biliyorum..ama şarj cihazındaki kablo kopmaları vs kabul edilmemiş..onuda biliyorum...


    aralık ayında ürün değişimiyle aldığım pavilion dv6 1130 un da sorunu var şimdi bıktım artık! batarya takılıyken kabloyu çıkardığımda yani fişe takılı olmadan bataryayla kullandığımda işlemci %100 e çıkıo herşey kasılıo hiç bişy yapamıyorum masaüstünde.fişe tekrar takınca pc yi bi iki dk sonra işlemci eski haline gelio artık kabloya takılı olmadan kullanamaz oldum pc yi bunun sebebini bilen var mı? yardımcı olursanız sevinirim




  • Neden Hep HP arıza veriyor?
  • Arkadaşlar mehaba,

    Hp servise arıza başvurusu için başvuruda neler gerekli acaba?
    Fatura gerekli yoksa seri kodu yeterli oluyor mu?
  • Seri ve ürün kodu yeterli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zGr.

    şaka gibi ve tam tahmin ettigim gibi. Arızayı giderdiklerini yazmışlar , arıza kagıdınada burnin yapıldı giiblerinden bişey yazıo , neyse artık o. eve geldim ve açtım notebook'u , hiçbir gelişme yok alette. yarın birbirine katabilirim servisi.


    LCD ekranı tamamen değiştirmişler. Yeni haliyle aldım ve yaklaşık 1haftadır kullanıyorum şimdilik sorunsuz
  • Arkadaşlar laptobumu tekrar gönderdim anakart sorunu çıktı hiç açmıyordu bu defa.Anakart sizce gelir mi? Hp DV5 1170et. 30 iş günü geçer mi sizce?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    Arkadaşlar laptobumu tekrar gönderdim anakart sorunu çıktı hiç açmıyordu bu defa.Anakart sizce gelir mi? Hp DV5 1170et. 30 iş günü geçer mi sizce?


    Anakart sorunları genelde tamir edilemez olarak nitelendirilen sorunlardan biri ama kesin konuşmamak lazım tabi.
  • Yani değişim olabilir diyorsunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    Yani değişim olabilir diyorsunuz


    olma ihtimali var evet , ama kesin konuşmamak lazım. benim ekranda yaşadıgım sorununda araştırdıgım birçok örneğinin sonucunda değişim kararı çıkmış. ama benimkinde LCD'i değiştirdiler ve sorun çözüldü (şimdilik tabi).

    biraz şansa kalıyor iş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi root- -- 23 Haziran 2010; 16:20:49 >
  • tahminim LCD değişir ama aynı anakarttan bulmak zordur ne de olsa üretimi durmuş.Ama herşey şansa kalmış tabi.
  • hp için anakart bulmak sorun değil o ürünü yaparken bunu düşünerek yapıyorlar ama önemli olan 30 iş günü içerisinde bu anakartı yurtdışından sipariş verip geldiğinde onarımı tamamlamak
  • evet arkadaşlar laptop geldi anakart değişmi yapmşılar.ama ısınma sorunum var.bakalım ne olacak.
  • Merhaba arkadaşlar
    -dv5-1006et dizüstü bilgisayarımı 12.11.2008 tarihinde Teknosa'dan almıştım , fakat aldıktan 3-4 ay gibi bir süre sonra aşırı ısınma problemi başladı.Isınma probleminden 3-4 ay gibi bir süre sonra şarj adaptörü bozuldu.Şu anda yan sanayi bir adaptör kullanmaktayım mecburen.
    -Geçtiğimiz 2 aylık süreden beri ise Bilgisayarın fanından tıkırdama sesleri geliyor.Çalışırken bir yere sürtüyormuş gibi.
    -Arada ekran kartı problemi veriyor , masaüstünü recovery sonrası gibi açıyor bazen
    -Bilgisayarımı sadece Güç tasarrufu seçeneğinde çalıştırabiliyorum.O nun dışında açmam münkün değil çok fazla ısındığı için kendisini kapatıyor.Bu yazıyı yazarken bile 84 derece işlemci sıcaklığı.Yaptığım fazla birşey de yok , sadece internette geziniyorum,müzik dinliyorum.
    -Garanti süresinin dolmasına 5 ay gibi bir süre var formalitelerin uzun sürmesinden korktuğum için garantiye vermekten çekiniyorum.Şuan staj yapmaktayım ve haftanın 6 günü doluyum.
    Şu anda tekirdağda bulunmaktayım ve sadece teknosa var bildiğim kadarı ile.
    2000tl gibi bir fiyata almıştım pc'yi dolar yüksekti o zamanlar :S
    ne yapmam gerekir sizce :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Plazmoliz -- 9 Temmuz 2010; 15:03:48 >




  • teknosa'ya başvurarak bilgisayarının garantisi olduğu için servise gönderilmesini talep ettiğini söyle.onlar gerekli işlemleri yaparak servise gönderirler.bu işlemi teknosaya bildirmeden Hp'nin internet sitesine girerek Müşteri Temsilcileriyle iletişime geçerek de yapabilirsin.ama teknosaya bildirmen senin için daha kolay olur,yorulmazsın.büyük ihtimalle servise gider ve 1 ay gibi bir süre de gelmez.forumda ben dahil birçok arkadaşımızın başına geldi bu olay.sen de böyle bir durumda yeni bir ürün talep edebilir veya ücretini geri alabilirsin.kolay gelsin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s-topmark

    teknosa'ya başvurarak bilgisayarının garantisi olduğu için servise gönderilmesini talep ettiğini söyle.onlar gerekli işlemleri yaparak servise gönderirler.bu işlemi teknosaya bildirmeden Hp'nin internet sitesine girerek Müşteri Temsilcileriyle iletişime geçerek de yapabilirsin.ama teknosaya bildirmen senin için daha kolay olur,yorulmazsın.büyük ihtimalle servise gider ve 1 ay gibi bir süre de gelmez.forumda ben dahil birçok arkadaşımızın başına geldi bu olay.sen de böyle bir durumda yeni bir ürün talep edebilir veya ücretini geri alabilirsin.kolay gelsin...


    Cevabın için teşekkürler.

    Faturayı da garanti belgesi ile birlikte götürmem gerekiyor mu?
    Bir yere koydum ama hatırlamıyorum.Gerekiyorsa arıyayım




  • Önemli değil.
    Faturayı da götürmende yarar var.Herhangi bir sorun çıktığında faturadan yararlanıyorlar bildiğiniz gibi.
  • teknosyala uğraşma kardeşim ara söyle benim burda hp servisi yok bana ups ile kutu gönderin.onlarda mecburen gönderecekler.gelen kutuya laptobunu yerleştir tekrar ups ile gönder.1hafta içinde sana gelir laptop
  • dün ups ile kutu geldi.koydum yolladım
    teşekkürler herkeze
  • 
Sayfa: önceki 146147148149150
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.