Şimdi Ara

hp servis 30 iş günü (154. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.088
Cevap
3
Favori
128.706
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 151152153154155
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K4TL14M

    quote:

    Orijinalden alıntı: cekirge17

    Konuyu hortlatmış gibi olacağım ama saatlerdir kafamı kurcalayan olay var ve mutlaka bilgilendirilmem lazım :)

    Olay şöyle 02/12/2009 tarihinde Pavilion VJ842EA kodlu laptop aldım. Benim laptoptaki sorun şu diyelim ki bilgisayarda oyun veya yüksek performans gerektiren programlar açık. Görev yöneticisini açıp CPU Kullanımı veya Fiziksel Bellek kısmına bakınca daha net anlaşılıyor bu durum neyse soruna dönelim. Diyelim ki oyun açık ve ben o sırada şarj kablosunu çıkarıp bilgisayarı pil moduna geçirdiğim an bilgisayar onlarca kat yavaşlamış gibi oluyor ve donuyor kullanılmaz hale geliyor. Ben bu sorunla ilgili 2 kez servise gönderdim. İlk gönderdiğimde fan değişimi yapılmış geldi bilgisayar açtım bir oyun yükledim pil modunda açtım aynı sorun yine devam ediyordu.

    2 ay önce yeniden servise gönderdim detaylı bir arıza tespit kağıdı yazdım yanında. Bu sefer ise sadece fanlar temizlenip geri gönderildi ancak aynı şey hala devam ediyor. Durumu şöyle izah edeyim üniversite öğrencisiyim ve bilgisayar bir hayli lazım oluyor. Okula bilgisayarımı götürdüğümde boş priz bulamazsam kullanamıyorum çünkü bilgisayar biraz kullanım neticesinde ısınınca donuyor kullanılamaz hale geliyor. 2 kez servise gönderdiğim halde sorun devam ediyor.

    Şimdi sorun şurada ben bu bilgisayarı 3. kez servise göndersem geri geldiğinde sorun hallolmamış olursa ürün değişim veya para iade talep edebilir miyim ? Garanti başlangıç süreci 2 Aralık, dolayısıyla 2 Aralık 2011'de garantisi dolacak. Diyelim ki bilgisayar tamiri 30 iş gününü geçti ancak benim garanti süremin dolmasında 30 iş gününden daha az süreç var bu durumda yinede değişim , para iade vs. talep edebilir miyim ? Birisi yardımcı olursa inanın çok sevinirim :)

    Bu bir sorun değil laptopların genel bir özelliği zaten.Pildeyken oyun açarsan veya çok ağır uygulama açarsan donar belli bir süreden sonra.Çünkü pildeyken işlemci,ram ve ekran kartı kullanım % leri farklı olur.Güç seçeneklerinde onların ayarı vardı sanırım.Bi ara karıştırırken görmüştüm işlemci kullanım yüzdesi ayarı düşük orta yüksek performans gibi.Ben de casper laptop var.Mesela pildeyken pes oynuyorum 2. oyuna geçince hemen donmaya başlıyor.İlla prizde oynıycam.Ayarlarıyla da bilerek oynamadım ki başka zaman lazım olur enerji boşa gitmesin.

    Diyelim ki oyun acik ve o an kablo cikti aninda donuyor veya oyundan bagimsiz bilgisayari actim ama kablo takili degil biraz kullanim sonucu isinma olunca donma basliyor kisacasi dizustu bilgisayar ancak kablo takili degilken kullanmak cok zor. Aldigim ilk 7 8 ay boyle bir sorun yoktu sonradan olmaya basladi cunku bu durum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cekirge17


    quote:

    Orijinalden alıntı: K4TL14M

    quote:

    Orijinalden alıntı: cekirge17

    Konuyu hortlatmış gibi olacağım ama saatlerdir kafamı kurcalayan olay var ve mutlaka bilgilendirilmem lazım :)

    Olay şöyle 02/12/2009 tarihinde Pavilion VJ842EA kodlu laptop aldım. Benim laptoptaki sorun şu diyelim ki bilgisayarda oyun veya yüksek performans gerektiren programlar açık. Görev yöneticisini açıp CPU Kullanımı veya Fiziksel Bellek kısmına bakınca daha net anlaşılıyor bu durum neyse soruna dönelim. Diyelim ki oyun açık ve ben o sırada şarj kablosunu çıkarıp bilgisayarı pil moduna geçirdiğim an bilgisayar onlarca kat yavaşlamış gibi oluyor ve donuyor kullanılmaz hale geliyor. Ben bu sorunla ilgili 2 kez servise gönderdim. İlk gönderdiğimde fan değişimi yapılmış geldi bilgisayar açtım bir oyun yükledim pil modunda açtım aynı sorun yine devam ediyordu.

    2 ay önce yeniden servise gönderdim detaylı bir arıza tespit kağıdı yazdım yanında. Bu sefer ise sadece fanlar temizlenip geri gönderildi ancak aynı şey hala devam ediyor. Durumu şöyle izah edeyim üniversite öğrencisiyim ve bilgisayar bir hayli lazım oluyor. Okula bilgisayarımı götürdüğümde boş priz bulamazsam kullanamıyorum çünkü bilgisayar biraz kullanım neticesinde ısınınca donuyor kullanılamaz hale geliyor. 2 kez servise gönderdiğim halde sorun devam ediyor.

    Şimdi sorun şurada ben bu bilgisayarı 3. kez servise göndersem geri geldiğinde sorun hallolmamış olursa ürün değişim veya para iade talep edebilir miyim ? Garanti başlangıç süreci 2 Aralık, dolayısıyla 2 Aralık 2011'de garantisi dolacak. Diyelim ki bilgisayar tamiri 30 iş gününü geçti ancak benim garanti süremin dolmasında 30 iş gününden daha az süreç var bu durumda yinede değişim , para iade vs. talep edebilir miyim ? Birisi yardımcı olursa inanın çok sevinirim :)

    Bu bir sorun değil laptopların genel bir özelliği zaten.Pildeyken oyun açarsan veya çok ağır uygulama açarsan donar belli bir süreden sonra.Çünkü pildeyken işlemci,ram ve ekran kartı kullanım % leri farklı olur.Güç seçeneklerinde onların ayarı vardı sanırım.Bi ara karıştırırken görmüştüm işlemci kullanım yüzdesi ayarı düşük orta yüksek performans gibi.Ben de casper laptop var.Mesela pildeyken pes oynuyorum 2. oyuna geçince hemen donmaya başlıyor.İlla prizde oynıycam.Ayarlarıyla da bilerek oynamadım ki başka zaman lazım olur enerji boşa gitmesin.

    Diyelim ki oyun acik ve o an kablo cikti aninda donuyor veya oyundan bagimsiz bilgisayari actim ama kablo takili degil biraz kullanim sonucu isinma olunca donma basliyor kisacasi dizustu bilgisayar ancak kablo takili degilken kullanmak cok zor. Aldigim ilk 7 8 ay boyle bir sorun yoktu sonradan olmaya basladi cunku bu durum

    Pildeyken işlemci ve ekran kartı kullanım yüzdeleri ayarları değiştirilebilirse belki sorun ortadan kalkar.




  • Arkadaşlar şu ana kadar laptobumu 6 defa servise gönderdim.Bunların 5 defasında parça değişimi oldu.Bilgisayar son defa elime ulaştıktan sonra haklarımı kullanmak istiyorum dedim.Koordinatörün bana dediği neymiş efendim parça değişimi 6 defa olması gerekiyormuş.5 defa parça değişimi olmuş kabul etmedi.Şimdi ne yapmalıyım...
  • Merhaba arkadaşlar. Yüzlerce kişi gibi ben de hp mağduruyum. Durum şöyle: dv5 serisi laptopumu bugüne kadar toplam 6 kere servise verdim. Bunların ikisinde parça değişimi olmadı recovery yapıp yolladılar. Diğerlerinde sırasıyla; speaker, power connector, hard disk, fan ve 2 defa AC adaptör değişti. cihaz şuanda serviste ve anakart, batarya, fan değişimi yapılacağı söyleniyor. garanti belgesindeki ilgili maddede cihaz garanti süresi içinde 6 kez onarım görürse cihazdan faydalanamama süresinin artmasından dolayı ürün değişimi ya da bedel iadesi yapılır yazıyor. cihazımda şuana kadar 6 parça değişti ve 3 parça da değiştirlmek üzere serviste. yani kısa süre sonra toplam 9 parçası değişmiş olacak ve doğal olarak iade ya da değişim talep ettim. bana atanan koordinatör beni aradı ve bu hakkımı kullanabilmem için cihazın toplam 6 kez servise gelip her defasında birer parçası değişmesi gerektiğini söyledi. benim cihazım 6 kez servise gitmiş 9 parçası değişmiş ancak iki seferinde parça değişmemiş olduğu için bu kapsama girmişyormuş. Bunun saçma olduğunu, garanti belgesinde öyle bir şey yazmadığını söyledim. 2-3 gün boyunca sürekli telefonda ısrar ettim, şikayevar a yazı yazdım ama değişen bir şey olmadı. değişim ya da iade kabul etmiyorlar neymiş efendim cihaz 2 defa daha servise gelip birer parçası daha değişirse (artık değişecek neyi kaldıysa) ancak o hakkım olurmuş! tüketici mahkemesine gidersem yüksek ihtimal kazanacağamı biliyorum ancak master yaptığım için gün boyu labaratuardayım hiç vaktim olmuyor, mahkemeye gitmeden çözmenin bir yolu var mı? Şimdiden teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dederoid -- 19 Aralık 2011; 1:28:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aslan2705

    Arkadaşlar şu ana kadar laptobumu 6 defa servise gönderdim.Bunların 5 defasında parça değişimi oldu.Bilgisayar son defa elime ulaştıktan sonra haklarımı kullanmak istiyorum dedim.Koordinatörün bana dediği neymiş efendim parça değişimi 6 defa olması gerekiyormuş.5 defa parça değişimi olmuş kabul etmedi.Şimdi ne yapmalıyım...

    eğer 5 parça değişimi 1 yıl içinde olduysa hakkın var. 6 parça değişimi toplam garanti süresi içinde olursa.
  • ewt arkadaslar malesef 6 defa olması gerekiyor muş..
  • Abi böyle şeylere kanmayın mantıklı olun allah aşkına öyle şey mi olur her gelişinde değişecek diye "speaker, power connector, hard disk, fan ve 2 defa AC adaptör değişti. cihaz şuanda serviste ve anakart, batarya, fan değişimi yapılacağı söyleniyor." böyle şeymi olur siz o üründen fayda sağlamak için o maddi bedeli ödediniz fakat görülüyor ki bilgisayarın neredeyse değişmedik donanımı kalmamış üstüne üstlük servise her gittiğinde servisin eline ulaştıktan sonra ortalama 20-30 gün arası servisin elinde kalıyor. 6 Kere gitti diyorsun buda en az 4 ay eder ki bu 4 ay sizin garanti sürenize eklenir bunu aklınızdan çıkarmayın . Sizin haklı para talebinize rağmen eğer hala ısrarla problemi sizin üzerinize yıkmaya çalışıyorlarsa alın ürününüzü tükodere götürün durumu söyleyin dava edin unutmayın siz tüketicisiniz. Tüketici durduk yere bedel ödeyipde aldığı malı satıcıya geri iade etmek istemeyecektir 6 kere servise gidiyorsa problem aşikardır. Bende laptobumu gönderdim ve bir sıkıntı çıkarırlarsa vura vura ya yapacaklar yada paramı geri verecekler yoksa merkezlerine gidip durumu göstereceğim onlara. Yok gene anlamazlarsa tükodere götüreceğim ama eğer oradanda birşey çıkmazsa söylüyorum buradan ibreti alem olsun diye alırım bilgisayarımı hp merkezinin önüne giderim habercileride yanıma alırım gözlerinin önünde makinayı yakarım videoyu youtube a koyarım bütün dünyayla paylaşırım. Ben o kadar para veriyorsam karşılığını alacağım eğer sıkıntı çıkaracaklarsa bunların hepsini yapacağım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: prinko06

    Abi böyle şeylere kanmayın mantıklı olun allah aşkına öyle şey mi olur her gelişinde değişecek diye "speaker, power connector, hard disk, fan ve 2 defa AC adaptör değişti. cihaz şuanda serviste ve anakart, batarya, fan değişimi yapılacağı söyleniyor." böyle şeymi olur siz o üründen fayda sağlamak için o maddi bedeli ödediniz fakat görülüyor ki bilgisayarın neredeyse değişmedik donanımı kalmamış üstüne üstlük servise her gittiğinde servisin eline ulaştıktan sonra ortalama 20-30 gün arası servisin elinde kalıyor. 6 Kere gitti diyorsun buda en az 4 ay eder ki bu 4 ay sizin garanti sürenize eklenir bunu aklınızdan çıkarmayın . Sizin haklı para talebinize rağmen eğer hala ısrarla problemi sizin üzerinize yıkmaya çalışıyorlarsa alın ürününüzü tükodere götürün durumu söyleyin dava edin unutmayın siz tüketicisiniz. Tüketici durduk yere bedel ödeyipde aldığı malı satıcıya geri iade etmek istemeyecektir 6 kere servise gidiyorsa problem aşikardır. Bende laptobumu gönderdim ve bir sıkıntı çıkarırlarsa vura vura ya yapacaklar yada paramı geri verecekler yoksa merkezlerine gidip durumu göstereceğim onlara. Yok gene anlamazlarsa tükodere götüreceğim ama eğer oradanda birşey çıkmazsa söylüyorum buradan ibreti alem olsun diye alırım bilgisayarımı hp merkezinin önüne giderim habercileride yanıma alırım gözlerinin önünde makinayı yakarım videoyu youtube a koyarım bütün dünyayla paylaşırım. Ben o kadar para veriyorsam karşılığını alacağım eğer sıkıntı çıkaracaklarsa bunların hepsini yapacağım...

    evet arkadaşım haklısın kanacak değilim, 6 defa servise giderse zaten doğal olarak hakkım var bedel iadesi için ancak hp nin çirkefliği işte. şuan 9. işgünü serviste geçirdiği, eğer 20 işgününü doldurursa zaten alırım paramı, doldurmassa da son servis formumu da alıp tüketici mahkemesine gidicem zaten telefonda kendileri söylüyor, "bizim uygulamamız bu şekilde yasal yollara başvurabilirsiniz" diye. hiç çekinceleri korkuları yok, yıldırma politikası uyguluyorlar resmen, bu şekilde yaptıkları kişilerden biri bile mahkemeye gitmese onlar için kâr. düşünceleri ve uyguladıkları politika bu yönde bence..




  • Aynen öyle çok adi üretimleri olduğu için servisininde paralel olarak devam edeceğini düşünüyorum benimde bilgisayarıma bakmışlar hayvanlar gibi ısınıyordu kesin fan temizliği yapıldı format atıldı gerekli bakımlar yapıldı yazıcak bende gelir gelmez crysis 2 yi yükleyip bakıcam zaten gene kapancak gene aynı dertten servise gitcek.
  • Benim dv6 serisi bilgisayarıma karşılık onlar g6 serisinden öneride bulundular.Bende kabul etmedim tabi;başka ürün istedim.Tekrar aradılar şu an elimizde istediginiz özellkte ürün yok dediler.Para iadeside alamıyorum fatura şirket adına kayıtlı.Başka bir üründe alamıyorum çünkü vermiyorlar.Ne yapabilirim bilemedim şimdi...!!Çok ısrar ettim ama nafile bu ürünü alacaksınız dediler.Neymiş stoklarında baika bi ürün yokmuş..

    Önerdikleri ürün g6-1213et

    Benim ürünüm dv6-1350et Aradaki farklar bikere dv6 serisinden degil.Dahası parmak izi okuyucusu yok.Ekran kartı benim dv6 bilgisayarımdan daha düşük..Benimki atı 4650 idi.Bu g6 serisi bilgisayarlardaki 6470 düşük sınıf bir kart...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aslan2705

    Benim dv6 serisi bilgisayarıma karşılık onlar g6 serisinden öneride bulundular.Bende kabul etmedim tabi;başka ürün istedim.Tekrar aradılar şu an elimizde istediginiz özellkte ürün yok dediler.Para iadeside alamıyorum fatura şirket adına kayıtlı.Başka bir üründe alamıyorum çünkü vermiyorlar.Ne yapabilirim bilemedim şimdi...!!Çok ısrar ettim ama nafile bu ürünü alacaksınız dediler.Neymiş stoklarında baika bi ürün yokmuş..

    Önerdikleri ürün g6-1213et

    Benim ürünüm dv6-1350et Aradaki farklar bikere dv6 serisinden degil.Dahası parmak izi okuyucusu yok.Ekran kartı benim dv6 bilgisayarımdan daha düşük..Benimki atı 4650 idi.Bu g6 serisi bilgisayarlardaki 6470 düşük sınıf bir kart...


    20 iş günü dolduktan kaç gün sonra size yeni ürün önerdiler ve para iadesi yaparlarsa kaç gün içinde yapacaklarını söylediler? tam 20. günde mi aradınız yoksa 21 olmasını mı beklediniz?

    sizin sorunuza cevap veremedim ama sizin tecrübenizden faydalanmak istedim umarım kusura bakmazsınız.




  • Yeni ürünümü sonunda aldım. Koordinatör 10 iş günü içinde yeni ürünü alırsınız demişti 19. iş gününde aldım. Her gün arıyordum, yurt dışından gelecek o yüzden uzadı diyip duruyordu.(Yurt dışında direk mecidiyeköy resepsiyonuna geleceğini söylemişti). Mecidiyeköy resepsiyonundan elden teslim alırken ürünün nereden geldiğini sordum, Ankara'dan geldiğini söylediler.. Yalancı bir koordinatörüm varmış..
  • Daha önce bir kez cihaz değişikliği yaptım daha sonra yeni gelen cihazımın klavyesi sapıttı. Tekrar yolladım hemen sıvı temasına soktular. Kesinlikle sıvı teması falan yoktu tek elden kullandım. Foto falan istedim sallayıp geri yolladılar. Ücret ne kadar diye sorduğumda 480 lira dediler bana bir klavye için. Sahibinden de 45 liraya kargo dahil aldım, taktım kullanıyorum şu anda. Bir daha aynı durumda olsam kesinlikle para iadesi alırım...
  • 30 İş günü normal şartlarda 45 güne denk geliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GHLDMR -- 2 Şubat 2012; 12:11:42 >
  • Adamlar sorunu çözüp verdiler laptobu önceden cayır cayır yanardı şimdi tık yok hp çok değişmiş...
  • telekom kampanyasından hp bir bilgisayar aldım 12 13 ay kullandım

    en son ısınma ve işletimsistemi çökmesinden servise verdim sonra tamir msj geldi batarya + işlemci fanı değiştiği söylendi ısınmadan dolayı açılmama sorununu yapıyordu zaten. cihazı teslim alırken kontrol edemedim arabam yol üstünde olduğu için akşam eve gittim cihazı açtım fan dönüyo batarya şarj oluyor ama cihaza görüntü gelmiyor bataryayı çıkardım adaptörü çıkardım bekledim biraz çalışmadı neyse cihazı sabahleyin hp çağrı merkezini aradım cihazı servisten aldım çalışmadı dedim servise çağırdılar yeniden sanırım anakart gitmiş model g62 inşallah yurtdışından parça beklerler teslim etmeye gidicem önerileriniz nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gprsnedir -- 23 Şubat 2012; 12:18:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gprsnedir

    telekom kampanyasından hp bir bilgisayar aldım 12 13 ay kullandım

    en son ısınma ve işletimsistemi çökmesinden servise verdim sonra tamir msj geldi batarya + işlemci fanı değiştiği söylendi ısınmadan dolayı açılmama sorununu yapıyordu zaten. cihazı teslim alırken kontrol edemedim arabam yol üstünde olduğu için akşam eve gittim cihazı açtım fan dönüyo batarya şarj oluyor ama cihaza görüntü gelmiyor bataryayı çıkardım adaptörü çıkardım bekledim biraz çalışmadı neyse cihazı sabahleyin hp çağrı merkezini aradım cihazı servisten aldım çalışmadı dedim servise çağırdılar yeniden sanırım anakart gitmiş model g62 inşallah yurtdışından parça beklerler teslim etmeye gidicem önerileriniz nedir?

    yukarıdaki sıkıntılarınızı aynen yazın gene belge olaylarına girmiyorum. Benim yaptığım gibi değişim bekleyecekseniz 5 hafta pcnizi unutun. tamir olmasını istiyorsanız sık sık arayıp hal hatır sorun. Ürün değişimi beklediğinizde 5 haftadır unuttuğunuz haftada 1 aradığını servisi 31. iş gününde arayın ve ürün değişimi talebi yapın. size koordinatör atayacaklar sonrası pazarlık :D. tabi buraya kadar uzun bir süreç var. önce siz sıknıtılarını yazın. sırf pc açılmıyor demeyin. o eksik şu eksik bu kötü şu olmuyor. en sonunda pcye ne kadar ihtiyaç olduğunuzuda yazın...


    not: eğer ilkinde göndermediyseniz, pcnizi gönderirken arıza kağıdının yanına 2 bir kağıt ile format çekilmesine engel olunmadığını belirten yazı yazıp imzalayın bu en az 2 gününüzü heba etmenizi önler..sırf bu yüzden 1 hafta bekleyen pcler var..




  • peki arkaslar g62 anakartı acaba stoklarında varmıdır.
  • anakart değişimi yapılmış bilgisayar testte imiş :(
  • anakart değişimini kabul etmedim kordinatör atamışlar
  • 
Sayfa: önceki 151152153154155
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.